saanko viedää esimerkiksi kanaa ananasta kalaa tai jotakin muuta Thaikkuihin
Ruokaa Thaimaahan
28
2876
Vastaukset
- ota myös riisiä
voi sinua raukkaa...sieltä se ananas tulee meille Suomeen mutta siellä on se on kypsää toisin kuin täällä purkissa. Samoin monet pakasteet tulee sieltä mutta koska tämä on provo niin ole hyvä vaan....ei kukaan ole oikeasti noin tyhmä? vai onko?
- Vitsi, vitsi
Vitsi, vitsi, vitsi . JA HUONO sellainen ! Jos ei mielikuvitus riitä yhtään parempaan
provoon, niin sinuna olisin ihan hiljaa... - rampe---
Toki saat viedä mieleisiäsi ruokia. Kunnon tullimies kuiskaa rajalla: "Hyvää matkaa, bon appetit!
- laplandia
tulee mieleen että tarvitseeko tuoda esim pipareita, niitä kun ei thaimaassa kai valmiseta...hahaha,,,,olipa hyvä zoukki, vaikka itse sanonkin. mutta vakavasti puhuen jouluna otain aina pipareita ja 40kg kinnkua mukaan, olen sen verran patavanhoillenen, etten voi ilman joulutraditiiota olla ilman...
- nainen 1965
Minä vien aina mukanani thaimaahan ruispaloja,metukkaa ja salmiakkia.Kiva illalla tehdä metukkaleipä ennekuin lähtee iltarientoihin,mutta että ananasta,kanaa ym.....
- suomalainen turisti
mihin se kulta Mokka ja sininen lenkki unohtui?
- 15+11
suomalainen turisti kirjoitti:
Kaikki eivät ole turisteja, jotka sinne matkustaa ja monet turistitkin saattaa olla siellä kuukausia, että ei yhtään hassumpaa ottaa vähän evästä mukaan.
Poikani asuu Intiassa (Delhissä) ja joka kerta vien salmiakkia kun sitä kaikki suomalaiset siellä pyytää tuomaan. - On parempaa
suomalainen turisti kirjoitti:
Kun kahviksi ottaa Juhla Mokkaa Tai Niinistöä, se ihan totta kannattaa mikäli pitää hyvästä kahvista.
nim. Jo monta keitintä Thaimaassa ostanut. - en ymmärrä
15+11 kirjoitti:
Kaikki eivät ole turisteja, jotka sinne matkustaa ja monet turistitkin saattaa olla siellä kuukausia, että ei yhtään hassumpaa ottaa vähän evästä mukaan.
Poikani asuu Intiassa (Delhissä) ja joka kerta vien salmiakkia kun sitä kaikki suomalaiset siellä pyytää tuomaan.mikä suomalainen ruoka säilyy kuukausia taikuissa ja mitä ei saa sieltä? Nällileipäkin menee pehmäksi muutamassa päivässä...salmiakkia ilman ihminen pärjää kyllä....
- kerropa...
en ymmärrä kirjoitti:
mikä suomalainen ruoka säilyy kuukausia taikuissa ja mitä ei saa sieltä? Nällileipäkin menee pehmäksi muutamassa päivässä...salmiakkia ilman ihminen pärjää kyllä....
mistä taikuista saa purkkihernesoppaa?
- suoli24allapito
kiittää.
sika-amalia rulettaa. - nimimerk pakollinen
alkuperäiseen kysymykseen: ei saa viedä, eikä sieltä tuoda.
- nami, nami
Bangkokin Ikeasta muuten löytyy hyviä pipareita!
Ompa siellä ruotsalaista suklaataakin. - Ihan totta
nami, nami kirjoitti:
Ompa siellä ruotsalaista suklaataakin.Siis onko Ikeoita Bangkokisakin
- pikku oikaisu
nami, nami kirjoitti:
Ompa siellä ruotsalaista suklaataakin.Maraboun suklaata on joka puolellla myynnissä....
- zerohero
Ottakaa tuksu mukaan ja viekää shopailemaan ikeaan ja lähiöbaariin!
- Kumhon Pekka
no minä oon aina vieny mukanani kaurahiutaleet ,näkkärit ,suolalohet ja meetvurstit mukanani. eikä oo kukkaan niitä tullissa kerttaakaan syöny.ja on tainnu joskus olla jokunen laku-pekkaki mukana.
- kk
Kumhon Pekka kirjoitti:
no minä oon aina vieny mukanani kaurahiutaleet ,näkkärit ,suolalohet ja meetvurstit mukanani. eikä oo kukkaan niitä tullissa kerttaakaan syöny.ja on tainnu joskus olla jokunen laku-pekkaki mukana.
Thaimaahan ei tarvi viedä ruokaa,siellä on omasta takaa erinomaisen hyvää ruokaa. Turistipaikoista ikävä kyllä löytyy myös Suomibaareja. Näissä taso ei ole aivan yhtä hyvä.
- noh noh, hyvää on
kk kirjoitti:
Thaimaahan ei tarvi viedä ruokaa,siellä on omasta takaa erinomaisen hyvää ruokaa. Turistipaikoista ikävä kyllä löytyy myös Suomibaareja. Näissä taso ei ole aivan yhtä hyvä.
Suomibaareissa on ihan samaa thaimaalaisten tekemää HYVÄÄ thairuokaa sekä myös suomalaiselle tottumukselle "suomi" annoksia, ihan hyviä kaikki.
Loikkarin lihapullia tulee ihan thaikutkin syömään. - lappu luukulla
noh noh, hyvää on kirjoitti:
Suomibaareissa on ihan samaa thaimaalaisten tekemää HYVÄÄ thairuokaa sekä myös suomalaiselle tottumukselle "suomi" annoksia, ihan hyviä kaikki.
Loikkarin lihapullia tulee ihan thaikutkin syömään.Loikkari on sulkenut baarinsa
- jotain kannattaa ain
Ainakin meidän thaitutut pyytävät suomalaista ruisnäkkileipää ja Koskenlaskijajuustoa. niitä ei Thaimaasta saa.
Salmiakista eivät tykkää. - Sipseilijä
Aina on mukana Kartanon tilli&kermaviili sipsukoita,, juustodipparia ja Tallinnasta hyvää 3l.valkkaria hanapakkauksesta:) ollessamme monta viikkoa reissussa,matkalaukusta löytyy myös pakastettua Hk.n Sinistä,kunhan vaan huoneesta löytyy jääkaappi.Mikä ihanampaa, kun rannalta tultaessa on suolaista - suihkuun, lasi kylmää valkkaria ja eikun bilistä pelaamaan:D))) Eikä voi unohtaa pussia turkin peppereitä ja lentokoneesta ostettua vodkoo masulääkkeeksi.T: jokainen matkaa tavallaan:))))
- vedet silmistä
anna minun nauraa.....ei siis pärjää ilman sinistä lenkkiä muutamaa viikkoa....tämä on varmaan joku provo?
- ota selvää
Kuinka paljon alkoholia saa viedä suomesta thaimaahan 3L valkoviiniä liikaa.
- Otin selvää
ota selvää kirjoitti:
Kuinka paljon alkoholia saa viedä suomesta thaimaahan 3L valkoviiniä liikaa.
Eikös Finnairin lennolla saa viedä 23 kiloa joten 23 litraa mitä tahansa alkoholia.
- Otin selvää
Otin selvää kirjoitti:
Eikös Finnairin lennolla saa viedä 23 kiloa joten 23 litraa mitä tahansa alkoholia.
Niin, unohdin että painaahan ne pullotkin aika paljon. Mutta toistakymmentä litraa kuitenkin. Ja jos maksaa vielä ylipainomaksun niin puhutaan jo melkoisista alkoholimääristä.
- nainen 1965
Jeah,jokainen matkaa tavallaan.Se että tuo tullessaan jotain omaa herkkuu,ei tarkoita että taikkulan pöperöt ei maistu.Itse henkilökohtaisesti syön hyvin mielelläni paikallista ruokaa,mutta jotain omaa herkkua on kiva pupeltaa huoneessa rantareissun jälkeen juuri kuten sipseilijä sanoi,unohtamatta valkkarii :-)
- 23. kertaa
jos ei taikkulan pöperöt maistu niin päässä on kyllä vikaa...siellä saa tosiaan muutakin kuin kanaa ja riisiä eikä sinne nyt kannata alkaa rahdata mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187