Olen lähdössä ensimmäistä kertaa Deturin matkalle Tunisiaan, minkälainen kokemus teillä on ollut Deturin matkoista.
Detur
6
177
Vastaukset
- diituur
Sinuna kiertäisin kaukaa koko firman!!!
- Turismus
Itse vältän kokemuksia minkään matkatoimiston kanssa, vaikka välillä hinnan vuoksi joutuukin sellaisesta matkan ostamaan. Matkustan vieraaseen maahan nauttimaan sen ihmeistä ja matkatoimiston kansiossa minua kiinnostaa vain kotiinlähtöaika.
- tuhkaa säkissä
Voihan näinkin ajatella,mutta tuhkapilven aikana kun yrität päästä reppumatkalaisena kotiin,niin ikävä matkatoimistoa tulee. Tästä minulla kokemuksia kun Kap Verdeltä matkasin kotiin 9 päivää ,kului siis aikaa ja rahaa.
Siitä lähtien olen kyllä muuten omatoiminen,mutta matkan ostan matkatoimistosta.
Detur on kokemukseni mukaan ollut ihan kelpo toimisto.
On kyllä joitain matkoja joissa en toimistoa ole käyttänyt,mutta ne ovat asia erikseen. - thetuur
tuhkaa säkissä kirjoitti:
Voihan näinkin ajatella,mutta tuhkapilven aikana kun yrität päästä reppumatkalaisena kotiin,niin ikävä matkatoimistoa tulee. Tästä minulla kokemuksia kun Kap Verdeltä matkasin kotiin 9 päivää ,kului siis aikaa ja rahaa.
Siitä lähtien olen kyllä muuten omatoiminen,mutta matkan ostan matkatoimistosta.
Detur on kokemukseni mukaan ollut ihan kelpo toimisto.
On kyllä joitain matkoja joissa en toimistoa ole käyttänyt,mutta ne ovat asia erikseen.Tuhkaa sulla on korvies välissä!
- tuhkaa säkissä
thetuur kirjoitti:
Tuhkaa sulla on korvies välissä!
No,joo vieläkin keljuttaa kun ajattelen tilannetta tuolloin Kap Verdellä,kaverini
Aurinkomatkojen matkalla ja hänelle kotimatka korvattiin,kesti 5 vrk ja minä
omatoiminen matkasin 9 pv kotii ja rahat meni omasta kukkarosta.
Kiitos Aurinkomatkolle,jonka siivillä pääsin Ateenaan asti,loppu onkin sitten
historiaa.
- ihan hyvä oli
Ei ole Tunisian matkoista kokemusta,mutta Turkin matkoista kyllä.
Deturista ei mitään valittamista,kaikki hommat hoituivat hyvin.Muutama pikku pulma
oli matkan aikana,kuten lastenrattaat unohtuivat kentällä,kun siinä hihnalla oli
aikamoinen sählinki ja lapset hermostuivat jne.no,opas hoisi asian hienosti,
saimme lainarattaat ja seuraavana päivänä omat.Parista muusta pulmasta olisin
itsekin selvinnyt,mutta opas auttoi aivan upeasti.Kiitos heille.
Lensimme Joensuusta ja kone oli vähän pieni ja palvelukin lapsenkengissä,mutta
ei haitannut,perille päästiin ja takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3673997Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091443- 941297
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651104Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass14927Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58917- 38880
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12877- 65861
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60859