Miten se nyt menee? Jos junioriseurassa on tasojoukkueet, voiko peliaikaa vaatia tasolta, mihin poika on valittu. Vai onko poika vaihdettava haastajatason joukkueeseen, jos peliaikaa haluaa esim. 30 min ottelussa enemmin kuin 0-5 min. Puolenpelin takuuta tässä seurassa ei noudateta.
Tasoryhmät / peluutus
5
792
Vastaukset
- niinköpö
Minkä ikäinen lapsi, missä joukkueessa ?
- ollap
12 v
- valittavavanhempi
Poikaasi pidetään täytepelaajana. Kehitetään tiettyä porukkaa ja pidetään mukana kohtalaisia pelaajia paikkaamassa, jos sisäpiiriläiset väsähtää. Peliaika jaetaan enimmäkseen niille joiden halutaan kehittyvän. Vaihda ihmeessä joukkuetta ilman peliaikaa ei kehity varmasti, vaan kehitys taantuu.
Jos peliaikaa saisi matalamman tason joukkueesta, niin kannattaa vaihtaa sinne. Pelaaminen ja harjoitteleminen eri joukkueiden kanssa ei toimi lapsilla taatusti. Toisaalta seura, joka sallii moisen idioottimaisuuden kannattaa vaihtaa toiseen. Ei ole ammattitaitoista valmennusta tuo. - juniorityö
Suomi on täynnä seuroja, joissa hyvä valmennus ja peliaika ohjataan vain valmentajien parhaiden kavereiden pojille ns. kilpajoukkueisiin. Lisänä ikäluokassa annataan olla maksavaa massaa junnuja, jotka saavat surkeaa ammattitaidotonta valmennusta.
Yleensä nämä täytepelaajien ryhmät on nimetty erilaisilla väreillä, ettei pojille tulisi paha mieli. divari tai harrasteryhmät olisivat liian läpinäkyviä nimiä. Näiden rahastettavien pelaajien maksut ovat yleensä samat, kuin kilpajoukkueilla, mutta tapahtumia ja ammattitaitoisia resursseja ohjataan vain kilpajoukkueille.
Yksilölajeissa, joissa menestys perustuu oikeasti henkilökohtaiseen potentiaaliin tällaista ei yleensä esiinny. - joku21212
Itse en pelaa missään junioriseurassa ja olen 10v. Olen pelannut noin 7v jalkapalloa vapaa-ajalla. Osaan kikkoja , pomputtelu on hallinnassa jonkin verran. Olisiko minulla mahdollisuuksia päästä johonkin esim Veikkausliiga joukkueeseen ? Aloitan ehkä 16v Reippaassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822