Miten eroon Sonerasta?

kytky puhelin

Iäkäs sukulaiseni pakotettiin ostamaan puhelimitse eräs Nokia kytky puhelin, jossa liittymä vuosi siten, jota hän maksaa 3 eur/kk 2 vuoden ajan liittymä 1,90 eur. Vielä vuosi jäljellä maksamista. Kuten kaikki tiedämme Sonera on suomen kallein ja inottavin operaattori, joten kysyn, MITEN tämä iäkäs sukulaiseni pääsee eroon koko sonerasta? Onko ainoa keino jättää liittymä käyttämättä, tilata toinen liittymä saunalahdelta, ja maksaa vuoden ajan vielä tuo 3 1,90 euroa soneralle ; vaikkei käytä sitä? Näinkö siis homma toimii?
Entä numeron siirto, uuteen liittymään onko helppoa?

3

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keinot vähissä on

Näinhän se toimii ihan missä tahansa littymässä kun kytkystä on kyse.
      Vaihtoehdot on aika heikot, et voi purkaa kauppaa. Tosin puhelinmyynnissä on AINA 14pv palautusoikeus riippumatta tuotteesta Suomenlaissa. Tosin tämäkään ei tule nyt kysymykseen.

Ei tuo hintana mikään hirveän kallis voi olla. Numeron siirtokaan tuskin onnistuu ennenkuin on kytky mennyt umpeen, koska numero on Soneralla siihen asti.

Ainoa keino on yrittää purkaa sopimusta Soneran kanssa joskin todennäköisesti itse siinä joutuu kärsimään rahallisesti, kännykkä palautuu soneralle ja joudut maksamaan liittymästä joltakin ajalta, mutta parhaiten tuo selviää soittamalla Soneralle.

• Kokemusta on

Numeron saa siirrettyä koska vaan toiselle operaattorille. Maksut pitää maksaa sopimuksen loppuun asti.

• kytkykyllästynyt

Maksut voi keskeyttää maksamalla loput kerralla ja sanomalla hyvästi.
      Maksat vaan loput sopimuksen kuukaudet . Eikös se niin mene ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      7024
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2076
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1708
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      55
      1150
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1026
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      256
      981
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      959
    Aihe