Hankalat vuokralaiset

NytMulleRiitti

Olen muutamasta kokemuksesta viisastuneena päättänyt myydä kaikki omistamani vuokrakohteet. Mistään ei löydy kunnollisia, asiallisia ja asiansa hyvin hoitavia vuokralaisia. Joko jätetään vuokrat maksamatta tai maksetaan niitä miten sattuu, tai sitten vietetään sellaista elämää, että naapurit kärsivät. Ei huolehditä mistään mistä on sovittu. Ja kun asunto laitetaan myyntiin, vuokralainen hankaloittaa tahallisesti esittelyjen pitoa, ei vastaa kun kysytään ajankohtien sopivuudesta ja jos vastaa niin mahdollisesti hänelle sopii sitten vasta kuukauden kuluttua. Ja nykyiselle nuorisolle jos vuokraa, niin se on varma asunnon tuho, biletetään jatkuvasti niin että koko kaupunginosa raikaa ja poliisit juoksee ovella. Ja vielä varastetaan vuokranantajan omaisuutta lähtiessä. Eli mitä nämä ihmiset sitten tekevät jos kukaan ei kohta halua vuokrata yhtään asuntoa kenellekään? Olen kuullut muiltakin asunnon omistajilta pelkkiä huonoja kokemuksia vuokralaisita, joten ei ole mikään ihme jos jossain hamassa tulevaisuudessa kukaan ei enää halua omistaa sijoitusasuntoja vuokraustarkoituksessa. Minä myyn ja nautiskelen rahoista ja olen vuokralaisten aiheuttamista huolista ja murheista vapaa, suosittelen samaa muillekin!

16

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laupias.

      "Eli mitä nämä ihmiset sitten tekevät jos kukaan ei kohta halua vuokrata yhtään asuntoa kenellekään?"

      Ei he omaakaan osta, joten vaihtoehdoksi jää vuokrien korottaminen oikein huolella että mahdolliset tulevat vauriot ei jää isännän maksettavaksi.


      Markkinahinta huolehtii siitä että halukkaita vuokraajia löytyy.

      • Ei tietenkään

        Ei he omaakaan osta no ei totisesti osta kuin ei ole varaa !


    • vuokranantaja12

      Minä käytän facebookia, kun valitsen vuokralaisia.
      Esim. vuokraustekstissäni lukee ei tupakointia. Naamakirjassa on kuitenkin rööki huulessa. On suuri todennäköisyys, että henkilö sattuu välillä tupakoimaan asunnossakin.
      Sitten kaikki naamakirjan kuvat tatuoiduista ja lävistyistä pelleistä jätän väliin, koska heitähän jopa pelkäisin.

    • ...

      Täällä on kuule kokonainen talon mitta täynnä asiansa hoitavia vuokralaisia.
      Tupakointi vain parvekkeella, vain ambulanssi käy ei poliiseja viimeaikoina.
      Ikävää kun sinulla on kurja tuuri.
      Kyllä minäkin ottaisin ennemmin vanhempia naishenkilöitä. Älä menetä toivoasi.

    • 43242352353523

      Näissä jutuissa on tuokin pointti vielä että vaikka vuokralaisella olisi miten paljon tahansa rahaakin, niin kaikki on sijoitettu jonnekin Maltan valtioon vaikka, jolloin on varaton Suomessa.

      Ja mieluusti varmasti tuhoaa asuntonsa lähtiessään, ja senttiäkään et saa korvausta elämäsi aikana.

    • 432423423423423

      En halua pelotella, ja sitten jos vielä sattuu olemaan vielä joku liivijengiläisten tuttuja vuokralainen, niin.... ehdottaisin neuvottelua, varmasti kun maksat kultaharkkoina käteistä kouraan niin sen ulos.

    • hankalia.ovat-juu

      Ongelma siinä että mihin ne rahat sitten laittaa.
      Paras ja tasaisin tuotto on vuokra-asunnot.
      Ei markkinat heiluttele juurikaan.
      Oma kokemus 30 vuotta.

      Anna jollekin toimistolle hoitoon. Tiedän hyvän pääk.seudulla.
      Kaikki hoituu, Teet vain päätökset ja vähän maksat rauhasta ja hermolevosta!

    • Luteita seinällä

      Kunnollinen, asiallinen ja maksukykyinen vuokralainen ei tietenkään asu kovin pitkään vuokralla. Sellainen ihminen ostaa mahdollisimman pian oman asunnon. Jäljelle jäävät nämä huonommat tapaukset. Luonnonvalinta toimii väärinpäin.

      • väestötieteilijä

        Mitä pessimismiä, että jäljelle jäisi vain huonoimmat tapaukset.
        Tiedätkö, että joka vuosi tulee uusi (ikävuosi)kohortti, joka on nykyään noin 60000.
        Uusia kunnollisia vuokralaisia taas löytyy.


    • Näin on

      Vuokranantajat ovat ahnetta paskasakkia joten heitä kuuluukin sellaisina kohdella. Turhaa ruikutat, minulta et sympatiaa saa!

      Onneksi olen jo vuosia asunut kaupungin kämpässä joten ei teikäläisten kanssa tarvitse olla missään tekemisissä. Myykää läävänne, ei kiinnosta minua.

      • Älä kuitenkaan koskaan tuo tuta asiaa esille minun kuullen, tai kekenkään muunkaan lakia kunnoittavan veronmaksajan kuullen, saattaa muutensattua muualle kuin nenuun.

        Kauoungin vuokraloisista voisi kaasukammiossa lopettaa n. 80 %, loput heistä ovat halvasta asumisesta nauttivia kunnon kansalaisia.

        P.S. Yhdenkään veronmaksajan velvollisuus ei ole, eikä tule koskaan olemaan, työtävieroksuvien kommunistien elättäminen!!


      • Turpiin saat
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Älä kuitenkaan koskaan tuo tuta asiaa esille minun kuullen, tai kekenkään muunkaan lakia kunnoittavan veronmaksajan kuullen, saattaa muutensattua muualle kuin nenuun.

        Kauoungin vuokraloisista voisi kaasukammiossa lopettaa n. 80 %, loput heistä ovat halvasta asumisesta nauttivia kunnon kansalaisia.

        P.S. Yhdenkään veronmaksajan velvollisuus ei ole, eikä tule koskaan olemaan, työtävieroksuvien kommunistien elättäminen!!

        Turha uhota, sinä ja muut veronmaksajat maksatte minun vuokran, elämisen ja elatusmaksutkin puolestani. Meikäläinen käy pimeissä hommissa silloin kuin jaksaa, aina ei jaksa. Sopii tulla yrittämään, sinun nenä tulee kipeäksi ja vielä pääkin kun siihen potkaisen.


      • Ei tietenkään

        Kohtalo se on sinullakin


    • veneen alta huudelle

      tshadissa ei ole vuokra-asunnoista pulla.. siis ei alkuunkaan vaikka joka tuutista sitä toitotetaan pulaa on kunnollisista vuokralaisista ;) Toinen luku on elämänsä sössineet ja ryssineet joilla ei pysy enää homma laisinkaan hanskassa.. Eli asuntoloita lienee pääkaupunkiseudulla on liian vähän ;)

    • vuokranantaja

      Ikääntyneempi pariskunta tai leski-ihminen. Hiljaisia vakaita ja kyttäävät naapuritkin samalla ruotuun. Toivottaavsti asunnoissasi on hissi. Markkinointi suunnattava eläkeläisten suosimiin lehtiin tmv. sivustoille.

    • Tissutellaan, mutta

      Minulla on hyvä ehdotus,vuokranantajielle ja isännöitsiöille.
      Vuokralaista valittaessa, esitän, että vuokralainen esittää kirjallisen lausunnon tai suosituksen edellisestä paikasta, jossa asui viimeksi.
      AS.OY. säästyisi monelta vaivalta ja häiriöltä.
      Valinta voisi olla myös hallituksen päätettävissä.
      Jos vuokraajalla ei ole suositusta edellisestä asuinpaikasta, niin vuokrasopimusta ei saa tehdä sellaisen henkilön, tai henkilöiden kanssa.
      ESIM. meidän yhtiössä on yksi huoneisto , josta vaihtuu usein vuokralainenusein. häiriön takia.
      Tämä nykyinen häiriövuokralainen, sai häädön edellisestä asunnosta, jossa ne sai asua vaa vuoden. Nyt häätö on tulossa meidänkinyhtiöstä, häiriön takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe