Mikä olisi edullinen ja luotettava lentoyhtiö lentää helsingistä lontooseen? Kiitos neuvoista.
edullinen lento hesasta lontooseen?
6
299
Vastaukset
- liput jo plakkarissa
Norwegian - lentää järkiaikoihin järkikentille eikä hinnatkaan pahat, kunhan ei yritä kotia päin sunnuntaina ;)
- Jaska Lööf
British:llä minä olen lentänyt. Parikymppiä kalliimpi kuin joku halpisyhtiö, mutta toisaalta hintaan sisältyy välipala, juomat, matkatavarat, lentomailit. Briteillä on hyvät aikataulut.
- lentoa vailla
Niin missä hinnoissa on edullinen lento meno/paluu (suomi-lontoo)? 30e, 50e, 100e? aivan sama mihinkä aikaan, kunhan on halpa
- liput jo plakkarissa
Norwegian halvimmillaan tänä syksynä 87,- meno-paluu, vastaava halvin BA 216,- . ja Blue1 199,- . Aika kallista safkaa tuolla hintaerolla. Euroopan maileista ei iloa ole - korkeintaan työkseen lentäville. Lyhyen matkan pärjää lentolaukullakin. lennot järkiaikaan pääkentälle. Nyt on Norwegianilla syysalekin, eli halvat hupenee ensin. Tampereen suunnasta kannattaa tsekata Ryanairin hinnat.
- Jooojoojoo
Kannattaa kattoo miljoonista lentohaku koneista (huom hyvän lennon ettimiseen vaatii aikaa reilusti) mutta löysin yhelle hengelle helsinki-Lontoo gatwick lähtee joskus 9:40 tiistain ja tulis takas lauantain(syysloma) makso henkilöä kohden vaan 36e halvimmillaan per suunta.
Kyl sielt löytyy niit 12e suunta mut ne on sellasii että lähtö 6:00 helsingistä lennätte esim tanskan kautta jossa odotatte 22h seuraavaa lentoa tai vastaavaa- äippäläinen minäkin
Marraskuussa Tampereelta lähdössä Ryan Airilla 2 aikuista ja 1 teini: onnistuin saamaan edestakaisin lennot yht. 250 €, hinnasta 30 € Priority Boarding-maksua. Lähtö Treelta puolenpäivän aikoihin, lähtö Lontoosta klo 16, molempina matkustuspäivinäkin jää siis aikaa tehdä vaikka mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657365Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142698Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk502013Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141491Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901395Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611224Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271169- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631133- 1141071