neitsikat

sirkka

olis myynnissä 4kpl. neitokakaduja. iältään ne ovat 3kk. linnut ovat tampereella. häkkikin mahdollinen jos tarvista. kysele numerosta 040/7071394 tai 03/3761703.soittelemisiin...

6

1442

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu

kiinnostaisi ostaa kaksi kakadua, koiras ja naaras. iso häkki on rakennettu, vain linnut puuttuu. Hinta????

• Ayse20

Annu!!!! =)
        Kerroit että olette rakentaneet häkin... olisitko ystävällinen ja kertoisit hieman millainen tuli ja millä summalla? Mitä materiaaleja käytitte?
        Olisin kovin kiitollinen =)

• Annu
        Ayse20 kirjoitti:

Annu!!!! =)
        Kerroit että olette rakentaneet häkin... olisitko ystävällinen ja kertoisit hieman millainen tuli ja millä summalla? Mitä materiaaleja käytitte?
        Olisin kovin kiitollinen =)

en muista paljoko makso osat, mutta se on iso!
        siinä on puusta kehikot ja aika tiheetä verkkoo.
        se on kyllä aika hieno!

• seeppa

Moi
      Olisin kiinnostunut paljonko maksaa??
      Olen todella kiinnostunut!

• Anonyymi

Onko sulla vielä ne linnut myynnissä?

• Anonyymi

Anonyymi, taidat olla vähän myöhässä. Ilmoitus on 15 vuotta vanha. Viestin lähetyksen päivämäärä kannattaa katsoa ennen kuin kirjoittelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      579
      1184
    2. 71
      821
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      266
      652
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      53
      624
    5. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      612
    6. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      171
      611
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      84
      562
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      119
      552
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      202
      519
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      486
    Aihe