Olisiko kellään kokemuksia Khuk Khak -rannasta? Näyttää kauniilta, mutta löytyykö sieltä mitään muuta kun muutama hotelli kalliine ravintoloineen? Hotelliksi ollaan mietitty Khao Lak Orchid Beach Resortia ja kävelyretket harvaan rakennetulla rannalla kuullostavat mukavilta, mutta löytyykö juoma- ja ruokapaikkoja lähimailtakaan? Karttahauistakin on vähän vaikeaa arvioida kuinka kaukana lähimmät hotellit oikein ovat.
Khuk Khak beach
4
507
Vastaukset
- Matkaaja
Hei! Kun olimme Khao Lakissa kävimme mopolla muutamaan otteeseen Khuk khak beachillä. Siellä tosiaan aivan upeat rannat.... Hotellien edessä palveluja, mutta muualla rannassa ei mitään, ihan tyhjät rannat olivat, joku pikku ruokapaikka harvassa.. Myöskään hotellien rantaan ei saanut mennä kuin hotellivieraat. Sieltä kyllä hotelleilta kuljetukset keskustaan ym. onnistuvat hyvin. Matkaa kyllä melkoisesti on, että kävellen ei keskustaan helteessä passaa lähteä. Asustimme itse pienen matkan päässä Khao lakin keskustasta ja sitten tosiaan käytiin eri paikoissa katselemassa sekä auton että mopon kanssa. Riippuu mitä lomalta lähtee hakemaan.. Khuk khak todella ihana myös todella rauhallinen. Khalo lakissa muutenkin lepooisa ja rauhallinen tunnelma, vaikka olisi lähempänä keskustaakin. Voimme kyllä lämpimästi suositella tätä lomakohdetta:)
- Koh Chang
Olen majoittunut Khao Lak Orchid Beach Resortissa 3 vuotena ja hotelli on loistava.
Hotelilla on hyvätasoinen ravintola lähes rannalla,annokset samanhintaisia kuin keskustassa. noin 140-170 thb thairuoka, kala ja kansainväliset annokset
200-500 thb. Olut 150 thb.
Huoneessa on myös vedenkeitin jos haluaa tehdä itse nuudeleita tms.
Ranta on todellakin rauhallinen ja sitä pitkin pääset kävellen niin pitkälle kuin kävellä jaksat.
Rannalla 500 metrin päässä on Sunset Bar josta saa thairuokaa ja juomista.
2012 joulukuussa rakennettiin ravintolarakennusta 500 metrin päähän hotellista,hotelliin johtavan tien varteen, en tiedä onko jo valmistunut.
Hotellilta on kuljetus keskustaan hintaa 50 thb/hlö, Mr. Nop
joka hoitaa liikennöinin, ei veloittanut alle 12 v lapsista .
Hotelli Andamaniaan on rantaa pitkin matkaa 1-1,5 km.
Bang Niangiin on rantaa pitkin matkaa noin 1 km.- Lapsiperhe
Kiitos vastauksista! Hotellia on kovasti kansainvälisilläkin sivustoilla kehuttu, mutta kiva kuulla samaa vielä suomalaisen suusta :) Onkohan siinä lähistöllä mitään kauppaa tms. mistä saisi juomia tai pikkupurtavaa vai pitääkö aina mennä keskustaan saakka?
- Koh Chang
Lapsiperhe kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Hotellia on kovasti kansainvälisilläkin sivustoilla kehuttu, mutta kiva kuulla samaa vielä suomalaisen suusta :) Onkohan siinä lähistöllä mitään kauppaa tms. mistä saisi juomia tai pikkupurtavaa vai pitääkö aina mennä keskustaan saakka?
Hotellilta voi vuokrata polkupyöriä 100 thb päivä. Lähin pikkupuoti on noin 1km hotellilta hotelliin johtavan tien varressa,Kauppaa pitää Mr.Nopin serkku.
7/11 eli paikallinen R-kioskin ja suomalaisen bensa-asemakaupan sekoitus sijaitsee Khuk Khakin kylässä jonne matkaa noin 2-3 km,polkupyörällä reppu selässä.
Itse ostettiin juomia ja pikkupurtavaa aina reppuun kun käytiin keskustassa.
Hotelilta voi ostaa myös jäätelöä,magnun jne samaan hintaan kuin kyliltä.
Huoneen minibaari on edulinen olut 10 thb ,limu ja soodavesi 10-20 thb kallimpaa
kuin 7/11
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418