Hei,
Onko kukaan saanut ks. peliä pyörimään Windows XP:llä? Itsellä ei ainakaan millään suostu edes levyä lukemaan, vaikka muita pelejä ihan tuosta vain.
Järjestelmävaatimuksissa tosin lukee, että 95 / 98 / ME / NT / 2000 ... mutta kahdella muulla koneella (toisessa Vista, toisessa 7) pyörii ihan mainiosti. Onko kenelläkään antaa vinkkiä, miten pitäisi toimia? :)
Aoe2 Collector's Edition -ongelma
1
177
Vastaukset 1
- mäoonsä
mä asun sun luona ja tiiän et sä oot kussu sun koneen sisään ainakin 2 kertaa nii et se näyttö on ihan kusen vörinen ja ku pelaa minecraftia niin se steveki vaan kusee ja se maailma täyttyy kusest nii siks mä en eilen ollu sun kaa ja muutenki ku sä oot tollane nii mä tapan sjt ja mä oon mut ja sä ja mä ja paskanna sun kitaa ja vittu ja en tiiä mut mä kuitenki oon sun äiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1451404
- 741254
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun1051016Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50945- 78832
- 45811
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40808- 115678
- 67673
- 77663