Hei,
Osaisiko joku kertoa mistä voisi ostaa taipparitreeniä varten lokkeja ja pupuja?
Treeniriistaa?
11
1079
Vastaukset
- noutavat hauvat
Suomen noutajakoirajärjestön keskustelupalstan kirpputori osiossa on aina silloin tällöin myynnissä. Joskus eri rotujärjestöt järjestää riistamyynnin taippari kurssin tai päivän yhteydessä.
- lokkifani
Mitä hyödyt lokkien metsästyksestä? Ne ovat komeita luontokappaleita, joiden vuosi vuodelta komeammissa kolonioissa tekee mieli virkistäytyä. Varsinkin naurulokit ovat yhdyskuntineen hienoa seurattavaa, samoin harmaa- ja kalalokki kasvavine kantoineen. Kesäisin keskustoissa, toreilla ym. lokit tuovat ympäristöön tunnelmaa luonnosta. Kai nyt joku laji sentään saa olla ihmiseltä rauhassa ja lisääntyä luonnon tahtiin? Tylsää seurata villieläinten ekologiaa ja ekosysteemiä, kun ihminen säätelee sitä täysin.
- jepajaa
Hah hah eiköhän nämä treeniriistan etsijät ole niin pieni marginaaliryhmä, että lokkeja kyllä riittää kaduille ja toreille.
- lokkifani
jepajaa kirjoitti:
Hah hah eiköhän nämä treeniriistan etsijät ole niin pieni marginaaliryhmä, että lokkeja kyllä riittää kaduille ja toreille.
Mikään laji ei enää nykyään saa kehittää kantaansa luonnolliseen tahtiin, vaan kaikkia säätelee ihminen. Siinä ei ole enää mitään mielenkiintoa. Luontoa on kiinnostavaa seurata sellaisena kuin se on aina ollut, eli ilman ihmisen kädenjälkeä. Rauhoitettaisiin edes jokin runsaslukuisempikin keskikokoinen eläinlaji. Joka vuosi kiinnostaa seurata, kuinka lokkikannat runsastuvat, mutta ihmisen puuttuminen näiden harmilisen pienten lintujen kannan kehitykseen häiritsee ja masentaa.
- Lokit hollille
Lokkien ampumisesta saa hyvää harjoitusta ja voi pakastaa lokkeja koiralle harjoitusriistaksi.
- p3434
"Harmillisten pienten lintujen" Öö lokit ne vasta petoja onkin.. Ne hakkaa kuoliaiks sorsanpoikaset ja syö ne.
- lokkifani
Riippuu lokkilajista, että mitä syö. Mutta mitä se ihmisiä haittaa, jos lokit syö sorsanpoikia? Monet lokkilinnut on aina käyttäny sellasta ravintoo, jo ennen kun ihminen tuli kuvioihin. Oon kuullu metsästäjiltä, että sorsia on liikaa, jos ei niitä vähennetä.
- hipships
Löytyy variksia, lokkeja, russakoita, fasaaneja... Kuinka paljon tarttet?
- treeniriistaa
Hipships: olen myös kiinnostunut esim. 10 varista, muutama lokki ja muutama fasu. Saatko amtkahuollon kautta lähetettyä vai missäpäin treeniriista olisi mahdollisesti saatavilla? Itse asun pääkaupunkiseudulla.
- Multalöytyy
treeniriistaa kirjoitti:
Hipships: olen myös kiinnostunut esim. 10 varista, muutama lokki ja muutama fasu. Saatko amtkahuollon kautta lähetettyä vai missäpäin treeniriista olisi mahdollisesti saatavilla? Itse asun pääkaupunkiseudulla.
Mulla on Espoossa myynnissä variksia ja harmaalokkeja, jos on vielä tarvetta treeniriistalle?
Multalöytyy; Sattuisko sulta löytyyn viellä tota riistaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279