Menemme maistraatissa naimisiin kahden todistajan läsnäollessa.
Valmistun samana päivänä, kun vihkiminen tapahtuu. Kyseessä on siis tuplajuhlat. Tässä yritän kutsuja tehdä, mutta ei keksi miten asian lyhyesti, järkevästi kutsuun laittaisi!
Juhlat ovat seuraavana päivänä. Tarkoitus on viettää rennot ja intiimit juhlat mökillä.
Tervetuloa
****** Valmistumis & Hääjuhlaamme
********** mökille *************
20.10.2012
Klo 15.00
Avioliittoon vihkiminen
********** Maistraatissa
19.10.2012
Todistajien läsnä ollessa
PITÄISIKÖ KUTSUSSA MAINITA ERIKSEEN RENNOT JA INTIIMIT, ETTEI KUKAAN OLETA NIIDEN OLEVAN ISOT KEKKERIT MONIPUOLISEN OHJELMAN KERA
Ongelmia kutsun kanssa!
JHODIONOIDSNIS
1
208
Vastaukset
- näin sen teksin.
Minun mielestäni kannattaisi painottaa enemmän tuota hääjuhlaa ja valmistuminen menee "siinä sivussa samalla".
Eli ensin kannattaisi olla tuo maistraatti-ilmoitus.
Meidät vihitään Helsingin maistraatissa
19.10.2012 todistajien läsnäollessa.
Tervetuloa hääjuhlaamme ja juhlimaan myös X:n valmistujaisia / ammattiin valmistumista rennosti ja vapaamuotoisesti mökillemme 20.10.2012.
Osoitteet, ajo-ohjeet, muuta huomioitavaa tähän jatkoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962