Mun duunissa

Milla

Olen 30 sinkkuneiti, aina avoin uusille kokemuksille.

Työpisteeni sivustalla on kopiointihuone, jota firmassamme käyttää useampikin yksikkö. Yhden hyllykön takana pidän laukkuani, josta yks päivä läksin hakemaan lounasrasiaani...

Olin laittanut työpisteeni tiskille kyltin "Lounastauko 11-11:30" ja läksin siis noutamaan lounasrasiaani, lähteäkseni yhteiseen kahvihuoneeseen lounastamaan. Malttamaton asiakas kolkutteli oveen ja samassa astui jo sisäänkin, ennenkuin kerkesin kissaa sanomaan. Yritin sanoa, että olen tauolle lähdössä, mutta hän vain intti asiaansa. Kumarruin ottamaan laukkuani lattialta, kun ilmeisesti paidan kauluksesta pilkottavat rintani saivat hänet sanattomaksi. Noustessani katsoin häntä ihmetellen, että miksi lause oli jäänyt kesken, ja kun hän oli NIIN tuohtunut juuri hetkeä aiemmin. Hän tuijotti rintojani, ja sai sanottua: "Onpa muuten upeet, voisin vaikka maksaa, jos noita saisin puserrella!" En ole ollenkaan tiukkapipoinen, ja sanavalmiina vastasin ilkikurisesti: "Rahalla saa ja hevosella pääsee!"

Mies varmaankin kokeili, kuinka tosissani olin ja kaivoi lompakostaan 50:n euron setelin ja laittoi sen rintsikoideni yläreunaan. Hetken ajattelin, että jumalauta, ei... Mutta jotenkin ajatus hänen jämeristä isännän käsistään rintojani puristelemassa alkoi kiihottaa ja tunsin nytkähdyksen pikkuhousuissanikin. Mies katsoi hiukan kysyvästi ja kun en estellyt, hän tarttui vahvoilla työmiehen käsillään D-kupin rintoihini, hieroen ja puserrellen niitä kämmenissään. Aloin to-del-la kiihottua ja tahallani ynähtelin kiihoittavasti, että hän varmasti jatkaisi...

Hän nosti varovasti paitaani ja avasi liivien hakaset. Mahtava pusertelu jatkui ja hän työnsi nenänsä yhteenpuristettujen rintojeni väliin. Hän suuteli rintojani, näykki huulillaan kovaksi jämähtäneitä nännejäni...

Katsahtaessani alaspäin, huomasin, kuinka hänen housun etumus pullotti, hänen tankonsa oli paisunut täyteen mittaansa.

Miehen toinen käsi vaelteli jo reidelläni, nostaen hameeni, toinen käsi taituroi rinnoillani. Avasin hänen farkkunsa napin ja vetoketjun. Laskiessani hänen housujaan alemmas, hänen turvonnut kyrpänsä tervehti kiimaisena.

Miehen sormet olivat jo pikkuhousujeni välistä klitorikseni kimpussa. Olin jo aivan kosteana kiihkosta. Mies nosti hameeni vyötärölle, nosti minut pöytätasolle, siirrellen papereita sivuun. Hän kävi polvilleen, riisui pikkuhousuni, nosti polveni koukkuun, levitti reiteni ja työnsi päänsä haarojeni väliin. Olin jo pelkästä kosketuksesta aivan seota kiimasta!

Taitavasti kielellään lirkutellen hän sai ruusunnuppuni turpoamaan ja värähtelin kiihkosta. Hän vaelsi kielellään pillussani ja siirtyi klitorikseeni. Hän imi sitä hellästi ja samalla leikitteli kahdella sormella märässä vaossani. Nostin jalkani hänen olkapäilleen ja voihikin. Olisin halunnut sen tanassa seisovan mahtitangon jo syvyyksiini. Pilluni oli aivan märkä! Hän nousi seisomaan, otti kyrvän käteensä ja liikutteli terskan päätä pitkin märkää vakoani, aah..ylös ja uuh..alas ja uudelleen ja uudelleen. Voihkin ja anoin jo että hän työntäisi kyrpänsä uumeniini. Hän vain kostutteli kyrvän päätä mehuissani ja leikitteli sitten persereikäni suulla. Ajattelin, ettei sen kokoinen tanko ikinä mahdu siihen reikään ja olin jo peloissani. Mutta hän vain kasteli omilla mehuillani reiän suuta.

Sitten hän työnsi etusormensa persereikääni ja ynähdin hetkellisestä kivusta. Mutta tarpeeksi kostutettuna se alkoi tuntua nautinnolliselta.

Otin kiinni hänen mielettömästä kyrvästään ja työnsin sen vakooni. Silloin mieskin oli jo valmis toimintaan.

Aaaaaah sitä nautintoa, kun tuollaisten esileikkien jälkeen saa isoa kyrpää sisäänsä, niin että se tuntuu, vaikka on jo aivan märät paikat! Rynkytin pöydän reunalla häntä vastaan ja hän rynkytti samassa tahdissa syvälle, syvälle minuun. Hänen äännähtelyistään kuulin, että hän tulee kohta ja pian hän vetikin kiimaisista aineista kostean, kiiltävän tankonsa pois vitustani ja runkkasi itsensä orgasmin huipulle rintojeni väliin. Minä en ollut vielä ehtinyt tulla, joten hän nappasi pöydältä deodoranttipurkkini, työnteli sitä pilluni huulilla edestakaisin, samalla nuollen ja imien klitoristani ja tulivuorenpurkausta odottavaa pilluani. Pitkään ei klittaani tarvitse imeäkään, kun jo laukean ja hän parta vaahdossa imi ja imi ja imi. Minä olin aivan taivaissa!!!

2

8681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masi

      Aivan hervottoman hyvä juttu. Kirjoita lisää! Masi

      • jeppe

        Huh!huh! mikä juttu jatka kirjoittelua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe