Luxury Kaunas Centre Apartments

14+5

Tuli tehtyä varaus tähän hotelliin. Eivät huoli luottokortteja pois lähtiessä, vain käteismaksun. Käyvätköhän eurot maksuun? Pitääkö itse ottaa hotelliin yhteyttä ja sopia siihen kuuluvasta ilmaisesta lentokenttäkuljetuksesta hotellille vai ottaakohan omistaja yhteyttä lähempänä matkaa? Noh saanhan toki nämä selville lähettämällä mailia, mutta jos nyt joku sattuisi tietämään, joka kyseisessä hotellissa ollut. Päällisin puolin näyttäisi olevan siisti.

16

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • king tutankhamun

      www.last.fm/group/Aussie FlagCounter

      • nix nax

        TOTTAHAN TOKI KÄTEISMAKSU...LUOTTOKORTTIMAKSUISTAHAN JÄÄ AINA UITTI.,..EIHÄN SE SOVI ETTÄ VEROTTAJALLE ILMOITTAMAAN JOUTUU


      • matkaaja ....
        nix nax kirjoitti:

        TOTTAHAN TOKI KÄTEISMAKSU...LUOTTOKORTTIMAKSUISTAHAN JÄÄ AINA UITTI.,..EIHÄN SE SOVI ETTÄ VEROTTAJALLE ILMOITTAMAAN JOUTUU

        Väärin. , ei välttämättä onnistu tarkistus eli onko asiakkaalla luottoa kortillaan.
        Liettuassa ei ole kaikkialla mahdollisuus maksaa luottokortilla. Mikä estää maksamasta liteillä eli käteisellä?


    • Tyytyväinen

      Ehdottomasti hieno huoneisto ja laittavat sähköpostia kuljetuksesta kentältä huoneistolle. Maksu käy euroissa mutta me varasimme litejä ja maksoimme niillä. Maksu on helpointa antaa heti huoneistolle saavuttaessa kun "esittelykierros" on tehty. Avaimet jätetään postilaatikkoon lähdettäessä. Jääkaapissa on pullo kuohuvaa ja pari olusta odottamassa :)

      Voin lämpimästi suositella tätä kämppää kaikille!

      • ou jees

        Saatavuus

        Saatavilla olevat huoneistot ajanjaksona to, 30. elok. 2012 – la, 1. syysk. 2012, 2 yötä (Vaihda päivämäärät)
        Viimeisin varaus tähän hotelliin tehtiin 21. elok. klo 00:21 maasta Suomi.
        Huoneistotyyppi Ehdot Max Hinta 2 yöltä Huoneistoja Varaus
        Yhden makuuhuoneen huoneisto (2 aikuista) Yhden makuuhuoneen huoneisto (2 aikuista)
        Hinnat ovat yhtä huoneistoa kohti 2 yöltä
        Huoneiston hintaan sisältyy: ALV 21 %.

        • Erityisehdot


        € 98

        Fiksu tarjous


    • OBSD

      VAIHDA MAJOITUSPAIKKAA.....VOIT PERUA KOSKA LUOTTOKORTTIA EI VELOITETTU ...

      WWW.BOOKING.COM LÖYTYY


      EUROT EI KÄY

      • XTRAVE

        piha-alue oli pimeä - hotellivarauksessa ollut puhelinnumero ei ollut käytössä eikä henkilökunnalta saatu puhelinnumerokaan toiminut - kuljetus takaisin lentokentälle ei kuulunutkaan hintaan, vaikka sivustolta saa helposti sen käsityksen (kuljetus maksaa 20 €)


      • usein liettuaan ja m
        XTRAVE kirjoitti:

        piha-alue oli pimeä - hotellivarauksessa ollut puhelinnumero ei ollut käytössä eikä henkilökunnalta saatu puhelinnumerokaan toiminut - kuljetus takaisin lentokentälle ei kuulunutkaan hintaan, vaikka sivustolta saa helposti sen käsityksen (kuljetus maksaa 20 €)

        Se tarkoittaa että hotelli palvelee sen verran että järjestää taksin.
        Joillain Vilnan hotelléilla, taitaa olla useimmilla ns. paremmilla, kerrotaan hotellin tiedoissa myös kuljetuksen tilaamisesta ja siitä mitä se maksaa. ilmaista ei ole mikään, se on varmaa. Voi tilata myös limousinen ja se vasta maksaa.


    • Tyytyväinen

      Miksi perua? Piha-alue oli normaali sisäpiha ja huoneistoa lähestyttäessä automaattisesti syttyy valot., Puhelinnumero henkilökunnalle löytyy Wlanin kanssa samasta lapusta ja toimii!

      Ja kuka voi olettaa että kuljetus kentällekin kuuluu hintaan?

      Juna-asemalla on hyvä paikka tavaroiden säilytykseen ja taksi otettiin aseman edestä kentälle 50ltiä ~15€

      • otin myös taksin

        Ei ole mitenkään harvinaista ,että majoitusta ei voi maksaa luottokortilla. Saat silti kuitin ,vaikka käteisellä maksatkin . Jos et saa kuittia ,sinulla on oikeus pyytää se.
        Mielestäni hommassa ei ole mitään ongelmallista. Jotkut hotellit tai huoneistojen vuokraajat haluavat maksun jo tulopäivänä ,mutta itse olen pystynyt sopimaan maksun usein vasta seuraavalle päivälle tai sitten kertonut maksavani vasta lähtiessä.
        Valuutasta ei kannata murehtia hirveästi. Ainahan pikapankista voi nostaa tarvittavan määrän paikallista valuuttaa.Itse en koskaan matkoille lähtiessä ota paljoakaan käteistä mukaan . Aina sitä tosiaan saa paikan päältä. Olit sitten Puolassa ,Baltiassa ,Unkarissa tai vaikkapa ihan euroja käyttävässä maassa ,toimii pankkiautomaatit aivan kuin Suomessakin. Taxille ei Kaunasissa tarvitse maksaa mitään ,jos se on hotellin puolesta varattu. Kuski käy kuittaamassa homman respassa ja taxikyyti lisätään hotellisi laskuun. Hyvää matkaa vain!


      • paljonmatkaava
        otin myös taksin kirjoitti:

        Ei ole mitenkään harvinaista ,että majoitusta ei voi maksaa luottokortilla. Saat silti kuitin ,vaikka käteisellä maksatkin . Jos et saa kuittia ,sinulla on oikeus pyytää se.
        Mielestäni hommassa ei ole mitään ongelmallista. Jotkut hotellit tai huoneistojen vuokraajat haluavat maksun jo tulopäivänä ,mutta itse olen pystynyt sopimaan maksun usein vasta seuraavalle päivälle tai sitten kertonut maksavani vasta lähtiessä.
        Valuutasta ei kannata murehtia hirveästi. Ainahan pikapankista voi nostaa tarvittavan määrän paikallista valuuttaa.Itse en koskaan matkoille lähtiessä ota paljoakaan käteistä mukaan . Aina sitä tosiaan saa paikan päältä. Olit sitten Puolassa ,Baltiassa ,Unkarissa tai vaikkapa ihan euroja käyttävässä maassa ,toimii pankkiautomaatit aivan kuin Suomessakin. Taxille ei Kaunasissa tarvitse maksaa mitään ,jos se on hotellin puolesta varattu. Kuski käy kuittaamassa homman respassa ja taxikyyti lisätään hotellisi laskuun. Hyvää matkaa vain!

        majoitukset maksetaan aina hotellille käteisenä ja paikallisella valuutalla.


      • hotelliasiakas

        Jätikö laukkusi asemalle kun menit majoittumaan hsotelliin? Eikö sinne saa ottaa matkatavaroita lainkaan? olen pihalla... ihmettelen.


    • Rapsaa?

      Jokos reissu tehty raporttia millasta oli?

    • 15+5

      Mennään vasta 7.10 :)

    • vilnafani

      Liettuan raha on liti. Ei eurot käy. En usko että mikään hotelli tarjoaa ilmaista kuljetusta, se maksaa. Itse on kuljetusta pyydettävä ja parasta kysyä mitä se maksaa. Eihän ne muuten osaa tulla hakemaan, se on taksiyhtiö joka kuljetukset hoitaa.
      Kaunasista oli tämän päivän Hesarissa juttu, aika abkean kuvan sai kaupungista, pelkkää synkkeyttä.

    • korjaus...

      Tuo ei ole HOTELLI vaan apartementos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1518
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe