Antti havahtui raipaniskuun ja tiesi sen olleen rangaistus nukahtamisesta. Hän ei enää muista milloin olisi nukkunut enemmän kuin silmällisen minkä onnistui varastamaan kun häntä vahtiva domina ei valvonut riittävän tarkkaan. Nahkaremmit olivat hiertäneet hänen ranteensa verille aika päiviä sitten. Domina toi kasvonsa aivan Antin kasvojen luokse ja tuijotti häntä suoraan silmiin ja sanoi ”luuletko että Valtiattaremme langetti tämän rangaistuksen sinulle jotta voisit vain torkkua siinä? Ole tyytyväinen että hän ei leikkaa muniasi irti siitä hyvästä että raiskasit yhden meistä”. Antti kiljahti kivusta kun raippa osui, mutta tällä kertaa lyönti oli tarkempi ja osui suoraan kiveksille. Kivekset olivat jo valmiiksi turvoksissa aikaisemmista käsittelyistä.
Loppuyön Antti onnistuikin pysymään hereillä ja katseli pelonsekaisin tuntein kuinka aurinko pilkisti paksujen samettiverhojen välistä. Pian käytävältä kuuluikin korkojen kopinaa ja ovi lennähti auki. Huoneessa ollut nainen kiirehti tervehtimään Valtiatartaan. Huoneeseen saapunut nainen ei vastannut mitään vaan käveli reippain askelin uhrinsa luokse. ”Olen päättänyt rangaistuksesi, ja sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Palvele minua kahden vuoden ajan ehdottomasti ja opit kunnioittamaan naisia tai sitten minä teen sinut vaarattomaksi tällä veitsellä”. Painottaakseen sanojensa merkitystä valtiatar painoi veitsen Antin penistä vasten. Antilla ei ollut muuta vaihtoehtoa kun mutista väsymyksestä sekaisin hyväksyvänsä kahden vuoden rangaistuksensa. Vastauksen saatuaan Valtiatar tarttui metalliseen häkkyrään minkä hän oli tuonut mukanaan ja pujotti Antin peniksen siihen. ”Onneksi olkoon, olet nyt yksin minun eunukeistani ja tulet oppimaan että minun palveleminen on hyvin palkitsevaa”. Valtiatar nyökkäsi päätä ja huoneessa ollut toinen nainen painoi kuuman polttoraudan Antin lantiolle. ”Olen M, mutta sinulle minä olen aina Valtiatar M. Pidäkin se mielessäsi”. Tämän sanottuaan Valtiatar kääntyi ja poistui huoneesta”. Minun nimeni on Ilona ja samat säännöt pätevät myös minuun”. Tämän sanottuaan Minna vapautti Antin paikalla pitävät nahkaremmin ja antoi hänen valahtaa lattialle. Antti putosi lattialle ja menetti tajuntansa.
Naisten maailma osa 1
wattihatti
0
1966
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185