Kumman aloittaisin paintball vai airsoft?
Tärkee kysymys!
7
1240
Vastaukset
- etek2
Riippuu missä asut. Onko lähellä paintball seuraa minkä mukaan voisit mennä.
Ja kumpi puoli paintballissa kiinnostaa enemmän. Kisa vai metsäpelaaminen.
Paintball jos haluat kilpailla. Airsoft jos haluat leikkiä sotaa.
Kumpaakin olen itse kokeillut ja paintball vei juuri kilpailemisen takia voiton.- Airsoft
Airsoft jos haluat leikkiä sotaa mmm kyllä se paintball iha leikiltä kuulostaa ku värikuulia käytetään airsoft on myös kilpailu laji
- peinttaaja90
Molempia kannattaa kokeilla, täällä forumilla on paljon turhaa trollailua mutta molemmista harrastuksista löytyy ne omat hyvät puolensa :).
- softaaja235
no airsoftissa ammutaan 6mm kuulia ja ne ei paljoa satu mut jos paintaball kuula osuu sattuu iha vitusti ja airsoftkuulat lentää pidemmälle ku paintball
- peinttaaja90
Paintballissa se kuulan osuman joskus vähän sattuminen kuuluu lajiin, samalla lailla kuin taklatuksi tuleminen futiksessa tai jääkiekossa. Se osaltaan on sitten myös ehkäisemässä airsoftissa esiintyvää god-modetusta :)
- AirSoft!!!
Softaus on PALJON kivempaa kuin paintball!!!
- Jonnet HILJAA
^ Jotenkin en luota tuohon =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2681627IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk351502Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361018
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72961Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää437896Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta149843