Smartphoton kuvat

BUZZCOCKS UA-77

värit sumeita ja kuvat väärin leikattu. no more. Pelkialaista euro-laatua?

4

2772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ympäri juuroppaa

Olen ostanut paljon kuvakirjoja ja kymppikuvia tuostakin kaupasta ja kerran hemisuuren suurennoksen. Erittäin tyytyväinen olen ollut kuvien laatuun. Kymppikuvat tuli Ruotsista, samoin kuin useimmat kuvakirjat. Viimeisin tosin Belgiasta jostain syystä, muuten hyvä mutta sivut vähän löysästi liimattu kansiin. Suurennos tuli Tanskasta joka oli laadullisesti huippuluokkaa.

• Libro

Kalibroi näyttösi, niin voit jopa saada amanväriset valokuvat kuin näytölläsi

• Keijo Suokas

"värit sumeita ja kuvat väärin leikattu. no more. Pelkialaista euro-laatua?"

ei kokemusta ko. firmasta, mutta kaikki nykyaikaiset kuvapalvelut tuottavat kuvansa laserilla ruiskimalla pitkin valokuvapaperia.
      laitteet ovat huippulaatua ja varmasti kalibroituja.
      Jos olet lähettänyt sinne palveluun omalla koneellasi tuunattuja kuvia, kuullostaa enemmän sille, että ruutusi näyttää värit liian kylläisinä.
      Tämän takia paperikuvat sitten ovat latteita.
      Täytyy myös muistaa, että paperikuva toimii eritavalla, kuin monitori, joka on itse valaiseva.

Jos ne on taasen väärin leikattuja, niin siihen on vaikea kommetoida.

• aiudhs

Kerran olen tuolta tilannut, ihan testimielessä. Supreme-laadun paperi on parempaa kuin tavallinen halpis (jota lähes joka firma käyttää). Yksi suurimmista ongelmista oli tosiaan tuo ei-standardikokoisten kuvien leikkaantuminen vähän miten sattuu. Esim. Ifolor sentään typistää säännöllisesti saman pari milliä, Smartphotolla tulos oli paljon satunnaisempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      99
      6562
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      365
      6133
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3023
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2484
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2145
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1804
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    9. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1285
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe