Tietääkö kukaan lakimiestä

Jepa

joka voisi lupa-asiat hoitaa (Pirkanmaan alueella)?

18

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyrgen Grynt

      Ei noita lakimies pysty hoitamaan se on henkilökohtaisesti vaan toimittava, jos sitten haet jotakin neuvoa lakimieheltä väärinkohteluun ja päätökseen aseluvan myöntämisen eväämisessä niin sittenhän te teette valituksen hallinto-oikeuteen.
      Siihen pitäisi pystyä kaikkien asianajajien sukupuoleen katsomatta... Noh kannattaa tietenkin kysyä mitä mieltä tämä on aseista ettei satu joku aseahdistunut sitten olemaan niin se saattaa vähän tuottaa "hankaluuksia" :)

    • Juhan-i

      Jos ei mies (/nainen) kykene itse hoitamaan omia ase-asiotaan, niin on ehkä parempi hankki joku toinen harrastus.

      Jokatapauksessa sinne haastatteluun ja pällitestiin mennään itse, ei sinne mikään "edusmies" voi mennä.

    • ei tuu lisää ei

      Noin se puree nykyinen aselaki asehörhöyteen. Monille siihen taipuvaisille kynnys on jo liian korkea.
      Meneppä golf-kauppaan mailojen ostoon.

    • -

      Kerropa lisää omista harrastuksistasi, herra "asehörhö".

    • monenmoista

      Aseet vähenee kun uusia harrastajia ei enää tule, ampumaradat on vähentyneet ja niitä tullaan vielä jonkinverran sulkemaan lisääkin, kunhan valitukset on käsitelty.
      Nyt jos olisi fiksu asehörhö, niin vaihtaisi harrastusta ja myisi pössykät pois, kun niillä on vielä jotain arvoa.
      Harrastaahan voi vaikka mitä. Niinkuin mainittu golf on hyvä harrastus, jos vähän massia löytyy niin kiihdytsajo on hienoa hommaa. Samoin veneily, niin purje- kun moottoriveneily. Laitesukellus ja vastakohtaisesti myös laskuvarjohyppy.
      Kyllä hyviä harrasteita löytyy monenlaisia, ei muuta kun pössykät verkkopainoiksi ja kalastamaan. Kunhan alkaa kalaa tulla, niin entinen asehörhökin naureskelee onnellisena, kun löytänyt hyvän uusiokäytön aselleen.

      • Just joo

        Golfia ja kiihdytysajoa.

        Ökyilyä ja päristelyä. Luonnon tuhoamista...

        Tekopyhä koko ukko.

        Mene itse verkkopainoksi ja anna ampujien paukutella. Ei se ainakaan enempää häiritse kuin autokilpailut.


    • vihreeksi muutu

      Heh heh, kyllä on asehörhöstä tullut luonnonsuojelijoita, mitä viherpiiperöitä te lopultakaan olette. Kyllä nyt asehörhöilyn on loputtava, tuhoatte ympäristöä valtavilla lyijypäästöillä.

      Aseet kyllä vetävät tavallista tyhmempää kansanosaa puoleensa, niitä voi viedä tivolijunassa mennen tullen.
      Se mikä on hauskaa, tuo käsitys aseiden vastaisuudesta, keskiverto asotomppeli on muodostanut sterotypian, jossa vastustajan olisi oltava vihervasuri ja kukkahattu hippi, muu ei mukamas voisi olla mahdollista. Kun tuo kuva ri täyty, niin asehörhön lanttu löy erroria ja argumentointi hyytyy tavallisen tyhmistä kleistäkin.

      • -

        Tuo kieli pitkällä käyttämäsi sanonta "asehörhö" ja muu könkkö sanailu kertovat jo sinusta itsestäsi niin paljon, ettei juuri muuta tarvita.

        Jopa muut (asiallisemmat) aseiden vastustajat tuntevat sinusta myötähäpeää.


    • hyvät naurut taas

      Niinkuin se minua hetkauttaisi.
      Tosiasia on kuitenkin, että asehörhöiltä on mennyt aivan pasmat sekaisin ja joku lusikallinen housiuhin, pikkasen kun on kuppia hämmennetty, niin yli kouhuu kivasti.

      Noukin jonkun asehörhön avaukset golfista, sitä asehörhöt haukkuvat kilvan, kun luulevat minun sitä harrastuksena suosivan, ei voi nauramatta lukea. Asiden jälkeen kun golf on vissiin tyhmimpiä harrastuksia mitä voi olla.
      Kyllä teitä tolloja on helppo viedä, ei paljoa tarvitse.

      • -

        Kummasti se vain taas tuntui hetkauttavan.


      • Slinger

        Et tule asehörhö kuule saamaan mitään aikaan näillä sun aseiden vastustamisilla, nimenomaan sinä olet se asehörhö täällä! :D

        Kuvittelee vielä että on muka saanut jotakin HUI kohinaa ja kihumista yli aseharrastajassa tai metsästäjässä, katso peiliin ja totea, että siinä se saamaton nahjus silti seisoo vaikka kuinka netissä ollaan niin nokkelaa vaikutetaan asenteisiin! :D


    • hörhöt sekaisin

      Kummasti vaan on minun jokaiseen kirjoitukseen kommentoitava, ei pysty asehörhö jättämään räikeintäkään provoa kommentoimatta, kertoo hörhöistä enemmän kuin mikään.

      • -

        Noh noh. Noin ikävää puhetta.

        Ennen vanhaan golfarit olivat herrasmiehiä.


      • AseTuhma

        Mitäs siinä kommentoimisessa sitten on ongelmaa? Itse myöönät että räikeitä provoja heittelet niin saahan sitä provoa ruokkia! :D
        Sinä senkin tuhma ASEHÖRHÖILIJÄ! :DDDDDD


    • Järki käteen

      Lakimiestä ei tarvitse kuin tekemään valitusta myöntämättä jätetystä hankintaluvasta. Sellaiset tapaukset taitavat olla niin harvinaisia, että ei kukaan lakimies niihin erikoistunut ole.

      Jos perusteet on kunnossa, niin lupa tulee ja jos ne ei ole kunnossa, niin turha valittamiseen rahoja tuhlata. Anomisprosessi on yhden A4-lomakkeen täyttö.

    • vigilantee

      Fakta.
      Vaikka luvallisia aseita vähennettäisiin, astuisivat tilalle luvattomat aseet.

      Aseilla on ihmiselle hyvin monisäikeinen merkitys. Luvallisuus on vain kontrollointi tapa. Kun kontrollia ei ole astuu luvattomuus valtaan ja se tietää taatusti aina ongelmia.

      Kun taas on kuntavaalit käsillä ja uudet pyrkyrit jonossa pyrkimässä vallankahvaan. Katskoaa kun äänestätte, että sillä ehdokkaallanne on järki ja aivot tallella. Eduksuntaan ne kuitenkin pyrkivät. Näitä viisumivapauksia ajavia asekieltäjä-zombipoliitikkoja on elätelty ihan riittämiin.
      Niitä ei lisää tarvita. Mielummin sellaisia jotka irroitta Suomen kokonaan EUsta ja pätkäisee rajat kiinni ryssiltä.

    • köyhyys ja kurjuus

      Että Suomi irti eurosta ja mitä tilalle? pysyn paukuttelulla ei verottettava tilo kerry. Valuutaksiiko jotain Soinin eijuuroja, jossa isä-Timon ruma naama kuvana?
      Ja rajalla sanotaan sitten ei venäläisille turisteille? Ne kun on tuonnut nykyään melkein miljardi euroa vuodessa tuloja.
      Taitaa vigilanteen maassa vaan kurjuus lisääntyä, ahdasmielisyyden ja nurkkakuntaisuuden myötä.

      • -

        Ahdasmielisyys ja suvaitsemattomuus on lisääntynyt.

        Sen näkee mm. erilaisten kieltojen ja rajoitusten lisääntymisenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe