Etsitään hauholaista söpö tummahiuksista, ruskeasilmäistä miestä. Ikä n. 38, töissä rakennusalalla. Pituus alle 180 cm. Tunteeko joku, onko vapaa/varattu?
HAUHO, söpö mies
10
544
Vastaukset
- Tunnen.
Varasin jo 18v. sitten.
- Toivoako
Ihan sinun takaisi toivon, ettemme puhu samasta miehestä. Tämä ei ainakaan käyttäytynyt varatun miehen tavoin.
- ????????????????????
Toivoako kirjoitti:
Ihan sinun takaisi toivon, ettemme puhu samasta miehestä. Tämä ei ainakaan käyttäytynyt varatun miehen tavoin.
Käärme.
- onnellinen mies
???????????????????? kirjoitti:
Käärme.
Ämmät on omituisia. Tässäkään ne eivät edes tiiä puhuvatko samasta ukosta. Ovat kuitenkin valmiita syyllistämään heti toisen naisen, vaikka oma mies olis ehkä se joka hölmöilee.
- parrurepa
parrua perseeseen kaikille ja kunnolla T:tumma remonttireiska
- Kannatetaan!
Näin on
- Jorkka Hauholta
Oon pannu kerran kännissä tuota aloitus viestin miekkosta.
- Hauholla.
näitä söpöjä miehiä riittää.
- olis edes yx
Ai riittää vai.. Miksi ne ovat sitten piilossa?
- Hane
olis edes yx kirjoitti:
Ai riittää vai.. Miksi ne ovat sitten piilossa?
Vaimo ei päästä pihalle leikkimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O402102Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on101742Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn611545Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1841489Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok721286Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81251Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201056Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?181025- 10999
- 63964