olis myynnissä 4kpl. neitokakaduja. iältään ne ovat 3kk. linnut ovat tampereella. häkkikin mahdollinen jos tarvista. kysele numerosta 040/7071394 tai 03/3761703.soittelemisiin...
neitsikat
6
1441
Vastaukset
- Annu
kiinnostaisi ostaa kaksi kakadua, koiras ja naaras. iso häkki on rakennettu, vain linnut puuttuu. Hinta????
- Ayse20
Annu!!!! =)
Kerroit että olette rakentaneet häkin... olisitko ystävällinen ja kertoisit hieman millainen tuli ja millä summalla? Mitä materiaaleja käytitte?
Olisin kovin kiitollinen =) - Annu
Ayse20 kirjoitti:
Annu!!!! =)
Kerroit että olette rakentaneet häkin... olisitko ystävällinen ja kertoisit hieman millainen tuli ja millä summalla? Mitä materiaaleja käytitte?
Olisin kovin kiitollinen =)en muista paljoko makso osat, mutta se on iso!
siinä on puusta kehikot ja aika tiheetä verkkoo.
se on kyllä aika hieno!
- seeppa
Moi
Olisin kiinnostunut paljonko maksaa??
Olen todella kiinnostunut! - Anonyymi
Onko sulla vielä ne linnut myynnissä?
- Anonyymi
Anonyymi, taidat olla vähän myöhässä. Ilmoitus on 15 vuotta vanha. Viestin lähetyksen päivämäärä kannattaa katsoa ennen kuin kirjoittelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572926
- 89998
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13997- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585