Sea Club

Female52

Ekaa kertaa Mallorcalle lähdössä ensi viikolla. Onko Sea Clubissa majailleita? Onko ok hotelli? Entä Alcudia muuten? Onko syyskuu jo ilmojen suhteen epävakaista?

10

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • don Luis

Olen ollut muutaman kerran Sea Clubissa.Sanoisin että OK ,mutta huoneiden sijainnilla on jonkinverran merkitystä.Jotkut huoneet ovat hyvinkin lähellä Baaria/esiintymislavaa joten ohjelmaa riittää iltaisin halusit tai et.Useammasta rakennuksesta(ja altaasta)koostuva kokonaisuus on sinänsä hyvä mutta runsaan porukan myötä vähän teollisuusmainen.Rannalle on melko lyhyt matka,mutta välissä on päätie,taitaapa nykyisin olla jopa liikennevalot,jotta ylitys olisi mahdollinen.Alue on ihan paikallista keskustaa,joten ravintoloita,baareja ja muuta tarjontaa riittää. Voi olla ,että syyskuu on ,varsinkin suomalaisille,parasta loma-aikaa,ei enää yli kuuma ja väkeä jo hiukan vähemmän. Alcudia on ,vallankin lapsiperheille, erinomainen lomapaikka.Lasten ollessa pienempiä siellä tuli käytyä kymmenkunta kertaa. Ei muuta kuin hyvää matkaa!!

• Female52

Kiitos asiallisesta vastauksesta. On kiva kokeilla erilaisia kohteita. Mallorca on jostain syystä jäänyt vielä kokematta. Matkakuumetta tässä jo podetaan ;)

• don Luis
        Female52 kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. On kiva kokeilla erilaisia kohteita. Mallorca on jostain syystä jäänyt vielä kokematta. Matkakuumetta tässä jo podetaan ;)

Nykypäivinä,kun lapsia ei matkusta mukana,olemme majoittuneen Playa de Palman/Can pastillan alueelle.Se on rauhallisempaa,pääkaupunki on lähellä,hinnat yleisesti alemmat ja kaiken päälle hyvä ranta,joten harkitkaa!

• Female52
        don Luis kirjoitti:

Nykypäivinä,kun lapsia ei matkusta mukana,olemme majoittuneen Playa de Palman/Can pastillan alueelle.Se on rauhallisempaa,pääkaupunki on lähellä,hinnat yleisesti alemmat ja kaiken päälle hyvä ranta,joten harkitkaa!

Matka on jo varattu, ja Alcudiaan siis mennään. Jospa vaikka tykästytään Mallorcaan, niin jatkossa voisi kokeilla muita kohteita ko. saarella, esim. Playa de Palmaa. Lyhyt lentomatka on aikamoinen bonus. Kanarian saarille just ja just jaksaa lentää, mutta esim. Thaimaa ei enää houkuta pitkien lentojen vuoksi.

• Don Peedro

Myö ollaa ja koluttu monta kolkkaa ympäri palloo ja nyt mennään Mallorcalle, taas. Se on hyvä paikka liikkua vaikka pyörällä jalan tai vuokra autol.

Suosittelen lämpimästi paikkaa. Lähtö syyskuun vika viikol ja kaks paikan päällä.

• Huevos con gas

Santa ponsa ja palma nova myös hyviä paikkoja lapsiperheille. Autolla kannattaa ehdottomasti ajaa vuoristoreitti läpi.

• ssasasss

Alcudiassa monta kertaa käyneenä - ok paikka on kaikinpuolin.
      Viva tropic myös hyvä huoneistohotelli ja erinomainen buffet ruokailumahdollisuus.

• kuukausi lähtöön

Minä olen menossa parin teinin kanssa tuohon Viva Tropiciin viikolla 39.
        Mukava kuulla, että paikanpäällä on hyvää ruokaa jos ei aina viitsi lähteä etsimään ruokapaikkaa illalla.
        Olisiko sinulla muuta kerrottavaa tuosta hotellista ja/tai Alcudiasta yleensäkin olisi tosi kiva kuulla? Majoitumme 1 blokin superiorkaksioon.

• arvostelu

Eka kertaa Sea Clubissa. Hotellihuone kolkko, siisteys 0 luokkaa Vessapaperit , puhtaat pyyhkeet sai kun itse nouti respasta. Ruoka oli mautonta. Plussana monipuoliset ulkoaltaat ja leikkikentät lapsille.

• Massaturismi keskinkertaistaa.Näin voi käydä. Pienemmät yksiköt ehkä parempia ,mene ja tiedä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      105
      4690
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      395
      1418
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      187
      1081
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      990
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      912
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      897
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe