Onko kenelläkään kokemusta tukiviittomamasta? Meillä 4 vuotaiaalle tyttärellemme aloitettiin juuri tukiviittomaa. Onko teidän kokemuksenne mukaan siitä ollut hyötyä. Kuinka aktiivisesti sitä käytätte?
Tukiviittomaa
2
189
Vastaukset
- Hyötyä on
Käyttäkää ja päivittäin. Tukiviittomien hyöty ei tule heti. Voi olla, että lapsella menee jonkin aikaa, että hän ryhtyy niitä käyttämään. Mutta tukiviittomien kautta annat lapsellesi kielen tulla ymmärretyksi. Lisäksi tukiviittomien käyttö rohkaisee lasta puhumaan, kun hän epäselvästä puheesta huolimatta voi luottaa siihen, että viesti tulee ymmärrettyä. Me aloitimme muutamalla keskeisellä ja tukiviittoma-sanavarastoa lisäiltiin vähitellen entiset mukana pitäen. Hyötyä oli.
- äiti ja isä
Tukiviittomat todella auttavat.meillä dysfasia-poika ja kun koko perhe pappaa myöten opeteltiin tukiviittomia...poikamme oppi puhumaan.poika joka 3vuotiaana luokiteltiin vaikean kielellisen kehityksen piiriin.hän oli päiväkodissa (oma henkilökohtainen avustaja)ja viittomakielen lisäksi toimintaterapia,musiikkiterapia ja fysioterapia...koulun kävi harjaantumisluokassa ja oppi lukemaan 8vuotiaana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059