Hei,
Onko kukaan saanut ks. peliä pyörimään Windows XP:llä? Itsellä ei ainakaan millään suostu edes levyä lukemaan, vaikka muita pelejä ihan tuosta vain.
Järjestelmävaatimuksissa tosin lukee, että 95 / 98 / ME / NT / 2000 ... mutta kahdella muulla koneella (toisessa Vista, toisessa 7) pyörii ihan mainiosti. Onko kenelläkään antaa vinkkiä, miten pitäisi toimia? :)
Aoe2 Collector's Edition -ongelma
1
159
Vastaukset
- mäoonsä
mä asun sun luona ja tiiän et sä oot kussu sun koneen sisään ainakin 2 kertaa nii et se näyttö on ihan kusen vörinen ja ku pelaa minecraftia niin se steveki vaan kusee ja se maailma täyttyy kusest nii siks mä en eilen ollu sun kaa ja muutenki ku sä oot tollane nii mä tapan sjt ja mä oon mut ja sä ja mä ja paskanna sun kitaa ja vittu ja en tiiä mut mä kuitenki oon sun äiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716