Olen lähdössä ensimmäistä kertaa Deturin matkalle Tunisiaan, minkälainen kokemus teillä on ollut Deturin matkoista.
Detur
6
162
Vastaukset
- diituur
Sinuna kiertäisin kaukaa koko firman!!!
- Turismus
Itse vältän kokemuksia minkään matkatoimiston kanssa, vaikka välillä hinnan vuoksi joutuukin sellaisesta matkan ostamaan. Matkustan vieraaseen maahan nauttimaan sen ihmeistä ja matkatoimiston kansiossa minua kiinnostaa vain kotiinlähtöaika.
- tuhkaa säkissä
Voihan näinkin ajatella,mutta tuhkapilven aikana kun yrität päästä reppumatkalaisena kotiin,niin ikävä matkatoimistoa tulee. Tästä minulla kokemuksia kun Kap Verdeltä matkasin kotiin 9 päivää ,kului siis aikaa ja rahaa.
Siitä lähtien olen kyllä muuten omatoiminen,mutta matkan ostan matkatoimistosta.
Detur on kokemukseni mukaan ollut ihan kelpo toimisto.
On kyllä joitain matkoja joissa en toimistoa ole käyttänyt,mutta ne ovat asia erikseen. - thetuur
tuhkaa säkissä kirjoitti:
Voihan näinkin ajatella,mutta tuhkapilven aikana kun yrität päästä reppumatkalaisena kotiin,niin ikävä matkatoimistoa tulee. Tästä minulla kokemuksia kun Kap Verdeltä matkasin kotiin 9 päivää ,kului siis aikaa ja rahaa.
Siitä lähtien olen kyllä muuten omatoiminen,mutta matkan ostan matkatoimistosta.
Detur on kokemukseni mukaan ollut ihan kelpo toimisto.
On kyllä joitain matkoja joissa en toimistoa ole käyttänyt,mutta ne ovat asia erikseen.Tuhkaa sulla on korvies välissä!
- tuhkaa säkissä
thetuur kirjoitti:
Tuhkaa sulla on korvies välissä!
No,joo vieläkin keljuttaa kun ajattelen tilannetta tuolloin Kap Verdellä,kaverini
Aurinkomatkojen matkalla ja hänelle kotimatka korvattiin,kesti 5 vrk ja minä
omatoiminen matkasin 9 pv kotii ja rahat meni omasta kukkarosta.
Kiitos Aurinkomatkolle,jonka siivillä pääsin Ateenaan asti,loppu onkin sitten
historiaa.
- ihan hyvä oli
Ei ole Tunisian matkoista kokemusta,mutta Turkin matkoista kyllä.
Deturista ei mitään valittamista,kaikki hommat hoituivat hyvin.Muutama pikku pulma
oli matkan aikana,kuten lastenrattaat unohtuivat kentällä,kun siinä hihnalla oli
aikamoinen sählinki ja lapset hermostuivat jne.no,opas hoisi asian hienosti,
saimme lainarattaat ja seuraavana päivänä omat.Parista muusta pulmasta olisin
itsekin selvinnyt,mutta opas auttoi aivan upeasti.Kiitos heille.
Lensimme Joensuusta ja kone oli vähän pieni ja palvelukin lapsenkengissä,mutta
ei haitannut,perille päästiin ja takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882