Löytyykö kunnollista naishierojaa? Yhdellä Turengissa jo kävin, en tykännyt, liian kevyttä sipaisua vaan ja mieshierojalle en halua. Asiallisia vastauksia, kiitos!
Hieroja Turengista tai lähialueelta
19
4226
Vastaukset
- Hartiat jumissa
Ei kellään vinkkiä?? Täytyy kai sitten vaan käydä testaamassa useampi.
- Joo..
Ryttylässä on hyvä hieroja. Miettinen taisi olla nimi.
- Onhan noita hierojia
Mä käyn Tarinmaalla, Lampinen hieroo ronskisti .
- Kunnon ote
Teija Lämsä
- sari kallio
sari kallio
- pens1
Ärrän likat kuulemma hieroo sivuhomminaan, taikkutytöt on kuulemma kateellisia niille.
- häpi end maksaa
Onko taikku toimintaa ja missä on paljo maksaa onko häpi endi ?
- kiire tänään
Naishieroja haussa
- T:gin Kekkeruusi
Turuntie 8 Hämeenlinna
- Tyytyväinen asiakas
Mari Hautamäki joka hieroo kampaamo Riannan tiloissa. Ammatiltaan fysioterapeutti ja tiettää mitä tekee. Itse käynyt jo vuoden hänellä ja olen todella tyytyväinen :)
- Panomies69 (|)
Ottaakko poskeenkin vai antaako peräti perspillua??
- Kakkihaisee
Anu Saukko perätie kakkosessa hieroo jäykät paikat uuteen uskoon..
- oooooooooohhhh
Thai löytyy ja on@@@xxxDDD
- voi voi
Kysytään asiallisesti mutta vastaukset on taas niin tätä...
- ubasha34
en turenkia hiero. hieron lähialueet. tule hierottamaan ne.
- hkidkifhilelkd
minne?
- khxduwuv
Onko hierojaa
- HarriKP
Tervakoskelta, Turengin lähettyviltä, löytyy keväällä 2017 aloittanut Katri Salo-Hyvärinen. Koulutettu hieroja ja hermoratahieroja. Hieroo hyvin, vahvakätisesti, ja on muutenkin mukava. Suosittelen! www.katri.net
- Niskat_jumissa
Kokeile Sirpa Lehto. Ei ihan perinteistä hierontaa, mutta tehoja kyllä löytyy. Monta kertaa olen avun sieltä saanut. On myös kampaaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733364Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91891Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1311088
- 1001023
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820