Hei! olisin halukas kuulemaan mitä harrastatte saksanpaimenkoirienne kanssa? Nehän ovat hyvin älykkäitä ja vaativat paljon virikkeitä, agility ei oikein sovellu jos tuosta pennusta tulee kovin isoluinen ja itse en tokosta oikein tykkää..
Pentu on nyt vasta 8 viikkoinen mutta kaipaa jo paljon tekemistä. Mitä teillä on harrasteltu kun pentu on ollut pieni ja mitä sitten isompana? Ja millä periaatteilla olette koiranne kouluttaneet, onko ollut pienestä asti kovapäinen niinkun sakemannit yleensä ovat?
Itselläni on paljon kokemusta koirista ja nyt päätin sitten vihdoin ja viimein tuon seefferin ottaa, niin kauan siitä olen jo haaveillut mutta hieman jännittää silti että millaista tulee olemaan kun murkkuikä alkaa painamaan päälle sitten jossain vaiheessa :D heti olen aloittanut tietysti koulutuksen ja kurinpalautuksen jos väärin tekee ja hyvin tuntuu oppivan, mutta testaa todella paljon jo nyt, joten jos löytyy jotain käytännönvinkkejä ihan perukoulutukseenkin niin tänne viestiä :)
Saksanpaimenkoiratietoa?
Nillah-
0
110
Luetuimmat keskustelut
- 901443
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta125466- 31434