Saunalahti veloittaa asiakaspalvelusta kysytystä PUK - koodista 10 euroa. Hinta on mielestäni kohtuuton. 10 eurolla saa työtön ison kassin ruokaa. Sain tietää kun työtön serkkuni oli joutunut kysymään PUK- Koodia. Netistä PUK - koodin saa ilmaiseksi. Äidilläni on myös Saunalahden littymä. Kaikki eivät osaa käyttää tietokonetta. Jos iäkäs äitini tarvitsee purkukoodin on soitettava asiakaspalveluun. Olen pitänyt saunalahtea fiksuna operattorina.Olen harkinnut Saunalahdenliittymän hankkimista. MInulla on Soneran liittymä. Sonera veloittaa asiakaspalvelusta kysytystä PUK - koodista 3,90 euroa. Soneran hinta on mielestäni kohtuullinen. Mikä on teidän mielestänne kohtuullinen hinta PUK - koodista ?
PUK - koodi
4
560
Vastaukset
- -assamies
Sama kävi täällä. Todella törkeätä rahastusta. Nykyiseen 4G:hen toimitettiin mukana PUK-koodi.
Saunalahden yhdeydet varsin surkeita, ja jättävät monella suhteen todellakin toivomisen varaa.
4G käynnistyy hitaasti, ja edellin 3G pätki aika ajoin, eli usein. - Serge
Ja toi Paskis OMA SAUNALAHTI ei pela kunnolla -EI kelpaa prkele kayttaja tunnus ja salasana.... aske uusittu ne ja ei paaset saatana siisan.... FULL CHIT
- Osaankatsoanetistä
LOL, opetelkaa käyttämään sitä nettiä, niin saatte sen ilmaiseksi. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis! Turha itkeä!
- welho46
PUK KOODI pitäisi olla liittymän mukana ostettaessa.Törkeää rahastusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818