Alkoholi ja seksi

Jakorasiako?

Olen kolmekymppinen nainen ja aina kun saan tarpeeksi viinaa niin himot vie ja itsehillintä pettää.

Viime lauantaina viimeksi lähdin kahden kundin luo jatkoille ja kummankin kanssa tuli sekstailtua.

Toinen sai tarpeekseen ja alkoi nukkua jolloinka otin toisen nyös käsittelyyni joka jaksoi painaa loppu yön.

Aamutuimaan kaamea morkkis taas kerran ja puin päälleni lähtien pois mitään sanomati.

Kotona suihkuun ja likainen olo.

Muilla samanlaisia kokemuksia?

243

16330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seurax

      Läheks perjantaina baariin? Mä tarjoon!

      • Sepppio

        Muutamia ICD 10 sairausluokituksen kriteerejä, yksikin voi viitata alkoholismiin.

        Muuttaako alkoholi persoonallisuuttasi?
        Pettääkö harkinta?
        Menikö muisti?
        Joudutko ottamaan aamulla ryypyn saadaksesi päivän käyntiin?
        Ajatusten keskittyminen päihteisiin.
        Vieroitusoireet kun lopettaa juomiseen.
        Juomisen jatkuminen haitallisista seurauksista huolimatta.
        Pakonomainen tarve juoda.


        Voi olla että olet alkava ensimmäisen asteen alkoholisti. Tarkkaile tilaasi ja lopeta jos sinulla on ongelma.


      • hoitajaanna
        Sepppio kirjoitti:

        Muutamia ICD 10 sairausluokituksen kriteerejä, yksikin voi viitata alkoholismiin.

        Muuttaako alkoholi persoonallisuuttasi?
        Pettääkö harkinta?
        Menikö muisti?
        Joudutko ottamaan aamulla ryypyn saadaksesi päivän käyntiin?
        Ajatusten keskittyminen päihteisiin.
        Vieroitusoireet kun lopettaa juomiseen.
        Juomisen jatkuminen haitallisista seurauksista huolimatta.
        Pakonomainen tarve juoda.


        Voi olla että olet alkava ensimmäisen asteen alkoholisti. Tarkkaile tilaasi ja lopeta jos sinulla on ongelma.

        Se on kyllä ensimmäisen vaiheen alkoholisti :D Kannattaisi opetella termit ennenkuin alkaa tänne kirjoittelemaan


      • Alkoholisti?
        Sepppio kirjoitti:

        Muutamia ICD 10 sairausluokituksen kriteerejä, yksikin voi viitata alkoholismiin.

        Muuttaako alkoholi persoonallisuuttasi?
        Pettääkö harkinta?
        Menikö muisti?
        Joudutko ottamaan aamulla ryypyn saadaksesi päivän käyntiin?
        Ajatusten keskittyminen päihteisiin.
        Vieroitusoireet kun lopettaa juomiseen.
        Juomisen jatkuminen haitallisista seurauksista huolimatta.
        Pakonomainen tarve juoda.


        Voi olla että olet alkava ensimmäisen asteen alkoholisti. Tarkkaile tilaasi ja lopeta jos sinulla on ongelma.

        Jos yksikään noista ei täyty ei kannata edes juoda


      • haIIava_hevonen

        Lähtee se, mutta aloittaja on kylläkin mies.


      • lääkäriinnä
        hoitajaanna kirjoitti:

        Se on kyllä ensimmäisen vaiheen alkoholisti :D Kannattaisi opetella termit ennenkuin alkaa tänne kirjoittelemaan

        Opettele lukemaan.


      • ;)

        :D :D


    • Jatkoillaan

      Jätetään baari väliin. Tuu suoraan jatkoille!

      • Aika sairasta. No taudit on kai sentään pysyneet hallinnassa? Mutta kyllä toi horatsun tunnusmerkistön täyttää, että sillee.....


      • kerronpa minäkin
        scabbi kirjoitti:

        Aika sairasta. No taudit on kai sentään pysyneet hallinnassa? Mutta kyllä toi horatsun tunnusmerkistön täyttää, että sillee.....

        "Mutta kyllä toi horatsun tunnusmerkistön täyttää. että sillee....."

        Mikä siinä on että nainen on horatsu jos on monen miehen kanssa mutta mies kova kaveri ja sankari mitä useampi nainen. Sinulle aloittaja sanon: nauti vaan elämästä niin ei tarvi sitten kiikkustuolissa manata että jätinpä senkin miehen luo menemättä, niin minä olen elänyt enkä ole katunut mutta olen silleen hoitanut ettei kylälle ole juttuja kuulunnu.


      • kerronpa minäkin kirjoitti:

        "Mutta kyllä toi horatsun tunnusmerkistön täyttää. että sillee....."

        Mikä siinä on että nainen on horatsu jos on monen miehen kanssa mutta mies kova kaveri ja sankari mitä useampi nainen. Sinulle aloittaja sanon: nauti vaan elämästä niin ei tarvi sitten kiikkustuolissa manata että jätinpä senkin miehen luo menemättä, niin minä olen elänyt enkä ole katunut mutta olen silleen hoitanut ettei kylälle ole juttuja kuulunnu.

        Nuo on vanhoja stereotypioita. Edelleen ilmeisesti sitkeässä elävät. Sosiaalisen sukupuolen määritelmät ovat ehtineet hiukan muuttua sitten 1960-luvun lopun. Naiset ovat seksuaalisesti vapautuneet ja miehet ovat ihan luvan kanssa naisellisempia.

        Välinpitämätön käyttäytyminen omaa terveyttä ja turvallisuutta kohtaan koskee ihmistä, ei joko nais- tai miessukupuolta. Jos yksilöllä on taipumus itsetuhoiseen ja välinpitämättömään käyttäytymiseen, on tilanne otettava vakavasti. Varsinkin silloin, kun yksilö itse huolestuu itse omasta käyttäytymisestään.

        Voit elää haluamallasi tavalla, mutta tuskin on tarvetta kehottaa ihmisiä elämään samalla tavalla silloin, jos ja kun kokevat sen olevan heille jo ongelma.

        P.S. Huora (horatsu) nähdäkseni ottaa palveluksistaan rahaa. Yksilö, joka harrastaa seksiä useiden ihmisten kanssa yössä, elää varmasti nautintokeskeistä elämää. Muuttuneessa mielentilassa (humalassa), se ei kuitenkaan ole sama asia. Tunne-elämä on muuttunut. Sama pätee seksiin. Seksi vaikuttaa ihmisen aivokemiaan ja dopamiinitasoihin. Lopputulos on se, että yksilö voi addiktoitua molempiin alkoholiin ja seksiin sekä vielä niiden kombinaatioon.


      • herraasiallinen
        kerronpa minäkin kirjoitti:

        "Mutta kyllä toi horatsun tunnusmerkistön täyttää. että sillee....."

        Mikä siinä on että nainen on horatsu jos on monen miehen kanssa mutta mies kova kaveri ja sankari mitä useampi nainen. Sinulle aloittaja sanon: nauti vaan elämästä niin ei tarvi sitten kiikkustuolissa manata että jätinpä senkin miehen luo menemättä, niin minä olen elänyt enkä ole katunut mutta olen silleen hoitanut ettei kylälle ole juttuja kuulunnu.

        Koska seksi/yhdenillanjuttu miehelle kun miehelle on saavutus mutta nainen voi olla minkä näköinen vain ja ainakin joka toinen mies lähtee baarista matkaan.
        Seksiin liittyvä kaksinaismoraali on sekin että miehen silmissä nainen jolla on seksileluja on seksuaalisesti avoin jne...mutta toisinpäin lelun omistava mies on pervo runkkaaja.

        Ja aloittajahan on selvä alkoholisti joka ei vielä ole itselleen sitä myöntänyt. Valitettavasti tarpeeksi kauan jatkaa niin on "pulla tai tauti uunissa". Ja (kunnolliset) miehet alkaa todennäköisesti karttamaan.

        Raakaa tekstiä vai totuus?!...


      • herraasiallinen
        morpheuz kirjoitti:

        Nuo on vanhoja stereotypioita. Edelleen ilmeisesti sitkeässä elävät. Sosiaalisen sukupuolen määritelmät ovat ehtineet hiukan muuttua sitten 1960-luvun lopun. Naiset ovat seksuaalisesti vapautuneet ja miehet ovat ihan luvan kanssa naisellisempia.

        Välinpitämätön käyttäytyminen omaa terveyttä ja turvallisuutta kohtaan koskee ihmistä, ei joko nais- tai miessukupuolta. Jos yksilöllä on taipumus itsetuhoiseen ja välinpitämättömään käyttäytymiseen, on tilanne otettava vakavasti. Varsinkin silloin, kun yksilö itse huolestuu itse omasta käyttäytymisestään.

        Voit elää haluamallasi tavalla, mutta tuskin on tarvetta kehottaa ihmisiä elämään samalla tavalla silloin, jos ja kun kokevat sen olevan heille jo ongelma.

        P.S. Huora (horatsu) nähdäkseni ottaa palveluksistaan rahaa. Yksilö, joka harrastaa seksiä useiden ihmisten kanssa yössä, elää varmasti nautintokeskeistä elämää. Muuttuneessa mielentilassa (humalassa), se ei kuitenkaan ole sama asia. Tunne-elämä on muuttunut. Sama pätee seksiin. Seksi vaikuttaa ihmisen aivokemiaan ja dopamiinitasoihin. Lopputulos on se, että yksilö voi addiktoitua molempiin alkoholiin ja seksiin sekä vielä niiden kombinaatioon.

        Itsekin huora -sanan käsitän prostituoidusta käytettäväksi haukkumasanaksi.

        Mutta ei se että panee joka vkloppu eri miestä tarkoita että pitää seksistä (varsinkin kännissä se ei varmaan mitään herkkua ole), se tarkoittaa että "korjaa" omaa itsetuntoa olemalla pantavana. Hankkis vakituisen panon ilman suhdesotkuja.
        Tai sitten me suomalaiset miehet ollaan niin tasasen hyviä panemaan että kaikki kelpaa ;)


      • herraasiallinen kirjoitti:

        Itsekin huora -sanan käsitän prostituoidusta käytettäväksi haukkumasanaksi.

        Mutta ei se että panee joka vkloppu eri miestä tarkoita että pitää seksistä (varsinkin kännissä se ei varmaan mitään herkkua ole), se tarkoittaa että "korjaa" omaa itsetuntoa olemalla pantavana. Hankkis vakituisen panon ilman suhdesotkuja.
        Tai sitten me suomalaiset miehet ollaan niin tasasen hyviä panemaan että kaikki kelpaa ;)

        Noista tunnepuolen jutuista kirjoitin toisaalle. Huorittelu on yleensä sosiaalista leimaamista, mutta ihminen onnistuu kyllä itsekin tuomitsemaan itsensä, jos ja kun menee liian pitkälle, yli omien rajojensa. Valitettavasti olen kuullut aika paljon niitä tarinoita, jossa huorittelu on koskenut raiskattuja ja insestiä kokeneita. Niiden kohdalla on vielä kyseenalaisempaa puhua "huoraamisesta". Mutta se, ettei yksilö sitten oikeastaan koe itseään yhtään "huoraa" paremmaksi, onkin jo toinen juttu. Jos ja kun vielä elää sen stereotypian mukaisesti. Itsetunto-ongelmahan tuo on.


      • Nuori ja Viisas
        kerronpa minäkin kirjoitti:

        "Mutta kyllä toi horatsun tunnusmerkistön täyttää. että sillee....."

        Mikä siinä on että nainen on horatsu jos on monen miehen kanssa mutta mies kova kaveri ja sankari mitä useampi nainen. Sinulle aloittaja sanon: nauti vaan elämästä niin ei tarvi sitten kiikkustuolissa manata että jätinpä senkin miehen luo menemättä, niin minä olen elänyt enkä ole katunut mutta olen silleen hoitanut ettei kylälle ole juttuja kuulunnu.

        Voit manata myös sitä että liikaa miehiä tuli pantua.


      • heikko luonne
        kerronpa minäkin kirjoitti:

        "Mutta kyllä toi horatsun tunnusmerkistön täyttää. että sillee....."

        Mikä siinä on että nainen on horatsu jos on monen miehen kanssa mutta mies kova kaveri ja sankari mitä useampi nainen. Sinulle aloittaja sanon: nauti vaan elämästä niin ei tarvi sitten kiikkustuolissa manata että jätinpä senkin miehen luo menemättä, niin minä olen elänyt enkä ole katunut mutta olen silleen hoitanut ettei kylälle ole juttuja kuulunnu.

        Kyllä se niin on, että naisten holtiton huoraaminen on häpeällistä paitsi Suomen alimmissa sosiaaliluokkissa, jossa white trash pitää sitä meriittinä. Ei tasokas mies kelpuuta edelleenkään vaimoksi / lastensa äidiksi naista, jolla on huoran maine. Kasvattaa lapset samanlaiseen arvomaailmaan.
        Ei se miehenkään maineelle mitenkään hyvää tee, jos on miespuolinen huora.
        tallaiset ihmiset ovat heikkoja ja säälittäviä täysin viettiensä vietävissä. Luonteen heikkoutta.


      • heikko luonne
        kerronpa minäkin kirjoitti:

        "Mutta kyllä toi horatsun tunnusmerkistön täyttää. että sillee....."

        Mikä siinä on että nainen on horatsu jos on monen miehen kanssa mutta mies kova kaveri ja sankari mitä useampi nainen. Sinulle aloittaja sanon: nauti vaan elämästä niin ei tarvi sitten kiikkustuolissa manata että jätinpä senkin miehen luo menemättä, niin minä olen elänyt enkä ole katunut mutta olen silleen hoitanut ettei kylälle ole juttuja kuulunnu.

        Kyllä se niin on, että naisten holtiton huoraaminen on häpeällistä paitsi Suomen alimmissa sosiaaliluokkissa, jossa white trash pitää sitä meriittinä. Ei tasokas mies kelpuuta edelleenkään vaimoksi / lastensa äidiksi naista, jolla on huoran maine. Kasvattaa lapset samanlaiseen arvomaailmaan.
        Ei se miehenkään maineelle mitenkään hyvää tee, jos on miespuolinen huora.
        tallaiset ihmiset ovat heikkoja ja säälittäviä täysin viettiensä vietävissä. Luonteen heikkoutta.


      • Miksi näin?
        kerronpa minäkin kirjoitti:

        "Mutta kyllä toi horatsun tunnusmerkistön täyttää. että sillee....."

        Mikä siinä on että nainen on horatsu jos on monen miehen kanssa mutta mies kova kaveri ja sankari mitä useampi nainen. Sinulle aloittaja sanon: nauti vaan elämästä niin ei tarvi sitten kiikkustuolissa manata että jätinpä senkin miehen luo menemättä, niin minä olen elänyt enkä ole katunut mutta olen silleen hoitanut ettei kylälle ole juttuja kuulunnu.

        Mistä me se tiedettäisiin, että miksi pidät niitä naistenmiehiä sankareina? En Minä ainakaan pidä heitä yhtään sen parempina kuin kaikkien kanssa makaavia naisiakaan.

        Elämästä voi kuule nauttia muutenkin kuin yhden yö juttuja keräilemällä. Eihän keskustelun aloittajakaan pitänyt niitä hyvänä juttuna.


      • ujtfujftg
        herraasiallinen kirjoitti:

        Itsekin huora -sanan käsitän prostituoidusta käytettäväksi haukkumasanaksi.

        Mutta ei se että panee joka vkloppu eri miestä tarkoita että pitää seksistä (varsinkin kännissä se ei varmaan mitään herkkua ole), se tarkoittaa että "korjaa" omaa itsetuntoa olemalla pantavana. Hankkis vakituisen panon ilman suhdesotkuja.
        Tai sitten me suomalaiset miehet ollaan niin tasasen hyviä panemaan että kaikki kelpaa ;)

        Missä kohtaa aloittaja sanoo panevansa joka viikonloppu eri miestä? Hänellähän oli likainen olo kyseisestä illasta, joka viittaa siihen ettei seksiä tapahdu usein tuntemattomien kanssa.
        Joillain ihmisillä voi olla vaiheita, että seksi kiinnostaa joka viikko. Tuskin sellainen kauan kestää, mutta ei se hyvä luoja suo huoraksi muuta. Huora on ihminen, joka myy seksiä, ei ihminen, joka harrastaa seksiä. Eiks ihmiset edelleen erota näitä kahta toisistaan, kylläpä on ihminen tyhmä. :)
        Ja vaikka joku harrastaisikin seksiä vain parantaakseen omaa itsetuntoaan, ei sekään tee ihmisestä huoraa.
        Idiootiksikin haukutaan monia, mutta harvempi näistä on aito idiootti. Kertoo vaan ihmisten vihanpidosta koko tollanen paska.


    • dirtyandsad

      samanlaisia kokemuksia..? Kyllä. :(

      • mannekorpi

        Hura huhhah hei siellä mannakorven mailla siellä turhaan ei tiputeltu pontikkaa.


      • neito nokinen

        sama täällä, paitsi että viimeks oli viis miestä...kamala morkkis ja vituttaa :(


    • Seksi vie, taxi tuo

      Samoja kokemuksia löytyy. Olen 21 ja yhden yön juttuja on enemmän kuin sormia ja varpaita yhteensä. Pidän seksistä, pidän juhlimisesta, ja erittäin harvoin päädyn baarista yksin, tai edes kotiin.
      En pidä itseäni jakorasiana, mutta useimmiten hävettää niin paljon että luikin pois kumppanin luota ennen kuin hän herää enkä jätä merkkiäkään.
      Morkkis pitää minut baarista pois hetken, mutta uusi ilta jälleen koittaa ja sama juttu.

      En kuitenkaan ole liimautuvaa sorttia. En roiku kenessäkään kiinni baarissa. Olen katseenkestävä, mutten mikään huippukaunis. Selvin päin aina mietin että miten päädyn miesten luo AINA. Ehkä ylisosiaalinen ja estoton luonne yhdistettynä alkoholiin ja haluihin vie eteenpäin.

      En seurustele, enkä haluakaan. Olen onnellinen itsekseni, mutta rakastan seksiä. Yhdenillan jutuissa on aina se hyvä puoli ettei tarvitse hävetä itseään eikä ole mitään estoja. Monet sanovat että seksi on parisuhteessa parempaa, en kiellä, mutta aika paljon se on itsestä kiinni, mielestäni.

      • ekowqkoewqqweko

        kyllä tossa jakorasian kriteerit täytty


      • sarvikuoma

        Miksi se aina mennöö tähän.. :(
        No pirskatti ku se on nii mukavoo


      • Chuck Norris

        Pakko kysyä, tajusitko mitä edes itse juuri selitit? :)

        Ensiksi sanot:
        "En pidä itseäni jakorasiana, mutta useimmiten HÄVETTÄÄ niin paljon että luikin pois kumppanin luota ennen kuin hän herää enkä jätä merkkiäkään."

        Ja seuraavaan hengenvetoon kerrot:
        "Yhdenillan jutuissa on aina se hyvä puoli ettei tarvitse hävetä itseään eikä ole mitään estoja."

        Joka kerran jälkeen siis hävettää niin maan perkeleesti, vaikka olet sitä mieltä että yhdenillanjutut ovat jees koska niissä ei tule hävetyksi omaa itseään/käytöstään..

        Hohhoijaa että niin...

        Kysy chuck norrikselta, hän osaa auttaa!


      • heruuuux
        ekowqkoewqqweko kirjoitti:

        kyllä tossa jakorasian kriteerit täytty

        No naisilla sentään on morkkis....miehet vaan panee ympäriinsä ja se on sitten ihan ok...nainen on heti jakorasia....raivostuttavaa!
        kyllä sinkkunainen saa panna ihan siinä missä sinkkumieskin! Itse en yhden yön juttuja harrasta paitsi joskus harvoin, mutta mielipiteeni on silti ehdottomasti että kummallakin sukupuolella on oikeus seksiin...helvetti...ja miesten luulis olevan tyytyväisiä. Moni kundi edes saa seksiä vain noiden naisten ansioista jotka yhden yön juttuja harrasataa...kuvitelkaa äijät jos teidän pitäis AINA tapailla tyttöä kuukausi kaupalla ennen ku heruu...


      • 4920839027
        heruuuux kirjoitti:

        No naisilla sentään on morkkis....miehet vaan panee ympäriinsä ja se on sitten ihan ok...nainen on heti jakorasia....raivostuttavaa!
        kyllä sinkkunainen saa panna ihan siinä missä sinkkumieskin! Itse en yhden yön juttuja harrasta paitsi joskus harvoin, mutta mielipiteeni on silti ehdottomasti että kummallakin sukupuolella on oikeus seksiin...helvetti...ja miesten luulis olevan tyytyväisiä. Moni kundi edes saa seksiä vain noiden naisten ansioista jotka yhden yön juttuja harrasataa...kuvitelkaa äijät jos teidän pitäis AINA tapailla tyttöä kuukausi kaupalla ennen ku heruu...

        "miehet vaan panee ympäriinsä ja se on sitten ihan ok"

        Vakavaa suhdetta etsivien miesten on usein vaikea luottaa naiseen, joka harrastaa paljon irtosuhteita.

        Mutta miehen markkina-arvo vain nousee naisten silmissä, jos miehellä on ollut paljon vientiä.

        Turha siis miehiä on syyttää siitä, että naisia ei haittaa miesten seksihurjastelut.


      • homoja123456789
        heruuuux kirjoitti:

        No naisilla sentään on morkkis....miehet vaan panee ympäriinsä ja se on sitten ihan ok...nainen on heti jakorasia....raivostuttavaa!
        kyllä sinkkunainen saa panna ihan siinä missä sinkkumieskin! Itse en yhden yön juttuja harrasta paitsi joskus harvoin, mutta mielipiteeni on silti ehdottomasti että kummallakin sukupuolella on oikeus seksiin...helvetti...ja miesten luulis olevan tyytyväisiä. Moni kundi edes saa seksiä vain noiden naisten ansioista jotka yhden yön juttuja harrasataa...kuvitelkaa äijät jos teidän pitäis AINA tapailla tyttöä kuukausi kaupalla ennen ku heruu...

        hmm...


      • näin
        4920839027 kirjoitti:

        "miehet vaan panee ympäriinsä ja se on sitten ihan ok"

        Vakavaa suhdetta etsivien miesten on usein vaikea luottaa naiseen, joka harrastaa paljon irtosuhteita.

        Mutta miehen markkina-arvo vain nousee naisten silmissä, jos miehellä on ollut paljon vientiä.

        Turha siis miehiä on syyttää siitä, että naisia ei haittaa miesten seksihurjastelut.

        Voi, olet ymmärtänyt jotain väärin.

        MIEHIÄ ei haittaa miesten seksihurjastelut, mutta naisen vilkas seksielämä on miehlle epäluotettavan lutkan merkki. Kaksinaismoralismia.


      • chchgc
        4920839027 kirjoitti:

        "miehet vaan panee ympäriinsä ja se on sitten ihan ok"

        Vakavaa suhdetta etsivien miesten on usein vaikea luottaa naiseen, joka harrastaa paljon irtosuhteita.

        Mutta miehen markkina-arvo vain nousee naisten silmissä, jos miehellä on ollut paljon vientiä.

        Turha siis miehiä on syyttää siitä, että naisia ei haittaa miesten seksihurjastelut.

        "Vakavaa suhdetta etsivien miesten on usein vaikea luottaa naiseen, joka harrastaa paljon irtosuhteita."

        Ei ei ei. Se on niin että ainoastaan heikolla itsetunnolla varustetun miehen on vaikea luottaa naiseen jolla on aikaisempia seksikokemuksia.


      • vvvvretret
        ekowqkoewqqweko kirjoitti:

        kyllä tossa jakorasian kriteerit täytty

        Ei täyty, jakorasiaa käytetään. Itsenäinen subjekti ei koskaan voi olla jakorasia tai sitten suurin osa miehistäkin on jakajia.


      • heruuuux kirjoitti:

        No naisilla sentään on morkkis....miehet vaan panee ympäriinsä ja se on sitten ihan ok...nainen on heti jakorasia....raivostuttavaa!
        kyllä sinkkunainen saa panna ihan siinä missä sinkkumieskin! Itse en yhden yön juttuja harrasta paitsi joskus harvoin, mutta mielipiteeni on silti ehdottomasti että kummallakin sukupuolella on oikeus seksiin...helvetti...ja miesten luulis olevan tyytyväisiä. Moni kundi edes saa seksiä vain noiden naisten ansioista jotka yhden yön juttuja harrasataa...kuvitelkaa äijät jos teidän pitäis AINA tapailla tyttöä kuukausi kaupalla ennen ku heruu...

        Myös miehet kokevat morkkiksia. Usko tai älä.


      • ....................
        näin kirjoitti:

        Voi, olet ymmärtänyt jotain väärin.

        MIEHIÄ ei haittaa miesten seksihurjastelut, mutta naisen vilkas seksielämä on miehlle epäluotettavan lutkan merkki. Kaksinaismoralismia.

        Naiset haluavat kokeneen miehen, koska miehenhän täytyy osata tyydyttää nainen. Ensikertalaiset ei teikäläisille kelpaa. Mies taas ei halua puhkipantua lutkaa.


      • no heruu
        heruuuux kirjoitti:

        No naisilla sentään on morkkis....miehet vaan panee ympäriinsä ja se on sitten ihan ok...nainen on heti jakorasia....raivostuttavaa!
        kyllä sinkkunainen saa panna ihan siinä missä sinkkumieskin! Itse en yhden yön juttuja harrasta paitsi joskus harvoin, mutta mielipiteeni on silti ehdottomasti että kummallakin sukupuolella on oikeus seksiin...helvetti...ja miesten luulis olevan tyytyväisiä. Moni kundi edes saa seksiä vain noiden naisten ansioista jotka yhden yön juttuja harrasataa...kuvitelkaa äijät jos teidän pitäis AINA tapailla tyttöä kuukausi kaupalla ennen ku heruu...

        "No naisilla sentään on morkkis....miehet vaan panee ympäriinsä ja se on sitten ihan ok...nainen on heti jakorasia....raivostuttavaa!"

        Tiedätkö mistä tuo johtuu?

        Siitä että naiset eivät välitä jos mies paneskelee ympäriinsä. Jos naiset asettaisivat standardeja eivätkä huolisi miestä joka on paneskellut ympäriinsä, alkaisivat miehet katsomaan tarkkaan kenen kanssa paneskelevat. Koska naisille kelpaa mies joka panee kaikkea mikä liikkuu, ei miesten tarvitse olla huolissaan tästä.


      • onko järkeä?
        chchgc kirjoitti:

        "Vakavaa suhdetta etsivien miesten on usein vaikea luottaa naiseen, joka harrastaa paljon irtosuhteita."

        Ei ei ei. Se on niin että ainoastaan heikolla itsetunnolla varustetun miehen on vaikea luottaa naiseen jolla on aikaisempia seksikokemuksia.

        Tottakai tällaiseen naiseen on vaikea luottaa. Jos nainen tykkää hyppiä muiden miesten kanssa sängyssä, on riskinä aina taudit. Ei siihen mitkään itsetunnot auta jos tauti siirtyy naisesta mieheen. Minä lähtisin ennemmin luottamaan järkeen ja biologiaan kuin itsetuntoon. Turha selitellä että kumi estäisi taudit. Se ei ole sataprosenttisen varma ikinä. Ei toisaalta elämä itsessäänkään takaa varmuutta etteikö tauteja voisi saada vahingossa jostain julkisesta käymälästä, mutta jos tauteja ei varota eikä niitä pelätä, voivat huolettomasti elävät ihmiset elää muiden huolettomien ihmisten kanssa minun puolesta keskenään. Sitä saa mitä tilaa.

        Päädymmekö siihen lopputulokseen että huolettomat ihmiset luottavat ennemmin vahvaan itsetuntoon kuin biologiaan?


      • No_hard_feelings
        chchgc kirjoitti:

        "Vakavaa suhdetta etsivien miesten on usein vaikea luottaa naiseen, joka harrastaa paljon irtosuhteita."

        Ei ei ei. Se on niin että ainoastaan heikolla itsetunnolla varustetun miehen on vaikea luottaa naiseen jolla on aikaisempia seksikokemuksia.

        Yhtälailla ne itsevarmat miehetkin jättävät omaan arvottomuuteensa tuollaiset kylän lumput, kun he tietävät saavansa parempaakin.


      • Ei se miehelläkään
        4920839027 kirjoitti:

        "miehet vaan panee ympäriinsä ja se on sitten ihan ok"

        Vakavaa suhdetta etsivien miesten on usein vaikea luottaa naiseen, joka harrastaa paljon irtosuhteita.

        Mutta miehen markkina-arvo vain nousee naisten silmissä, jos miehellä on ollut paljon vientiä.

        Turha siis miehiä on syyttää siitä, että naisia ei haittaa miesten seksihurjastelut.

        Ei se ihan noinkaan ole. Kyllä moni nainen karsastaa miestä, joka on ollut joka toisen naisen kanssa. Ja omaa sellaisen "hamesankari" maineen.

        Vaikka jos mies/nainen sinkkuna on ollut useiden kumppaneiden kanssa, ei se tarkoita, että eivät pystyisi olemaan esim. uskollisia parisuhteessa.


      • Totuus25
        no heruu kirjoitti:

        "No naisilla sentään on morkkis....miehet vaan panee ympäriinsä ja se on sitten ihan ok...nainen on heti jakorasia....raivostuttavaa!"

        Tiedätkö mistä tuo johtuu?

        Siitä että naiset eivät välitä jos mies paneskelee ympäriinsä. Jos naiset asettaisivat standardeja eivätkä huolisi miestä joka on paneskellut ympäriinsä, alkaisivat miehet katsomaan tarkkaan kenen kanssa paneskelevat. Koska naisille kelpaa mies joka panee kaikkea mikä liikkuu, ei miesten tarvitse olla huolissaan tästä.

        Ei pidä paikkaansa. Itseään täynnä oleva jakoavain on todella vastenmielinen ja epäluotettava vaihtoehto, josta kunnollinen nainen pysyy kaukana.


      • saax sult?
        Totuus25 kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Itseään täynnä oleva jakoavain on todella vastenmielinen ja epäluotettava vaihtoehto, josta kunnollinen nainen pysyy kaukana.

        Jos se ei pidä paikkansa niin miksi kyseinen valittaja myöntää asian olevan ok? Valittaja on raivoissaan asiasta minkä hän itse kokee olevan ok. Kyse on tietysti siitä että kyseinen valittaja elää "yhteiskunnan säännöillä" eli toimii sen mukaan mikä on muiden naisten mielestä ok tai yhteiskunnan mielestä ok. Kaikki naiset eivät tietenkään ajattele näin, mutta riittää että kyseinen valittaja kuvittelee tämän olevan ok muiden naisten mielestä. Valittaja on kenties saanut tällaisen käsityksen miehiltä koska miehet saattavat olla riittävän röyhkeitä väittäessään naisille että tämä on täysin luonnollista koska olemme luolamiehinäkin paneskelleet kaikkea mikä liikkuu.

        Kaikki naiset eivät tietenkään hyväksy tällaista asetelmaa koska tällainen elämäntyyli luo parisuhteeseen ongelmia. Jotkut naiset ja miehet asettavat tasa-arvoiset standardit parisuhteeseen, mutta jotkut asettavat erilaiset standardit parisuhteeseen ja usein nämä standardit ovat sellaisia missä mies maksaa naisen elämisen jolloin nainen saa helpomman osan elämässä rahallisesti ja jos mies on riittävän rahakas, saa hän paneskella kaikkea mikä liikkuu. Nainen kuitenkin lempataan jos hän toimii samoin. Jos maailma on epätasa-arvoinen, tulee parisuhteistakin epätasa-arvoisia.


      • näin
        .................... kirjoitti:

        Naiset haluavat kokeneen miehen, koska miehenhän täytyy osata tyydyttää nainen. Ensikertalaiset ei teikäläisille kelpaa. Mies taas ei halua puhkipantua lutkaa.

        No, jos elät tuollaisten jäykkien kaavojen mukaan niin sehän on sinun valintasi se.

        En tiedä missä purkissa olet kasvanut, mutta ei tässä maailmassa miehet enää halua lahnana jalat levällään makaavaa naista, oli nainen sitten neitsyt tai ei. Kyllä naisellakin pitää olla taitoja sängyssä (lue: kokemusta). Sinun mieltymyksistäsi en tiedä mutta näin siis yleisesti.


    • men-x.

      Olen tuota ihmetellyt - - illalla/yöllä kaikki hyvin, hommat toimii, mutta aamulla kuin vikisevä hiiri, joka pelästyy käden kosketustakin ??
      Niin sitä juuri, että miksi se morkkis, miksei aamulla voi olla, kuin illallakin. Vai onko asia niin, ettei riittävästi viinaa saatuaan tajua maailman menosta enää mitään, tuskin asia kuitenkaan niin on.
      Asiassa ei sinänsä ole mielestäni mitään morkkikksen aiheita, eikä moralisoitavaa, vai eikö ne hommat selvinpäin tosiaankaan suju ollenkaan.

      • ei morkkista!!

        Ei mulla ainakaan ole koskaan mitään morkkista. Sinkku olen niin enkös ole ihan vapaa tekemään mitä huvittaa kunhan "pelisäännöt" ovat selvät toisellekin..? Enkä mä nyt edes baarissa välttämättä mitään juo ja silti voin lähtee mukavan ja komeen miehen luokse jatkoille seksiä harrastamaan. Olen nainen ja en häpeä yhdenillanjuttuja ja ystävätkin hyväksyvät minun elämäntyylini. Toki jos oikeen kolahtaa niin olen kyllä ihan valmis asettumaan aloilleni. Toki jotkut yhdenillanjutut voi olla epäonnistuneita tai sitten mies jää roikkumaan ja olettaa, et saa seksiä kun vaan soittaa mulle. Ei se kyl ihan niin mene.


      • hgchgch
        ei morkkista!! kirjoitti:

        Ei mulla ainakaan ole koskaan mitään morkkista. Sinkku olen niin enkös ole ihan vapaa tekemään mitä huvittaa kunhan "pelisäännöt" ovat selvät toisellekin..? Enkä mä nyt edes baarissa välttämättä mitään juo ja silti voin lähtee mukavan ja komeen miehen luokse jatkoille seksiä harrastamaan. Olen nainen ja en häpeä yhdenillanjuttuja ja ystävätkin hyväksyvät minun elämäntyylini. Toki jos oikeen kolahtaa niin olen kyllä ihan valmis asettumaan aloilleni. Toki jotkut yhdenillanjutut voi olla epäonnistuneita tai sitten mies jää roikkumaan ja olettaa, et saa seksiä kun vaan soittaa mulle. Ei se kyl ihan niin mene.

        Monet kuvittelevat että morkkis johtuisi siitä että on humalassa tehnyt jotain, eli että teot aiheuttaisivat morkkiksen.

        Kuitenkin lääketieteen tutkimuksissa on todettu juuri päinvastaista, eli että se alkoholi vaikuttaa aivoissa niin että vaikka ei tekisi yhtikäs mitään, mutta olisi humalassa, tulisi morkkis.

        Joillakin morkkis kestää päivän ja tulee samantien kun on herätty krapulassa. Joillakin morkkis voi tulla päivän viiveellä, tai morkkis voi kestää joillakin jopa kolme päivää.

        Morkkiksen aiheuttaja on alkoholi, ei teot, mutta onhan niitä tekoja helpompi syyttää kuin alkoholia ja sen vaikutuksia aivokemiaan koska teot ovat konkreettisia asioita.

        Siksi sinä et tunne morkkista teoistasi, koska yksinkertaisesti seksistä ei tarvitse tuntea morkkista. Aloittaja taas yhdistää morkkiksen, eli mielialan laskun muka seksin harrastamiseen ja syy siihen löytyy ympäristöstä, eli se kuinka hän kuvittelee että moralistit tuomitsisivat hänet. Tuokin on kuitenkin hänen oman päänsä luomia luuloja.

        Tämä tutkimus on ottanut tuulta alleen vasta sen jälkeen kun mielialalääkkeitä on alettu tutkimaan ja on ymmärretty se kuinka paljon aivokemia vaikuttaa meidän mielialaamme ja jopa kykyymme omaksua uskomuksia.


      • hgchgch kirjoitti:

        Monet kuvittelevat että morkkis johtuisi siitä että on humalassa tehnyt jotain, eli että teot aiheuttaisivat morkkiksen.

        Kuitenkin lääketieteen tutkimuksissa on todettu juuri päinvastaista, eli että se alkoholi vaikuttaa aivoissa niin että vaikka ei tekisi yhtikäs mitään, mutta olisi humalassa, tulisi morkkis.

        Joillakin morkkis kestää päivän ja tulee samantien kun on herätty krapulassa. Joillakin morkkis voi tulla päivän viiveellä, tai morkkis voi kestää joillakin jopa kolme päivää.

        Morkkiksen aiheuttaja on alkoholi, ei teot, mutta onhan niitä tekoja helpompi syyttää kuin alkoholia ja sen vaikutuksia aivokemiaan koska teot ovat konkreettisia asioita.

        Siksi sinä et tunne morkkista teoistasi, koska yksinkertaisesti seksistä ei tarvitse tuntea morkkista. Aloittaja taas yhdistää morkkiksen, eli mielialan laskun muka seksin harrastamiseen ja syy siihen löytyy ympäristöstä, eli se kuinka hän kuvittelee että moralistit tuomitsisivat hänet. Tuokin on kuitenkin hänen oman päänsä luomia luuloja.

        Tämä tutkimus on ottanut tuulta alleen vasta sen jälkeen kun mielialalääkkeitä on alettu tutkimaan ja on ymmärretty se kuinka paljon aivokemia vaikuttaa meidän mielialaamme ja jopa kykyymme omaksua uskomuksia.

        Humalan aiheuttama morkkis melko usein taitaa yhdistyä rahankulumiseen. Humalassa kun ei enää paljoa senttejä ja euroja lasketa, vaan vedetään niin paljon kuin vedetään, kunnes kupoli on sumussa ja jalat alta. Seksi on taas ihan oma alueensa, mutta molemmissa tapauksissa morkkis taitaa liittyä tuntemukseen, ettei ihminen ole ollut täysin oma itsensä - näin ei olisi käynyt, jos olisi ollut selvinpäin.

        Tästä syystä niin seksin kuin alkoholin kohdalla voidaan puhua kuluttamisesta: kulutus ei ole ollut hallinnassa. Enemmänkin olisi sietänyt saada/ottaa, jos vain olisi tarjolla ollut.


      • hgchgch
        morpheuz kirjoitti:

        Humalan aiheuttama morkkis melko usein taitaa yhdistyä rahankulumiseen. Humalassa kun ei enää paljoa senttejä ja euroja lasketa, vaan vedetään niin paljon kuin vedetään, kunnes kupoli on sumussa ja jalat alta. Seksi on taas ihan oma alueensa, mutta molemmissa tapauksissa morkkis taitaa liittyä tuntemukseen, ettei ihminen ole ollut täysin oma itsensä - näin ei olisi käynyt, jos olisi ollut selvinpäin.

        Tästä syystä niin seksin kuin alkoholin kohdalla voidaan puhua kuluttamisesta: kulutus ei ole ollut hallinnassa. Enemmänkin olisi sietänyt saada/ottaa, jos vain olisi tarjolla ollut.

        Väärin menee.

        Esimerkiksi masennus on aivokemian epätasapainotilasta johtuvaa, ei mistään teoista tai tapahtumista. Siksi masennus on oikeasti sairaus eikä pelkkä vitutus.

        Masentuneella tietenkin vähät rahat tuntuvat pahemmilta kuin sellaisella henkilöllä jolla ei ole masennusta.

        Jos esimerkiksi terve ihminen huolehtii työttömyydestään (vaikka rahaa olisikin) noin 3/10, masentunut tuntee huolta 7/10

        Sama koskee morkkista.

        Toisinsanoen morkkis ei johdu teoista, vaan siitä mitä aivoissa on tapahtunut. Siksi morkkis tulee vaikka ei olisi tehnyt mitään ja vaikka viinansa olisi saanut ilmaiseksi. Aloittajan tapauksessa morkkiksesta ei pääse eroon vaikka seksiä ei harrastaisi, ja aloittaja ei tuntisi morkkista vaikka harrastaisi seksiä kahden miehen kanssa, mutta ei ottaisi viinaa.

        Kulutuksella ei ole mitään merkitystä. Tuota on vaikea käsittää koska nykyään kaikki pyritään selittämään materialla tai konkreettisilla teoilla, eikä monikaan ymmärrä mitä esimerkiksi tunteet ovat.

        Seksuaalisuus on muutoinkin monimutkainen asia ihmisen elämässä ja erityisesti naisten kohdalla.

        Tuolla alempana kirjoitin siitä kuinka Osmo Kontula kertoi radiohaastattelussaan naisten yleisimmistä seksifantasioista, joista yksi on radikaalisti joutua raiskauksen uhriksi.

        Hyvin harvoilla miehillä on sellaisia fantasioita, mutta naisilla on useita muitakin sellaisia fantasioita joissa naista käytetään hyväksi.

        Kun tuota on tutkittu, on havaittu että ne fantasiat johtuvat siitä että koti on ollut ahdasmielinen ja moraaliltaan hyvin jyrkkä ja seksikielteinen. Siksi, koska seksuaalisuuttaan ei voi hallita, nainen on luonut "hyväksyttävän" fantasian, eli nainen oikeuttaa kielletyn masturbointinsa kuvittelemalla että päätyy raiskatuksi. Eli nainen ikäänkuin oikeuttaa sen rankaisemalla itseään.

        Naisilla joiden vanhemmilla ja ympäristöllä on ollut vapaamielinen ja avoin suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteen on hyvin harvoin raiskausfantasioita.

        Jos luet rivien välistä, huomaat että nainen, jota on kasvatettu siveäksi, kiltiksi ja kaikkia tottelevaksi on hyvin altis muiden tuomitsemisille. Sellainen nainen tunte hyvin helposti syyllisyyttä teoistaan ja elää muiden ihmisten määrittämää elämää ja unohtaa oman elämänsä, seksuaalisuutensa ja seksuaaliset halunsa. Koska meidän yhteiskunta on mitä se on, kuten voit tämänkin ketjun moralistien teksteistä havaita, hyvin harvoin nainen vapautuu noista rajoituksista ja oppii elämään omaa elämäänsä ja nauttimaan siitä välittämättä muiden moralisoinneista.


      • hgchgch kirjoitti:

        Väärin menee.

        Esimerkiksi masennus on aivokemian epätasapainotilasta johtuvaa, ei mistään teoista tai tapahtumista. Siksi masennus on oikeasti sairaus eikä pelkkä vitutus.

        Masentuneella tietenkin vähät rahat tuntuvat pahemmilta kuin sellaisella henkilöllä jolla ei ole masennusta.

        Jos esimerkiksi terve ihminen huolehtii työttömyydestään (vaikka rahaa olisikin) noin 3/10, masentunut tuntee huolta 7/10

        Sama koskee morkkista.

        Toisinsanoen morkkis ei johdu teoista, vaan siitä mitä aivoissa on tapahtunut. Siksi morkkis tulee vaikka ei olisi tehnyt mitään ja vaikka viinansa olisi saanut ilmaiseksi. Aloittajan tapauksessa morkkiksesta ei pääse eroon vaikka seksiä ei harrastaisi, ja aloittaja ei tuntisi morkkista vaikka harrastaisi seksiä kahden miehen kanssa, mutta ei ottaisi viinaa.

        Kulutuksella ei ole mitään merkitystä. Tuota on vaikea käsittää koska nykyään kaikki pyritään selittämään materialla tai konkreettisilla teoilla, eikä monikaan ymmärrä mitä esimerkiksi tunteet ovat.

        Seksuaalisuus on muutoinkin monimutkainen asia ihmisen elämässä ja erityisesti naisten kohdalla.

        Tuolla alempana kirjoitin siitä kuinka Osmo Kontula kertoi radiohaastattelussaan naisten yleisimmistä seksifantasioista, joista yksi on radikaalisti joutua raiskauksen uhriksi.

        Hyvin harvoilla miehillä on sellaisia fantasioita, mutta naisilla on useita muitakin sellaisia fantasioita joissa naista käytetään hyväksi.

        Kun tuota on tutkittu, on havaittu että ne fantasiat johtuvat siitä että koti on ollut ahdasmielinen ja moraaliltaan hyvin jyrkkä ja seksikielteinen. Siksi, koska seksuaalisuuttaan ei voi hallita, nainen on luonut "hyväksyttävän" fantasian, eli nainen oikeuttaa kielletyn masturbointinsa kuvittelemalla että päätyy raiskatuksi. Eli nainen ikäänkuin oikeuttaa sen rankaisemalla itseään.

        Naisilla joiden vanhemmilla ja ympäristöllä on ollut vapaamielinen ja avoin suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteen on hyvin harvoin raiskausfantasioita.

        Jos luet rivien välistä, huomaat että nainen, jota on kasvatettu siveäksi, kiltiksi ja kaikkia tottelevaksi on hyvin altis muiden tuomitsemisille. Sellainen nainen tunte hyvin helposti syyllisyyttä teoistaan ja elää muiden ihmisten määrittämää elämää ja unohtaa oman elämänsä, seksuaalisuutensa ja seksuaaliset halunsa. Koska meidän yhteiskunta on mitä se on, kuten voit tämänkin ketjun moralistien teksteistä havaita, hyvin harvoin nainen vapautuu noista rajoituksista ja oppii elämään omaa elämäänsä ja nauttimaan siitä välittämättä muiden moralisoinneista.

        "Esimerkiksi masennus on aivokemian epätasapainotilasta johtuvaa, ei mistään teoista tai tapahtumista. Siksi masennus on oikeasti sairaus eikä pelkkä vitutus."

        Tässä ei nyt kai kuitenkaan masennuksesta puhuttu? Vaan moraalista.

        "Masentuneella tietenkin vähät rahat tuntuvat pahemmilta kuin sellaisella henkilöllä jolla ei ole masennusta."

        Toki näin. Mutta masentunutta ja esimerkiksi moraalista krapulaa (morkkista) poteva eivät ole "sama asia." Yksinkertaistin itse sen verran, että puhuin nimenomaan opiskelijoista tai muutoin ihmisistä, joilla rahaa ei niin paljoa ole. Rikkaat eivät välttämättä pode samalla tavalla morkkista rahan kulumisesta kuin ne, jotka ovat juuri juoneet vuokrarahansa. Se on yksi morkkiksen syy.

        Seksin harrastaminen ihmisten kanssa, joista ei välitä, joita ei tunne, joiden kanssa ei olisi seksiä halunnut, on tässä suhteessa eri syy morkkikselle. Eikä sekään ole yhteydessä masennukseen, vaan moraaliin, jota ei rikota aivokemialla, vaan teoilla, jotka ovat yhteydessä tunne-elämään, joka on yhteydessä aivokemiaan.

        "Siksi morkkis tulee vaikka ei olisi tehnyt mitään ja vaikka viinansa olisi saanut ilmaiseksi."

        Puhutko nyt niistä masennusoireista vai niiden omien rajojen ylittämiseen liittyvästä toiminnasta, jolla on moraalinen perusta?

        "Aloittajan tapauksessa morkkiksesta ei pääse eroon vaikka seksiä ei harrastaisi, ja aloittaja ei tuntisi morkkista vaikka harrastaisi seksiä kahden miehen kanssa, mutta ei ottaisi viinaa."

        Tämä on mahdollista, mutta selvinpäin todennäköisesti toiminta on aika paljon tietoisempaa. Silloin moraali toimii. Jos siis yksilö päättäisi selvinpäin harrastaa seksiä kahden miehen kanssa, se olisi tyystin eri asia kuin muuttuneessa tietoisuudentilassa toimiessa.


      • hgchgch kirjoitti:

        Väärin menee.

        Esimerkiksi masennus on aivokemian epätasapainotilasta johtuvaa, ei mistään teoista tai tapahtumista. Siksi masennus on oikeasti sairaus eikä pelkkä vitutus.

        Masentuneella tietenkin vähät rahat tuntuvat pahemmilta kuin sellaisella henkilöllä jolla ei ole masennusta.

        Jos esimerkiksi terve ihminen huolehtii työttömyydestään (vaikka rahaa olisikin) noin 3/10, masentunut tuntee huolta 7/10

        Sama koskee morkkista.

        Toisinsanoen morkkis ei johdu teoista, vaan siitä mitä aivoissa on tapahtunut. Siksi morkkis tulee vaikka ei olisi tehnyt mitään ja vaikka viinansa olisi saanut ilmaiseksi. Aloittajan tapauksessa morkkiksesta ei pääse eroon vaikka seksiä ei harrastaisi, ja aloittaja ei tuntisi morkkista vaikka harrastaisi seksiä kahden miehen kanssa, mutta ei ottaisi viinaa.

        Kulutuksella ei ole mitään merkitystä. Tuota on vaikea käsittää koska nykyään kaikki pyritään selittämään materialla tai konkreettisilla teoilla, eikä monikaan ymmärrä mitä esimerkiksi tunteet ovat.

        Seksuaalisuus on muutoinkin monimutkainen asia ihmisen elämässä ja erityisesti naisten kohdalla.

        Tuolla alempana kirjoitin siitä kuinka Osmo Kontula kertoi radiohaastattelussaan naisten yleisimmistä seksifantasioista, joista yksi on radikaalisti joutua raiskauksen uhriksi.

        Hyvin harvoilla miehillä on sellaisia fantasioita, mutta naisilla on useita muitakin sellaisia fantasioita joissa naista käytetään hyväksi.

        Kun tuota on tutkittu, on havaittu että ne fantasiat johtuvat siitä että koti on ollut ahdasmielinen ja moraaliltaan hyvin jyrkkä ja seksikielteinen. Siksi, koska seksuaalisuuttaan ei voi hallita, nainen on luonut "hyväksyttävän" fantasian, eli nainen oikeuttaa kielletyn masturbointinsa kuvittelemalla että päätyy raiskatuksi. Eli nainen ikäänkuin oikeuttaa sen rankaisemalla itseään.

        Naisilla joiden vanhemmilla ja ympäristöllä on ollut vapaamielinen ja avoin suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteen on hyvin harvoin raiskausfantasioita.

        Jos luet rivien välistä, huomaat että nainen, jota on kasvatettu siveäksi, kiltiksi ja kaikkia tottelevaksi on hyvin altis muiden tuomitsemisille. Sellainen nainen tunte hyvin helposti syyllisyyttä teoistaan ja elää muiden ihmisten määrittämää elämää ja unohtaa oman elämänsä, seksuaalisuutensa ja seksuaaliset halunsa. Koska meidän yhteiskunta on mitä se on, kuten voit tämänkin ketjun moralistien teksteistä havaita, hyvin harvoin nainen vapautuu noista rajoituksista ja oppii elämään omaa elämäänsä ja nauttimaan siitä välittämättä muiden moralisoinneista.

        "Kulutuksella ei ole mitään merkitystä. Tuota on vaikea käsittää koska nykyään kaikki pyritään selittämään materialla tai konkreettisilla teoilla, eikä monikaan ymmärrä mitä esimerkiksi tunteet ovat."

        Tunteisiin vahvasti perehtyneenä olen samaa mieltä, mutta nähdäkseni ainakin kirjoituksessasi unohdat jotakin: yksilöt elävät materiaalisessa todellisuudessa, joissa he ovat toimivia subjekteja ja muiden toiminnan objekteja. Näissä subjekteissa tunteet ja ajatukset, keho ja mieli ovat yhtä, eivät toisistaan veitsellä erotettavia osia. Kaikkea ei pystytä selittämään materiaalilla ja kulutuksella, mutta niiden erottaminen yksilön tunne-elämästä ja toiminnasta on sama kuin yksilöltä amputoitaisiin jalat ja sen jälkeen odotettaisiin hänen juoksevan.

        "Seksuaalisuus on muutoinkin monimutkainen asia ihmisen elämässä ja erityisesti naisten kohdalla."

        Painottaisin sanaa "ihmisen".

        "Tuolla alempana kirjoitin siitä kuinka Osmo Kontula kertoi radiohaastattelussaan naisten yleisimmistä seksifantasioista, joista yksi on radikaalisti joutua raiskauksen uhriksi."

        Kontula kertoo paljon asioita tutkimuksissaan. Paljon muutakin kuin vain noista seksifantasioista. Hän on tutkinut alkoholin vaikutusta seksiin. Olen päälinjoittain samaa mieltä hänen kanssaan. Niin hänen kuin tutkimuksilla yleensä on tapana yksinkertaistaa asioita ja ihan syystä.

        "Hyvin harvoilla miehillä on sellaisia fantasioita, mutta naisilla on useita muitakin sellaisia fantasioita joissa naista käytetään hyväksi."

        Tämä ei kuitenkaan poista sitä, etteikö myös miehillä saattaisi olla fantasioita, joissa heidät raiskataan tai heitä kohdellaan väkivalloin. Fysiologiasta johtuen kuitenkin fantasiat voivat olla erilaisia.

        Itserankaisumalli sinänsä voi olla hyvin yksilöllinen. Rangaistukset pitävät sisällään viiltelyn, päihteidenkäytön ja pahimmassa tapauksessa itsemurhan. Kun on tarpeeksi rankaissut itseään, saattaa lopulta tiedostaa voivansa pahoin juuri valintojensa/toimintansa vuoksi. Silloin herätetään kysymys, miten tästä eteenpäin, mitä on tehtävä, miksi toimin näin? Ja tämä on nähdäkseni ketjun aloittajan tilanne. Hän voi päättää jatkaa alkoholinkäyttöään tai vähentää sitä sekä alkaa harrastaa seksiä tietoisesti useampien partnereiden kanssa, mutta silloin täytyy tapahtua jokin muutos moraalissa.

        "Kun tuota on tutkittu, on havaittu että ne fantasiat johtuvat siitä että koti on ollut ahdasmielinen ja moraaliltaan hyvin jyrkkä ja seksikielteinen. Siksi, koska seksuaalisuuttaan ei voi hallita, nainen on luonut "hyväksyttävän" fantasian, eli nainen oikeuttaa kielletyn masturbointinsa kuvittelemalla että päätyy raiskatuksi. Eli nainen ikäänkuin oikeuttaa sen rankaisemalla itseään."

        Jotkut yksilöt alkavat kapinoida vallitsevia olosuhteita vastaan, mutta eivät kaikki.

        "Jos luet rivien välistä, huomaat että nainen, jota on kasvatettu siveäksi, kiltiksi ja kaikkia tottelevaksi on hyvin altis muiden tuomitsemisille."

        Tuo on itsestäänselvä asia. Se ei vain kaikkien kohdalla toimi samalla tavalla. Kyse ei lopulta ole (aina) siitä tuomitsevatko muut ihmiset, vaan tuomitseeko itse oman käyttäytymisensä. Silloin ei olla tekemisissä suoraan aivokemian ja masennuksen, vaan omien psyykkisten rajojen rikkomisen kanssa. Muuttuneessa tietoisuuden tilassa ihmiset ovat käyneet sotia, tappaneet puolisoitaan, harrastaneet seksiä (ja tulleet raskaaksi raiskaajilleen) jne. Osa ei muista edes tekojaan, osa kokee niiden seuraukset itselleen ja muille haitallisina. Näistä samoista syistä, ihminen voi raitistua tai alkoholisoitua, lopettaa itselleen tuhoisan käyttäytymisen tai tuhota itsensä lopullisesti. Mikään tutkimus tai kukaan ei tiedä, mikä se mekanismi on, jolla yksilö toimii. Oleellista on se, mitä kukin yksilö sisällään tuntee. Haluaako muutosta vai paeta sitä.

        "Koska meidän yhteiskunta on mitä se on, kuten voit tämänkin ketjun moralistien teksteistä havaita, hyvin harvoin nainen vapautuu noista rajoituksista ja oppii elämään omaa elämäänsä ja nauttimaan siitä välittämättä muiden moralisoinneista."

        Sama pätee alkoholinkäyttöön, kulutustottumuksiin, koulutuksen arvostamiseen jne. Harva meistä on tietoinen tunteistaan ja toimintansa motiiveista. Tietoisuuteen ja harkintaan ei kouluteta missään. Millä tavalla vapautua, jos yksilöt ovat saaneet kaikki ajattelunsa (ja tunteidensa) peruspilarit perheestään, yhteisöstään, yhteiskunnasta, kulttuurista ja kaikilta "viisailta tutkijoilta"?


    • Viina vie

      Olen 23vnainen ja joskus kun otan liikaa tai joku tarjoo tulee mieli munaa kauheesti. Kyllä joskus kun herää kahden vanhemman miehen sänkyssä aamulla kun alottelevat aamupanoa niin hävettää. Ei voi kun odottaa että molemmat saavat, sit vaan vaatteet päälle ja kotia. Kuitenkin seuraavana viikonloppuna tulee tehtyä sama humalassa vaikka välillä nautinkin kunnon nainnista vieraalta mieheltä.

      • pöööllö

        Hei jätä nuo aamupanot väliin oikeesti, kun et todellakaan nauti niistä. Et ole mikään seksilelu. Illalla, jos sua panettaa ja nautit, niin tietysti jees. Käytäthän aina kondomia! Mies, joka ei halua kondomia käyttää on idiootti kuppamuna. Täällä ei puhu mikään pöllö, vaan nelikymppinen nainen, joka on aikoinaan ja nyt sinkkuna ollessaan nykyään harrastanut rutkasti yhden illan panoja.


      • rekkamies
        pöööllö kirjoitti:

        Hei jätä nuo aamupanot väliin oikeesti, kun et todellakaan nauti niistä. Et ole mikään seksilelu. Illalla, jos sua panettaa ja nautit, niin tietysti jees. Käytäthän aina kondomia! Mies, joka ei halua kondomia käyttää on idiootti kuppamuna. Täällä ei puhu mikään pöllö, vaan nelikymppinen nainen, joka on aikoinaan ja nyt sinkkuna ollessaan nykyään harrastanut rutkasti yhden illan panoja.

        älä turhaan huohlehdi ei se pimppi käytössä kulu..kuhan vaan huolehdit ehkäsystä ja katot ettei mitään tauteja tule ite oon 40;nen mies ja olen maannut yli 250 naisen kanssa eikä mua kaduta yhtään :)


      • Moosan manne
        pöööllö kirjoitti:

        Hei jätä nuo aamupanot väliin oikeesti, kun et todellakaan nauti niistä. Et ole mikään seksilelu. Illalla, jos sua panettaa ja nautit, niin tietysti jees. Käytäthän aina kondomia! Mies, joka ei halua kondomia käyttää on idiootti kuppamuna. Täällä ei puhu mikään pöllö, vaan nelikymppinen nainen, joka on aikoinaan ja nyt sinkkuna ollessaan nykyään harrastanut rutkasti yhden illan panoja.

        Hai sun kutrisen kähertymät.Hai kai nyt maadotukset sentään olivat kunnossa?


      • kuinka mones olinkaa
        rekkamies kirjoitti:

        älä turhaan huohlehdi ei se pimppi käytössä kulu..kuhan vaan huolehdit ehkäsystä ja katot ettei mitään tauteja tule ite oon 40;nen mies ja olen maannut yli 250 naisen kanssa eikä mua kaduta yhtään :)

        ettet vaan olis mun ex joka ei osannut asettua aloilleen,kiinnostaa niin pikku tytöt kuin aikuisetkin


      • Sitä on Sitä on
        kuinka mones olinkaa kirjoitti:

        ettet vaan olis mun ex joka ei osannut asettua aloilleen,kiinnostaa niin pikku tytöt kuin aikuisetkin

        Ei se kulu,mutta se kuulemma venyy,ja se ei taas meinaa mitään kun sitä pituutta tulee.


      • Miellyttäjä
        pöööllö kirjoitti:

        Hei jätä nuo aamupanot väliin oikeesti, kun et todellakaan nauti niistä. Et ole mikään seksilelu. Illalla, jos sua panettaa ja nautit, niin tietysti jees. Käytäthän aina kondomia! Mies, joka ei halua kondomia käyttää on idiootti kuppamuna. Täällä ei puhu mikään pöllö, vaan nelikymppinen nainen, joka on aikoinaan ja nyt sinkkuna ollessaan nykyään harrastanut rutkasti yhden illan panoja.

        Olen havainnut että humalainen nainen on monesti halukas yhden illan suhteeseen…
        Kerran lähdin erään yh äidin matkaan ja naitiin siinä koko yö ja aamullakin vielä ennen lähtöäni..
        Oli tullut annettua sähköposti osoite ja sen jälkeen tämä nainen on halunnut että käyn naimassa sitä välillä… meidän välillä ei ole muuta kuin seksi. Taisi olla kivakokemus se ekakerta kun oli kuulemma saanut viisi kertaa orgasmin sen yönaikana. On ollut mukava käydä kylässä ja hän on halukas kokeilemaan kaikenlaista ja kyllähän se mulle sopi :)
        Nyt vaan hän on ruvennut haluamaan minua kokonaan itselleen… Enkä ole oikein halukas koska jääköön sanomatta…..


      • humppapupuliini..
        rekkamies kirjoitti:

        älä turhaan huohlehdi ei se pimppi käytössä kulu..kuhan vaan huolehdit ehkäsystä ja katot ettei mitään tauteja tule ite oon 40;nen mies ja olen maannut yli 250 naisen kanssa eikä mua kaduta yhtään :)

        mitäs täällä elvistelet.. toisex mulle jäät : olen ollut tuhansien miehien kanssa ,enkä kadu ja toinenkin osapuoli on kädestä kiittänyt jos ei ole pyörtynyt (onnesta) :D en ole lumppu ,enkä ole koskaan tauteja saanut tai tartuttanut ,ja miehistäkin olen vallinut fiksunnäköisiä ja oloisia... mukavaa on ollut..en vain ole pariutuvaa lajia, ja näyttää niitä samanlaisia muitakin olevan ; )


      • Ninato

        Hyvä ystäväni sai hiv:n ja sen peli oli pelattu siinä. Nyt kaveri on hoidossa ja pyörätuolissa eikä kykene elämään normaalia elämää. Elinaikaa ei juurikaan annettu. Surullista.


    • Matkailija__

      Et mitenkään. Suomalainen (nainen etenkään) kun ei pysty, halua, uskalla, kehtaa panna selvinpäin muuten kuin parisuhteessa. Esimerkiksi Euroopassa tuollainen on ihan tavallista, että baarista lähdetään vaikkapa kimppailemaan. Kokemusta on. Ja mikä parasta, kaikki on selvinpäin tai korkeintaan hiukan alkoholia nauttineena mukana leikeissä --> eipä kellään ole koskaan morkkista, koska jokainen on ollut täysissä sielun ja ruumiin voimissaan sessioissa mukana. Kulttuurierot on vain tuollaiset, menee varmasti sukupolvia ennen kuin asenne seksiä kohtaan muuttuu Suomessa samanlaiseksi.

      • Amazon 41

        Monikulttuurisuus kuittaa asian! Muslimien myötä tulee moniavioisuus ja vapaus seksiin saa naisetkin tasa-arvoisessa maassa ottaa vaikka neljä aviomiestä!Nythän muslimimaissa saa naiset ja miehet ottaa useita puolisoita,vapaa seksi siihen lisäksi!On siinä hyvääkin monikulttuurisuudessa!


    • Vilijonkka-75*

      Bilettää voi ilman alkoholiakin. Jätät alkoholin pois ja tiedät mitä teet illan aikana,eikä tule morkkista,eikä myöskään "likaista oloa".

    • SuomaIainen

      Kuulut yhteen ihmisen alalajiin, lutkiin. Simple as that.

    • estoton..

      Mulla on kans sama, oon 22-vuotias ja yhden illan kumppaneita on ollut niin paljon että joskus tulee "ahaa-elämys" jossa tajuan että olenpa ollut tuonkin kanssa sängyssä. Ja suurin osan näistä kumppaneista on ollut jollain osin tuttuja, kaverin kavereita jne. eli heihin tulee törmäiltyä ihan arjessakin. Noloa kun ollaan jossain kaveriporukassa niin vähintään joka toisen kanssa olen ollut sängyssä.

      Järkyttävä kierre eikä loppua näy vaikka kuinka yrittää.

      • mummo1945

        Kyllä toi vaikuttaa aika sairaalta, oletko hakenut ammattiapua?


    • elämä menee tuhoon..

      Kuinka tuollaiset naiset pystyvät koskaan perhettä perustamaan? Mitä tiedän nuoria naisia jotka aloittaneet nuoresta saakka yhden yön jutuilla kierre jatkuu vielä 40-v .. Varsinkin sellaiset naiset jotka muutaman kaljan jälkeen heti valmiita antamaan ties kuinka monelle?

      • Tuomitset itsesi

        Sama itseänikin kiinnostaa miten vakiintuminen tai muukaan pidempi suhde tulee koskaan onnistumaan? Eihän tuossa voi ihminen kuin itsensä hajottaa.
        Kun ei arvosta itseään, ei muutkaan arvosta.

        Kun elämä menee tuohon vl kännäämiseen ja ihmisuhteista tulee kertakäyttöistä roskaa, ei tuosta suosta lopulta nouse kuin todella harvat.


    • Isällinen neuvo

      Jos ei pysty pitämään polvia yhdessä ja alapään huulia kiinni, niin kannattaisiko lopettaa se viinan kanssa läträäminen. Lähde mieluummin vaikka lenkille tai jumppasalille sen baarin sijasta. Kyllä sitä viinaakin voi vetää kohtuudella.

      • Kirvelihyrrä

        "mitä sitä lutkan eläimellisiä haluja kieltämään :D"
        Mielestäni tuo edellisen kommentoijan kehotus oli kyllä aivan asiallinen. Ei ole kenellekkään hyväksi tehdä jotain sellaista millä tekee oman olonsa kurjaksi. Jos ihminen potee seksielämästään huonoa omaatuntoa, niin asialle olisi hyvä tehdä jotain. Tässä kyseisessä tapauksessa, jos kännissä tulee tehtyä asioita, jotka sitten pään selvittyä aiheuttavat mielipahaa, niin ei kyllä minustakaan olisi yhtään hullumpi ajatus aloittajalle olla sitä alkoholia ottamatta, tai jos ottaa niin ottaa sitten mahdollisimman vähän.

        "hyvä vaan että näitä jakorasioita on joita voi nussia :p"
        No jos itse olet sinut sen kanssa, että olet semmoinen "jakorasia", eikä se sinua sen enempää häiritse niin mikäpäs siinä sitten, mutta kaikille semmoinen seksielämä ei sovi ja jos seksi aiheuttaa ahdistusta tai häpeää, niin siinä ei ole kaikki silloin kohdallaan.

        "ihan helvetin turhaa alkaa näille lutkille saarnaamaan kun kuitenkin panisit itsekkin sitä :D"
        Jos sinä itse kerran panet näitä samaisia naisia joita tässä nimität "lutkiksi", niin etkö sitten itse ole ihan yhtälailla "lutka" kuin hekin?
        Nimimerkin Isällinen neuvo puolesta en käy tuohon kommentoimaan, mutta itse en ainakaan koskaan alkaisi millekkään jonkun ventovieraan kanssa, joka tulisi jossain anniskelupaikassa hakemaan minulta intiimiä huomiota.


      • Karjalan poika

        Isällinen neuvo sai ukkelin nauramaan siinä määrin,että tuota varmaan kehtaa suositella muillekin ,eli huulet ja suu kiinni ja oliko vielä polvet,Mikä otus mahtaa olla?ei varmaan muu kuin pöllö!


    • ei hyvä

      baarikärpästä tuskin kukaan avioon asti vie

    • panoman

      Kaikki rakastaa iloista antajaa :DD

      • jöpötin höpötin

        näin on ;)


    • asdasdasdwww

      tuus panee tänne :D mul ois baarikaapit täynnä viinaa : P ootko hyvä ottamaan poskeen?

    • justiinsa niin

      suominainen ei ole lutka, eihän.....

    • prozadiak

      Kannattais vähentää sitä viinan kanssa läträämistä... Ei noi yhden illan suhteet johda mihinkään.

    • TuplaJako

      Taidat olla TuplaJakoRasia....

    • uudeltamaalta.

      niimpä, mitäpä nainen ei tekisi rahan edessä. eihän nainen suinkaan tee sitä tai tätä rahasta. mutta mielipiteeni on että jokin naisen sisimmässä ajaa irtosuhteisiin ja ennenkaikkea seksiin josta miehen pitää maksaa tavalla tai toisella. eli jokainen nainen on ,,,,,,,,,,,,,,,.

      • Faktat kuntoon; eihän kyse ole vain naiseudesta, vaan persoonallisuushäiriöisyydestä. Miehissä heitä on ihan yhtä paljon. Tänä päivänä vaan feminismi ei ole tehnyt naisten kevytkenkäisyydestä vain hyväksyttävää, vaan jopa ihailtavaa ja tavoiteltavaa.


      • mitätäällätapahtuu

        ai oot ollu joka naisen kanssa? Ja minkä se tekee sitten susta? huora


      • robokani
        mitätäällätapahtuu kirjoitti:

        ai oot ollu joka naisen kanssa? Ja minkä se tekee sitten susta? huora

        Todellisen pistotulpan tietty !


    • Tuo jakorasian logiikka tuntuu olevan yleensä se, että mies on pakko saada kännissä ja se isketään vaikka väkisin. Sitten aamulla tilanne on toinen, nainen ei oikeasti halunnutkaan seksiä ollenkaan vaan meni juovuksissa antautumaan jollekin kuppaiselle pelimiehelle.

      Mä en miehenä lähde yhdenkään naisen mukaan baarista. Olen liikaa nähnyt tuota toimintaa naisten toimesta ja monella juovuksissa haluavalla naisella on logiikkana vieläpä kostaa miehelle se, että mies sai seksiä, vaikka olisit naisen mieliksi mennyt sänkyyn, kun itsellä ei ole tehnyt mieli.

      Yksi tyypillisimmistä jutuista on, että nainen alkaa väittämään, että "mies rakastui ja jäi roikkumaan", vaikka et olisi naiseen kertaakaan ottanut yhteyttä seksi-illan jälkeen.
      Sukupuolitauteja sairastavat naiseteivät suostu käyttämään kondomia, koska sellainen loukkaisi naisen tautisuuutta...
      Juu ja tällainen logiikka on kyllä aivan kaikilla niillä naisilla, jotka harrastelevat yhdenyönpanoja.

    • On sitä pantu

      Hyvin tyypillistä käyttäytymistä muutaman paukun jälkeen vähän joka ikäisillä
      naisilla eteenkin vähän yli parikymppisillä ja taas nelikymppisillä harva mies
      panee hanttiin jos on muuten sutjakka muija niin pukille vaan, ei uusi ilmiö.

    • närkki

      Kenties sitten pitäisi jättää se ulkona käyminen, viinan vetäminen tai.. mutta kun eihän mitään muuten saa, eihän. Mietihän nyt tykönäsi jos vaikka ihan salaa nautitkin elämästäsi kun olet haluttava ja nuori, ja mikä tuossa muka on väärin jos et kerran petä ketään miestä tai naista jolle on tullut luvattua olla uskollinen?

    • Elämän pelko

      Rakkauden pelko saa aikaan kaikenlaista käytöstä. Mutta muista, että et voi paeta sitä. Vaikka kuinka pelkäisitkin.. Et tuota kuin harmia kehollesi, sielullesi ja itsellesi.
      Nautinnot eivät ole tie onneen.. :)

    • näin siinä käy..

      Onko nyky-naiset tasaarvon myötä menettäneet järjen? Kerron kun muutama vuosi sitten n 20 v tyttö, joka nätti vaalea ja hyvät paikat. Puhuimme töissä muutaman miehen kanssa menemme työkaverille saunomaan ja tietysti sauna oluset mukaan. Tyttö oli kuullut keskutelun ja oli tulossa myös mukaan. Kun sanoin kuinka meitä viisi miestä ja oltiin sentään jo 45 v keskiikää. Ettei tule mitään jälki puheita. Hölmönä olin kun tyttö tokasee hän antaa teille kaikille ja selvinpäin.. Minusta tällaiseksi on mennyt meillä Suomessa nuorien naisten kohdalla.. Monelle nuorella itsensä jakaminen näyttää olevan ihan normaalia. Kuinka sitten kun ikää tulee kuinka omatunto alkaa kolkuttaa sitten. Monasti ajaudutaan epämääräisiin lahkoihin...

      • Kyllästynyt...

        Taitavat 20v omata iluusion omasta kaikkivoipaisuudesta. Ajatuksena on kai, että voi tehdä aivan mitä tahansa ja missä vain.

        Lienee jäätävä se hetki, kun tuollaiselle valkeaa aikanaan, että kaikilla teoilla on aina hintansa, aina.

        Rikkinäisiä, sisäisesti rumia ja tyhjiä ihmisiä tuntuu olevan kaikkialla yhä enemmän. :(

        Olisi virkistävää nähdä välistä oikeasti hyviä ihmisiä.


      • Yksinäinen runkkari

        Ei tuollaisia tyttöjä ole kuin yksinäisen runkkarin päiväunissa...


    • olli

      Kyllä sun tapasi tuolla vauhdilla tuntee kohta koko kaupunki. Eikä se välttämättä ole vuosien päästä kovin mukavaa sinustakaan... Mutta toki kannattaa jatkaa jos mieli tekee...

    • olet H isolla Hoolla

      Horo, Horompi, SINÄ!

    • onneton Onnellinen

      tein tuota samaa vuosikausia ja minusta tuli seksiaddikti ...kauheaa elämää ja miehiä piisannut ja myös siinä sivussa abortteja ja tauteja. Sitä jaksoin 25-vuotta kunnes tuli mitta täyteen ja aloin sanoa EI. Ja nyt olen ollut kiltti ja en enää edes juo ja voin sanoa että miljoona kertaa onnellisempi. Tuo elämä tuhoaa sisimmän kun tajuaa että kaikki on samaa. On mies komea tai ruma , tulos sama. onnea ei saa. Jännitys oli tietty aina ihanaa, mutta ei sitä sitten enää jaksanut ...Ilman viinaa ja seksiä on ihanaa elämä.

      • cgcghch

        Addiktio ei laukea siitä että tekee jotain tarpeeksi kauan.

        Jos olet tutustunut addiktioihin, sinun pitäisi tietää että tietyillä ihmisillä on jo syntymästä lähtien alttius addiktoitua ja että teot eivät addiktoi.

        Yrität väittää että nk. "porttiteoriat" olisivat totta, mutta ne on kumottu jo 80-luvulla, heti sen jälkeen kun ensimmäiset väitteet porttiteorioista esitettiin.

        Esimerkiksi kun sanotaan että kiusaaminen tai huonot perheolot lapsuudessa aiheuttavat masennusta, sitä ei ole voitu osoittaa ja sitä vastaan todistaa se että masentuneita on loppujen lopuksi hyvin vähän. Sen sijaan tietyillä ihmisillä on syntymästä saakka alttius sairastua masennukseen ja että huonot kotiolot tai koulukiusaaminen kohottavat riskiä siihen että masennus puhkeaa.

        Sinullakin oli alttius addiktoitua elämäsi aikana ja se sattui puhkeamaan ja kohdistumaan seksiin.


    • Jiippe

      Itse olen kanssa 30, mutta mies ja sama ongelma. Kun saa pikkasen viinaa, alkaa himot nousemaan esille. En saa kyllikseni, moni nainen hyytyy kun itse pääsen vauhtiin.
      Et ole ainoa. Harmi kun ei olla törmätty missään.

      • Me same

        Pakko vain panna tai vetää käteen kokoajan. Jos kotona juo kaljaa niin ei vittä metriä enempää pysty kävelemään ja on taas pakko hakata tattia tai panna muijaa.

        Varmasti kun tulen keski ikään niin minua alkaa hävettämään tämä oma käytökseni.


      • adfgjkugc

        Ennen vanhaan, tälläiset naiset olivat kaikkien halveksimia kylähuoria, joilla oli au-lapsia siellä sun täällä. Nämä naiset ja heidän lapsensa olivat kaikkein halveksituimpia ja yhteiskunnan alintakastia.


      • vitosellavittua
        Me same kirjoitti:

        Pakko vain panna tai vetää käteen kokoajan. Jos kotona juo kaljaa niin ei vittä metriä enempää pysty kävelemään ja on taas pakko hakata tattia tai panna muijaa.

        Varmasti kun tulen keski ikään niin minua alkaa hävettämään tämä oma käytökseni.

        no voi ja hyi sua :D kylläpä pitää tälle palstalle nauraaaaaa :D


    • jakorasia kokkina

      Aromipesässä muhii kuppa, klamydia, tippuri ja mausteena visvasyylä.

      • r.eikka

        Mie haluun aromipesää!


    • Olen 27 vuotias mies

      ja vituttaa lukea tälläisiä ketjuja. Olen toki saanut naista useammankin kerran, mutta nykyään kaikki sosiaaliset suhteet(jos nyt seksisuhteitakin voi sellaisiksi sanoa) ovat sillä tolalla, että jumitan kotona kaiket illat. En ole saanut pillua kahteen vuoteen, koska en enää käy missään.

      Miksi sitten en enää käy missään? Koska nuorempana alkoholin käyttöni oli ongelmallista. Heti kun sain tarpeeksi viinaa, niin tein kaikkea tyhmää jota aamuisin sitten kaduin. Ainoa hyvä puoli siinä hommassa oli se, että sai seksiä ja oli sosiaalisempaa elämää...

      Nykyään en voi enää juoda, koska olen todennut haitat aivan liian suuriksi, joten pakko valita epäsosiaalinen elämä viinan sijasta. Kai sitä periaatteessa voi hoitaa sosiaalisia suhteitaan, ja saada seksiä ilman alkoholia, mutta jotenkin se tuntuu aivan liian vaikealta. Humalassa vaan juttu luistaa niin paljon paremmin. Ongelma on siis se, että en osaa oikeastaan toimia naisten kanssa kuin baarissa.

      Joten sinunkin on tehtävä päätös, haluatko tylsän elämän ilman suuria pettymyksiä, vai haluatko jatkaa juomista, kokea enemmän nautinnollisia asioita, ja katua enemmän.

      En osaa sanoa kumpi olisi kenellekin parempi ratkaisu, mutta luotan siihen, että alkoholiton elämä on parempi pitkän tähtäimen suunnitelma jos ei osaa ottaa kohtuudella. En kuitenkaan halua päätyä siihen tilaan kun ne Ratinan sillan alla hengailevat rantojen miehet, ja spurguämmät.

    • ()

      Evankeliumi pistää juutalaista vihaksi ja muita kansallisuuksia se naurattaa. Hommeli on kuitenkin niin, että ihminen on luonnostaan synnin orja. Ihmisen halut ovat itsetuhoiset ja toisia vahingoittavat, ja niitä ihminen toteuttaa. Ja seuraavaksi lyön Raamatulla päähän, ja postaan armeijan jakeita. Lue ne.

      --
      Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä.

      --
      Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?

      --
      Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli. 6 Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; 7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. 8 Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. 9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.

      --
      Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, 10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

      --
      18 Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.

      --
      13 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"

      --
      18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä. 19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen. 20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

    • Siis niin vaikeeta

      *vähentämällä juomista*

    • panomies696999
    • Yksi tie

      Ehkä kannattasi lopettaa juominen, ennenkuin saat sieluusi niin syvät haavat, ettet kohta tunne mitään :)
      10 käskyä on annettu ihmisen suojelemiseksi eikä kiusaamiseksi, vaikka yleisesti toisen väitetään.

      Kuitenkin Jeesuskin sanoi avionrikkojalle naiselle: "Mene äläkä enää syntiä tee!" Nainen meni ja varmasti sai parantua/ eheytyä niin sielultaan kuin henkisesti ja hengellisesti.
      Jumala on rakkaus ja hän haluaa jokaiselle ihmiselle, luomalleen vain parasta, mutta jos me käännämme selkämme hänelle, Jumala ei pakota ketään luokseen, mutta kuitenkin jokainen sanan mukaan tulee viimeisenä päivänä hänen eteensä syyniin.
      Se on valinta, että miten me päivämme, elämämme käytämme. Toivottavasti kukaan ei sano, ettei muka tiennyt. Raamatun joka sanaa on elävää, raikasta sanaa jokaiselle ihmiselle, jos annamme Pyhän Hengen avata sydämemme :)

    • ystävän neuvo :)

      Vähennä juomista ja lakkaa jakamasta huoranvittuasti ympäriinsä. Tahdosta se on kiinni.

    • mummo

      anna palaa kohta koittaa vanhuus nauti kun saat.ole ylpeä itsestäsi kun on käyttöä.anna ja nauti elämästä.koittaa aika jolloin ei paneta ja paikat kuivuu.pane ja anna panna nauti kun on vielä elämää ja säpinää.

    • Pois Alkosta

      Pakkoko sitä viinaa on länträtä jos ruppee huoraksi. Ite en oo viinalla läntränny eikä ole tarviskaan. Opettele olemaan selvänä.

    • Hoito-ohje helppo : Pysy kotona ilman viinaa.

    • Luonto on jännittävä

      Jos lähdetään miettimään asiaa aivan sen kautta miten asian voisi nähdä neutraalisti, emmekä sen kautta millaiseksi olemme syntyneet, ja miten maailma on muokannut meidät niin:

      Miten joku limainen punoittava kolo aiheuttaa sellaisen pakkomielteen, että pää hajoaa kun sitä ei saa?

      Kysymyksenä tämä on samaa luokkaa kuin mikä on elämän tarkoitus.

    • Saan.

      Onneksi nykyisin aikuisiällä saa käytännössä aina kun haluaa, innokkaita naisia on jatkuvasti tarjolla.

      Nuorempana ei ollut ehkä riittävää ystäväpiiriä, tai varmuutta asioiden hoitoon.

      YHtenäkään iltana ei tarvitsisi jäädä kotiin sen takia ettei joku nainen olisi kiinnostunut yhteisistä hetkistä.

      En harrasta mitään ristiin säätöjä, yksi kerrallaan.

      Ainoa kerta kun jotakin taudinpoikasta on ollut, kyseessä oli varma ja kiltiksi tunnettu perheen äiti, oli saanut mieheltään ja minä sitten aivan syyttömältä perheen äidiltä. Onneksi ei ollut vaikeasti hoitettava ja ei levinnyt minnekään minun kautta.

    • suomihuora=15nussima

      Monenko miehen nussima ilmaishuora sitten jo olet?

    • viisasten juoma

      Mitäpä jos jättäisit kokonaan viinalla läträämisen, koska et hallitse tilannetta. Silloin ei tarvitsisi sitten jälkikäteen katua.

    • mara21

      Hyvä tuo monikulttuurisuus.Islamin naiset ovat vapaita samoin kuin miehet nauttimaan seksistä.Moniavoisuus tännekin.Naiselle täytyy olla ainakin kolme viriiliä miestä jotta saa tarpeeksi mulkkua.Naisen seksihalut ovat kyltymättömät.
      Päihtyneenä nainen uskaltaa olla oma himokas itsensä ja tahtoa useampaa miestä.
      Juokaa vain naiset viinaa niin saavat kaikki miehet nauttia teidän tussusta..Ei ole syytä kokea morkkista.Tehän toteutatte vain luojan tahtoa.Luoja loi naisen omaksi kuvakseen kaikkine himoineen.Kiitetään luojaa !

    • Maailman mies

      Sen verran, mitä luin niin naiset kirjoittavat siitä, että ensin naivat ja sitten katuvat. Siis todella pimeitä nämä lansimaiset naiset. Sama ilmiö rehottaa kaikkialla läntisessä maailmassa. Ja sitä mukaa kun Itä-Eurooppa länsimaistuu, alkaa sielläkin olla sama kaksinaismoraali naisten omissa päissä.
      Eli se tavara on niin kallisarvoista ja kuluvaa, että sitä pitäisi osata jakaa vain rikkaille 185-senttisille korkeakoulutetuille? Onneksi nykyään voi lentää halvalla Etelä-Amerikkaan, Afrikkaan ja Karibialle, jossa naiset osaavat ottaa elämästä saman ilon irti kuin miehetkin - ilman mitään katumusruikutuksia. Ja kyllä! Niillä aluiella naiset ovat naisia, eivätkä kieroutuneita frigejä.

    • Jakorasiako?

      Anna yhteystietosi niin NAIDAAN:

      Kuvani on avauksessa1

    • aimävaan

      Tuo varmaan ihan normaalia niin miehillä kuin naisilla. Mun nykyinen kumppani jonka kanssa kihloissa,on sanonut ihan suoran että viina tekee villiksi. Olis pitäny kerran baarista tullessa panna kirkon kiviaidalla ja sit keskellä toria. Känninaiset antaa missä ja millon vaan.

      • ruma_nuori

        Kelle antaa, kelle ei. Komeille miehille varmasti antavat. Ja ei, vastoin maailman yleisintä olettamusta täällä suomi24:ssa, en ole naisille katkera. Tiedostan vain sen, että ei-niin-naamakomeana on täysin mahdotonta saada seksiä Suomessa. Ulkomailla jostain syystä naiset sentään katsovat silmiin ja hymyilevät ja juttelevatkin, enkä edes tarkoita maksullisia naisia. Mutta se on sinun onnesi, että seksiä saisi usein. :)


    • Kunhan paasaan

      Tämä keskusteluketju on minulle aivan vieras maailma. En ole 23 ikävuoteeni mennessä juonut tippaakaan, käynyt yhden käden sormilla laskettavissa kerroissa baarissa enkä koskaan lähtenyt petipuuhiin jatkoille kenenkään luokse. Jos ei selvinpäin osaa seksiä harrastaa, minusta olisi parempi olla sitten ilman, ennen kuin viinan osaa jättää pois ja nauttia seksistä ilman alkoholia veressä. Ja kai se olisi toiselle ihan kohteliasta aamulla edes heipat sanoa, ennen kuin hipsii salaa pois sanomatta sanaakaan.

      Ei ole tarkoitus olla mikään parempi ihminen, mutta suoraan sanottuna kyrsii tämä suomalainen yhteiskunta, jossa viina tuntuu olevan ratkaisu vähän kaikkeen.

      • DontMeanDontDo

        Komppaan joka kohdassa, yksi koko ketjun fiksuimpia kommentteja.


    • Kaisa

      Mula sama homma..paitsi että parisuhteessa kun olen saa vain oma mies kyytiä. Mut olen varma et jos olis mahollisuus jonku muunki kanssa niin ei mua mikään pidättelis.
      Seksi on ihanaa!

      • hvlhjvljh

        Kommenttisi miinustajia varmaan vituttaa kun et anna parisuhteessa kuin miehellesi.

        Toivovat varmaan että antaisit heillekin.


    • Ketulle vippiä

      Sama vika rahikaisella ,välillä käy flaksi ja saa jonku epätoivosen mukaan välillä kotii itkee ja räkäseen käteen,paitsi mulla on huoraolo selvinpäinki...eikä kaduta yhtää!

      • Tuletko vaimokseni?!

        Emäntä ainesta!!!


    • Moosan Manne

      Hai Tyrvään kyllillä oon yhden herrasmielisen tavanunna mutta hään kevytkenkäisyyttä en nähnynnä.

    • niinpä niin

      kyse voi olla myös masennuksesta tai jostaki suuresta elämänmuutokseta, stressistä.. itse aikoinani tein samaa, vaikka en baareissa niinkään hyppinyt.. miehiä oli koko ajan tarjolla. esim. 3 eri miestä saman viikon aikana tuli hoideltua.. mut sitten ku ongelmat sai selvitettyä ja entisetä miehestä sai lopullisen eron niin tilanne rauhottui eikä miehet enää juosseet samalla tavalla luonani... onnea sinulle että saat myös elämäsi kuntoon ja pääset läträämisestä! :)

      • ruma_nuori_mies

        Aika outoa, miten elämä on erilaista eri sukupuolilla. Jos mies on masentunut, niin ei mitään toivoa saada seksiä. Jos nainen on masentunut, niin eipä se seksielämään vaikuta mitenkään, korkeintaan vilkastuttaa sitä.


    • Lopeta ajoissa.

      En näe siinä moraalista ongelmaa mutta ongelma voi tulla toisella tavalla elikä et osaa enää tyytyä yhteen ihmiseen jatkossa. Koskaan ehkä.

      Minulle kävi niin kun vietin eroni jälkeen iloista poikamieselämää pari vuotta keräten suoranaisen haaremin ympärille ja vientiä on aina kun sille tuulelle satun.
      Nyt kun kohtasin nuoren, upean, seksikkään, fiksun ja kauniin naisen joka on vieläpä rakastunut minuun niin en voi alkaa kuitenkaan seurustelemaan koska mietin jo seuraavaa "valloitusta" ja niitä "haaremini" muita naisia.
      Tämä syö miestä ja pelkään olevani lopullisesti pilalla. Olisi pitänyt ottaa rauhallisemmin.

      Lopeta siis ajoissa.

      • ei helmiä sioille

        Kai olet antanut sen ihanan ja kauniin naisen mennä omille teilleen?


    • Sansku__

      Kyllä mua oikein hävettää toisten puolesta kun aina miespuolisilta kavereilta kuulee juttuja kuinka helppoja nuoret naiset ovat. Itse oon 30v. kaunis ja hauska nainen mutta seksikumppaneita mulla on ollut max. 20. Ja kyllä, rakastan seksiä mutta yhden illan jutuista ei saa mitään ja jää vaan paskanmaku yleensä suuhun, ennemmin on yhden ja saman kanssa pitempään ni ei tarvii jaella. Tuntuu oudolta kun mies hämmästyy kun ei lähdekään saman tien jatkoille! Ja vaikka aamulla panettaa niin ainakin voi miettiä ettei oo jakorasia, ei oo morkkista sen takia että taas tuli lähdettyä jonkun mukaan.. Ja asiahan on niin että jos tapaa potentiaalisen miehen jonka kanssa haluaa treffeille niin sille ei varsinkaan anneta ekalla kerralla puhelinnumeroa enempää! :) Säilyy arvostus ja mielenkiinto, nimimerkki. "kokemusta on.."

      • ruma_nuori

        Ei, naiset eivät ole helppoja. Uskokaa jo! Komeat miehet noin sanovat, mutta eikös se ole ihan luonnollista, että heillä on vientiä? Tavalliset ja rumat miehet saavat kyllä hakea sen kuun taivaalta, ennen kuin naiset suostuvat edes vilkaisemaan. Noin maailma toimii eikä mikään ole muuttunut vaikkapa sadassa vuodessa, vaikka moni niin haluaa kuvitellakin. Biologia ja geenit määrää, kellä on vientiä ja kellä ei. Sen takia jokaisella naisella on ja parhailla miehillä, mutta EI kaikilla miehillä. Ei läheskään.


    • Jaana

      Nussi niin usein ja kovaa kuin perse kestää!

    • -Hmm.. tehnyt saman useita kertoja, tosin ilman morkkista tai viinaa.

      -Seksistä tulisi nauttia siinä hetkessä kuin on, sellaisenaan, omana itsenään hyvässä seurassa.

      - Kannattaa treenata, suosittelen lämpimästi!

    • entine juoppo

      kannattasko jättää viina pois?itse aikoinaan kärsin pahasta morkkiksesta juopottelun jälkeen niin heitin viinan pois...

    • sen jatke

      Tässä apua, jos viina on mukamas syynä:

      puh: (09) 8387040
      sähköposti: [email protected]

    • sosrjak

      Miksi pitää dokata ja miksi pitää mennä baariin? Eikös voisi etsiä ihan selvinpäin kivan miehen ja aloittaa seurustelu sellaisen kanssa? Jos olet niin nirso, ettei seurustelukumppania löydy, niin eikö siinä tapauksessa kelpaisi joku mies vakipanosuhteeseen, jolloin ei tarvitse dokaamista eikä kasvattaa seksikumppaneiden listaa?

      Kannattaa olla itselleen rehellinen. Jos haluat sitä, että sinua himoitaan ja miehet keskittyvät (tietenkin! Seksinhimoissaan) sinuun intensiivisesti ja olet siihen koukussa, niin mikäpäs siinä. Jos kuitenkin ajattelet asiaa pidemmälle ja tajuat, että sinua hyväksikäytetään, koska et älyä vaatia mieheltä enempää, niin tajuat, että joko opit hyväksymään tekosi tai sitten lopetat ne.

      Muistan lukeneeni jonkun teinioppaan, jossa sanottiin, että nuori on valmis seksiin siinä vaiheessa, kun hän uskaltaa olla alasti kumppaninsa edessä selvinpäin valot päällä. Uskallatko sinä?

    • viinanviemää

      LOPETA ÄÄLIÖ JUOMINEN

    • Maksusta minäkin

      Vähennä alkoholin käyttöä tai rupee ottaa maksua.

    • EiKokemustaMan

      Ikä,kun tulee lisää se hieman helppotta,ja alkoholin käytön "lopetus".Tiesin vastaavanlaisen tapuksen,myös "vanhemmasta rouvastakin" Se vaan on niin. Vähennä alkoholia,vähennä.

    • Seksirules!

      Mä sekstaan niin monen miehen kanssa kuin haluan, selvinpäin tai kännissä aivan sama! Joskus kaduttaa, useimmiten ei. Aivan sama jos olen lutka koska kaikki panolle lähtevät miehet on myös! Ilman munlaisia naisia ei pääsis ketään mies yhdenillan panolle! Enkä ilman lutkamaisia miehiä pääsis mäkään! On se mukavaa kun on naisena niin helppo saada munaa, valkkaa vaan parhaimman näköisen mukaan! Täytyy sillä miehellä olla myös kokemusta että saa mut tyydytettyä! Miehen tyydytys sitten taas ei mua kiinnosta lainkaan. Sitä saa mitä tilaa miehet!

      • ruma_nuori

        Paljon paneva mies ei ole mikään "lutka", vaan ennemmin ns. sankari. Mieheltä vaatii pikkuisen enemmän saada naisseuraa kuin naiselta miesseuraa. Toki tuo tekstityyli on täysin miehen, eli tällä kertaa feikkailusi ei onnistunut. Miehet ja naiset kirjoittaa niin erilaisella tyylillä, ettei siitä voi erehtyä.


    • jklitumr

      Olen 46v mies ja omaan identiteettikriisiin liittyi oman seksuaalisuuden kanssa painiminen. Ei noilla asioilla ole juurikaan eroa miehen ja naisen välillä.
      Olen aina ollut suorista ehdotuksista kieltäytyjä, välillä on kaduttanut raskaasti, mutta kyllä se itseäni vasten meneminen on haasteellista suuntaan jos toiseen.
      Olen silti kokenut varsin laajasti "naisia", vaikka aina siihen on liittynyt myös jatkuminen vakavammissa merkeissä. Joitain yhden yön juttuja niistä on karttunut, vaikka halua niihin ei ole ollut.
      Ei ne ole olleet paha juttu, ovat tehneet itselleni rajat, kasvattaneet henkisesti.
      Mutta oma seksuaalisuus on tullut etsittyä, se noista jäi käteen. Enää en lähde "kevyesti" mihinkään, kyllä se sielunkumppanuus on ehdoton edellytys myös seksiin. Ei se pelkkä seksi enää antanut mitään, johon tuli päädyttyä liian kevyen tutustelun myötä.
      Lopulta tuo päätyminen sänkyyn liian pian oli liian kuluttavaa.
      Nyt on tasapaino mielen suhteen kaikkeen muuhunkin tunne-elämään, ei vain seksiin.

      Älä pidä itseäsi "huonona", mieti ja mitä todella haluat. Ne omat rajat on kuitenkin käytävä läpi, eikä se tee huonoa ihmistä, vaikka jotkut nälvivät siitä heti huoritteluin. Itsestäsi tuo asia lopulta tulee vastaan. 30 on ikäkautta, jossa koetaan, etsitään omia rajoja, 40 jälkeen monella tulee vastaan aloilleen asettuminen.
      30 ikävuoden seudulla ollaan hyvin usein myös etsiytymässä omassa elämässä pohjalle, joka kantaa sitten kun "raiskaa" itseään tarpeeksi niin koko loppuelämää, vartioi sitä.

      T. Filosofi

      • ruma_nuori

        Kai ymmärrät, että olet saanut mahdollisuuden tuohon geeneistäsi? Jos olet jopa päässyt kieltäytymään, niin se jo kertoo kaiken. Todella harva mies on niin korkeatasoinen, että naiset vaivautuvat tekemään aloitteen. Tähän voisi sanoa, että onni yksillä, kesä kaikilla.


      • ruma_nuori

        Ps. mitä ikään tulee (ainakin miehen näkökulmasta), jos ei parikymppiseksi mennessä ole "löytänyt itseään", ole itsevarma, ole puhelias, niin ei enää mitään toivoa että sellaiseksi muuttuisi jatkossakaan. Elämä on toisin sanoen jo menetetty. Ja mistä tiedän? No siitä, että itse 27v eikä toivoakaan että koskaan pystyisin itseäni enää hyväksymään. Jos on ruma, ujo ja hiljainen, sitä on kuolemaan saakka. Rumilla ja ujoilla toki se kuolema tulee monesti jo aikaisin, onneksi.


    • Itsearvostus hukassa

      Sulta puuttuu itsekunnioitus ja itsearvostus!!!! Mieti sitä, ja miksi näin on?

    • hflahbfauhlaulab

      Miksi vitussa sä koet siitä morkkista? Olisit ilonen ku saat seksiä. Kaikki ei saa vaikka haluaisivat. Ja jos et halua tuollaisia kokemuksia, niin älä vittu mene sinne baariin äläkä juo.

    • en polkis

      Melkonen polkupyörä oot. Mutta ei kai siinä mitään jos miehiä riittää. Muista käydä testeissä, voit olla aikamoinen tautipesäke.

    • Luin tän viestin,vastauksineen.Surullista meininkiä.On olemassa miehiä,jotka etsivät juuri näitä helppoja naisia.Kohtelevat kuin ilmaa.Sen verran on säädyllisyyttä,että teeskentelevät nukkuvaa aamulla,että nainen pääsee luikkimaan pois.Ei tällainen ole mitenkään harvinaista/uutta.Näin on tehty aina.Jutut kiertää kaveriporukoissa ja kun naisen maine on mennyt,niin nämä jutut kuulleet pyrkivät samaan.Jossain vaiheessa maine on niin menny,ettei ole muuta keinoa kuin vaihtaa asuinpaikkaa tai ottaa joku josta ei oikeesti pidä.Itselläni oli nuorena laaja kaveripiiri,johon kuului pari kaupungin kovinta pukkia,joten tiedän tarkkaa tämän kuvion.Raflas jätkät kyselee tunnetko ton,kun joku outo muija siellä.Siinä sitten vastaus on se ja se pani sitä silloin ja silloin...Muija on silloin vapaata riistaa,eikä sille jutella juuri muuta kuin mennään panee.Ei edes yritetä keskustella.Loppuillasta kun on känni päällä niin mukaan se lähtee...

    • Ei mitään hävettävää.

    • Ymmärtävä Mies

      VIINAPILLU on Tärkeä Piirre Naisessa !!!
      Vaikka täällä kuinka moralisoidaan ja tuomitaan, niin juuri TE, VIINAPILLUT olette ravintoloitten elinehto. Ja sitä myöten useiden tuhansien ravintola-alan työntekijöitten ja siitä tavalla tai toisella leipänsä saavan ihmisen leivän välttämättömyys.
      Taksit, elintarvikeala, alkoholiliikkeet, vartijat, poliisi, kauppa...lista on pitkä.
      Olkaa ylpeitä itsestänne, aidosti.
      Juuri teidän vuoksenne kapakat ympäri suomenniemen täyttyvät maksukykyisistä ja palveluja käyttävistä miehistä. Vaikka vain joka kymmenes mies joskus saa, niin toivo elää vahvana ja viina, raha ja ilo virtaa vapaa-ajalla.

      Kerrannaisvaikutukset elämäntavan ankeutumiseen olisivat järkyttävät, ne jotka eivät tekisi itsaria jurottaisivat mökissään pärevalkean loisteessa, haisevana silakkaa järsien.
      Minä olen aito viinapillufani ja tunnustan sen tässä ja julkisesti. Eikä tuo vaimonakaan paha olisi, kaverit kylään ja taapeli kasaan :D

    • chgchgchg

      Likainen olosi ja morkkiksesi ei johdu seksistä tai kahdesta miehestä vaan siitä naisten kokemasta synnintaakasta jonka vanhemmat ovat harteillesi kasanneet, kertomalla muunmuassa ettei nainen saisi nauttia seksistä,

      Seksitutkija Osmo Kontula puhui asiasta muutama viikko sitten radiossa, sanoen että esimerkiksi naisten yleinen fantasia joutua raiskauksen uhriksi (tietenkin "leikkiraiskauksen") johtuu siitä että naisia ei pidetä seksuaalisina olentoina vieläkään. Fantasioimalla raiskauksen uhriksi joutumisesta, nainen ikäänkuin oikeuttaa sillä itselleen masturboinnin, että kuvittelee itsensä uhrin asemaan.

      Otan tähän vielä erään näkökulman, eli seksiaddiktion. Seksiaddiktioita on hoidettu tähän saakka siten että seksi lopetetaan kokonaan. Tuo hoitomuoto on perua alkoholismin hoidosta, mutta poikkeuksena alkoholiin, seksistä ei ole haittaa elimistölle.

      Kuitenkin osa seksiaddiktioista voidaan selittää sillä että esimerkiksi masturbointia tai seksiä harjoitetaan "varastoon", koska addikti pelkää että joutuu luopumaan siitä kokonaan loppuelämänsä ajaksi.

      Tuossakin on mukana se synnintaakka joka on kasattu ulkopuolisten toimesta ihmisen harteille.

      Jos seksiaddiktio johtuu siitä että sitä harjoitetaan varastoon, ensimmäiseksi se pitää sallia henkilölle ja hänet pitää saada luottamaan siihen että sitä saa ja voi harjoittaa ihan milloin vaan. Silloin seksistä haihtuu se mystisyys joka kiihottaa mieltä.

      Korostan kuitenkin sitä että tuo ei päde kaikkiin addikteihin, mutta se hieman valottaa toisesta näkökulmasta ongelmaasi ja itsesyytöksiäsi, sillä morkkis johtuu itsesyytöksestä joka pohjautuu siihen mitä Sinä ITSE kuvittelet muiden ajattelevan sinusta. Sinun täytyy päästä siitä taakasta eroon miten kuvittelet muiden ajattelevan sinusta. Kun siitä pääset eroon, silloin vapaudut ja voit olla oma itsesi. Jo nimimerkkisi paljastaa sen että yrität elää muiden määrittämää elämää, mikä on täysin mahdotonta. Opi tuntemaan itsesi, salli itsellesi sellaisia asioita mitkä eivät vahingoita sinua ja nauti elämästä. Ole oma itsesi, äläkä anna muiden moralisoinnin vaikuttaa sinuun.

      Lisäksi morkkiksesi ei välttämättä johdu seksistä, vaan viinasta. Voisin väittää että ilman seksiäkin tunnet morkkista, koska osalla ihmisistä alkoholi saa aikaan morkkiksen tunteen vaikka mitään syytä morkkikselle ei olisikaan.

      Tiedän jo että tulen saamaan paljon miinuksia moralisteilta, mutta se on heidän ongelmansa etteivät he uskalla vapautua ja elää omaa elämäänsä.

    • aisuri tai en

      Ootte te kyllä ihmeellisiä. Vaimoni on ns. hot wife jolla on ollut parinkymmenen vuoden suhteemme aikana toistasataa seksikumppania (ja siis tuosta ajasta kymmenisen vuotta on mennyt ihan ilman ylimääräistä seksiä, raskaana ja imettäessä yms.). Hän on nauttinut joka hetkestä. Hän on ehkä lutkavaimo, mutta kun tuota tavallista "yhden miehen" (= seksitöntä) perhe-elämää kokeiltiin niin aika hiljaista oli myös sängyssä.

      Kun hän on kavereidensa kanssa baarissa hän lähtee lähes joka kerta jonkun mukaan, mutta hän saattaa myös selvänä sanoa kyllä sopivalle kaverille. Välillä joku tulee kanssamme harrastamaan seksiä, joko selvänä tai baarin jälkeen. Huomennakin meille on päivällä tulossa eräs kaveri kylään ja silloin tämä on viikkoon vaimoni neljäs partneri (minun lisäkseni siis yksi säännöllinen partneri, perjantaina baari-illan jälkeinen pano ja huomenna kimppaa). Ja ihan rehellisesti, en päivääkään vaihtaisi pois. Seksi-elämämme on aivan taivaallista. Saan monta kertaa viikossa, monessa eri asennossa ja välillä peppuseksiä tai suihinottoa niin että hän nielee. Joskus ollaan jopa kauppareissun jälkeen ajettu johonkin pikkutielle suikkaria varten. On vaan ikävä tosiasia että yksi mies ei jaksa panna häntä niin paljoa kuin hänen himonsa vaatisivat.

      Ja kannattaa myös huomioida, että sen jälkeen kun hän on tullut pantuna kotiin ja olen päässyt liukkaille hän saattaa seuraavana päivänä tehdä hyvän päivällisen tai siivota kotimme, jota hän ei kilttinä kotirouvana ollessaan tehnyt. Mikropizza ja koko päivä telkkarin ääressä olivat tuolloin tutumpia.

      En tiedä olenko sitten ns. aisuri, mutta aisurit eivät taida ihan näin usein pillua saada kuin minä nykyään.

      • gjkvhfk

        Toi on peroytyvää, pian tyttäresi tekee samaa.


      • huh mitä menoa

        Milloin hän ehtii hoitaa lapsianne? Kannattaako lapsia hommata, jos elämän tärkein asia on paneminen? Oletko ylipäätään edes varma, että lapsesi ovat sinun biologisia lapsia?


    • BornToBeWild-85

      Heippa Jakorasiako! Itse olen nyt 27-vuotias nainen, ja nuorempana elin aika samanlaista elämää kuin sinä. Viikossa seksikumppaneita kertyi parhaillaan 4 eri miestä, kun pääsin alkoholin makuun, ja kun olin 24-vuotias, oli seksikumppaneita reilusti yli 100. Joissakin tapauksissa morkkista tuli, mm. kun sain selville että mies oli varattu tai kaverin kaveri, kun olin tehnyt sen julkisella paikalla muiden nähden, jne. Sittemmin lopetin ja siirryin suhteisiin (parisuhteeseen tai seksisuhteeseen) ja nyt ei ole yhdenillan juttua takana yli vuoteen ja viimeisinkin sellainen jälleen sen ihanan alkoholin takia.. Jos haluat päästä tavoistasi eroon, suosittelen vähentämään alkoholin käyttöä, itsellänikin estot kaikkosi sen myötä. On paljon parempi saada seksiä selvinpäin tutulta kuin kännissä tuntemattomalta. Et ole jakorasia, jos annat usealle, mutta jos se ei itsestäsi tunnu hyvältä, kannattaa kierre katkaista ja ehdottomasti muistaa ehkäisy.

      Jos minäkin pystyin muuttumaan, pystyt sinäkin, tsemppiä!! :)

      • Inkaer

        BornToBeWild-85 - Kerroit aloittajalle:

        "Et ole jakorasia, jos annat usealle, mutta jos se ei itsestäsi tunnu hyvältä, kannattaa kierre katkaista ja ehdottomasti muistaa ehkäisy."


        Vastaus:

        En tiennytkkään että jos antaa usealle ja jos se tuntuu hyvälle silloin ei ole jakorasia. Lisäksi jos käyttää ehkäisyä ei ole silloinkaan jakorasia.

        Sallikaa mun nauraa noille neuvoillesi. Hahahahahahahahaaaaaaa
        Osoitit neuvoissa selkeästi sen että olet täysin järkeenjäänyt.

        Äly hoi älä jätä!

        Juokaa lisää reppanat niin saadaan lisää huvia ja mediaa kirjoituksia jotka ovat päättyneet vähemmän onnellisesti.


    • Hetkonen..

      Jos viina vahingoittaa elämääsi niin kannattaa lopettaa.

      Minä oon elämässäni tehnyt sellaisen päätöksen,etten ikinä harrasta seksiä vieraiden ihmisten kanssa. En edes säälistä tai huvin vuoksi.

      • oman onnen seppä

        ,,,,,,,,,,,, Ei sinun tarvi anteeksi pyydellä , Jos kerran itse nautit siitä niin ei se kuuku yhtään muille ,,,,,, HUOM ,,,,,,,,,,, Ei ees meille jotka ollaan niin kärkkäitä neuvomaan ja moralisoimaan toisten ihmisten käyttäytymistä


    • raitismies43v

      jakorasia on aina jakorasia... kuuluu mun katekoriassa alempaan kastiin

    • Alkoholi tunnetusti vaikuttaa yksilön itsetietoisuuteen ja ymmärrykseen ympäröivästä maailmasta. Se vaikuttaa yksilön tunne-elämään ja käsitykseen ajankulusta. Samoin estoja vähentävänä depressanttina alkoholilla on taipumus luotsata yksilöt mielihyvästä ahdistukseen.

      Niinpä kysymys kuuluu: Miten tunne-elämäsi voi?

      Koetko ahdistusta (tylsistyneisyys, yksinäisyys, turhautuneisuus, stressi)? Käytätkö alkoholia näiden tunnetilojen hallitsemiseen? Millaisia tunnetiloja alat käydä, kun olet saanut hoidettua päällimmäiset tunteet pois?

      Alkoholinkäyttö liittyy usein sosiaaliseen ja useampi kuin yksi mies tai nainen käyttää alkoholia sosiaalisten estojen poistamiseen. Ujous on sekin negatiivinen (ahdistus)tunne, joka mielellään unohdettaisiin. Samalla vaan käy niin, että kun yksilö hukkaa ujoutensa ja herkkyytensä juodessaan, hän ei ole enää oma itsensä. Ujous ja häpeä liittyvät moraaliin, käsitykseen oikeasta ja väärästä. Niillekin on paikkansa.

      Nähdäkseni, jos käytät alkoholia ahdistuksen helpottamiseksi ja unohtaaksesi hetkellisesti korkean moraalisi, pyrit tuhoamaan itsestäsi jotakin. Otat riskejä ja saatat käyttäytyä välinpitämättömästi itseäsi sekä muita kohtaan. Silloin on ihan väistämättä esitettävä vielä yksi kysymys: Miksi inhoat itseäsi?

      Tämä kaikki liittyy alkoholinkäyttöön ja tunne-elämääsi. Mitä tulee seksiin, se voi toimia alkoholinlailla päihdyttävästi. Himoamasi miehen huomio toimii samalla tavalla. Rakastumisen ja ihastumisen tunteet vertautuvat amfetamiinin aiheuttamiin tunnevasteisiin. Eli samat alkoholia ja humalatilaa koskevat kysymykset voidaan esittää puhuttaessa seksistä.

      Nimimerkkisi kysyy, oletko jakorasia. Mitä meiltä muilta kysymään. Se, miten itse tunnet on tärkeämpää. On sinun asiasi tietää, mikä on oikein ja mikä on väärin. Huorat (prostituoidut) ottavat rahaa palveluksistaan. Tunnen naisia, jotka ovat myyneet itseään alkoholia ja muita päihteitä vastaan. En kuitenkaan pidä ketään heistä ensisijaisesti huorana tai itseään myyvänä. Meistä jokainen myy itseään jollakin tavalla. Sen sijaan tulen surulliseksi siitä, etteivät ihmiset välitä itsestään (kuin vain sen verran, että saavat haluamansa, kenties vain tuhotakseen terveytensä, sosiaaliset suhteensa ja elämänssä). Olet 30-vuotias. Voisit elää toisin.

    • justiin juuuuuu

      Niin jos morkkista tulee siitä että sextailee ravintola reissujen jälkeen ni miks mennä sinne.

    • mistä oikea vastaus?

      Kerropa tuo sama tarina miehellesi ja kysy häneltä oletko jakorasia.

    • .....

      Ota Jeesus sydämeesi, se todella toimii!

    • kuulostat ihan yhelt tuntemaltani tyypiltä..tiedä vaikka oisit!!! ei ole hyväasia yhtään!!!

    • So what..

      jos sun tuntuu syvältä sydämessä hyvältä..niin mikä ettei..jatka vain..ihanaa..!

      • Kokenutyhtäjostoista

        Jatka vain. Sinulle tulee ikävä stoppi vielä eteen. Sitten on myöhäistä katua. Näin itselleni kävi ja monelle muullekin kaverileni. Nyt käymme terapiassa ja jotkut kaverini ovat vieroituksessa.


    • ymmärtää

      antaa ymmärtää ja ymmärtää myös antaa..ei sillä kato ole mitään väliä monellekko jaat tavaraasi kunhan olet sinkku!

    • Ählämi111

      sinä kaunis nainen lähteä minun kanssa. mä osta sulle palatsi! mä en saada sinä viedä minun neitsyt!? minä ei seksiä koskaan?

    • Hordak

      Taitaa teillä osalla olla luetun ymmärtäminne jotenkin vaikeaa, vai mitä. Jos kerran aloittaja ei tunne oloaan mitenkään ihanaksi, niin ei se varmaan sitten kivaa ole. On taas kerran hyvin mahdollista, että aloittaja on miespuolinen trolli, mutta onhan noita tuollaisia naisia (ja miehiä) oikeastikin.

      Seksin ja irtosuhteiden harrastaminen sinänsä ei ole kiellettyä. Jos kuitenkin pitää miettiä, että kuinka moni mies ikinä haluaisi vaimoksi/puolisoksi/vakavaan suhteeseen naisen, johon ei voi luottaa tämän saatua alkoholia niin aika yksinäistä se elämä tulee olemaan. Jos toki haluaakin olla mahdollisesti ikisinkku niin sitten asia on kunnossa. En ainakaan itse voisi ikinä kuvitella haluavani oikeastaan mitään naisesta, jolla kontrolli pettää alkoholia nautittuaan. Eihän siitä mitään tulisi. Ei kait nyt moni nainenkaan aikoisi sietää miestä, jolla ei ole mitään rajoja sen jälkeen, kun korkki avataan. Ei sellaiseen ihmiseen vain voi luottaa. Eikä tarvitsekaan. Kyse ei ole mistään hurskastelusta, jos ei mielisi puolisoksi henkilöä, josta tulee viinaa saatuaan väkivaltainen, mustasukkainen, sekopäinen tai sitten vieraissa juokseva nymfo. Jos tällainen henkilö on jollekulle ok ratkaisu niin sitten on. Minulle se ei ole ja uskon täällä olevan sukupuolesta riippumatta muitakin, joille se ei ole ihan sama.

      Jos joku aikoo sanoa, että olen tekopyhä mies, koska kuitenkin käyttäisin hyväkseni tuollaisia viinahönöjä, niin voin kertoa sinun olevan väärässä. Ensinnäkin jo siksi, kun en pahemmin käy baareissa. Ehkä pari kertaa vuodessa, mutta en muuten. Ei kiinnosta. Ei siinä ole mitään sen kumempaa. En ole ottanut Jeesusta sydämeeni sen enempää kuin nyrkkiä p3rs33s33n, enkä ole absolutisti. Enkä muutenkaan juuri haluaisi olla mies, joka saa jälkeenpäin naisen tuntemaan itsensä likaiseksi. Mieluummin olisin mies, jolle se nainen Haluaa soittaa takaisin ja olla väleissä.

      Ja hittoako meiltä vinkkejä kysyt. Koita nyt aikuinen ihminen taas päätää itse, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Samaa vinkkiä suosittelisin muillekin.

    • Mies,kait

      40 Vuotta ja 210 naista.

      • MiesKait

        Lisäys, maksullisia en laskenut, 91 kpl. Maailma on nähty ja suojausta käytetty..Tuomitse jos haluat !


    • Hieronymous Räyhä

      En ole ollut kahden miehen kanssa, enkä yhdenkään. Olen ollut kahden naisen kanssa...ei kun naisen kanssa kahden.

    • irsku

      Semmosella naisella aina syhyttää yhdessa paikassa, ei pysty tehdä mitään se on diagnoosi - kohdun raivotauti.Ja alkoholi tekee niistä vielä heikompaa.

    • jonne17_

      HUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!


      Tuu meille vetään ES pärinät?

    • Kunnon Mies

      Niinkö se tekkee,eikö se jonkun tutkimuksen mukaan käy naitattamaan krapulassa,niinkö meillä miehillä.

      Ota kunnon mies,siintä riittää loppu elämään

    • askontyttö

      Tuota jaksan aina ihmetellä. Kun itse juon, niin kieltäydyn seksistä, koska kännissä olen kokovartalopuudutuksessa, eikä se tunnu miltään. Kertakokeilu riitti. Siksi on helppo kieltäytyä, jos joku ehdottaa. Mielestäni alkoholi ja seksi eivät todellakaan kuulu samaan aikaan. En ole absolutisti, toki voidaan ottaa pari lasillista esim. ruuan kanssa, mutta ei ryypätä älyä mäelle.
      Rakastelu selvänä on taivaallista, mutta mitäänsanomaton sexi kännissä ei ole mitään.

    • 12349876

      Jos asia vaivaa sinua = ongelma, lopeta juominen. Huomiohakuisuudelta tuo kyllä vaikuttaa...

    • hetken ihanaa

      täyttä paskaa elä ihmisiks tossa mitään järkee

    • Rajat kuntoon

      Kuvaus täyttää samoin seksiriippuvuuden tunnusmerkit -kuin hiukan alkoriippuvuudenkin. Riippuvuudeksi asia muuttuu aina, kun itse ei sitä pysty kontrolloimaan, siitä jää huono olo jne - eli tunnusmerkkejä riippuvuudesta häpeän tunne jälkikäteen, likainen olo jne.

      Mieti selvinpäin, millainen oikeasti haluaisit olla, millaisesta itsestäsi olisit ylpeä. Jollet halua päätyä mainittuun tilanteeseen, päätä etukäteen alkoholin määrä - jos se vie estosi. Estot ovat luonnollisia itsensä suojaamistapoja ja siksi ok - vaikka estottomuutta joissain ympyröissä saatetaankin pitää ihailtavana. Usein ihmisriippuvuuksissa haetaan hyväksyntää - nautinnon lisäksi. Varhaiset hyväksikäyttökokemukset voivat aiheuttaa vaikeuksia tunnistaa omia rajoja, sitä miten haluaisi itseään kohdeltavan, mikä voi johtaa siihen että antautuu helpommin hyväksikäytettäväksi. Mieti ensin omat tavoitteesi kuntoon, sitten teet päätökset miten toimia seuraavilla kerroilla.

    • kyrsäs

      "Aamutuimaan kaamea morkkis taas kerran ja puin päälleni lähtien pois mitään sanomati.

      Kotona suihkuun ja likainen olo."

      Tuossa se virhe tapahtuu, aamupanoa ei missään tapauksessa jätetä väliin kun reissussa ollaan.

    • Aloittajalle_vinkit!

      Yök! Ei susta vaimoa ainakaan saa enää! :( Katso peiliin ja ravistele itseäsi! Oot jumankauta kolmekymppinen ravailet vielä baareissa vedät kännejä tuhoat aivosoluja kun sulla ei ole muuta elämää tai tavoitteita. Keksi nyt jumantsuida vaikka joku harrastus edes ja panosta siihen. Muuta elämän suunta. Jos sun menneisyys joskus paljastuu miehelle, niin löydät itsesi taas yksin itkemästä uneen. Tilaa sauva netistä ja hoida himot sillä. Treffit sivustolta voit yrittää saada miehen ja parisuhteen. Et sä ole enää teini! Nyt jotain järkeä siihen elämään! Yhden illan panot on suurin moka mitä nainen voi tehdä. Kukaan mies ei halua tyttöystäväksi sellaista "helppoa" naista, joka ei kunnioita itseään sen vertaa että tutustuu mieheen ennen seksiä. Noi tupla paneskelut vielä hyi helvata sentään, meinasin oksentaa. Nunnaksi ja äkkiä! Kirkkoon rukoilemaan pelastusta jos ei muuta!

    • Raiskaustuomioko?

      Tyypillistä SUOMALAISnaisen käytöstä.

      Tässä eräs esimerkki:

      "Jouduin hyväksikäytön uhriksi yökerhossa :( Voin siitä kyllä itseänikin syyttää kun olin niin kamalassa kännissä. En edes muista missä tuon hyväksikäyttäjäni tapasin, meninkö juttelemaan hänelle vai tuliko hän juttelemaan minulle. Muistan vaan että menin hänen mukanaan jonnekin syrjäiseen paikkaan siellä baarissa, joka taisi olla jopa asiakkailta suljettua aluetta. seuraavaksi havahduin siihen että mies piteli minua seinää vasten sylissään ja availi housujaan/ yritti tunkeutua sisääni. Hävettää kun olin ihan lapanen enkä tehnyt mitään..Olin niin humalassa etten edes tiedä laukesiko mies sisääni vai saiko hän edes tunkeuduttua sisääni."

      Onko oikein että mies joutuisi vuosiksi vankilaan, joutuisi maksamaan useita kymmeniä tuhansia naiselle ja menettäisi työnsä, ystävänsä, perheensä?

      Miehen kannalta saattaa olla että nainen oli se joka teki alotteen ja halusi seksiä. Mistä mies voisi tietää mitä nainen myöhemmin tuntee ja ajattelee tapahtuneesta?

      • Tzaiklolo

        Niinpä.Just ton takia en ota niitä kännisimpiä ämmiä mukaan jotka on munassa kiinni jo eteisessä.Kyllä baareista löytyy niitäkin jotka muistaa vielä aamullakin mitä tapahtui yön aikana.Känninen tyrkky ämmä on oksettava.Voisin kusta niiden päälle,en paljo muuta.


      • Baariluuserithäpeää

        Haet vain huomioita ja juodessasi vetoa muistamattomuuteen. Hyvin tuttua sepitystä joka ei todellakaan uppoa kaikkiin. Mene hoitoon ennen kuin jotain vakavaa tapahtuu.


    • Vastailijaputkonen

      Ala maksulliseksi huoraksi niin saat rahaa ja kullia kun humalassa olet jo huora. On se varmaan kivaa kävellä kadulla kun miehet katsoo ja sanoo hei tolta sain viime yönä ja mä sain kanssa ja kolmas sanoo hei mä vetelin sua toissa viikolla, että vieläkö peräreikä on kipeä. Tatuoi otsaasi, että on olen huora!

    • Sänkyritari

      Miten niin "jakorasia"!!!

      Anna palaa ja nauti elämästä niin kauan, kun siihen pystyt. Vielä koittaa sekin päivä , jolloin saattaa alkaa olla pulaa saatille pyrkijöistä. Itse jo yli viiskymppisenä, vaikka ns. kuosissa olenkin, on vuosi vuodelta käynyt työläämmäksi iskeä yöseuraa. Vielä nelikymppisenä ei ollut mitään ongelmaa. Tai erittäin harvoin. No, minähän olen mies. Tarkoitan: tuskin nainen sellaiseen pattitilanteeseen kovin äkkiä joutuu. Paitsi jos on esim. joku vastenmielinen laardireva.

      Rankimmat (siis fyysisesti) kimppajutut olivat, kun -90 -luvun loppupuolella harrastimme koht. ison porukan kanssa kunnon orgiat. Itse sekstailin saman illan ja yön aikana 7 eri mimmin kanssa. Mutta makeeta oli, wau.

      Kerran tässä laskeskelin, että elämäni aikana olen puuhaillut liki 800 eri sulottaren kanssa. Ja siihen joukkoon on myös mahtanut monenmoista kansallisuutta, eksoottisimmasta päästä ehkä parin viikon mittainen rilluttelu Mandshuriasta kotoisin olleen typyn kaa. Heti seuraavassa kuussa minulla oli kunnia saada sängyn lämmittelykumppaniksi sekä jamaikalainen, kazakstanilainen että turkkilainen kaunotar. Ihania mimmejä valtaosin kaikki.

      Toistan vielä: anna, tyttö, palaa niin kauan, kun on vientiä - ja nauti siitä! Kello raksuttaa ja aika hupenee.

      • Onni ei ole ikuinen

        Jooooo. Anna palaa ja nauti elämästä niin kauan, kun siihen pystyt!. Ei todellakaan ole hyvä neuvo aloittajalle. Tässäkin kaupungissa on sellaisia tyyppejä pilvin pimein jotka tekee tollasista elukoista selvää hetkessä. hytkin oli taas mediassa juttu että nainen oli tapettu. Lisää linnakundeja vapautuu taas syksyllä ja talvella.
        Siitä vaan naikkoset niin media saa lisää kirjoitettavaa karmeilla jutuilla.


    • JAKORAISIA!

      Sitte on näitä naisia jotka haluaa seksiä, tai seksin avulla saatavaa huomiota ja viinaa käytetään tekosyynä kun ei oikeasti muka haluta.

    • KY tiesi

      Itsehän vähemmä räppiä digailen, mutta jäi eksän vuoksi tää biisi päähän ja lujaa! :-D Niinkun Pohjanmaalla tupataan sanoo.

      on chiksei nokka pystyssä chiksei jotka ei itse pysy pystyssä
      ja niit jotka haluu vaa pitää dikkei pystyssä
      mut pystytsä sanoo et haluisit viettää aikaa
      vaa et heruis jos ei se yhes hengailu muuten maita
      ja monet leikkii vapaita tekee mitä vaa vuokses
      ja sit pelehtelyn jälkee takas oman äijän luokse
      moni muija juoksee peräs vaa ku on massii tai feimii
      ja moni teini haluu vaa isojen poikien leiriin

      meikil voi peittää kasvot muttei paska luonnetta
      kledjuil kropan muttei asennevammast asennetta
      asennetta joka asettaa sut kävelemään nii ylpeen
      saattaa sut joka viikonloppu eri jäbän kylkeen
      ei moikata ennenku meitsin biisi soi radiossa
      tai oon videossa jotain pahasti vinossa
      oot pienemmäs mekossa ku sun älykkyys osamäärä
      ja jaksat ihmetellä miks jengi pudistaa päätä


      häpee aina ku tuut meille kännis päteen
      vielki nokka pystys ei jää sulle mitää käteen
      pidä kii leipäläpee sulle vaan fiksuu
      luulet oleevas pelaaja mut sun ote lipsuu
      ja tuut pelatuksi ku lähet ympäriinsä kuksii
      liikaa kanoi liian vähän hyvii kokemuksii
      pelkkää sahanjauhoo pääs et kestä huomautuksii
      mee ittees miettii sitä ku tuut feidatuksi

      ai jakamal arvostust saatte mitä vittuu kelaatte
      pistäkää vanhat suhteet poikii enneku pelaatte
      te vaa teette ittestänne naurun alasii
      luulette ettette te jää kii ku suhteet on salasii
      joka kana siis jolle tää o tuttuu "thui"
      voisitte saman tien rupee miehittään katui
      epätoivosii hakui vaik ketään ei kiinnosta
      ja lyön vetoo et aidomman seuralaisen vois vaik ostaa


      "heruuks" edelleenkin ihan turha luulla
      2001 ja meitsil on edelleen tunteet ku puulla
      eikä ihme ku chikseil on tommoset kuteet ku sulla
      aight tuu ineen mut takas päälle saat pukee kadulla
      se on siinä ja sä vihaat mua just nytte niin paljon
      HUOMIO EI KUKAAN VOI TEHÄ HUORASTA VAIMOO
      se on ku suolasta janoon ei toimi niin millään
      mä oon meitsi sä oot joku me ei tehä mitään nimillä
      eli neidillä ei oo syyt käydä läheiseksi
      suhde on lähinnä seksi haluut nähä soita dexiin
      anteeksi mut sä et tuu näkee mua sun ovellas
      kuka sä luulet olevas
      sano mitä sanot mut älä syytä meitsii mistään
      neiti on hyvä tsekkaa itteensä peilistä
      "mitä onko jotain vastaan sanomista"
      turha ees kuvitella et laittaisin sun nimee listaan

      liikaa horoi liian vähän helmi chiksei
      mut miksei nää ryhmät oo erikseen
      hei neiti jos tää sua koskee
      tsekkaa peiliin ja paras koskee

    • eino.

      Jutun aloittaja ei ole hyvä nainen. Kunnon miehenä en huoli "yleisiä naisia". Naisen pitää olla mukava, vähän näköäkin ja synkatakkin. Kunnon nainen ei jakele värkkiään.

      Ainahan on ollut jutun aloittajan tapaisia naisia.


      Arvostan kyllä hyvää naista.

      • Einon tarina

        Einon tapaisten miesten elämä kulkee tällä tavalla.

        Eino syntyy ja ennenpitkää hänestä tulee nuorukainen joka ajattelee elämän olevan edessä. Naisetkin alkavat kiinnostamaan ja Eino on hormoonien hyrrätessä innoissaan.

        Naiset kuitenkin kiinnostuvat aina vaan Einon kavereista ja ohittavat Einon, niin koulussa, työssä, ravintoloissa, nuorisotaloilla, kuin tansseissakin.

        Vuosien vieriessä Einon kaverit pariutuvat, saavat lapsia, eroavat ja tapaavat uusia naisia. Mutta Eino ei saa mitään. Eino alkaa hätääntymään kun elämä ei tarjoakaan sitä mistä Eino on haaveillut, eli omasta perheestä.

        Kolmikymppiset menevät ohi, mutta Eino ei hyväksy sitä että hän on ATM ja niin Eino alkaa keksimään selityksiä kuinka hän on moraalisesti parempi ja että nämä vuodet Eino on odottanut vain sitä oikeaa. Kaverit taas, jotka ovat hylänneet Sinkku-Einon heidän pariuduttuaan, ovat Einon mielestä vastuuttomia häntäheikkejä ja heidän vaimonsa ja ex-vaimonsa ovat kevytkenkäisiä.

        Einon katkeruus kasvaa ja sitten syntyy Suomi24 sivusto, jonne Eino yksinäisenä miehenä pesiytyy katkeruuttaan hoitamaan. Täällä Eino voi jaella itsensä ylentäneenä moraalisesti korkeamman ominaisuudessa tuomioita muille ihmisille.

        Eino maalailee itsestään kuvaa kuinka hän on vain ja aina harrastanut seksiä vain kunnollisten naisten kanssa ja kuinka hän ei ole koskaan koskenut naisiin jotka ovat kevytkenkäisiä. Eino yrittää olla esimerkki kuinka kenenkään ei pitäisi harrastaa seksiä koska hänkään ei ole saanut kokea naisen syliä.

        Einon maalailuissa on vain yksi ristiriita - Einon kokemukset, jos olisivat tosia, kertoisivat siitä että moraalinsa perusteella hän on itse häntäheikki ja mieshuora, ja hänet jättäneet naiset ovat kevytkenkäisiä huoria.

        Mutta koska Eino ei omaa seksikokemuksia lainkaan, hän ei naisista arvosta kuin omaa äitiään ja siskoaan, jota yksin katkerana sängyssään runkatessaan ajattelee.


      • Eino.
        Einon tarina kirjoitti:

        Einon tapaisten miesten elämä kulkee tällä tavalla.

        Eino syntyy ja ennenpitkää hänestä tulee nuorukainen joka ajattelee elämän olevan edessä. Naisetkin alkavat kiinnostamaan ja Eino on hormoonien hyrrätessä innoissaan.

        Naiset kuitenkin kiinnostuvat aina vaan Einon kavereista ja ohittavat Einon, niin koulussa, työssä, ravintoloissa, nuorisotaloilla, kuin tansseissakin.

        Vuosien vieriessä Einon kaverit pariutuvat, saavat lapsia, eroavat ja tapaavat uusia naisia. Mutta Eino ei saa mitään. Eino alkaa hätääntymään kun elämä ei tarjoakaan sitä mistä Eino on haaveillut, eli omasta perheestä.

        Kolmikymppiset menevät ohi, mutta Eino ei hyväksy sitä että hän on ATM ja niin Eino alkaa keksimään selityksiä kuinka hän on moraalisesti parempi ja että nämä vuodet Eino on odottanut vain sitä oikeaa. Kaverit taas, jotka ovat hylänneet Sinkku-Einon heidän pariuduttuaan, ovat Einon mielestä vastuuttomia häntäheikkejä ja heidän vaimonsa ja ex-vaimonsa ovat kevytkenkäisiä.

        Einon katkeruus kasvaa ja sitten syntyy Suomi24 sivusto, jonne Eino yksinäisenä miehenä pesiytyy katkeruuttaan hoitamaan. Täällä Eino voi jaella itsensä ylentäneenä moraalisesti korkeamman ominaisuudessa tuomioita muille ihmisille.

        Eino maalailee itsestään kuvaa kuinka hän on vain ja aina harrastanut seksiä vain kunnollisten naisten kanssa ja kuinka hän ei ole koskaan koskenut naisiin jotka ovat kevytkenkäisiä. Eino yrittää olla esimerkki kuinka kenenkään ei pitäisi harrastaa seksiä koska hänkään ei ole saanut kokea naisen syliä.

        Einon maalailuissa on vain yksi ristiriita - Einon kokemukset, jos olisivat tosia, kertoisivat siitä että moraalinsa perusteella hän on itse häntäheikki ja mieshuora, ja hänet jättäneet naiset ovat kevytkenkäisiä huoria.

        Mutta koska Eino ei omaa seksikokemuksia lainkaan, hän ei naisista arvosta kuin omaa äitiään ja siskoaan, jota yksin katkerana sängyssään runkatessaan ajattelee.

        Väärin. En ole katkeroitunut poikamies enkä ATM. Vastaus edelliseen.

        Jos suoraan sanon sen kyllä huomaa aika pian minkä alan nainen on kyseessä. Toki kuluu vähän aikaan testata onko kyseessä hyvä nainen vai aivan jotain muuta. Senkin olen huomannut, ettei koulutus määärä onko kyseessä hyvä nainen tai hyvin kokenut nainen.

        Kouluaikoina olen toki lukenut muutaman kurssin psykologiaa. Mutta se ei tähän taas kuulu. Toki se kertoo miksi joku ihminen käyttäytyy millä tavoin.

        Itse olen kuluttanut koulun penkkiä vähän ylemmälläkin tasolla. Minusta se ei tee ihmisestä parempaa on sitten siivoja tai lukeneempi ihminen.

        Ehkä ns. monen miehen nainen ei viihdy seurassani, kun huomaa olemuksestani etten pidät moisesta naistyypistä.

        Olen kyllä aina viihtynyyt älykkäiden ihmisten seurassa ovat he sitten miehiä tai naisia. Riippuu millanen ihminen on luonteeltaan.

        Toki tykkään itseään arvostavasta, nätistä, mukavasta..kenties älykkäistä naisista. Toki tavallisempi kelpaa. Kiva jos nätti, naisellinen,sexy..fiksu.


      • Einon tarina
        Eino. kirjoitti:

        Väärin. En ole katkeroitunut poikamies enkä ATM. Vastaus edelliseen.

        Jos suoraan sanon sen kyllä huomaa aika pian minkä alan nainen on kyseessä. Toki kuluu vähän aikaan testata onko kyseessä hyvä nainen vai aivan jotain muuta. Senkin olen huomannut, ettei koulutus määärä onko kyseessä hyvä nainen tai hyvin kokenut nainen.

        Kouluaikoina olen toki lukenut muutaman kurssin psykologiaa. Mutta se ei tähän taas kuulu. Toki se kertoo miksi joku ihminen käyttäytyy millä tavoin.

        Itse olen kuluttanut koulun penkkiä vähän ylemmälläkin tasolla. Minusta se ei tee ihmisestä parempaa on sitten siivoja tai lukeneempi ihminen.

        Ehkä ns. monen miehen nainen ei viihdy seurassani, kun huomaa olemuksestani etten pidät moisesta naistyypistä.

        Olen kyllä aina viihtynyyt älykkäiden ihmisten seurassa ovat he sitten miehiä tai naisia. Riippuu millanen ihminen on luonteeltaan.

        Toki tykkään itseään arvostavasta, nätistä, mukavasta..kenties älykkäistä naisista. Toki tavallisempi kelpaa. Kiva jos nätti, naisellinen,sexy..fiksu.

        Kun Eino siirtyi peruskoulun ja lukion jälkeen yliopistoon, hän toivoi löytävänsä akateemisesti koulutetun naisen. Toisin kuitenkin kävi. Eino havaitsi etteivät naiset, akateemisetkaan, olleet kiinnostuneita Einosta ja että erityisesti akateemiset naiset harrastivat seksiä ja irtosuhteita muiden miesten kanssa.

        Eino katkeroituu kun kukaan ei kiinnostu hänestä seksuaalisessa mielessä. Niinpä Eino kiinnittää huomionsa harrastusten puutteessa opiskeluun.

        Seksuaalisesti kokemattomana Eino valmistuu...


    • Rohkea tytteli olet, uskallat lähteä kahden tuntemattoman kaiffarin matkaan ravintolasta. Kyllä sinusta jakorasian kuvan saa, pikkasen viinaa niin eiku menoksi
      Jos et pysty kontrolloimaan itseäsi humalassa, niin jätä viina pois.Hauskaa voi pitää ilman sitäkin ja silloin ehkä säästyt morkkiksilta;)

    • tyhmäki tietää

      NO PERKELE LOPETA SE VIINAN LITKIMINEN!!!!!

    • Mukavaa,että kaltaisiasi naisia vielä löytyy :-)
      -saa ottaa yhteyttä !!

    • Tzigolo

      Hyi saatana tollasia naisia.Tajuaisit edes ottaa maksun ku kerta jaat noin helposti.Huorat ny ymmärtää ku heille se on ammatti,mut tollanen on oksettavaa.Onnea tulevaisuuden suhteille,mä en ainakaa koskis tollaseen ämmään,hyi helvetti.

      • fapes

        Minulla meni ruokahalu kun luin aloittajan kirjoituksen. Täyttä hulluutta. Hoitoon tuollaiset kuuluu.


    • Mitään ei

      tehtävissä, koska olet synnynnäinen horowitch.

      • tajte

        Hyvin sanottu. 10 pistettä tuosta!


    • Vaikutat

      bussikuskilta, joka kyselee asiakkaalta minne matka ajaessaan samaa pysäkinväliä.

    • mk

      Ainoa ainoa asia on että älä ota niin paljon että kontrolli menee ja tai ole selvinpäin.

      • Hetag

        Se on sama tekeekö tuota idiottihommaa selvinpäin tai hiprakassa.


    • AMG

      Olet kyllä melkoinen huora, sinun ei kannattaisi käyttää alkoholia.

    • Hierontalaite

      Hyi Vit.tu mikä huo.ra! Toivottavasti ei tule omassa elämässä vastaan. Oksettavaa!

    • Arvotavaraa

      Vaikka hauskaa pidätkin, niin älä unohda pyytää rahaa: Miehen ja naisen seksin vaihtosuhde ei ole 1:1.

    • inhoan juoppoja

      kummakin ovat samanlaisia ukot ja akat kun viinaa saavat heti ollaan huoraamassa,ei näköjään haittaa vaikka kotona olisi perhe odottamassa.

    • 60+ ukko

      Älä hyvä tyttö murehdi moista.Anna palaa niin kauan kuin kiinnostaa ja tuntuu mukavalta.Itse harrastan seksiä selvinkin päin useamman kanssa samana päivänä ja mielelläni myös kimppajuttuja sekä miesten että naisten kanssa ja aion tätä rataa jatkaa niin kauan kuin virtaa riittää ja viakra antaa lisäpotkua.

    • Ex morkkistelija

      Morkkiksista olen itsekin kärsinyt ja todennut, et jos joku tuottaa itselle huonoa oloa, niin pyrin toimimaan sillä tavalla, että itselle jää hyvä mieli. On se sitten asia kuin asia. Ja vapaata seksiäkin saa harrastaa ilman, että sille keksitään tiettyjä yleistäviä nimityksiä (tietääkseni tänä päivänä). Luulen, että tapauksessasi pojat olivat aamulla ihan iloisia käynnistäsi ja loppujen lopuksi, kaikkea ei tarvitse kertoa kaikille, jolloin morkkiskin voi jäädä pienemmäksi kun asialla on vähemmän tietäjiä. Ja kokemuksesta voin kertoa, että muita ihmisiä ei loppujen lopuksi paljoa jaksa kiinnostaa muiden hölmöilyt. Et rinta rottingille vaan ja nauti elämästä!!!!

    • Yetska

      Helppoa saada tuolle stoppi.

      Jos sulla vähääkään järkeä päässä, niin yksi kerta mustan miehen kanssa riittää saamaan stopin tuolle. Yksi reunaehto kuitenkin. Sen pitää tapahtua suojaamattomasti =)

      Syyn saat arvata itse =)

      • ReetaJ

        Yhdelle naisihmiselle kävi ohrasesti kun lähti tuohon leikkiin mitä aloittaja tekee. Päätyi loppujen lopuksi kuolinilmoitussivulle. Ei kyllä yhtään käy kateeksi. Ei ollut kuin yksi henki vaikka oli "kisu". Näitä vastaavia tulee aina välillä mediassa eikä jää tuokaan viimeiseksi.

        Näyttää siltä että naisihmisillä ei ole moraalia tippaakaan eikä arvosta omaa henkeää kun haluavat hankkia itselleen ja toisille ongelmia. Moni sivullinen on myös tuossa vaarassa kun leikkii vakavilla asioilla. Vastuutonta leikkiä omalla ja toisten hengellä. Kyllä ihmisen täytyy olla todella itsekkään tyhmä kun moiseen luuserin hommaan ryhtyy.


    • Vanhana viisastuu ??

      Vanhus muistelee: Ongelmasi ovat tuttuja ja valitettavasti voin todeta, että vasta ikä tarjoaa parannuksen tilanteeseen, ellet rajoita omaa alkoholinkäyttöäsi.

      Voimakas seksuaalivietti voimistuu alkoholin vaikutuksesta, ja sosiaalinen, ihmisiä rakastava nainen huumaantuu tuplasti mukavassa seurassa. Kurjaa on, että myös monet tutuista aviomiehistä ovat innokkaita etsimään ja ehdottelemaan seikkailuhetkiä tilaisuuden tullen. - Onnekseni olen säästynyt sellaisista hölmöilyistä, vaikka on pakko myöntää, että joskus tunsin houkutusta. Hyvä tunnelma, drinkit, tanssi, komea mies ja kosketusten aiheuttamat kehotuntemukset saivat joskus suuriakin kiusauksia aikaan.

      Rakkaus aviomieheen ja hyvä parisuhde pitivät asiat järjestyksessä. Kun oli liian paljon menetettävää, alkoholinkäyttö jäi sosiaalisissa kuvioissa muutamaan hitaasti nautittuun viinilasilliseen.

      Sinkkuvuosina ravintoloissa tai muualla vastaavat kokemukset vapaiden tai sellaiseksi luultujen kanssa johdattelivat välillä yhden yön seikkailuihin - vaikka olisin etukäteen toisin päättänyt. Joskus ihmettelin aamulla, mitä ihmettä olin miehessä nähnyt. Joskus nautittiin yhteinen aamupala ja erottiin. Joskus tavattiin uudelleenkin, joskus sovittiin, että otetaan yhteyttä.

      Muutama vähemmän miellyttävä seksivietin vallassa hankittu muisto hävettää edelleen, ja saa posket punottamaan häpeästä. Työuran aikana tuli tehdyksi omasta mielestäni muutama todella paha moka, joita kadun.

      Monet miehet ovat sitä mieltä, että tunnelma kohoaa ja naisen estot katoavat, kun sujauttaa vahvempia drinkkejä hänelle vaivihkaa. Joskus tanssin tiimellyksessä on tullut itsekin pikaisesti siemaistua vahvoja drinkkejä osin janoon ja puoliksi huomaamatta, kun pääsi pistäytymään omassa pöydässä ja taas vietiin. Tietyn rajan ylityttyä oma kontrolli heikkenee tai katoaa kokonaan. - Ja miehet pitivät useimmiten huolen, ettei lasi ollut kauaa tyhjänä pöydällä. - Kohtuullisen hyvästä sietokyvystä taisi olla melkein enemmän haittaa kuin hyötyä.

      Säteilevän hyväntuulisille, maailmaa ja ihmisiä rakastaville naisille tarjoutuu jatkuvasti paljon tilaisuuksia tehdä huonoja valintoja. Positiiviset tunteet eivät useinkaan nouse enää seuraavana aamuna päällimmäisiksi pinnalle. - Toisaalta, ellei ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, pitäisi oppia antamaan myös itselleen anteeksi. Sen pitäisi varmaan olla helpompaa tänä päivänä kuin muutamia vuosikymmeniä sitten.

      Ainoa asia, josta haluaisin sinua muistuttaa, on: Muista, että suojaamattomasta seksistä saattaa olla ikävämpiä seurauksia kuin hetken pahanolon tunne.

      PS: Kun luin osan ketjusta, mieleen nousi taas kerran ajatus, että ilkeimmin sinua tuomitsevat sellaiset henkilöt, jotka uneksivat salaa, että pääsisivät edes kerran asettumaan sinun asemaasi ja olisivat riemumielin valmiita vaihtamaan osia kanssasi.

      • Ihanaa elämää

        "PS: Kun luin osan ketjusta, mieleen nousi taas kerran ajatus, että ilkeimmin sinua tuomitsevat sellaiset henkilöt, jotka uneksivat salaa, että pääsisivät edes kerran asettumaan sinun asemaasi ja olisivat riemumielin valmiita vaihtamaan osia kanssasi."

        Minä ajattelin ihan samaa. Itse olen iloinen siitä, että parikymppisenä tuli tehtyä kaikenlaista, mitä ei nykyään enää kehtaisi. Nyt olen vakituisessa suhteessa eikä yhtään tarvitse miettiä, että onko jäänyt jotain kokematta tai näkemättä. Muutamat miehet ovat jääneet mieleen kauniina muistoina; oma kulta on kuitenkin nykyään kaikkein rakkain. Hänelle en kerro kaikkea menneisyydestäni - enkä myöskään kysele hänen menneisyydestään sen enempää kuin hän itse haluaa siitä kertoa.


    • attiir

      Mua onneks alkaa kännissä nukuttaan.

    • Nainen 50v

      Jumankekka...Mitä juttuja ja solvauksia....Alkoholia kyl voi ja pitäisikin rajoittaa ja useankin, mutta mikä naisesta tekee horatsun? Jos vapaa nainen harrastaa seksiä ja oma aloitteisesti, se ei liene keltään pois. Minä olen vapaa 50vuotias nainen ja pidän hauskaa myös sängyssäkin. En metsästä epätoivoisena epätoivoisia , elonsa ehtoopuolella olevia ja enkä suinkaa jokaisen kansssa sänkyyn mene. Mutta kimppakiva on tullut koettua ja todella kivaa. Ei morkkista ei likaista oloa. Turhaa kitinää, nauttikaa naiset seksistä ja pitäkää hauskaa. Niin ne tekevät miehetkin.

      • 2,12

        Oon 41 v , akateeminen, hyvässä asemassa oleva komee mies 50 v naiset kiihottaa mua.


    • Miesnäkökulma

      ^ Eihän siinä mitään pahaa olekaan, jos sinkku joka myös haluaa pysyä sinkkuna jakaa itseään. Täysin hyväksyttävää. Mutta vaimoa tuollaisen historian omaavasta lutikasta ei kyllä kukaan halua. Jos tietää haluavansa joskus parisuhteen, niin ensimmäinen kunniottava ele jonka tulevalle kumppanille voi tehdä, on olla antamatta jokaiselle vastaantulijalle.

      • Nautitaan seksistä

        Eihän kukaan mies voi loppujen lopuksi tietää, kuinka monta kumppania omalla vaimolla on ollut. Itse olen ainakin huomannut, että on äärettömän helppoa teeskennellä varsin viatonta miehen edessä. Miehillä on niin usein päässä se madonna-huora -vastakkainasettelu, ettei tarvitse muuta kuin valita, kumpaa tänään esittäisi, ja saa sitä, mitä haluaa: parisuhteen tai pelkkää seksiä.

        Yksinkertaista!

        Naisille vielä: minusta meidän kannattaakin kokeilla useampaa miestä ennen vakiintumista, jotta löydämme miehen, joka pystyy naisen tyydyttämään. Ei pidä tyytyä vähempään, sillä mukavia miehiä löytyy kyllä, mutta sängyssä heistä monet ovat aivan avuttomia...


      • Kyllä voi
        Nautitaan seksistä kirjoitti:

        Eihän kukaan mies voi loppujen lopuksi tietää, kuinka monta kumppania omalla vaimolla on ollut. Itse olen ainakin huomannut, että on äärettömän helppoa teeskennellä varsin viatonta miehen edessä. Miehillä on niin usein päässä se madonna-huora -vastakkainasettelu, ettei tarvitse muuta kuin valita, kumpaa tänään esittäisi, ja saa sitä, mitä haluaa: parisuhteen tai pelkkää seksiä.

        Yksinkertaista!

        Naisille vielä: minusta meidän kannattaakin kokeilla useampaa miestä ennen vakiintumista, jotta löydämme miehen, joka pystyy naisen tyydyttämään. Ei pidä tyytyä vähempään, sillä mukavia miehiä löytyy kyllä, mutta sängyssä heistä monet ovat aivan avuttomia...

        "Eihän kukaan mies voi loppujen lopuksi tietää, kuinka monta kumppania omalla vaimolla on ollut."

        Todella helposti. Suomalaisilla on aina ollut liikaa. Sen kun pitää mielessä eikä edes mieti suomalaisnaisen naimista, niin se on hyvä elämänohje.


      • Vanhana viisastuu ??
        Kyllä voi kirjoitti:

        "Eihän kukaan mies voi loppujen lopuksi tietää, kuinka monta kumppania omalla vaimolla on ollut."

        Todella helposti. Suomalaisilla on aina ollut liikaa. Sen kun pitää mielessä eikä edes mieti suomalaisnaisen naimista, niin se on hyvä elämänohje.

        Tuo on todella tärkeä näkökulma tosimiehelle, joka tietää, ettei hänellä olisi kokeneelle naiselle mitään tarjottavaa. Tyhjätaskukin voi kaiken lisäksi tehdä monissa maissa vielä varakkaan vaikutuksen rahoillaan.

        Kun haluaa olla tosimies ja valtansa huipulla edes kotona, kannattaa käydä ostamassa itsellensä nöyrä vaimo palvelijaksi. Kun ei ole edes yhteistä kieltä, ei oma tyhmyys pääse nousemaan esille. - Tosin ne nöyrät vaimotkin saattavat usein jatkaa matkaansa Suomessa, kun huomaavat omat tasa-arvoiset oikeutensa. Miesten kannattaa siis aloittaa myös lasten tekeminen heti varmistaakseen oman asemansa säilymisen.

        Oikea tosi MIES haluaa tutustua myös naisten toiveisiin. Siihen, miten voisi ne tyydyttää ja miten tuottaa molemmille nautintoa yhteisten intiimien hetkien aikana. Oppia, opiskella yhdessä, ja iloita elämän tarjoamasta hyvästä sen kaikilla osa-alueilla. Sellaisesta tosimies ei älyäisi edes uneksia, ei edes omaksi hyväkseen.

        Mielessä muhii toivomus, että tämänkaltaisten tosimiesten kirjoituksia rustaisivat vain ikääntyneet vanhukset, ja nuorempien miesten silmät ja mieli olisivat jo avautuneet näkemään ne monenlaiset edut, joita todellinen tasa-arvo tarjoaa kaikilla elämän alueilla - erityisesti hyvässä parisuhteessa ja perheessä.

        Uskollisimmat vaimot löytyvät nuorena kokemuksia hankkineiden joukosta. Heidän ei tarvitse uneksia kokemuksista vieraiden miesten kanssa, kuten moni kokemattomampi vaimo jossain elämänvaiheessa tekee, ja osa kokeileekin - joskus suhteen kannalta tuhoisin seurauksin.


      • Hahahahahahohohohoh!
        Vanhana viisastuu ?? kirjoitti:

        Tuo on todella tärkeä näkökulma tosimiehelle, joka tietää, ettei hänellä olisi kokeneelle naiselle mitään tarjottavaa. Tyhjätaskukin voi kaiken lisäksi tehdä monissa maissa vielä varakkaan vaikutuksen rahoillaan.

        Kun haluaa olla tosimies ja valtansa huipulla edes kotona, kannattaa käydä ostamassa itsellensä nöyrä vaimo palvelijaksi. Kun ei ole edes yhteistä kieltä, ei oma tyhmyys pääse nousemaan esille. - Tosin ne nöyrät vaimotkin saattavat usein jatkaa matkaansa Suomessa, kun huomaavat omat tasa-arvoiset oikeutensa. Miesten kannattaa siis aloittaa myös lasten tekeminen heti varmistaakseen oman asemansa säilymisen.

        Oikea tosi MIES haluaa tutustua myös naisten toiveisiin. Siihen, miten voisi ne tyydyttää ja miten tuottaa molemmille nautintoa yhteisten intiimien hetkien aikana. Oppia, opiskella yhdessä, ja iloita elämän tarjoamasta hyvästä sen kaikilla osa-alueilla. Sellaisesta tosimies ei älyäisi edes uneksia, ei edes omaksi hyväkseen.

        Mielessä muhii toivomus, että tämänkaltaisten tosimiesten kirjoituksia rustaisivat vain ikääntyneet vanhukset, ja nuorempien miesten silmät ja mieli olisivat jo avautuneet näkemään ne monenlaiset edut, joita todellinen tasa-arvo tarjoaa kaikilla elämän alueilla - erityisesti hyvässä parisuhteessa ja perheessä.

        Uskollisimmat vaimot löytyvät nuorena kokemuksia hankkineiden joukosta. Heidän ei tarvitse uneksia kokemuksista vieraiden miesten kanssa, kuten moni kokemattomampi vaimo jossain elämänvaiheessa tekee, ja osa kokeileekin - joskus suhteen kannalta tuhoisin seurauksin.

        "Uskollisimmat vaimot löytyvät nuorena kokemuksia hankkineiden joukosta"

        Suomalainen nainen on maailman paras monessa asiassa, jotka kuitenkin kaikki liittyvät juhlimiseen ja seksiin.

        Vaimoina petollisimpia mitä löytyy.


    • Pöh, nauti elämästä ja lakkaa tuntemasta huonoa omaatuntoa.

    • juuri tämän

      kaltaisten juttujen takia en koske suominaiseen tikullakaan.
      Kuka helvetti lorttoa puolisokseen haluaa?
      Onneksi ulkolaisilla naisilla on sentään moraalia suomihuoraan
      verrattuna.

      • Suominainenonkarmee

        Olet niin oikeassa kuin vain voi olla. Voisiko enää paremmin sanoa. Minua ja mun kavereita yököttää tollaset miestennielijät. Ei helve**i, oksettaa kun ajatteleekin.


    • Ei KIITOS, YÄK

      Kyllä, Jakorasia, irtotennari, puumanainen, ilmaishuo*a.

      Mulla lentää laatta just eikä melkein.

    • naiskatsojat

      Kukaan ei halua horoa vaimokseen.

    • Vähennä alkoa

      Ensimmäiseksi tulee mieleen, että vähennä alkoholin käyttöä. Koska ilmeisesti kun otat tarpeeksi niin estosi katoaa. Eli sinun ei pidä juoda tietyn rajan yli. Päätä, että juot esim. max. 3 alkoholiannosta.

      Kuinka monella miehellä on morkkis moisesta? Onhan niitäkin varmaan, mutta meillä naisilla on edelleen nykypäivänäkin se kuva päässä, että miten naisen kuuluisi käyttäytyä. Ja ettei ole hyvä, että partnereita on paljon jne. Miehet voiva jopa leuhkia naisseikkailuillaan ja vähän liioitellakin. Tai valehdella, että olin tuon naisen kanssa vaikkei ollutkaan... Vaikka onhan näitä nykyään naisia, jotka harrastavat seksiä tositv:ssä (esim. BigBrother) tai keskellä katua tms. Ja se on vain hienoa.

      Jos itse tunnet olosi kurjaksi niin parempi tehdä silloin sille jotain. Voisit tietysti pukea vaatteiden alle tosi mummomaiset alkkarit, joissa ei tee mieli näyttäytyä miehelle. Mutta tuo alkoholi vähentäminen voisi olla tosiaan parempi keino.

    • Pysy kotona

      Jakorasia ehdottomasti. Hutsu mikä hutsu.

    • örkinmerkki

      Ethän sinä mikään kevytkenkäinen ole .Tuo kuullostaa että kengät on aika raskaat tulla tapaa eläen :(

    • kumi palaa

      Tyttökullat tokihan sen tiedätte. Että nämä huorittelijat ovat niitä jotka eivät saa naista, joko luotaantyöntävän olemuksensa vuoksi tai yleisesti tiedossaolevan "vikansa" takia.Joten heidänlaisten kommentteja ei noteerata mitenkään. Siihenhän he ovatkin jo tottuneet.Antakaamme heidän edelleen katsoa sivusta kuinka mies ja nainen voi libidostaan nauttia.

      • Toinen vaihtoehto

        Hei eivät kuulu ns. "white trashiin", kuten sinä.


      • opopopopop
        Toinen vaihtoehto kirjoitti:

        Hei eivät kuulu ns. "white trashiin", kuten sinä.

        Ei, eivät tosiaan kuulu white trashiin, he kuuluvat henkisesti vammautuneiden tasolle, eli alemmaksi kuin normaali ATM tai ATN.

        Nuo henkilöt ovat olleet hoidettuina psykoosien ja muiden pahojen henkisten ongelmien vuoksi jo lapsuudesta saakka. He eivät ole koskaan sivistäneet itseään koska heillä ei ole ollut sellaiseen tiedon omaksumiseen kykyä erilaisten synnynnäisten neurologisten ongelmien vuoksi. Sen vuoksi ainoat tarinat mitä he ovat kuulleet, ovat olleet Raamatun mustavalkoisia tuomitsemis-tarinoita koska lastenkin ja lasten tasolla olevien on helppo omaksua ne muiden satujen tapaan.

        Kykenemättä omaksumaan tietoa niinkuin normaali terve väestö, heistä tulee avohoidettuja anonyymejä moralisteja jotka eivät osaa edes keskustella asiallisesti koska heiltä puuttuu sivistyneisyyden lisäksi vuosien tuomat sosiaaliset taidot ja itsehillintä. Siksi heistä tulee näiden palstojen pahimpia häiriköitä ja tuomitsijoita.

        Jopa koulusivistymätön white trash on sivistyneempää kuin nuo avohoitopotilaat, koska heillä on sentään vuosien tuomaa sosiaalisia taitoja ja kykyä keskusteluun ilman ad hominemia.


      • opopopopop
        Toinen vaihtoehto kirjoitti:

        Hei eivät kuulu ns. "white trashiin", kuten sinä.

        Perustelen edellisen viestini ihan käytännön esimerkillä korkeasta moraalista ja "korkeasta moraalista".

        Seuraava lainaus on hieman ylempää jonkun "tosimiehen näppikseltä":

        "Eihän siinä mitään pahaa olekaan, jos sinkku joka myös haluaa pysyä sinkkuna jakaa itseään. Täysin hyväksyttävää. Mutta vaimoa tuollaisen historian omaavasta lutikasta ei kyllä kukaan halua. Jos tietää haluavansa joskus parisuhteen, niin ensimmäinen kunniottava ele jonka tulevalle kumppanille voi tehdä, on olla antamatta jokaiselle vastaantulijalle."

        Länsimainen moraalikäsitys perustuu Raamatun kertomuksiin.

        Raamatussa on tarina portosta jonka muut tuomitsevat miessuhteidensa perusteella. Jeesus kuitenkin hyväksyy tuon naisen sellaisena kuin hän on, välittämättä hänen miessuhteistaan mitään.

        Tuollaista moraalikäsitystä ei voi omata kuin sivistynyt ja ymmärtäväinen ihminen jolla on sosiaalista älykkyyttä, kykyä omaksua uutta ja kyky empatiaan.

        Useimmilla neurologisista ongelmist kärsivillä mielenterveyspotilailla ei ole kykyä empatiaan ja lainauksen kirjoittanut mieshenkilö on juurikin sivistymätön ja edellisessä kommentissani tarkoittamani avohoitopotilas joka ei ole ymmärtänyt Raamatun moraalia lainkaan syvemmällä tasolla, mikä vaatisi tervettä mieltä. Tuolla miehellä puuttuu ymmärrys siitä että maailma ei ole mustavalkoinen vaan siinä on lukematon määrä harmaan sävyjä.

        Lapsilla on täysin avoin maailmankuva. Kaikki on lapselle uutta. Sen sijaan nuorella kehittymättömällä ihmisellä on äärimmäisen mustavalkoinen maailmankuva. Lapsen tasolla oleva henkilö ei pääsisi avohoitoon, koska ei kykenisi pitämään itsestään huolta. Nuoruuden tasolla oleva avohoitopotilas osaa pitää itsestään huolta, mutta hänen henkiset kykynsä eivät tule koskaan kehittymään aikuisen tasolle ja ymmärtämään maailman harmaan sävyjä.

        Ja me joudumme kärsimään heistä, koska he ovat niin tyhmiä etteivät ymmärrä olevansa tyhmiä.


      • Hehehhohohohohoho!
        opopopopop kirjoitti:

        Ei, eivät tosiaan kuulu white trashiin, he kuuluvat henkisesti vammautuneiden tasolle, eli alemmaksi kuin normaali ATM tai ATN.

        Nuo henkilöt ovat olleet hoidettuina psykoosien ja muiden pahojen henkisten ongelmien vuoksi jo lapsuudesta saakka. He eivät ole koskaan sivistäneet itseään koska heillä ei ole ollut sellaiseen tiedon omaksumiseen kykyä erilaisten synnynnäisten neurologisten ongelmien vuoksi. Sen vuoksi ainoat tarinat mitä he ovat kuulleet, ovat olleet Raamatun mustavalkoisia tuomitsemis-tarinoita koska lastenkin ja lasten tasolla olevien on helppo omaksua ne muiden satujen tapaan.

        Kykenemättä omaksumaan tietoa niinkuin normaali terve väestö, heistä tulee avohoidettuja anonyymejä moralisteja jotka eivät osaa edes keskustella asiallisesti koska heiltä puuttuu sivistyneisyyden lisäksi vuosien tuomat sosiaaliset taidot ja itsehillintä. Siksi heistä tulee näiden palstojen pahimpia häiriköitä ja tuomitsijoita.

        Jopa koulusivistymätön white trash on sivistyneempää kuin nuo avohoitopotilaat, koska heillä on sentään vuosien tuomaa sosiaalisia taitoja ja kykyä keskusteluun ilman ad hominemia.

        Mitä naivia paskaa.

        No, mene vapaasti naimisiin nymfomaanin kanssa. Masokististahan se on, mutta huvinsa kullakin.


    • Karef

      Hiv on levinnyt rajusti Suomessa ja leviää yhä kaiken ikäisten keskuudessa. Lisäksi myös muut hedelmättömyyteen vaikuttavat taudit leviävät rajusti. Hyvin moni nuori nainen on menettänyt irtosuiheiden myötä terveytensä ja maineensa. Töitä on vaikea saada jos on huono maine ja tehnyt tyhmyyksiä. Näin kävi kaverilleni joka oli haki töitä. Työnantaja sattui tietämään kaverini ja se oli siinä.

    • Katjah.

      Hiv on levinnyt rajusti Suomessa ja leviää yhä kaiken ikäisten keskuudessa. Lisäksi myös muut hedelmättömyyteen vaikuttavat taudit leviävät rajusti. Hyvin moni nuori nainen on menettänyt irtosuiheiden myötä terveytensä ja maineensa. Töitä on vaikea saada jos on huono maine ja tehnyt tyhmyyksiä. Näin kävi kaverilleni joka oli haki töitä. Työnantaja sattui tietämään kaverini ja se oli siinä.

    • märkä päiväuni

      Vaikuttaa tää aloitus jonkun 'nuorenmiehen märältä päiväunelta'.

      Lähinnä ylläpidon keksimältä provolta..noin lyhykäisyydessään.

    • Joppe

      Miksi sinun pitäisi muuttaa käyttäytymistäsi?

      Jos välttämättä haluat, voisin opettaa sinua ihan kädestä pitäen. Palstan välityksellä se olisi vaikeaa. Milloin joudat kylään?

    • Mo

      : DDDDDdDd

    • done that

      Jätäpä se viina pois vähäksi aikaa niin pysyy kontrolli. Tuo on itsetuhoista käytöstä kuten itsekin varmasti ymmärrät.

      Jos oikeasti rakastaa seksiä ja siksi hurjastelee, sen voi tehdä turvallisesti ja ilman yletöntä läträämistä viinan kanssa.

      Onko kokemusta sinun tilanteestasi? On. Seksi on hauskaa ja siitä saa nauttia. Partnerien määrä yms ovat yksityisasioitasi, jotka eivät moralisteille kuulu. Jos kuitenkin pysyväisempi lopputulos akteista on paha maku suussa, jossain mättää.

      Mieti.

    • jfpa

      Noh et ole ainoa joka tekee noin jos hieman viinaa ottaa. Tunnen montakin naista joiden halut herää kun juottaa...harvalla pysyy halut sisällä...
      Jätä viina , voi sitä seksiä saada ilman sitä ja on parempaa..

      Tosin itse sinä haluat sitä seksiä toisten kanssa, viina vie vain estot, jotka sitten sinulla tulee aamusella takaisin...Ottaisit pari ryyppyä aamusella niin varmaan olisit halunnut tehdä uudestaan kummankin kanssa.

    • -

      Noh, varmaan apua löytyy terapiasta tai vieroituksesta.

      Miehen näkökulmasta toki voisi ajatella, että hyvä kun on tuollaisia estottomia naisia.

      Mies kun ei koskaan saa tarpeeksi seksiä. Ja useimmat naiset pihtaavat...

    • varoitus_kolmio

      yks autto kaverilla kun laitto kännykän kuoree muistuttamaan ettei juo liikaa semmosen tarran teki ite täällä http://www.designskins.fi ni pysy se kieltomerkki kokoajan mukana sitte!

    • Eikö sulla seiso

      ilman viinaa? Tonttu!

    • Mr.helpon metsästäjä

      Jos teikäläisiä ei ois joutus viel useemmin tumputtaa...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe