Lokakuussa vielä

-ra

4 käyntiä syöpiksellä.Verikokeet,lekuri,kuntotesti ja en muista sitä neljättä.

22

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ra

      Mammografiahan se yksi oli,

    • Emilia K.

      Onko sulla vielä monta hoitoa saamatta?Minä sairastan nyt toiseen kertaan rintasyöpää ja hoidot alkoivat viime tiistaina.
      Ensimmäisen kerran sairastin 3v.sitten.

      Koeta jaksaa,kyllä kaikki menee hyvin,hoito kerrallaan vaikka onhan siinä ' juoksemista',labraa ja tiputusta mutta kaikki sen hyväksi,että paranemme.

    • -ra

      Olen tutkimuspotilas ollut jo 5v.Nyt on viimeinen tarkastus toivottavasti.Sinulle voimia toivotan

    • Emilia K.

      Syöpäsi leikattiin jo helmikuussa 2007?
      Oletko kroonikko?
      Minä olin ensimmäisen syöpäni aikaan myös tutkimuspotilas.

      • -ra

        En ole kroonikko,vaan minulta kysyttiin tulisinko 5v.tutkimuspotilaaksi.Sen verran ärhäkkä syäpäni oli.Jouduttin poistamaan koko rintalihas,ja kainaloista imusolmukkeita.


    • .ra

      Harmittaa kun loman aikana tuli painoa lisää,juuri sain painon laskemaan 59 kg Nyt on jo vähän päälle 60 kg,No ei muuta kun lenkille vaan

    • -ra

      Masentaa kun tuo hammasremontti ei näy milloinkaan loppuvan.Yhden kun paikkaa niin seuraavasta irtoaa paikka.Nyt olen yli vuoden kierrellyt hammaslääkäreitä ja tuntuu toivottomalle.

    • her2neg???

      Mikä ärhäkkä rintasyöpä sinulla ira oli? Joku agressivinen,miksi koko rinta piti poistaa,oliko siinä niin paha levinnäisyys?

      • -ra

        Lääkärit olivat sitä mieltä jotta parempi poistaa mahdollisimman paljon,olin itsekkin samaa mieltä.Nyt jo olen tottunut siihen


      • -09 sp.
        -ra kirjoitti:

        Lääkärit olivat sitä mieltä jotta parempi poistaa mahdollisimman paljon,olin itsekkin samaa mieltä.Nyt jo olen tottunut siihen

        Minulla oli gradus 3, päälle 6cm.kokoinen syöpäkasvain,ei tehty koko poistoa,riitti osapoisto.
        Toki olisivat poistaneet koko rinnan,mikäli olisin itse niin halunnut.'

        Kainalosta poistettiin kaikki imusolmukkeet,onneksi vain 4.oli syöpäsoluja.

        Sain sytostaatteja 6 kertaa ja 25.sädehoitoa.

        Syöpäni oli ärhäkkä mutta olen parantunut.

        Ra,arkistoata selviää että sinun syöpäkasvain oli suht.pieni ja sinulla oli syöpäsoluja 2.imusolmukkeessa.
        Halusit itse kokopoiston.


    • -ra

      Ihana herätä kun kaupunki vielä nukkuu.Pieni hiljainen hetki.

    • syöpäpotias 12

      Ira mikä ärhäkkä rinta syöpä sulla oli,muistatko nimeä? Itselläni oli her2neg ja osa poisto ja koko kainalon tyhjennys,kaikki imusolmukket poistettin,mistä jäi vaivaa käden kanssa.Imusolmukket olivat puhtaita.

    • -ra

      En muista,kyllä se tuolta papereista löytyisi jos jaksaisin kaivella.

      • HuiHai.

        Jeejee, rintasyövän 5-vuotistarkastus ohi ja sain puhtaat paperit. Vuoden kuluttua seuraava kontrolli. Olen onnentyttö.


    • voi voi voi voi

      -ran mielikuvitus on valloilaan,taas kerran:)

    • Kontorolli edessä pä

      Oletko ira jo unohtanut mikä rintasyöpä sulla oli?Kuitenkin kirjoitat siitä koko ajan? Keroppa reippahasti mikä rintasyöpä sulla oli ja miksi halusit että koko rinta poistettiin?

    • Siis uusiutui

      ira¤
      25.8.2010 18:47
      -2
      Sulje
      Sairastuin 07
      rintasyöpääk.Rinnassa oli agrissiivinen muhjula samoin kainalpssa,moöemmat kooltaan 2,5 cm.Udköivat levinnut muualle.Sytpstaatti tipuyukset eivät hauskojaolleet,sdsllisenä päivänä mennään labraan.Loka 3 viikko tuli tiputus 6 kertaa .Ensimmäisen viiknja toisen voi pakoin kkkolmas viikko halpompi,ja sitten taas tiputukseen,Rumban jälkeen sädehoidot kuukauden joka arkipäivä.toisilla 25 kertaa peräkanaa..

      Ammoin leikata rinnasta lihakset sanoin kainalosta poi jottei uusisi,nyt vaan on uusiutunut,Sinulle toivon pärempaa onnea ja voimia hoitoihin

    • "halusin kokonaan po

      ira¤
      2.5.2010 09:52
      0
      Sulje
      Olen onnellinen
      kun pääsin dosentin tutkimuspotilaaksi,vaikka varmasti jokainen onkologi osaa hoitaa niin kuin kuuluukin,ja kahta samanlaista syöpää ei ole.Jokaisella on omanlaatuinen syöpä.Kenellä on onnea löytyy syöpä jo ajoissa.Itse en rintojani ole tutkinut,muuta tietty kun suihkussa,ja olihan se jo mekkoinen isku,arvasin heti sen syöväksi,ja kun kainalosta löytyi syöpäsoluja,kysyi lääkäri haluanka osa poiston,vai kokonaan,

      Halusin kokonaan pois,ajattelin ettei ainakaan siihen uusiudu,ja kun olen yksinäinen on sama on yksi,kaksi tai 3 rintaa,ehkä ajattelisin toisin mikäli seurustelisin,tai etsisin miesystävää.

    • vain ira tietää

      ahaa.....vai että näin se meni,rintasyöpiä on 10 eri sorttia,mikäköhän tämä niistä sitten olikaan?

    • Gradus 3

      Ira¤
      27.9.2007 19:10
      0
      Sulje
      Minulla sama
      Koko poisto gradus 3 levinnyt 2 imusolmukkeeseen.
      Leikattu helmikuussa 07 sytot,ja säteet takana
      Aridimex 5 v. ei ole uutta rintaa,enkä tiedä
      haluanko.Kannattaa ottaa hoitavaan tahoon yhteyttä,
      jos haluat leikkaukseen:)

    • Hyvä muistinen

      ira keroppas nyt reippaana tyttönä minkä syövän sairastit rinnasasi,arkistossa lukee sinun kertoneen että sinä itse halusit siihen koko poiston,sulla toi totuus heilahtelee pävittäin,miksi?

    • khhkkgkmnn

      Niin ei oolekkin oma asia haluaajo koko åopston

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      350
      2550
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1744
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      68
      1595
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1547
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe