Saako gyproc-levyjä polttaa? Jos saa onko se vaarallista?
Gyproc-levyn polttaminen
11
5352
Vastaukset
- ()(
kipsi varmaan palaa vähän heikosti.
- Asentaja evp
On se vaaralista koska se vaatii hyvi korkean lämpötilan palaakseen.
Kotitarvetulilla eli saunan kiukaassa tai muussa nuotiossa ei sellaiseen lämpötilaan pääse
Toisin sanoen se on palamatonta- wefvwe
Kyllä se palaa ja on muuten kellarissa palavaksi luokiteltu materiaali. Toki se palaa huonosti eikä sitä takassa tai kiukaassa kannatta koittaa poltella.
- ....,,,,
Tottahan tuhkasta tehty levy on palamatonta.
- J R J
Ei kipsi mitään pala. Jos kuumennat kipsiä tarpeeksi kuumassa ja kauan poistuu siitä vain vesi ja saat uudelleenkäytettävää kipsijauhoa.
- palomies.
Kyllä gyprokki leimahtaa, mikali esim huoneistopalossa savukaasut syttyvät palamaan. Pintakartonki palaa iloisesti kuuumuudessa, joka nouse helposti 800 asteen paremmalle puolella. Kuumuus on niin suuri, että tapetitkin palavat betoniseinillä.
Itse kipsihän ei pala.
- Rakentaja.
Gyprok on tarkoitettu myös paloeristys levyksi ristikkäin kaksikerroksisena.
- Hautaustoimisto
Et kai tosissasi kipsin polttamista kysele....? Maahan noita kipsilevyn paloja on tullut haudattua. Maasta se on tullutkin.
- tiatoo
Pinta on kartonkia. Se palaa, kipsi ei.
- asdfghjkläö
jätteen hävittäminen polttamalla tai hautaamalla on pääsääntäisesti kiellettyä
- xfjj
Imeyttää jäteöljyä siihen , palaa hiukan paremmin, toi maahan hautaus ihan ok konsti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171024124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102478Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2181985Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231803- 721090
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491064Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57882En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88833