värit sumeita ja kuvat väärin leikattu. no more. Pelkialaista euro-laatua?
Smartphoton kuvat
4
2120
Vastaukset
- ympäri juuroppaa
Olen ostanut paljon kuvakirjoja ja kymppikuvia tuostakin kaupasta ja kerran hemisuuren suurennoksen. Erittäin tyytyväinen olen ollut kuvien laatuun. Kymppikuvat tuli Ruotsista, samoin kuin useimmat kuvakirjat. Viimeisin tosin Belgiasta jostain syystä, muuten hyvä mutta sivut vähän löysästi liimattu kansiin. Suurennos tuli Tanskasta joka oli laadullisesti huippuluokkaa.
- Libro
Kalibroi näyttösi, niin voit jopa saada amanväriset valokuvat kuin näytölläsi
- Keijo Suokas
"värit sumeita ja kuvat väärin leikattu. no more. Pelkialaista euro-laatua?"
ei kokemusta ko. firmasta, mutta kaikki nykyaikaiset kuvapalvelut tuottavat kuvansa laserilla ruiskimalla pitkin valokuvapaperia.
laitteet ovat huippulaatua ja varmasti kalibroituja.
Jos olet lähettänyt sinne palveluun omalla koneellasi tuunattuja kuvia, kuullostaa enemmän sille, että ruutusi näyttää värit liian kylläisinä.
Tämän takia paperikuvat sitten ovat latteita.
Täytyy myös muistaa, että paperikuva toimii eritavalla, kuin monitori, joka on itse valaiseva.
Jos ne on taasen väärin leikattuja, niin siihen on vaikea kommetoida. - aiudhs
Kerran olen tuolta tilannut, ihan testimielessä. Supreme-laadun paperi on parempaa kuin tavallinen halpis (jota lähes joka firma käyttää). Yksi suurimmista ongelmista oli tosiaan tuo ei-standardikokoisten kuvien leikkaantuminen vähän miten sattuu. Esim. Ifolor sentään typistää säännöllisesti saman pari milliä, Smartphotolla tulos oli paljon satunnaisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772