olis myynnissä 4kpl. neitokakaduja. iältään ne ovat 3kk. linnut ovat tampereella. häkkikin mahdollinen jos tarvista. kysele numerosta 040/7071394 tai 03/3761703.soittelemisiin...
neitsikat
6
1441
Vastaukset
- Annu
kiinnostaisi ostaa kaksi kakadua, koiras ja naaras. iso häkki on rakennettu, vain linnut puuttuu. Hinta????
- Ayse20
Annu!!!! =)
Kerroit että olette rakentaneet häkin... olisitko ystävällinen ja kertoisit hieman millainen tuli ja millä summalla? Mitä materiaaleja käytitte?
Olisin kovin kiitollinen =) - Annu
Ayse20 kirjoitti:
Annu!!!! =)
Kerroit että olette rakentaneet häkin... olisitko ystävällinen ja kertoisit hieman millainen tuli ja millä summalla? Mitä materiaaleja käytitte?
Olisin kovin kiitollinen =)en muista paljoko makso osat, mutta se on iso!
siinä on puusta kehikot ja aika tiheetä verkkoo.
se on kyllä aika hieno!
- seeppa
Moi
Olisin kiinnostunut paljonko maksaa??
Olen todella kiinnostunut! - Anonyymi
Onko sulla vielä ne linnut myynnissä?
- Anonyymi
Anonyymi, taidat olla vähän myöhässä. Ilmoitus on 15 vuotta vanha. Viestin lähetyksen päivämäärä kannattaa katsoa ennen kuin kirjoittelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa292977- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498