Ekaa kertaa Mallorcalle lähdössä ensi viikolla. Onko Sea Clubissa majailleita? Onko ok hotelli? Entä Alcudia muuten? Onko syyskuu jo ilmojen suhteen epävakaista?
Sea Club
10
757
Vastaukset
- don Luis
Olen ollut muutaman kerran Sea Clubissa.Sanoisin että OK ,mutta huoneiden sijainnilla on jonkinverran merkitystä.Jotkut huoneet ovat hyvinkin lähellä Baaria/esiintymislavaa joten ohjelmaa riittää iltaisin halusit tai et.Useammasta rakennuksesta(ja altaasta)koostuva kokonaisuus on sinänsä hyvä mutta runsaan porukan myötä vähän teollisuusmainen.Rannalle on melko lyhyt matka,mutta välissä on päätie,taitaapa nykyisin olla jopa liikennevalot,jotta ylitys olisi mahdollinen.Alue on ihan paikallista keskustaa,joten ravintoloita,baareja ja muuta tarjontaa riittää. Voi olla ,että syyskuu on ,varsinkin suomalaisille,parasta loma-aikaa,ei enää yli kuuma ja väkeä jo hiukan vähemmän. Alcudia on ,vallankin lapsiperheille, erinomainen lomapaikka.Lasten ollessa pienempiä siellä tuli käytyä kymmenkunta kertaa. Ei muuta kuin hyvää matkaa!!
- Female52
Kiitos asiallisesta vastauksesta. On kiva kokeilla erilaisia kohteita. Mallorca on jostain syystä jäänyt vielä kokematta. Matkakuumetta tässä jo podetaan ;)
- don Luis
Female52 kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta. On kiva kokeilla erilaisia kohteita. Mallorca on jostain syystä jäänyt vielä kokematta. Matkakuumetta tässä jo podetaan ;)
Nykypäivinä,kun lapsia ei matkusta mukana,olemme majoittuneen Playa de Palman/Can pastillan alueelle.Se on rauhallisempaa,pääkaupunki on lähellä,hinnat yleisesti alemmat ja kaiken päälle hyvä ranta,joten harkitkaa!
- Female52
don Luis kirjoitti:
Nykypäivinä,kun lapsia ei matkusta mukana,olemme majoittuneen Playa de Palman/Can pastillan alueelle.Se on rauhallisempaa,pääkaupunki on lähellä,hinnat yleisesti alemmat ja kaiken päälle hyvä ranta,joten harkitkaa!
Matka on jo varattu, ja Alcudiaan siis mennään. Jospa vaikka tykästytään Mallorcaan, niin jatkossa voisi kokeilla muita kohteita ko. saarella, esim. Playa de Palmaa. Lyhyt lentomatka on aikamoinen bonus. Kanarian saarille just ja just jaksaa lentää, mutta esim. Thaimaa ei enää houkuta pitkien lentojen vuoksi.
- Don Peedro
Myö ollaa ja koluttu monta kolkkaa ympäri palloo ja nyt mennään Mallorcalle, taas. Se on hyvä paikka liikkua vaikka pyörällä jalan tai vuokra autol.
Suosittelen lämpimästi paikkaa. Lähtö syyskuun vika viikol ja kaks paikan päällä. - Huevos con gas
Santa ponsa ja palma nova myös hyviä paikkoja lapsiperheille. Autolla kannattaa ehdottomasti ajaa vuoristoreitti läpi.
- ssasasss
Alcudiassa monta kertaa käyneenä - ok paikka on kaikinpuolin.
Viva tropic myös hyvä huoneistohotelli ja erinomainen buffet ruokailumahdollisuus.- kuukausi lähtöön
Minä olen menossa parin teinin kanssa tuohon Viva Tropiciin viikolla 39.
Mukava kuulla, että paikanpäällä on hyvää ruokaa jos ei aina viitsi lähteä etsimään ruokapaikkaa illalla.
Olisiko sinulla muuta kerrottavaa tuosta hotellista ja/tai Alcudiasta yleensäkin olisi tosi kiva kuulla? Majoitumme 1 blokin superiorkaksioon.
- arvostelu
Eka kertaa Sea Clubissa. Hotellihuone kolkko, siisteys 0 luokkaa Vessapaperit , puhtaat pyyhkeet sai kun itse nouti respasta. Ruoka oli mautonta. Plussana monipuoliset ulkoaltaat ja leikkikentät lapsille.
Massaturismi keskinkertaistaa.Näin voi käydä. Pienemmät yksiköt ehkä parempia ,mene ja tiedä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399