Voiko valkovuodon aikana uida??

??

Voiko valkovuodon aikana uida aivan normaalisti mm. uimahallissa???

15

3558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ijo

      Voi.

    • Sitä on aina

      Valkovuotoa on aina. Sen määrä vain vaihtelee. Valkovuoto tehtävänä on huuhdella emätin puhtaaksi.
      Jos sen aikana ei voisi uida, niin suunnilleen kukaan yli 10-vuotias tyttö ei voisi uida.

    • htydr

      Voi. ja mm. sen vuoksi ennen uima-altaaseen menoa TÄYTYY käydä suihkussa ja suorittaa myös alapesu: se huhtoo eritteet pois. NIitä kun ei haluta uima-altaaseen.

    • Koitikoira

      Mulla on just nyt valkovuotoa ja oon käyny paljon uimassa. Ja oon sii 9.v tyttö.🌈

    • Anonyymi

      Voiko valkovuodon aikana uida meressä?

      • Anonyymi

        Ei voi, ei missään tapauksessa. Hai haistaa sun valkovuodon ja syö sut. Jos ei ole haita, valkovuoto kuitenkin pilaa meret.


      • Anonyymi

        voi uida.Valkovuotoa on ympäri vuoden ja jos ei voi uida niin sä et vois uida missään seuraavat 40 vuotta.


    • Anonyymi

      Lentäähän zuihkaritkin taivaalla.

    • Anonyymi

      Okei hyvä ollaan lähdössä ulkomaille niin siksi kysyin!

    • Anonyymi

      Moi mul ehkä Alko valkovuoto enkä uskalla kertoo mun vanhemmille ja ollaan lähössä Viroon kylpylä reissulle ja en haluis käyttää tamppoonia tai kuu kuppia haluis ki joku auttaa

      • Anonyymi

        Valkovuoto ei estä kylpylämatkoja eikä valkovuodon takia tarvita kuukuppeja eikä tamponeita. Valkovuoto on naisella jatkuvaa, vähäistä ja hajutonta. Ei sen takia jätetä mitään tekemättä. Valkovuoto ei vaadi mitään toimenpiteitä.

        Kuitenkin, jos valkovuoto on runsasta ja/tai haisevaa, on mentävä lääkäriin.


      • Anonyymi

        Valkovuodosta ei trvii kertoo ja se jatkuu sun koko elämän eikä siihen saa käyttää suojaa. Tamponit, kuukupit, siteet, pikkuhousunsuojat ja menkkapikkarit On kuukautisvuotoa varten ei valkovuotoa joten mene vain uimaan kunhan et huku🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkovuodosta ei trvii kertoo ja se jatkuu sun koko elämän eikä siihen saa käyttää suojaa. Tamponit, kuukupit, siteet, pikkuhousunsuojat ja menkkapikkarit On kuukautisvuotoa varten ei valkovuotoa joten mene vain uimaan kunhan et huku🥰

        Pikkuhousun suojat on tarkoitettu myös muihin eritteisiin kun kuukautisiin joten. Ihan hyvin voi käyttää sitä jos on runsasta valkovuotoa ,

        niin että voit käyttää pikkuhousun suojaa, moni käyttää joten ihan hyvä Saa heittää pois ja housut ei tahrannut heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkovuodosta ei trvii kertoo ja se jatkuu sun koko elämän eikä siihen saa käyttää suojaa. Tamponit, kuukupit, siteet, pikkuhousunsuojat ja menkkapikkarit On kuukautisvuotoa varten ei valkovuotoa joten mene vain uimaan kunhan et huku🥰

        Riippuu vähän valkovuodostakin jokin valkovuotoa saattaa aiheutua tulehduksesta joten vaikea nuorten tietää mikä on normaalia.


    • Anonyymi

      Voi kyllä, esität suihkuhävittäjää kroolilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7351
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4344
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2767
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      343
      1424
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1272
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1087
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe