Poikakverini hipelöi

koko ajan

Ollaan seukatu kesästä asti ja poikakverini ei pysty pitään näppejään kurissa.

Hieman hävettää kaveriporukassa kun se tulee mun taa tai ottaa syliinsä istumaan ja puristelee mun rintoja. Voin tuntea kuinka sillä seisoo kun se on mussa kii.

Kaupungilla, kaupassa, joka paikassa se puristelee mua pepusta ja joskus jopa hyväilee jalkojen välistä.

Hieman nolottaa mut en uskalla kieltää kun se on niin ihku.

Lääpitäänkö teitä muia myös?

18

1201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siikahansesiellä

      ui jumalauta kahen kilon siika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • no jaa

        Ja teidän ikänne on?


    • koko ajan

      mä oon 13 ja poika 16

    • Therapeuttix

      Tuota, oletko miettinyt, millainen teidän henkisen puolen suhde nyt on? Eli osaatteko jutella kaikista asioista, tai haluaako poikakaverisi? Voitko kertoa syvimmät ajatuksesi hänelle ja hän sulle? Mitä puuhailette yhdessä?
      Sillä fyysinen hellyys on vain yksi puoli seurustelussa. Ja sano rohkeasti, ellet pidä jostain käpälöinnistä! Sinä ku oot tasavertainen seurustelusuhteessa!

    • Koita sano mielipiteesi. Tykkäät mutta... Tossa vaiheessa 3 on paljon

    • Urlol

      Poikakaveris on vain pillun perässä, ja luultavasti jättää sut kunhan on sitä saanutkin. Jätä se, se ei ansaitse sua.

    • faihhhhhhhhhhhhhhhhh

      sano sille suoraan ettet tykkää. jos se loukkaantuu nii jätä se. se o vaa su pillun perää... ja sano se sille vaik jossai ulkon mis on muitaki koska toi kuulostaa aik pelottavalt et se on tuntenu sut alle 4 kk ja luulee voivansa koskee kaikkialle ilma lupaa;

    • Heips, jokaisella on seurustelusuhteissaan oma aikataulunsa ja oma yksityisyytensä. Sinun rajoajasi selkeästi rikotaan. Mutta sinun vastuusi tilanteessa on kertoa mistä pidät ja mistä et.

      Mielestäni hellyydenosoitukset kuuluvat kadenkeskisiin tilanteisiin. Toki voi kulkea käsikkäin, halia jne.. muidenkin läsnäollessa, mutta ei se ole kivaa katsottavaa muillekaan, jos hän kulkee käsi haarovälissäsi.

      Kolmen vuoden ikäero tuossa vaiheessa on myös aika iso. Joillain paljon isompikin, mutta oletko varma, että haluatte samoja asioita, samalla tasolla poikaystäväsi kanssa. Puhukaa, puhukaa ja puhukaa :)

      Henna - erityisnuorisotyö

    • jm97

      minusta tuommonen olis just mukavaa..

    • pingublaah

      Jos tää koituu ongelmaksi käske lopettaa. Uskon että poika on hirveen ihku mutta arvaa kuinka ihkuks se menee ku se raiskaa sut....

    • jooooooo-o

      Ikävä kyl veikkaan et se haluaa sunkaa vaa sänkyy. Mut toki voin olla väärässäki. Joo mut mäkin ehdottaisin puhumista sen kanssa.

    • wallu89

      mä olen samaa mieltä kun henna.sulla on oikeus omaan kehoosi ja sanoa mitä poikakaverisi saa tehdä ja mitä ei.poikakaverisi ei saa tehdä mitään sellaista mitä et halua ja niinkun henna hyvin sanoi "hellyydenosoitukset kuuluvat kadenkeskisiin tilanteisiin".tiedän kyllä omasta kokemuksesta mitä on olla ihastunut/rakastunut,mut sinun kannattas miettiä tota ikäeroa.must se on aika iso vielä tossa iässä.

    • Kokenut16 tyttö:)

      Suosittelen et kiellät poikaa ja tutustut ensiksi omaan kehoon ja sit anna vasta jätkän tutustuu..16v poika kyllä ymmärtää ja jaksaa odottaa :) ja jos ei niin hän ei selvästikkään ole sinun arvoisesi eikä lähelläkkään kypsää :) suosittelen vielä tos iäs hankkimaan ikäistään poikakaveria :)

      • jm97

        tutustut kehoon.. voi luoja


    • Ei se voi ragee...

      Sanot vaa ystävällisest sille et se on muuten ok , mut ei julkisil paikoil.

    • säälittävää

      voi vittu niinku sä oot 13, ja se o 16. vittu LOL. sähän oot saatana pikkutyttö viel. kahden vuoden pääst sil on jo ajokortti ja sul on vast mopokortti. en tajuu miks joku 16 vuotias on kiinnostunu jostai 13 vuotiaast. en tajua. ihan sama. säälittäviä lissujahan löytyy koko maasta. valitettavasti. :/

    • MUL ON AINAKI

      KOKO AJAN KAUHEE STONDIS, KUN GILTSIT ON NIIN SEXYI JOKA PUOLEL NYKYISIN. TEKISI MIELI NUSSIA MONTAA VASTAANTULIJAA.

    • huhhuhee

      se haluu vaa seksii susta ei varmaan mitää muuta.;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe