LYHYET HIUKSET TYTÖLLÄ ????

13.v tyttö

Pojat onko OK jos tytöllä on lyhyet "poika" hiukset? Ei varsinaiset poika hiukset edes ole itselläni vaan pitempi sivuotsis, muuten lyhyemmät.. Pitääkö tytöllä aina olla pitkät/keskipitkät hiukset, että lasketaan hyvännäköiseksi...?? Ja sitten vielä yleisesti mikä on parasta tytön ulkonäössä/pukeutumisessa ?

20

3755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mävaa221

      lyhyet hiukset hyi

    • 18/M

      Luulen että on ihan mielipidekysymys. Itse pidän kaikenkokoisista hiustyyleistä, ainoana poikkeuksena kalju, kaljuista en jostain syystä vain pidä. Myös ihmiset joilla on erittäin pitkät hiukset ihmetyttävät, kun luulee että kyseisten hiuksien hoitoon menee tunteja joka päivä.

    • No, im not troll!

      Älä missään nimessä leikkaa hiuksias lyhyeks, sä muuten oot foreveralone.

    • swedara43

      Mulla on tämmönen lyhyempi malli ja pari jätkää tullu sanomaan että ne näyttää söpöltä. Toisaalta ei mua kauheasti kiinnosta että mitä ihmiset ajattelee, jos en kelpaa kenellekkään niin sitten en kelpaa, sen takia en tyyliäni muuta.

      Sehän vähän riippuu että mistä kukakin tykkää ja millaset hiukset kenellekin sopii.

      Oli kiva repästä ku oli 16 vuotta pitkät hiukset ja nyt viim. kaks vuotta oon menny lyhyemmillä, sanovat että lyhyet sopii paremmin mulle.

      • hyvä asenne!!


    • M19.

      Oma rehellinen mielipide on se, että tytöillä pitkät on selkeesti paremman näköset. 35-vuotiailla perheenäideillä lyhyet voi olla paremman näköset mutta nuorilla naisilla ei. Lyhyet hiukset voi olla hyvännäköset mutta ei koskaan yhtä hyvännäköset kuin pitkät.

      Ja nyt tulee tietenkin lyhythiuksisilta miinusta mutta tulkoot. En edusta miesten mielipidettä vaan itseni mielipidettä joten kestäkää se kiitos.

      • tyttöpoika

        Entä jos ohuet hiukset saa näyttämään poikahiuksilla paksummilta ja paremmilta? Ajattele ennenku puhut


    • irokeesigrow

      Mielestäni saisi olla vaikka kalju jos tahtoo! :) Ite oon 14v. tyttö ja omistan vain pikku irokeesin alun... Seki aika lyhyt vielä viime tukasta...

    • inkkari-gril

      ei kyllä kaikille ne pitkät hiukset sovikkaa, esim. mun kaverille, itelläni oli aikoinani semmoset äärimmäisen pitkä (lähes tulkoo perseesee) leikkasin toss parivuotta sitte siihen olkapäähän asti enkä oo kuulkaas kertaakaa katunu.. Seuraavaks aattelin jotai vähä oudomman väristä, tyyliin sinistä tukkaa.... ja salaa kuolaan noitten irokeesien perään :D

      • putkä

        Lyhyet hiukset hyiiiii !


      • tyttöpoika
        putkä kirjoitti:

        Lyhyet hiukset hyiiiii !

        Ei jos sopii paremmi


    • Mmp

      Musta tytöillä sää ihan hyvin olla pitkät hiukset kuin lyhyetkin. Tärkeintä on että itse viihtyy hiuksissaan. Me ei olla miellyttämässä toisiamme omalla ulkonäöllämme vään itseämme. Osalla on aika vahva mielipide siitä, että tytöillä ei saisi olla lyhyitä hiuksia. Itseasiassa kirjotin tänne vaikka onkin vanha keskustelu, mut ittellä ollu jo yks ja puol vuotta ajankohtaben juttu, ku oon halunnu semmosen "poikatukkamallin" (minun mielest ei voi määrittää tyttöjen ja poikien hiuksia) Niin olen tosiaan viisitoista ja kerroin isälleni hetki sitten halunneeni lyhyitä hiuksia erittäin pitkän aikaa ja hänoli fain asian kanssa, mutta kun kerroin äidilleni hän suuttui ja sanoi minulle epäileväb tehneen virheen kasvatuksessa ja ajatuksenkin oksettavan ja piti minulle neljä päivää mukläkoulua. Sitten hän puhui minulle asian läpi että ei tulisi tykkäämään ollenkaan eikä halua sellaisia hiuksia minulle. No sain vähän yli olkapäiden mittäisen tukan siitä melkein polvitaioeisiin yltäneestä paksusta tukasta. En ole katunut päivääkääb hiuksien lyhentämistä koska lyhyempää halunnut kolme vuotta. Edelleen tosin haluan lyhyet hiukset, koska en ollenkaan viihdy hiuksissani. Moni on myös maininnut minulle, että minulle sopisi lyhyet hiukset. En tiedä mitä äitini kanssa teen, mutta nyt en ainakaan ole onnellinen hiuksissani itseasiassa olen itkenyt muutamina iltoina omia hiuksini, koska ne eivät vain ole sitä mitä olen ja äitini ei vain ymmärrä sitä. Saisko tähän apua/neuvoja tai kokemuksia...?

      • Poika15

        No höh :(

        En osaa kyllä oikeen omia kokemuksia antaa, poika kun olen :D (tosin mulla oli pitkä tukka, jonka joku aika sitten vedon aika lyhyeksi xd) Mutta se että äitisi järkyttyi asiasta ja piti mykkäkoulua on kyllä naurettavaa... Ei hänen mielipiteensä oikeesti pitäis vaikuttaa, varsinkin kun isäs on samaa mieltä! Nyt käytte vetämässä sen lyhyen tukan, sano äitis mitä vaa :D


    • stylisti

      Vaaleat hiukset on sexyt tytöllä, kun ovat lyhyet.

    • Anonyymi

      Mulla on lyhyet hiukset ja oon Tyttö. Mua on kiusattu paljon että näytän pojalta ja mun mielestä mun naamakin näyttää pojalta. Mulle ei vaan sovi pitkät hiukset. Mua alettiin kiusaamaan neljännellä luokalla ja oon nyt menossa ylä-asteelle. Mua pelottaa että mua isommat alkaa kiusaamaan mua. Koulussa ja vapaa-ajalla aikusetkin sanovat mua pojaksi. Pitäiskö mun sanoo niille että mä oon tyttö? Oon Tomboy? Vai antaa olla? En oikeesti jaksais tätä että mua sanotaan pojaksi.

    • Anonyymi

      Lyhyet hiukset naisella on HOT. Pitkät hiukset on yksinkertaisesti tylsät. Itselläni kyllä tykkäisin pidemmistä hiuksista. Aikoinaan mulla oli kunnon 3 vuotta kasvanut heviletti, mutta leikkasin sen pois. Mutta nyt se saa kasvaa takaisin! /m/

      t. Heavy medal-kundi

    • Anonyymi

      Ite en pidä lyhyistä eikä sovi muutenkaan tytöille. Keskipitkät on ok.

      • Anonyymi

        Aivan oiken eikä vältämättä posliini, ite pidän karvaisesta


    • Anonyymi

      Mulla on tosi lyhyt tukka tytöksi. Musta se sopii iha hyvi tytöllekki.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe