Etsitään hauholaista söpö tummahiuksista, ruskeasilmäistä miestä. Ikä n. 38, töissä rakennusalalla. Pituus alle 180 cm. Tunteeko joku, onko vapaa/varattu?
HAUHO, söpö mies
10
509
Vastaukset
- Tunnen.
Varasin jo 18v. sitten.
- Toivoako
Ihan sinun takaisi toivon, ettemme puhu samasta miehestä. Tämä ei ainakaan käyttäytynyt varatun miehen tavoin.
- ????????????????????
Toivoako kirjoitti:
Ihan sinun takaisi toivon, ettemme puhu samasta miehestä. Tämä ei ainakaan käyttäytynyt varatun miehen tavoin.
Käärme.
- onnellinen mies
???????????????????? kirjoitti:
Käärme.
Ämmät on omituisia. Tässäkään ne eivät edes tiiä puhuvatko samasta ukosta. Ovat kuitenkin valmiita syyllistämään heti toisen naisen, vaikka oma mies olis ehkä se joka hölmöilee.
- parrurepa
parrua perseeseen kaikille ja kunnolla T:tumma remonttireiska
- Kannatetaan!
Näin on
- Jorkka Hauholta
Oon pannu kerran kännissä tuota aloitus viestin miekkosta.
- Hauholla.
näitä söpöjä miehiä riittää.
- olis edes yx
Ai riittää vai.. Miksi ne ovat sitten piilossa?
- Hane
olis edes yx kirjoitti:
Ai riittää vai.. Miksi ne ovat sitten piilossa?
Vaimo ei päästä pihalle leikkimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013