miten päästä pukille

tahtoo sankyy

olen poika ja haluun sänkyy tyttö ystäväni kaa mitä tehä

22

2765

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahtoo sankyy

      tää ei sit oo trolli

    • trolldad2000

      Sido hänet lipputankoon ylösalaisin. Sitten vaan nappaat bongo rummun ja tunget sen hänen anaalista sisään. Suosittelen myös että laitat kermavaahtoa hänen sieraimista ja laukeat perään. Voisit myös laittaa peniksesi tehosekoittimeen.

    • Emt. :D Kannattaa siis alkaa kertoo kuinka haluut sänkyy sen kanssa ja sitte vaa alatte lutkuttaa ei siinä sen enempiä. Tsemii :D ;PP

      • tahtoo sankyy

        kiitti


    • tahtoo sankyy

      onko muita ideoita

      • njkkdkk

        ku oot senkaa ni jos ootte teillä ja jos oot alt 18 ni varmista et talo on tyhjä istutte sängyn reunalle sitte teet senkaa kielareita ja samal kaadatsen sänkyy


      • nakkikioski???

        Riippuen tietysti iästä ja siitä, mitä teette yleensä, voisit vaikka kutsua hänet teille yöksi silloin, kun vanhempasi eivät ole kotona. Vaikkapa tekisitte niin perinteistä asiaa kuin katsoisitte tytölle mieleistä leffaa pimeässä huoneessa, otat työn kainaloosi ja painat pääsi hänen hiuksiinsa, suutelet niskaa ja toivottavasti jossain vaiheessa huuliakin, ole varovaisen himokas. Tytön hieman lämmettyä seisokki ei olisi pahitteeksi, ja jos sellaisen saat, nosta ensin tyttö syliisi ja ala pian hyväilemään häntä, ensin esim. Olkapäistä ja sitten rinnoista. Hyvässä vaiheessa(huomaat kyllä tytöstäsi haluaako hän vai ei, jos ei, luovu ajatuksesta-seksin parisuhteessa täytyy olla tunteellista) ala ottamaan hänen paitaansa pois ja sitten housut. Tällöin hänkin saattaa omatoimisesti riisua sinut ja jos ei, ota ainakin paita pois. Hyväile hänen rintojaan liivien läpi ja halaa. Purista häntä hellästi itseäsi vasten ja avaa liivit. Liu'uta alushousuja varovasti alaspäin, riisuunnu itse kokonaan ja siitä se alkaa! Tämä toimisi minulle, mutta en tiedä sun tytöstäs.


      • tahtoo sankyy
        nakkikioski??? kirjoitti:

        Riippuen tietysti iästä ja siitä, mitä teette yleensä, voisit vaikka kutsua hänet teille yöksi silloin, kun vanhempasi eivät ole kotona. Vaikkapa tekisitte niin perinteistä asiaa kuin katsoisitte tytölle mieleistä leffaa pimeässä huoneessa, otat työn kainaloosi ja painat pääsi hänen hiuksiinsa, suutelet niskaa ja toivottavasti jossain vaiheessa huuliakin, ole varovaisen himokas. Tytön hieman lämmettyä seisokki ei olisi pahitteeksi, ja jos sellaisen saat, nosta ensin tyttö syliisi ja ala pian hyväilemään häntä, ensin esim. Olkapäistä ja sitten rinnoista. Hyvässä vaiheessa(huomaat kyllä tytöstäsi haluaako hän vai ei, jos ei, luovu ajatuksesta-seksin parisuhteessa täytyy olla tunteellista) ala ottamaan hänen paitaansa pois ja sitten housut. Tällöin hänkin saattaa omatoimisesti riisua sinut ja jos ei, ota ainakin paita pois. Hyväile hänen rintojaan liivien läpi ja halaa. Purista häntä hellästi itseäsi vasten ja avaa liivit. Liu'uta alushousuja varovasti alaspäin, riisuunnu itse kokonaan ja siitä se alkaa! Tämä toimisi minulle, mutta en tiedä sun tytöstäs.

        ok


      • tahtoo sankyy
        tahtoo sankyy kirjoitti:

        ok

        onko viel ideoit


    • kaatunut-pulu

      Jos et saa muuten niin sidot sen pikkupillun sänkyysi ja laitat silikonipyssyllä silikonia hänen sieraimiinsa ja rikot kananmunan hänen hänen vartalolleen ja nuolet sen pois. Kirsikka ja kermavaahto ei ole koskaan pahitteeksi piirakan päälle. Muista lopuksi laittaa vaniljakastiketta.

    • tahtoo sankyy

      lisää neuvoi

    • SmuuttiDansku

      Kerro sille ennen sitä ''hetkeä'' vaikka viikko ennen et haluut harrastaa seksiä. Jos se sanoo ei niin sit EI, mut jos se sanoo joo, niin oot lucky boy ;)

    • tahtoo sankyy

      neeeuuuuvoooojaaa

    • vanha-äijä

      Kyll maar mää viel mut ko tuol meirä Almall alko jo mummotauti.

    • Anonyymi

      Tatjaana Rakopaljaana on kerran ollu monenkin runkkailun kohde. Siellä sitä RUKissa porukassa runkkailtiin .Noo aliupseereita meistä tuli kuitenkin.Nii notta ei se nii kovin vakavoo oo tuokaa kapiaisten ammattikoulun opiskelu. Asento,lepo,lahkeeseen veto.Sitä he hokee sotaväes ja esimiest on ain toteltava..

    • Ensin, opettele kirjoittamaan hyvää suomen kieltä. Sitten hanki ammatti, josta on näyttää palkkaa ja hyvä pukeutuminen. Hanki myös asenne: kun yrittää monta kertaa, joskus joku näkee sun asenteen, saattaa vähän tulla luo, ja sitten seuraavakin näkee sun olevan osaaja.

      Oli miten oli, isoin juttu on pitää huolta itsestäsi, ja (valikoivasti) kisutella uudestaan sekä uudestaan niitä tyttöjä jotka on sun segmentissä. Se tyttö ei *koskaan* noin vain tipu sun sänkyyn. Eikä sen pitäiskään. Mutta jos jaksat hakea sitä oikeaa, *kovalla miehen työllä*, lopulta pääset valitsemaan omasi, siitä joukosta joka myös hottixissa pitää susta.

      Ja sitten kaikilla on pehkussa mukavaa. ;)

    • Tai siis luin väärin: sulla on jo tyttix.

      Puhu sille tuhmia, ja osoita ettet välitä kestään muusta. Just nyt, silmästä silmään. Siten kysy kylmiltäs, että "mä haluan panna sua, haluisitko sä panna mua"?

      Jos se oikeesti on sun tyttix, se haluaa panna sua yhtä paljon kuin sä sitä. Se saattaa vaan odottaa sun alotetta. Ja sitä että oot mies-oikeesti-halukas-just-sille. Eli näytä se sitten vaan, niin *sä* jäät sitten toiseksi. ;)

    • Anonyymi

      mun pikkuveli räpläs mun munaa

    • Anonyymi

      Seksiä voi harrastaa myös ilman yhdyntää. Se on turvallisempaa, koska ei ole vauva- eikä tautivaaraa silloin

    • Anonyymi

      Mites olisi, jos kysyisit siltä? Niin mä aina saan, kysyn siltä tytöltä tai pojalta, jonka kanssa haluan seksiä. Jos ei, niin sanot vaan näin: Ok... ja sitte kysyt: Miksei?
      Kun se kertoo miksi, sä tiedät esimerkiksi voitko joskus myöhemmin saada (jos vaikka on polvi kipee tai nivuset revähtäny, en mäkään sillon anna, jos lätkässä kipeytyy, mutta muutoin kyllä, vaikka päivittäin. Kortsua käytän aina, mutta vien sen itse vessanpönttöön tai tyhjennän lavuaariin ja pesen, ennen kuin laitan roskiin... Jotku nimittäin on kertonu haluavansa niitä. Mä en tajuu, mutta ällöttää, että joku veisi mun spermaisen kondomin jonnekkin ).

      t,
      Paha 15-v

    • Anonyymi

      jos haluutte kumpiki sänkyy ni ota muija mukaa ikeaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4350
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4275
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4006
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2877
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2551
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2118
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2023
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe