Löytyykö kunnollista naishierojaa? Yhdellä Turengissa jo kävin, en tykännyt, liian kevyttä sipaisua vaan ja mieshierojalle en halua. Asiallisia vastauksia, kiitos!
Hieroja Turengista tai lähialueelta
19
4002
Vastaukset
- Hartiat jumissa
Ei kellään vinkkiä?? Täytyy kai sitten vaan käydä testaamassa useampi.
- Joo..
Ryttylässä on hyvä hieroja. Miettinen taisi olla nimi.
- Onhan noita hierojia
Mä käyn Tarinmaalla, Lampinen hieroo ronskisti .
- Kunnon ote
Teija Lämsä
- sari kallio
sari kallio
- pens1
Ärrän likat kuulemma hieroo sivuhomminaan, taikkutytöt on kuulemma kateellisia niille.
- häpi end maksaa
Onko taikku toimintaa ja missä on paljo maksaa onko häpi endi ?
- kiire tänään
Naishieroja haussa
- T:gin Kekkeruusi
Turuntie 8 Hämeenlinna
- Tyytyväinen asiakas
Mari Hautamäki joka hieroo kampaamo Riannan tiloissa. Ammatiltaan fysioterapeutti ja tiettää mitä tekee. Itse käynyt jo vuoden hänellä ja olen todella tyytyväinen :)
- Panomies69 (|)
Ottaakko poskeenkin vai antaako peräti perspillua??
- Kakkihaisee
Anu Saukko perätie kakkosessa hieroo jäykät paikat uuteen uskoon..
- oooooooooohhhh
Thai löytyy ja on@@@xxxDDD
- voi voi
Kysytään asiallisesti mutta vastaukset on taas niin tätä...
- ubasha34
en turenkia hiero. hieron lähialueet. tule hierottamaan ne.
- hkidkifhilelkd
minne?
- khxduwuv
Onko hierojaa
- HarriKP
Tervakoskelta, Turengin lähettyviltä, löytyy keväällä 2017 aloittanut Katri Salo-Hyvärinen. Koulutettu hieroja ja hermoratahieroja. Hieroo hyvin, vahvakätisesti, ja on muutenkin mukava. Suosittelen! www.katri.net
- Niskat_jumissa
Kokeile Sirpa Lehto. Ei ihan perinteistä hierontaa, mutta tehoja kyllä löytyy. Monta kertaa olen avun sieltä saanut. On myös kampaaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875