olis myynnissä 4kpl. neitokakaduja. iältään ne ovat 3kk. linnut ovat tampereella. häkkikin mahdollinen jos tarvista. kysele numerosta 040/7071394 tai 03/3761703.soittelemisiin...
neitsikat
6
1441
Vastaukset
- Annu
kiinnostaisi ostaa kaksi kakadua, koiras ja naaras. iso häkki on rakennettu, vain linnut puuttuu. Hinta????
- Ayse20
Annu!!!! =)
Kerroit että olette rakentaneet häkin... olisitko ystävällinen ja kertoisit hieman millainen tuli ja millä summalla? Mitä materiaaleja käytitte?
Olisin kovin kiitollinen =) - Annu
Ayse20 kirjoitti:
Annu!!!! =)
Kerroit että olette rakentaneet häkin... olisitko ystävällinen ja kertoisit hieman millainen tuli ja millä summalla? Mitä materiaaleja käytitte?
Olisin kovin kiitollinen =)en muista paljoko makso osat, mutta se on iso!
siinä on puusta kehikot ja aika tiheetä verkkoo.
se on kyllä aika hieno!
- seeppa
Moi
Olisin kiinnostunut paljonko maksaa??
Olen todella kiinnostunut! - Anonyymi
Onko sulla vielä ne linnut myynnissä?
- Anonyymi
Anonyymi, taidat olla vähän myöhässä. Ilmoitus on 15 vuotta vanha. Viestin lähetyksen päivämäärä kannattaa katsoa ennen kuin kirjoittelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64707- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480