värit sumeita ja kuvat väärin leikattu. no more. Pelkialaista euro-laatua?
Vastaukset 4
- ympäri juuroppaa
Olen ostanut paljon kuvakirjoja ja kymppikuvia tuostakin kaupasta ja kerran hemisuuren suurennoksen. Erittäin tyytyväinen olen ollut kuvien laatuun. Kymppikuvat tuli Ruotsista, samoin kuin useimmat kuvakirjat. Viimeisin tosin Belgiasta jostain syystä, muuten hyvä mutta sivut vähän löysästi liimattu kansiin. Suurennos tuli Tanskasta joka oli laadullisesti huippuluokkaa.
- Libro
Kalibroi näyttösi, niin voit jopa saada amanväriset valokuvat kuin näytölläsi
- Keijo Suokas
"värit sumeita ja kuvat väärin leikattu. no more. Pelkialaista euro-laatua?"
ei kokemusta ko. firmasta, mutta kaikki nykyaikaiset kuvapalvelut tuottavat kuvansa laserilla ruiskimalla pitkin valokuvapaperia.
laitteet ovat huippulaatua ja varmasti kalibroituja.
Jos olet lähettänyt sinne palveluun omalla koneellasi tuunattuja kuvia, kuullostaa enemmän sille, että ruutusi näyttää värit liian kylläisinä.
Tämän takia paperikuvat sitten ovat latteita.
Täytyy myös muistaa, että paperikuva toimii eritavalla, kuin monitori, joka on itse valaiseva.
Jos ne on taasen väärin leikattuja, niin siihen on vaikea kommetoida. - aiudhs
Kerran olen tuolta tilannut, ihan testimielessä. Supreme-laadun paperi on parempaa kuin tavallinen halpis (jota lähes joka firma käyttää). Yksi suurimmista ongelmista oli tosiaan tuo ei-standardikokoisten kuvien leikkaantuminen vähän miten sattuu. Esim. Ifolor sentään typistää säännöllisesti saman pari milliä, Smartphotolla tulos oli paljon satunnaisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410