Jehovan todistajat tyrkyttävät uskoaan

Mikä on se mies joka siinä osuupankin lähellä ja kävelykadulla kulkee ja tarjoaa vartiotorni-lehteä. Tyrkyttää tätä harhaoppia, kannattaa heittää roskakoriin kyseinen lehti.

22

804

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vallesmanne

      Tietääkös tämä viliyksi, että Kokkolassa on eilen puukotettu mies ja hakattu sekä ryöstetty kaupan edessä vanhempi mies? Lueppas -Hei ketä puukotettiin ??- palsta ja ota rohkeasti kantaa näin järjettömiin väkivaltaisuuksiin.

      • Elias "alokas"

        Puukottajat on yleensä helluntai herätyksen piiristä. Esimerkiksi saarnamies Heikki Elias Kaikula tappoi city marketissa vartijan kun yritti peitellä takki varkautta. Sama mies on yrittänyt tappaa useamminkin.
        Hän saarnaa nykyään Tampereella. Lempiaiheitaan hänellä on Jumalan anteeksianto sitä hän kyllä tarvitseekin, Halle!


    • hassi.s

      Mitäs tuosta puukottamisesta--se on arkipäivää Kokkolassa--kun lokkejakin jo jahdataan .
      Kokkola=sivistymättöyyden pesä K-P:lla.
      Hyvää mainosta väestöpakolaisten kaupungille.

      • Vattusen Veljeskunta

        No mitä sen lokkipalstan kans tehään,,,, paneeko Vattusen Veljeskunta saitin pystyyn vai joku muu mitä häh? Käsikirjotus koputtelee jo!


    • Ei Jehovan todistajat tyrkytä uskoaan. Mitenkä lokit liittyvät uskon asiaan ?

      • Ateisti Aapo

        Jehova fitness...


    • eikäsitäkaikkea

      En käsitä taas tätä jutun jatkoa.......

    • jehovantodistajat

      Jehovan todistajat eivät tyrkytä uskoaan vain jakavat lehteä.

    • ortod.lut.

      miksi jehovat eivät vietä joulua? Oikeat kristityt viettävät.

      • ei kristitty

        Missä kohtaa Raamattua käsketään viettämään joulua?


      • Joosef
        ei kristitty kirjoitti:

        Missä kohtaa Raamattua käsketään viettämään joulua?

        Koska tunnut olevasi mukamasti viisas, oletko lukenut raamatun kannesta kanteen?


      • Mooses
        Joosef kirjoitti:

        Koska tunnut olevasi mukamasti viisas, oletko lukenut raamatun kannesta kanteen?

        Etusivulla.


      • Anonyymi
        ei kristitty kirjoitti:

        Missä kohtaa Raamattua käsketään viettämään joulua?

        Ei ainakaan tällaista kaupallista joulua, vaan hiljentymään ja viettämään Jeesuksen syntymäjuhlaa, eikä kaupallista krääsäjoulua joulupukkeineen.


    • sehän se

      Se on Vartiomies Veikko Vartiotornista.

    • oikeauskov

      Katolinen kirkko josta luterilaisuus on lähtöisin on aina viettänyt joulua Jeesuksen syntymäjuhlana.

    • HERÄTKÄÄ

      Vartiotorni kaatuu!

    • kunnollisia.ovat

      Kyllä jehovat ovat kunnon ihmisiä, eivät juo eivätkä polta.

      Sanon vaan sen.

      • Kaarlopa

        Mutta ovatko usein homoja? 80-luvulla, kun tulivat polkupyörillä pihaan, pyysin kahta poikaa saunaan. He eivät edes empineet. Meillä oli melko kuuma sessio. He eivät kuitenkaan tulleet uudelleen, liekö olleet eri paikkakunnalta? Nykyään heitä käy erittäin harvoin muutenkin. En edes muista milloin.


      • Anonyymi
        Kaarlopa kirjoitti:

        Mutta ovatko usein homoja? 80-luvulla, kun tulivat polkupyörillä pihaan, pyysin kahta poikaa saunaan. He eivät edes empineet. Meillä oli melko kuuma sessio. He eivät kuitenkaan tulleet uudelleen, liekö olleet eri paikkakunnalta? Nykyään heitä käy erittäin harvoin muutenkin. En edes muista milloin.

        Ne oli varmaan mormoneja. Mormonit liikkuu polkupyörällä ja ovat kahdestaan liikkeellä.


      • Anonyymi

        Jehovanusko on harhaanjohtava!


    • Anonyymi

      Luterilaisen papin toimittama pyhä Kasteen Sakramentti pelastaa. Ja ruotsiksi dopet frälser

    • Anonyymi

      Joo näillä jehovilla on taas Kokkolassakin valtaa,kun sitä pönkitetään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1432
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1080
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      865
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      83
      777
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe