Onko teidän mielestä kahvin hinta noussut jo liian korkealle ???
Kahvin hinta
25
410
Vastaukset
- markkinat
Enpä osaa sanoa, mutta rahalla ostetaan kahvisadot jo etukäteen ja voittoa pitää jäädä sanoo ostajat.
Kahvisato voi olla hyvä, mutta hinta pysyy korkealla. - Kahvigourmet
Enpä sanoisi. Minun käyttämä luksuskahvi maksaa tommoiset 40 eur kilolta. Ostospaikka www.crema.fi
- Saludotar
Mietin vaan kaikkia vanhuksia ,työttömiä,miten he saavat kahvinsa ostettua ???
- katriina mussukka
tossuttavat kauppaan ja takas.. järkiperäistä juontia on muutama pieni kuppi päivässä.. paljon se on kuukaudessa? noin 60 kuppii. Ja paljon se maksaa? Minne muualle se pieni raha pitäisi laittaa, kuin siihen mitä tykkää käyttää?
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/koti/saastopossu/1709125/kahvinkulutus/
- mrmokka
jos se paketti ny maksaa sen 4egee ni ehkä sen kerran viikossa voi työttömät ja eläkeläisetki ostaa..
- Simo Saludo
Kauppiaalle kahvin sisäänostohinta on jo korkea. Kahvi myydään kuluttajalle usein ilman katetta tai jopa alle ostohinnan. Että näin.
- Eurosopper
Minusta ei ole kauan kuin kahvi maksoi alle 2 egee,nyt yhtä´äkkiä n. 4 egee,aika huima korostus,no sama mitä tuotetta miettii,kaikkien hinta on noussut ihan huimasti tässä kevään ja kesän aikana ja varmaan tulee nousemaan syksylläkin.
Ikään palkkapussi ei kiri/nouse hintojen nousemisen kans samaa tahtiin - pakkosaadaaamukahvi
Kait se menee niin että siinä vaiheessa kun kulutus kääntyy laskuun on saavutettu se piste jolloin kuluttaja kokee hinnan LIIAN kalliiksi. Veikkaanpa että näin ei ole vielä käynyt.
- Muun maan kahvia
Muistatteko kun ennen Ruotsisata haettiin voita ja sokeria ,missä maassa ois halpaa kahvi ja sellaista mitä me voisimme juodakin ???
- mamamarma
Kahvin maailmanmarkkinahinta on alimmillaan., mutta tietystikkään kauppias ei sitä halua kuluttajalle asti tuoda.http://uutisvirta.fi/uutiset/3632245-kahvin-hinta-laskee-hyvan-sadon-vuoksi?show=1
- parasta olisi
mamamarma kirjoitti:
Kahvin maailmanmarkkinahinta on alimmillaan., mutta tietystikkään kauppias ei sitä halua kuluttajalle asti tuoda.http://uutisvirta.fi/uutiset/3632245-kahvin-hinta-laskee-hyvan-sadon-vuoksi?show=1
kyllähän hinta sais pikkuhiljaa tulla alaspäin, kaikki aikanaan.
- Kaffijalmari...
Keväällä radiossa puhuivat että kahvisato on erinomainen ja kauppiaille tulee kiire päästä eroon vanhasta varastosta...että kukahan ne voitot käärii?
- En_ymmärrä_tätä
Kuinka köyhiä voi ihmiset olla??
Kahvikupin hinta on korkeintaan 10 senttiä kun itse keittää :D - maarukka
Mietippä heitä jotka sen kahvin sun suuhusi kasvattavat. Kuinka paljon he siitä ansaitsevat. Kuinka halpaa kahvin pitäisi olla sinulle?
Metsät kasvavat marjoja Suomessa ja paljon muutakin. Jos kahviin ei ole varaa minä ymmärrän toista köyhää ja lähden keräämään metsän antimia. Ilmankin papuja voi eää, on eletty aikaisemminkin.- Ei hyödytä tuottajia
Ei ne kahvintuottajat saa yhtään enempää rahaa, vaikka kuluttajahinta täällä Suomessa nousisikin. Kansainvälisille keinottelijoille ne korotukset menevät.
- juodaan kahvia
kannattaa suosia Reilun kaupan kahvia, jotta kahvin tuottaja saisi edes jotain. Ne ihmiset siellä ovat oikeasti köyhiä, suomalaisiin työttömiin ja eläkeläisiin verrattuna.
- rasvareissu
Onhan se korkea! Mikshän enään ei järjestetä rasvareissuja Ruotsiin? Lähtisin hakemaan voita lastin ja samalla vois ostaa satamasta matkalaukullisen kahvia. Nyt vielä tarkenis olla kannellakin!
- puukkolunkkali
Miks maksaa paskanmakusesta kahvista enempi jos ei edes ole masokisti???
- rasvareissu
puukkolunkkali kirjoitti:
Miks maksaa paskanmakusesta kahvista enempi jos ei edes ole masokisti???
Aijaa. Mä luulin, että se on ruottissa halvempaa, niinku rasvakin. Josko sitte ostais vain voita ja kyttäilis tarjouksia ja kahvitarjoilu ilmoituksia.
Oottako huomannu, että jauhelihanki hinta on noussu ihan hirviästi!
- SURRA VOI
Ite tykkään saludosta pannujauhotus.Ostan kyllä tarjous kahvia aina kun saa ,en mitään kultakatriinaa ,ite lasken välillä että tupakkiaski maksaa niin paljon ,kalja niin paljon,silloin mulla riittää kahviin kun olen ite lopettanut käyttämästä.Jokainen saa sauhutella ja tissutella se vain on iteltä pois,enkä siksi sure miten työtön tai vanhus pärjää.olen pientä eläkettä nauttiva itekkin.Kahvin hinnan pitää korkealla pörssiyhtiöt aivan kun Nokian osakkeet halpeni ,nythän sekin kipuaa ylös.
- 8
Veikkaan että tää ikuinen marina kalleista hinnoista johtuu siitä kun verrataan sokeasti nykypäivän hintaa siihen mitä se on ollut vyönnä kivi. Arvoja voi ajatella puhtaalta pöydältä.
- Suuri bluffi
Höpö höpö, tuo juuri sitä oikeisto propakantaa jolla yritetään sumuttaa tätä älytöntä rahastusta joka nyt on meneillään yritysmaailmassa. Samaan kuvioon kuuluu tämä eurokeskustelun tukahduttamisyritykset kokoomusministerien taholta. Nyt on teollisuuden ja yritysmaailman suuri rahastus menossa oikeiston vahvan tuen avulla.
Näin se vain on, uskokaa se. - ei_eletä_sota-aikaa
:S
Kysymys:
Onko jollain teistä jääny kahvi juomatta sen hinnan takia?
Miksei kukaan valita baarihinnoista? Sen yhden tuopin hinnalla pystyy kotona keittään 60-70 kuppia kahvia.- oukkidoukki
Minä hamstraan aina kahvia silloin kun se on tarjouksessa, ei koskaan tarvi maksaa täyttä hintaa!
- ei paha
Prismassa on tänään Juhlamokka tarjouksessa hinta 2,49 e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854