Mökkinaapurin häätämis-projekti

rauha lomapaikkaan

Meillä on mökkinaapuri, josta kaikki, myös alueen asukkaat, haluavat eroon. Nyt asiat ovat kehittyneet hienosti, eli jospa kerron mitä olemme hänen heivaamisekseen tehneet.

2009
- Naapurimökin omistajasta tehty rikosilmoitus, siellä ammutaan keskellä kesää haulikolla ja pienoiskiväärillä
- Ostin naapurin toiseltakin puolelta tontin ja se ei antanut kulkulupaa tonttinsa läpi. Aloitin tietoimitus-prosessin, jossa myös muita alueen maanomistajia rasitetien merkitsemiseksi ja rakentamiseksi hänen maittensa kautta.

2010
- Kävin varastamassa naapurin polttopuut, vajaa 2 kuutiota ja vein kotiini takkapuiksi.
- Usutin kesävieraat parhaalle uimapaikalle tällä alueella. Se sattuu kyllä olemaan naapuritontin puolella, ei kuitenkaan mökkirannassa. Sitä metakkaa oli ilo kuunnella. Naapuri poltti päreensä ja kesävieraat poistuivat kun kokivat olevansa hengenvaarassa (naapurin poika pyöri haulikon kanssa pihalla, ei kuitenkaan osoitellut tai sanonut mitään).
- Rasitetie naapurin tontin läpi on toteutumassa, vaikka se teki siitä valituksen. Homma on selvä, ensi kesänä rakennetaan tie.
2011
- Kesäkuussa naapurimökin omistajan rouva oli yksin mökillä ja minä usutin kesävieras-miehen tekemään tuttavuutta. No, vieraani tuli sieltä vasta seuraavana aamuna. Juttu levisi "sattumalta" kyläläisten korviin ja kyllä naapurin isäntäkin se on kuullut, ainakaan vaimo ei ole mökillä käynyt. Elokuussa heillä olikin jo asumusero. Muutenkin kesällä eivät ole juuri käyneet mökillään tuon jälkeen.
- Perustin omistamalleni yritykselle tytäryhtiön jonka omistukseen siirsin Levin osakkeeni
- Valitukset on hylätty tien osalta ja naapuri joutuu vielä jyvityksen jälkeen tieosuuskunnan osakkaaksi ja hän joutuu maksamaan osan tien ylläpitokustannuksista. Tien linjaus tehtiin syyskuun alussa.

2012
- Keväällä yritykseni tytäryhtiö teki ostotarjouksen/tiedustelun myyntihalukkuudesta naapurille, minun nimeäni ei tietenkään näy missään. Se vastasi harkitsevansa asiaa.
- Naapuri oli mökillä käydessään ajellut päissä, yksi kyläläisistä oli soittanut poliisille ja kärähtihän se.
- Puuston raivaus tulevalta tielinjalta kesäkuussa ja puskutraktori ja kaivinkone töihin. Heinäkuussa kivet ja kannot oli poistettu ja tien kantavat rakenteet sekä ojat tehty, nyt ennen elokuun loppua pitäisi vielä tulla sepelikerros.
-Elokuun alussa tieosakkaita muistettiin laskulla. Kaksi päivää laskun tulon jälkeen tytäryrityksen edustaja (yksi työntekijäni) teki katsastuskäynnin naapurin mökille ja haukkui rakenteet pystyyn, moitti tietä, etäisyyttä rannasta ja kaikkea muuta. Teki sitten tarjouksen, joka oli n 60% käyvästä hinnasta.
- Viime viikolla naapuri teki vastatarjouksen joka oli hyväksyttävissä, mutta jospa minä vielä tingin vähän...

163

10045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bg###.

      Sä olet sekoomassa lopullisesti, ota yhteyttä terkkarin mielenterveystoimistoon. Toivottavasti skitsofreniasi paranee.

      • hkjhjkhkjk

        Onko aloittajaa pahoinpidelty kertaakaan?? Kyllä noilla meriiteillä sietäis turpaansa saada.


      • Todentaja

        Onpa keskustelun aloittajalla harvinaisen kusipäinen ja tasapainottoman sairas psyyke.
        Millaisella "kasvatuksella" noin kieroutunut ja pirullinen luonne saadaa luotua.
        Mahtaa olla todella ankea ja sairaan epänormaali lapsuus taustalla.
        Harkitsisin tosissaan hoitoon hakeutumista sijassasi.
        Kaltaisestasi psykopaatista ei ole kuin haittaa / vaaraa muille ihmisille ja ympäristölle.
        Jaksat jopa kehua sairaudellasi ... todella sairasta.


      • Psyk. lis. ( väit .)
        Todentaja kirjoitti:

        Onpa keskustelun aloittajalla harvinaisen kusipäinen ja tasapainottoman sairas psyyke.
        Millaisella "kasvatuksella" noin kieroutunut ja pirullinen luonne saadaa luotua.
        Mahtaa olla todella ankea ja sairaan epänormaali lapsuus taustalla.
        Harkitsisin tosissaan hoitoon hakeutumista sijassasi.
        Kaltaisestasi psykopaatista ei ole kuin haittaa / vaaraa muille ihmisille ja ympäristölle.
        Jaksat jopa kehua sairaudellasi ... todella sairasta.

        Kukahan se kusipää tuossa on? Naapurille ihan oikein, minäkin olen tehnyt samat jutut aikoinaan omalle mökkinaapurilleni ja ja lähtöhän sille tuli ! Tosin, uitettiin se vielä porukalla järvessäkin. Ei muuta kuin turpiin vaan ja mieluimmin pampulla salaa jalkapohjiin ettei jää jälkiä. Todentaja taitaa itse olla niin pers' aukinen ettei ole varaa omaan mökkiin niin et tiedä tällaisista naapureista mitään! Kokeilepa joskus, niin ymmärrät sinäkin jotain. Sitäpaitsi: kansakoulupohjalla aika paha ruveta ketään sanomaan psykopaatiksi... :)


      • TalkToTheFeets=Chuck
        hkjhjkhkjk kirjoitti:

        Onko aloittajaa pahoinpidelty kertaakaan?? Kyllä noilla meriiteillä sietäis turpaansa saada.

        Eiköhän joku ole jo polttanut aloittajan mökkerön.

        Voisi käydä kylällä ryöstelemässä kyläkaupat/puhkomassa renkaita kyläläisten, sisäsiittoisten apinoiden, autoista samalla reissulla.

        Aloittaja taitaa olla aikamoinen eräjorma, oikea yön timo, todellinen mr. Finland kun on pitänyt todennäköisesti palkata joku komea viettelemään naapurin akkaa :)
        Mahto vituttaa niin pahasti ku ei se eukko syttynykkää sun partahaivenistas..


      • yks mummo vaan
        Todentaja kirjoitti:

        Onpa keskustelun aloittajalla harvinaisen kusipäinen ja tasapainottoman sairas psyyke.
        Millaisella "kasvatuksella" noin kieroutunut ja pirullinen luonne saadaa luotua.
        Mahtaa olla todella ankea ja sairaan epänormaali lapsuus taustalla.
        Harkitsisin tosissaan hoitoon hakeutumista sijassasi.
        Kaltaisestasi psykopaatista ei ole kuin haittaa / vaaraa muille ihmisille ja ympäristölle.
        Jaksat jopa kehua sairaudellasi ... todella sairasta.

        Aloittajan olisi oikein hyvä käydä psykiatrian polilla. Neurologi voisi teettää alkavan Alzheimerin taudin koesarjan, sillä tässä nimenomaisessa taudissa ilmenee pakonomainen tarve ottaa uhri, jonka niskaan sitten kaadetaan kaikki paska.
        Onhan meitä moneen junaan, mutta aloittajan vaunu on pudonnut totaalisesti kyydistä. Ehdottaisin kärsivälle osapuolelle rikosilmoitusta henkisten voimavarojen järjestelmällisestä vahingoittamishankkeesta ja yllytyksestä ( muut naapurit). Kotirauhan häirintäkin on kyseessä.
        Jollei koko juttu ole provo, uskoisin aloittajan olevan seinähullu.


      • mökkiläinen
        hkjhjkhkjk kirjoitti:

        Onko aloittajaa pahoinpidelty kertaakaan?? Kyllä noilla meriiteillä sietäis turpaansa saada.

        alottajalle.jos olisit minun mökkinaapuri.tultais ja juotettas sut känniin väkisin ja uitettas toiselle puolen järveä saareen,jos uisit takasin ja hukkusit mikä pelastus sinulle.voitas vielä avittaa siinä hukkumisessa.kyllä oot pöljä kun et ole hakeutunut hoitoon kuka on seuraava mökki naapuri joka häädetään sinä varmaan kun on noin tyhmä moukka pöljä.


      • mökkiläinen
        mökkiläinen kirjoitti:

        alottajalle.jos olisit minun mökkinaapuri.tultais ja juotettas sut känniin väkisin ja uitettas toiselle puolen järveä saareen,jos uisit takasin ja hukkusit mikä pelastus sinulle.voitas vielä avittaa siinä hukkumisessa.kyllä oot pöljä kun et ole hakeutunut hoitoon kuka on seuraava mökki naapuri joka häädetään sinä varmaan kun on noin tyhmä moukka pöljä.

        kyllä alottaja,on tyhmä me porukalla kyllä autetaan sinut ahdin valtakuntaan kalojen ruuaksi.jos olisit minun mökki naapuri sulta saattais palaa mökki ja sitten roput.tehtäis sun mökin seinän viereen ns avokrilli eihän sille voi mitään jos mökki siitä syttyy sehän lähti grillistä palamaan etkä siitä saisi syytteeseen kun itse olet grillin siihen pykästänyt.oh hoh.hoitoon koko jätkä jos on noin tyhmä varas ja toisten kiusaaja.pakkohoito paras konsti pöljälle


      • N
        mökkiläinen kirjoitti:

        alottajalle.jos olisit minun mökkinaapuri.tultais ja juotettas sut känniin väkisin ja uitettas toiselle puolen järveä saareen,jos uisit takasin ja hukkusit mikä pelastus sinulle.voitas vielä avittaa siinä hukkumisessa.kyllä oot pöljä kun et ole hakeutunut hoitoon kuka on seuraava mökki naapuri joka häädetään sinä varmaan kun on noin tyhmä moukka pöljä.

        Paikka pöljä iisalmen ja kuopion välissä.


      • Selvät merkit
        hkjhjkhkjk kirjoitti:

        Onko aloittajaa pahoinpidelty kertaakaan?? Kyllä noilla meriiteillä sietäis turpaansa saada.

        Kyllä häntä on pahoin kaltoin kohdeltu: Hän itse paljastuu tuoksi kaltoin kohdelluksi naapuriksi.


      • jhgfdfghj
        hkjhjkhkjk kirjoitti:

        Onko aloittajaa pahoinpidelty kertaakaan?? Kyllä noilla meriiteillä sietäis turpaansa saada.

        Hän on kova luu. Olisi ikävä ottaa itse turpaan.


      • Hullu? Ei, vaan outo
        N kirjoitti:

        Paikka pöljä iisalmen ja kuopion välissä.

        Mitä aplla on korvien välissä? Ei paljoa kun päätti tekojensa lisäksi kertoa se meille...


      • Surku vailla purkua
        Selvät merkit kirjoitti:

        Kyllä häntä on pahoin kaltoin kohdeltu: Hän itse paljastuu tuoksi kaltoin kohdelluksi naapuriksi.

        Selvät merkit nuoresta iästä myös. Kyllä salkkarit ja staarvaissit opettaa. Noinhan se koulukiusaaminen jatkuu ja jatkuu ja vankilat täyttyy romahtuneista.
        Mutta kun suomalaiset ovat nyt ottaneet tosissaan sen lauseen, että vahingon ilo olisi paras ilo, niin siihen on jo kasvatettukin nämä nykyiset retostelijat ja rehentelijät.
        Vaikka aloitus olisikin provo, on siihen kiteytetty aivan oikein nyt vallalla oleva kyttäysasenne, jotta matto pois lähimmäisen alta.

        Joten kertomukseen hyvin sisällytetty se, mitä nyt on meneillään suomalaisten yleisessä asenteessa; yhteenlyöttäytymistä pahuuden hauskuudessa ja hetikohta taas toisensa kampittamista. Avioerotilastojen jatkuvasta nousukäyrästä voimme tuon saman todeta.
        Voi jälkipolvien kasvatusta!


    • hyvä neuvo

      käy kohta kuten eilen pohjanmaalla....ampui lähes hengiltä ja istuu 10 vuotta linnassa ja aivan turhaan...parhaiten mökkinaapurista pääsee eroon kun myy oman mökkinsä....

      • fsdgsfdgasdgsd

        kun suomalaisia on enemmän kuin yksi samalla neliökilometrillä, niin riitahan siitä syntyy. en ymmärrä miksi me suomalaiset olemme niin hankalia ja epäsosiaalisia. mistään ei pystytä sopimaan kuin aikuiset. myönnän, että itsekin olen tuollainen. siksipä en kenenkään naapuriin tuppaudukaan. nyt on omaa tilaa ja kilometrin "suojavyöhyke" joka suuntaan, joka on omassa omistuksessa. no nyt vituttaa se, ettei ole mitään valitettavaa. ei se vain ole suomalaisen normaali olotila olla tyytyväinen..


      • mökkinaapuri

        Oot näköjään itse ihan unelmanaapuri! Mitä jos miettisit omaa psykopatiaasi . Myy mökkisi ja hanki joku lääkitys. Itte kehut miten vi%&umainen ihminen olet kun pystyt toiselle ihmiselle keksimään mitä vaan - vajosit samalla tasolle.


      • Taidan olla hankala
        fsdgsfdgasdgsd kirjoitti:

        kun suomalaisia on enemmän kuin yksi samalla neliökilometrillä, niin riitahan siitä syntyy. en ymmärrä miksi me suomalaiset olemme niin hankalia ja epäsosiaalisia. mistään ei pystytä sopimaan kuin aikuiset. myönnän, että itsekin olen tuollainen. siksipä en kenenkään naapuriin tuppaudukaan. nyt on omaa tilaa ja kilometrin "suojavyöhyke" joka suuntaan, joka on omassa omistuksessa. no nyt vituttaa se, ettei ole mitään valitettavaa. ei se vain ole suomalaisen normaali olotila olla tyytyväinen..

        Sama juttu täällä,eka ok-taloni oli asutusalueella 2000neliön tonteilla!Siis naapuritalot joka puolella muutaman kymmenen metrin päässä!Eihän siitä tullut helvettiäkään,akat riiteli kaikesta mahdollisesta ja ukot sitte kännissä tappeli tie ym asioista!Myin talon,muutin vuokralle autiona olevaan murjuun ja aloin rakentaan ok taloa paikkaan jota ei voi kaavoittaa tonteiksi!Ei ole hyvä nytkään,Terveys kylläkin kohtalaisen hyvä mutta kun jotain puuttuu!En ole sosiaalinen koska olen suomalainen,ei ole mitään mistä vittuuntuisi,taidan myydä tämän ja muuttaa rivitaloon onpahan ainakin toimintaa!


    • mk

      Tielinajnkin saa siirtymään kun tekee kaivosvaltauksen tien kohdille ja tietä ei saa rakenttaa ennen kuin maaperä on tutlittu onko siinä malmia ja siihen voi mennä vaikka kymmenen vuotta. Omalla maalla saa ammuskella jos on riittävän kaukana naapureista ja onneksi oman mökin lähin naapuri yli300 metrin päässä ja kylillä muutenkin harratetaan ammuntaa.

      • gdsrggffgdsgsdgdg

        maalla on aseita ja niillä ammutaan. ei pitäisi olla yllätys. meilläkin oli yksi hesan pelle kylässä ja tuli marjareissulta aivan kauhun vallassa. sanoi että siellä oli mies pyssyn kanssa. tuumasin että taisi olla metsästäjä..
        sitten se vielä että pitäisikö soittaa poliisille :)
        kun se nyt ensin sinne metsään uskalsi, kun pelkää karhuja, susia, hirviä ja ties mitä..


      • Psyk. lis. ( väit .)

        Kannattaisi mk.n lueskella vielä tekstitaidon oppikirjoja, kun tuo suomen kieli on noin heikolla pohjalla! Tai sitten vaan odottaa, että pääsee yläasteelle!
        Muuten, minulla on kohta 20 vuoden kokemus psykiatriasta, nyt ylilääkärinä eräässä suuressa yliopistollisessa keskussairaalassa. Joten, annan mielelläni apua, jos ketä ahdistaa tällaiset kirjoittelut täällä netissä. Ottakaa rohkeasti yhteyttä, en ota palkkiota, täällä antamistani vastauksista ja ohjeista!


      • No kerrohan nyt
        Psyk. lis. ( väit .) kirjoitti:

        Kannattaisi mk.n lueskella vielä tekstitaidon oppikirjoja, kun tuo suomen kieli on noin heikolla pohjalla! Tai sitten vaan odottaa, että pääsee yläasteelle!
        Muuten, minulla on kohta 20 vuoden kokemus psykiatriasta, nyt ylilääkärinä eräässä suuressa yliopistollisessa keskussairaalassa. Joten, annan mielelläni apua, jos ketä ahdistaa tällaiset kirjoittelut täällä netissä. Ottakaa rohkeasti yhteyttä, en ota palkkiota, täällä antamistani vastauksista ja ohjeista!

        kun oikein väitellyt psykologi olet, että miten kaltaisesi henkilön saisi parhaiten ymmärtämään miten lapsellinen hän rehentelyissään on? Laitahan myös tarkemmin omat yhteystietosi. Sillä JOS todella olet mitä sanot, niin sinulle voisi olla monellakin henkilöllä kysyttävää. Eli rohkeasti vain vastaanottosi tiedot tänne nettiin. Monella on ahistavaa ja kauheaa elämää sekä netissä että muualla.


      • nainen45
        Psyk. lis. ( väit .) kirjoitti:

        Kannattaisi mk.n lueskella vielä tekstitaidon oppikirjoja, kun tuo suomen kieli on noin heikolla pohjalla! Tai sitten vaan odottaa, että pääsee yläasteelle!
        Muuten, minulla on kohta 20 vuoden kokemus psykiatriasta, nyt ylilääkärinä eräässä suuressa yliopistollisessa keskussairaalassa. Joten, annan mielelläni apua, jos ketä ahdistaa tällaiset kirjoittelut täällä netissä. Ottakaa rohkeasti yhteyttä, en ota palkkiota, täällä antamistani vastauksista ja ohjeista!

        ihan mielenkiinnosta: noilla psyk.lis.-papereillako sen ylilääkärin paikan sait?


      • oikolukija
        Psyk. lis. ( väit .) kirjoitti:

        Kannattaisi mk.n lueskella vielä tekstitaidon oppikirjoja, kun tuo suomen kieli on noin heikolla pohjalla! Tai sitten vaan odottaa, että pääsee yläasteelle!
        Muuten, minulla on kohta 20 vuoden kokemus psykiatriasta, nyt ylilääkärinä eräässä suuressa yliopistollisessa keskussairaalassa. Joten, annan mielelläni apua, jos ketä ahdistaa tällaiset kirjoittelut täällä netissä. Ottakaa rohkeasti yhteyttä, en ota palkkiota, täällä antamistani vastauksista ja ohjeista!

        Hyvä psykiatrian lisensiaatti (väit.),

        tekstissänne on kielioppivirhe.


    • huhhuh,,,,

      Kyllä viitsii typerä ihminen nähdä paljon vaivaa....eikö ole tarpeeksi sisältöä elämässä että keskittyisit johonkin muuhun kuin tähän naapuriin tai tosiaankin myisit oman luukkusi ja hommaisit uuden miellyttävämpien naapureiden lähettyviltä.

    • höpönlöpön

      mee hoitoon...sulla on tosi paha neuroosi,ja sä olet olevinaan se "hyvä mökkiläinen"

    • jurpas

      Ahneudella on paskanen loppu.

    • jaskalla

      nihilisti porvarilla tuntuu olevan tylsää.

      • Heti mulle kaikki !

        Kyllä tässä on asialla ihan selvästi hyväosainen sosiaalidemokraatti . Suomessa on mukavaa ja helppoa hurskastella vasemmistolaisuudella suu vaahdoten tasa-arvosta ja samaan hengenvetoon hurauttaa uudella Audilla kesämökille riitelemään naapurin kanssa vasemmistolaiseen ajattelutapaan kuuluvaan -heti mulle kaikki-tyyliin .


    • Ihmisuhteet kuntoon

      Teistä kahdesta se hullu ei ole se naapuri.

    • 1+1+1

      Ihan uteliaisuuttani kysyn, että kuinka paljon sulla on kulunut/kuluu rahaa tohon?
      - Tontin ostaminen
      - Tien rakentaminen
      - Kahden (kohta kolmen) kiinteistön osalta tienhoitomaksujen maksaminen
      - Naapurin mökin ostaminen
      - Yrityksen perustaminen

    • myös naapuri

      kukahan tässä oikeasti niitä valkotakkisia tarvitseekaan... käy tarkistuttamassa lääkityksesi...

    • Haloo..

      Asiaa!! :D Huonona puolena näen vaan sen perskuleen tien, joka kohta halkoo sun maitas..Oisko sillä ollut viellä koiraa, minkä olis voinut myrkyttää?
      Teille muille: Taitaa pipo vähän kiristää??

      • AutaTaiTeenTienTaloo

        Eiku foliohattuun tuli reikä!!!!!!!! APUA!!!
        Autatsä mua? PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!

        Josset auta, mä rakennutan tien sun talos läpi saatana!


    • pimpelipong

      Hoitaja taisi jo viedäkin aloittajan koneen tai joutuiko kenties taas pakkopaitaan muutamaksi päiväksi....

    • Totta

      Sairasta, varsinkin tämä kohta.
      - Kesäkuussa naapurimökin omistajan rouva oli yksin mökillä ja minä usutin kesävieras-miehen tekemään tuttavuutta. No, vieraani tuli sieltä vasta seuraavana aamuna. Juttu levisi "sattumalta" kyläläisten korviin ja kyllä naapurin isäntäkin se on kuullut, ainakaan vaimo ei ole mökillä käynyt. Elokuussa heillä olikin jo asumusero. Muutenkin kesällä eivät ole juuri käyneet mökillään tuon jälkeen.

    • Toivottavasti provo

      No jo on mulkku mies..............

    • TOHTORI AUTTAA AINA

      KYLLÄ ÄIJÄ ON SEONNUT TÄYSIN ON PITEMMÄN AJAN HOIDON TARPEESSA HOPI HOPI KOHTI HOITOLAITOSTA

    • ahmed ahne

      Ei taida olla kakki airot veneessä sinullakaan. Tänne vielä tulet itseäsi kehumaan ja omasta mielestäsi niin hvyin suoriutuneena kostamisesta. Eikö sinulla ole muuta paikkaa, missä pönöttää. Narsismi on nykyään hyvin yleistä, uusi suomalainen kansantauti.
      Kuka haluaisi olla naapurisi?!

    • Kaksio kaupungissa

      Mitä sitten teet, kun projekti on päätöksessä?
      Sääli seuraavia naapureita.

    • Trollen

      Jep-jep. 2013: tein kaivosvaltauksen naapurini tontille. Luvat ovat nyt kunnossa ja 2014 alkavat kaivaukset... 2015: monttu on jo pirun syvä. Syksyllä alkaa saostusaltaiden rakennustyöt. 2016: erosin muijastani ja kihlasin naaapurin tyttären. Parin vuoden päästä tanssitaan häitä. 2017: lääkitys on kuulemma nyt aika tavalla kohdallaan ja pääsen jo hoitajan kanssa ulkoilemaan.

    • Ki es

      Sairaspaska mee hoitoo

    • mk

      Tieosakkaakais ei ole påakko suostua ja jos yksi ei maksa niin mitään et voi.

      • mkllkm

        Tieosakkuus on kyllä pakollinen, lakiin perustuva juttu, jos tietoimituksella on perustettu yksityistie. Ja maksut ovat suoraan ulosottokelpoisia ilman erillistä oikeuden päätöstä. Pysytään nyt sentään tosasioissa, vaikka muuten huuhaajuttu onkin.


    • lööjkjlkköjöj

      Nyt kipin kapin lääkärille,,,,,,sulla on väärät lääkkeet tai jos ei ollenkaan sellaisia,,,PYYDÄ!!!!!!!!!!!!!!!
      Sulla on selvät skitsofrenian oireet.
      Ihan oikeasti,,,tämä ei ole mitään tzoukkia,,,,mene heti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Kyttä II

      "2010
      - Kävin varastamassa naapurin polttopuut, vajaa 2 kuutiota ja vein kotiini takkapuiksi.
      "

      Ei kannata tunnustaa suoranaisia rikoksia

      • 1+14=?

        PIDÄTÄ SE PERSKULEEN VARAS!!

        SÄHKÖTUOLIIN TOLLASET ROSVOT!


    • oukkei

      Ja tuo naapuri myy mökkinsä, ja te "hyvät" ja "kivat" naapurit jäätte keskenänne nauttimaan toinen toisenne seurasta.

    • rfc421

      Olihan juttu jota epäilen provoksi, kukaan ei ole noin sairas mieleltään? Tai on. Itsekkin tunnen kaksi kolme neljänkymmenen vuoden ajalta. Iloa elämään muiden kustannuksella keinoja kaihtamatta. Yhdistävä tekijä sairaalloinen kateus.

      Vastaavankaltaisia mökkinaapureita on itselläkin kuin avaaja. Kaikki mahdolliset tieriidat jne ja jos muuta riitaa ei aikaiseksi saada, seuraa provoaminen jolle odotetaan palkintoa vastareaktion muodossa.

      Sitten en huonot uutiset. Maanomistaja ei ole korvausvelvollinen esim. rasitetien ylläpitokustannuksista jne. Riittää kun on 5m leveyttä ja tien kunnosta ja ylläpidosta vastaa tien käyttäjät.
      Naurettavimmillaan samankaltaisia teitä on pakkotehty jonka jälkeen liikennemäärät 0 mutta voi sitä ilon määrää kun toiselle on vuosien taistelun jälkeen aiheutettu pahaa mieltä...Erikoista miksi avaajan kaltaiset ihmiset haluavata jakaa syvempiä tuntemuksiaan muiden kanssa. Kun minulla on paha olla, on se oltava myös sinulla.

      Avaajalle hyvää vointia ja pikaista paranemista (lääkityksen ja terapeutin avustuksella).

    • Mikävaivaa

      EI JUMALAVITA EIKÖ SUOMESSAKSAAN ENÄÄ SAA ASUA MISSÄ HALUAA ETTEI NAAPURIT HÄÄDÄ?

      EI PRKL IHMISET KOITTAKAA NYT MIETTIÄ MUUTAKIN KUIN OMAA P*RSETTÄ!

      MUTTA SELVISI AINAKIN KUKA ON KYSEESS. VOI OLLA NE HAULIT OMASSA OTTASSA TOLLASEN VITTUILUN JÄLKEEN!

    • Psykiatrin tarpeessa

      Kaikkia hulluja täällä onkin,voi taivas!!!Tainnut naapuri vietellä aloittajan vaimon:DDD

    • KylläVain

      Saunan taakse ja kuula kalloon tollasille k*usipäille! Voi olla että se naapurikin joku kerta kävelee pimeessä mettässä sua vastaan sen haulikkonsa kanssa.

    • Hakeudu hoitoon

      Olet sairas sairas ihminen. Kaiken tämän takana, ettei halua ajotietä omalle tontilleen.

    • Naapurit(on)

      On se hienoa nähdä kuinka ihminen osaa hoitaa omaa asiaansa.Toisten asiathan ne ei sit näköjään kiinnostakkaan ja sehän se on trendikästä...ja surullista.

    • jksoyuikikahjkja

      Mikähän mahtoi olla naapurissa se epämieluisa piirre että siitä pitää haluta eroon näköjään hinnalla millä hyvänsä?

      Sääliksi käy aloittajan omaisia

    • sfdfs

      No, polttopuita ei saa varastaa ja tietä toisen maalle tehdä. Joten eiköhän tuo pistä lakimiehen perään.

    • Onnea.

      Suomi on onnistunein maa.

    • asiat kunnossa

      On sulla kusta päässä ja reilusti!Mielisairas totaalisesti.Sä vissiin luulet omistavas
      kaiken?Pysyisit omilla tonteillas vaa.Täys homo tuhlaa aikaa tollasee kusipäisyytee.

    • Kova kohtalo

      Vanha totuus pätee tässäkin asiassa; "kun lähtee sikojen kanssa painimaan, siinä ryvettyy itsekin"

      Itse sain tarpeekseni aivan HIRVEÄSTÄ mökkinaapurista, joka mökkeili "mummonmökissään" asujaimistomme keskellä, siis onnistui terrorisoimaan olemisellaan lähes kymmenen talouden jokapäiväistä elämistä mm. ammuskelemalla erilaisilla aseilla ja välittämättä pätkääkään luotien lentämisestä napureiden pihoille, eikä luonnollisesti piitannut naapureiden asiallisista huomautuksista asian suhteen.

      Luvattomalla rakentamisella tämä mökkinaapuri onnistui loukkaamaan useammankin naapurin rakennusoikeutta mm. rakentamalla jopa rakennuksia naapureiden maille osittain ja meidän puolellemme jopa maakellarin kokonaan n. 70 metriä rajalinjasta. Maakellarin hän täytti myöhemmin erilaisilla jätteillä, joita hän ei suostunut siirtämään useamman huomautuksen jälkeenkään, eikä häneltä saatu maksua niiden poistamisesta aiheutuneista kuluistakaan. Ainut mitä meidän osaltamme tapahtui, että hän ei tuonnut enään jätteitään meidän puolelle, vaan vei niitä toisen naapurin maille.

      Tiemaksujen kanssa oli aina vaikeuksia hänen kanssaan, hän kun ei käytänyt muka lainkaan tietä, vaikka seuhtoi autollaan tämän tästä aiheuttaen vaaratilanteita mm. humalassa ajamisellaan ja huomattavalla ylinopeudella, kaksi autoa hän romuttikin kolareissa tässä meidän nurkilla.

      Jouduimme olemaan poliisiin, rakennusvalvontaan ja muihin kunnan virkamiehiin yhteydessä tämän tästä tämän naapurin vuoksi ja kerran oikeudessakin käsiteltiin ampumisia, kun eräs naapurimme sai vakavia vammoja ovensa läpi tunkeutuneesta luodista, myös rattijuoppoutta käsiteltiin samassa oikeudenkäynnissä mökkinaapurimme osalta.

      Aika vaikeaa häntä oli kuitenkin häätää omasta kiinteistöstään laillisin keinoin ja emme halunneet itse syyllistyä mihinkään laittomuuteen. Virkamiehetkin olivat aika voimattomia ja heiltäkin loppuivat voimat pistää ojennuksen tätä mökkeilijää. Rakennusvalvonta yritti puuttua, mutta niitä kopperoita vain ilmestyi lisää huomautuksista huolimatta ja yhden luvattoman (osin naapurin maalla olevan) rakennuksen tämä naapuri siirsi, tosin toisen naapurin rajalle, tietenkin lupaa kysymättä...

      Onneksi tilanne on nyt stabiili, meillä on uudet naapurit, olleet jo lähes kymmenen vuotta ja aivan uskomatonta, miten rauhallista nyt on!

    • And Justice for all

      Jaa-a... voi olla että kun joku kaunis kesäpäivä meet mökille niin se on poltettu. Ja se olis erittäin oikein sulle...

    • Jaa

      Vaikuttaa että ihminen on poliisi tai rehtori ja jollakin tapaa paranoidi ja ylipainoinen kaljupää kaiken muun lisäksi!

    • xnaapuri

      On se nyt perkeIe, että ei saa omalla mökillään maalla ammuskella? Itikatkin pakenevat ruudinsavua, joten olisit kiitollinen.

      • fdfsdfs

        Se nyt on metsästyslaissa kielletty, silloin kun on rauhoitusaika, ei saa ampua edes pilkkaan.


    • PerusSS

      Ja kaikki tämä lähti siitä että naapuri ammuskeli omalla tontilla vaarantamatta muita???

    • And Justice for all.

      Sillä lailla on että jos se mökkinaapuri näkee tän keskustelun, hän tajuaa heti kenestä ja mistä puhutaan. Ja aloittajahan on tunnustanut kaiken alkutekstissä. Halkovarkaudet yms. Saattais poliisia kiinnostaa tapaus. Ja sitten on ihan sama onko sulla kaks mökkiä ja vitun hienot tiet ja halot takassa.

    • mökkiläinen

      jos kirjoittaja on noin tyhmä,minä vastapuolena tulisin vieraitteni kanssa haastamaan riitaa ja antaisivat selkään tuollaiselle nyhverölle itse en viitsisi paskaan käsiäni laittaa.mene hyvä nyssö lääkäriin ja hanki mielenterveys asemalle aika niin saat siihen lääkityksen.

    • Sairasta

      Eikö ole muuta tekemistä elämässä kuin kyylätä ja kiusata naapuria. Outoja on näköjään Suomi täynnä. Oletko ajatellut että hänkin voi tehdä rikosilmoituksen sinustakin? Esim jos huomaa että käyt varastamassa takkapuita. Jutusta ei käynyt ilmli että miksi häntä vihataan, mitä hän on tehnyt että saa kaikkien vihat päälle?

    • 71+4

      En kyllä usko,että tuo tarina on totta. Kummasti vaan isoin osa porukasta uskoo tuon. Miettikää nyt vähän mihin ja miten kantaa otatte. Kaverilla vaan on ajatus ja kynä hallussa. Hupiahan tuo juttu on.

    • kamalaa

      kuka on seuraava uhrisi.....kiusaaminen lienee elämäntehtäväsi, vahvistat mitätöntä ekoasi..........hyi hitto

    • Äly hoi, älä jätä!!!

      Satuitko muuten huomaamaan, että tunnustit juuri pari rikosta. Varastaminen ja yllytys oman edun tavoittelemiseksi sekä oman työntekijän käyttäminen vilpillisen ostotarjouksen tekemisesksi on vakava juttu eikä sitä taatusti paineta villasella oikeudessa.

      Sen lisäksi, että olet syyllistynyt ihan selviin rikoksiin, sinä kuvittelet tämän leveleilyn kasvattavan sinun ky****si. Minulle tulee sinusta mieleen keskenkasvuinen kakara, joka hakee huomiota äidiltä. "Katso äiti, miten iso ky**ä minulla on!!!" No, äiti katsoo ja toteaa, että voin minun pientä kultaa toivon todella sen vielä kasvavan ja reippaasti. Ei tuolla madolla vielä mitään aikaan saada. Voi voi äidin kultaa, vielä pitää K***ää kasvattaa kun piti ihan kesävieras laittaa asialle kun eihän sitä omaansa uskalla edes näyttää.

      Ei tämä tämä täysin paha juttu ole. Onnittelut sille kyläläiselle, joka soitti poliiseille kun mökkinaapuri ajoi kännissä. Ainoa oikea teko tässä tekstissä.

    • valvoja

      Aloittajan viesti välitetty Poliisille tutkittavaksi, aloittajahan tunnustaa muutaman rikoksen viestissään. Onneksi on käytössä ihanat IP-osoitteet joiden kanssa jäljitys on helppoa.

      • on meitä moneks!!!

        No nythän se naapurimökin ostokin sitten tyssäsi tältä aloittajalta ja ehkä tuo mökkinaapuri on jo itsekin tunnistanut tämän idiootin tältä palstalta.


    • Vtun idiootti

      Vittu onpa mulkku aloittaja. Jos olis oma naapurini niin katselisit tällä hetkellä palaneen mökkis raunioita.

    • Yks vaan, Kuopiosta

      Uskooko tän joku ihan tosissaan????

      Voihan se olla tottakin.
      Mutta tälläisellä yleisellä palstalla huutelee, niin suurella todennäköisyydellä on hatusta heitetty pilatarina.
      Kaikki mitä netistä lukee, ei välttämäti kannata ottaa tosissaan. Ihmisillä pitää sen verta olla järkeä päässä, että osaa suodattaa.

      Levi mainitaan, niin on jo liikaa tuntomerkkejäkin, että kyllä joku osaisi kaivella henkilön esiin...

      • asiansotkija

        Teksti ei ole totta, kuten ap tuossa alhaalla sanookin. Mutta tosissaan moni otti ja mieli kuohahti. Tällaiset tekstit ovat kultaa Suomi24:n toimitukselle. Ihmiset lukevat ja liikkuvat sivulla, kirjoittavat ja ottavat kantaa.

        Olisiko peräti joku suomi24:n työntekijä tehnyt tämän aloituksen?


      • entertainme
        asiansotkija kirjoitti:

        Teksti ei ole totta, kuten ap tuossa alhaalla sanookin. Mutta tosissaan moni otti ja mieli kuohahti. Tällaiset tekstit ovat kultaa Suomi24:n toimitukselle. Ihmiset lukevat ja liikkuvat sivulla, kirjoittavat ja ottavat kantaa.

        Olisiko peräti joku suomi24:n työntekijä tehnyt tämän aloituksen?

        En edes hämmästyisi jos olisi. On mielenkiintoinen foorumi? Yhdellä palstalla valvonta sulkee silmänsä ja jopa suosii sääntörikkeitä yhden tuotevalmistajan kohdalla koska tämä vetää väkeä palstalle. Muiden mainokset poistuu jos niistä ilmoittaa mutta tämä yksi ja sama toistaa vakiomainoksensa päivittäin vuodesta toiseen eikä mainoksia poisteta ilmoituksista huolimatta?

        Eipä silti, hyvin viihdyttävä tapaus jonka juttuja käyn itsekkin lukemassa viestien korkean viihdearvon takia.


    • surkee,,,,,,,

      TOKNET.fi on varmasti mielissään kun on ostanut mainospaikan tästä provo aloitus sivulta.Taitaa olla samanlaista huuhaata molemmat.

    • Haloo Pahvit!

      PROVO!!!! Ei ketään henkisesti normaali ole tällainen vittupää!!!

    • sinähullu

      Niin mitä se naapuri sulle muka on tehnyt? Kiinnostas tietää.

    • karman laki......

      Naapurisi voisi hyvin kostaa sinulle myymällä mökkinsä vaikka moottoripyöräjengiläisille...

    • herra g.Pula-aho

      Propsit avaajalle; vuoden parhaimpia ja kettumaisimpia provoja.
      10 pojoa sekä papukaijamerkki.

    • rfc421

      Provo tai sairas ihminen. Avaajan emäntä tainnut juhannuksen jälkeisenä aamuna kipitellä naapurin puolelta takaisin kotiin tms, jokin traumahan taustalta aina löytyy?

      Yllättävän paljonhan tuon kaltaisia pipipäitä on irti oli ympäristö mikä tahansa (mökki,ok-talo,rivari,kerrostalo,työpaikka jne). Missio purkaa omia patoutumia muihin.

      Joka tapauksessa on noita joiden paikka olisi valvonnan alaisuudessa. Itsellä on yksi samanlainen mökkinaapurikyylä kuin avaaja. Sillä erolla että käy sotaansa kaikkia vastaan enkä ole siis yksin asian kanssa. En lähde provoihin joten luovutti lopulta mutta monta vuotta siinä meni. Kykkii edelleen puskissa sairas poloinen

      "Toivottavasti" avaaja on vain yksi nettihäirikkö joka tyydyttää itseään tämän kaltaisilla avauksilla?

    • häpeäisit ! muutkin, jotka on tohon vaadittu mukaan juonimaan hulluja.....!
      Tuo on TYLYÄ käytöstä. Taidat aloittelija olla sekoamassa, oot seonnu lopulli-
      sesti jo kauan sitten. Saisit itse maksaa koko hävytömän tienpahasen, koska oot
      sen takanakin. Ja mitä se kellekään nyt kuuluu, mitä kukin tekee kesämökillään,
      paitsi jotkut tapot, murhat, kaappaukset yms..Jos mä olisin sun pikku vaavi yhtiös
      "palveluksessa", niin tekisin heti ilmoituksen hullusta vääkyjästä ja sen käskyläi-
      sistään. Linnaan joutuisit HETI ! Ja ne sun käskyläisesi kanssa. Tekisin sulle vau
      -veli saman, kun sä ja sun hullut kyttääjät teki lähes viattomalle naapurilleen, kyl
      -lä hänelläkin on siellä täysi oikeus asua ilman, että kukaan tulee määkymään käskyjään, jos ei oo JÄRJESTYSSÄÄNTÖJÄ keksitty, eikä niitä noudateta.

    • Mökkinaapurien kanss

      Taijatpa olla kulukumulukku.

    • kautsukaakao

      Noin asiat pitää hoitaa.. Jos ei itse ala toimiin niin kukaan ei kyllä auta. OIKEIN!!

    • BELLADONNA

      Kyllä kuvastaa heti tyhmemmänkin silmään että oot kusipää!Millä oikeudella haukut toista,kun alennut viell alemalle tasolle ja tieroksi ei se naapuri mihinkään muuta te siitä muutatte sinä ainakin hullujen huoneelle.Omistan kaksikin mökkiä ja ihan samanlaisen hädellin sais aikaan kummassakin,mutta on aikoja jolloin naapurimme ole lainkaan mökillä,nautimme niistä täysin siemauksin,sinulle voi käydä huonosti vai tietä naapurin teiden läpi olet RÖYHKEYDEN HUIPPU kuka siitä tykkäis ei se ainakaa rauhaa rakenna,toivon että sinun mökkisi saa ruutia alle ja lentää huissin nevaraan luuletko todella että olet voittamaton kun saat naapurisi eliminoitua pois sieltä niin toivon että sen ostaa mustalaiset sinäkin saat puukon rintaan niin ne sanoo vaan ett HAI JUOKSI PUUKOON: Kyllä sun pitää tarkistaa elämän asenne,ja kylläpä siell oli hyvän näköinen naapurin rouva kun vieraasi viihtyi koko yön,ettei vain sinunkin tekisi mieli!Taidat olla kade!kelpaako oma muijasi muille?

    • erkki

      Olet todella sairas,mene hoitoon.Tollaset pitäs polkee suohon

    • jarrutappas nyt

      Ei voi olla totta. Siis mökinhän pitäisi olla rentoutumispaikka, eikä sotatanner.
      Eikö puhumistaktiikka ole purrut naapurin kanssa, vai otitko heti järeät aseet
      käyttöön.

      Minulla on mökkinaapureina tosi mukavia ihmisiä ja vain yhdenkerran
      parinkymmenen vuoden aikana olen joutunut pyytämään, (silloinkin siellä
      oli sukulaisia), ei omistajat, että korjaisivatko munpuolelle kaadetun ison
      puun pois. Se oli siinä n. viikonverran, melkein huussin päällä.

      Tappelemisesta ei koskaan seuraa mitään hyvää ja onko mukava mennä
      mökille, kun ekana pitää alkaa miettimään kostosuunitelmia naapurin kera.

    • kysynpä

      Mistä johtuu, että tällaiset sairaat psykopaatit saavat toiset mukaan kiusaamiseen?

      • ....................

        ei "kaikkien" tarvitse olla samaa mieltä. Riittää että tämä ukkeli selittelee/keksii juttujaan, ja vastapäätä joku mutisee ja nyökkäilee että joojoo. Kaikki ovat samaa mieltä, vaikka mutina olis vaikka että siirrytääs seuraavaan aiheeseen, tai koska sä lopetat. Pääasia että saa sanoa, että kaikki ovat samaa mieltä, vaikkeivat tosiasiassa olisikaan. Tai mistäs sen tietää. Ehkä se on oikeesti niin tyhmä, ettei ymmärrä eroa.


    • ....................

      olet asiasta ylpeä?

    • Psykoterapeutti

      Vaikuttaa vakavalta narsistiselta persoonallisuushäiriöltä maustettuna sosio- tai psykopaattisilla piirteillä. Näille henkilöille on tärkeintä saada käyttää valtaa toisten yli - muulla ei ole merkitystä kuin voittamisella. Sääli naapuria, vaikkei hyvä tyyppi olisi ollutkaan. Valitettavasti ko. persoonallisuushäiriöihin ei ole lääkitystä, eikä hoitopaikkoja - heitä löytyy valitettavan runsaasti keskuudestamme 'maustamassa' tavallisempien tallaajien elämää monilla ikävyyksillä työelämässä ja arjessa. He eivät itse tunnista omaa problematiikkaansa, joten eivät useimmiten myöskään ole hoidettavissa. Toivottavasti murjottu naapuri saa elämänsä kuntoon!

    • Karpo takaisin

      Kyllä olis Karpolla paljon asiaa nykysuomessa kun tuollaisia muita alistavia natseja on edelleen...

    • Olet selkeästi

      Olet selkeästi psykopaatti, mielenvikainen joka tarvitsee pikaista hoitoa. Jos tuossa on hitustakaan totuutta, pääset tota menoa hengestäsi.

    • Bandidos naapuriksi!

      Onneksi ei ole kesämökkiä... Missään ei sanottu, mitä naapuri oli tehnyt ansaitakseen tämän kohtalon. Ehkäpä ei mitään?

      Naapurille olisi järkevin ratkaisu myydä mökki halvalla esimerkiksi jollekin sopivalle moottoripyöräkerholle, Bandidos voisi olla esimerkiksi erinomaisen asiallinen naapuri aloittajalle!

    • 36

      Minä olen hyvin tyytyväinen mökkinaapureihin, mutta rivariasunnon naapurit
      pinnaa omista töistään, em. nurmikonleikkuusta, jota on paljon, eikä
      mitään postimerkkiä takapihalla. Ovat keksineet aidata pienen läntin
      ja sitten luulevat pääsevänsä pälkähästä yhteisestä tilasta.

      En pappele heidän kanssaan, vaan jätän itse ajamatta pitkältäosalta
      näiden puolelta. Jospa viesti menee perille, kun nurmikko on polveenasti,
      tai sitten ei.

      Olen kylläkin harkinnut muuttoa lähemmäksi mökkiä ja myydä mustalaisille,
      tai saatananpalvojille asuntoni.

    • yksi ajattelija .

      Kyllä sinulla on pannu sekaisin hyvä mies ! Ei tuollainen käytös ole mitenkäään kunnioitettavaa ja vielä ilkeä kehuskella tekosillasi. Joskus joudut maksamaan tekosistasi sillä niin metsä vastaa kuin sinne huudat. Sen minkä itse aiheutat toisille teoillasi saat vielä edestäsi noukkia ! Kanattaisi pyytää naapurilta anteeksi ja sovittaa tekonsa hänelle jos vielä jotenkin mahdollista . Katkeruus , kateus ja
      vihamielisyys on sinun sisimpäsi myrkyttänyt sen huomaa tekosiasi tarkasteltaessa .

    • Aloittaja ei taida paljon keretä nauttimaan mökkeilystä, kun elämäntehtävänä on piinata naapuria ja pohtia seuraavaa siirtoa=)) Lomapaikka ollut jo 37 vuotta ja täällä naapurien kesken vallitsee konsensus yhteisistä asioista. Uudet naapurit on otettu iloiten vastaan. Yksi naapuri soittaa kuukauden verran sterkkojaan.. ihan jees niin kauan kun ei mene teknon puolelle. PLIIS!!! pysy siellä missä vaikutat..sinua en naapurikseni haluaisi. vaiks ei senpuoleen.. täältä lähtisit sinä ensin;)
      http://www.youtube.com/watch?v=WDXQJTgJMPw

    • eji

      Mulla naapurit molemmin puolin ja parempia ei voi saada! Kyllä karjalassa on mukavaa!!!

    • muista se!

      Hei!
      Itket lopulta itse. Kaikki ilkeys kilahtaa omaan nilkkaasi. Jos totta edes kirjoittelet!
      Sinullekin karman laki toteutuu. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Ei ehkä heti, mutta ajan kanssa. (kenenkään ei edes tarvitse tehdä mitään asian eteen:))

    • Rauhallisesti vaan

      Naapuri oli juuri tuollainen kusipää mutta ei onnistunut aikeissaan ja olempahan nyt edelleen piikkinä sen lihassa kun en myy rantatonttia sille joka on keskellä hänen maitaan. Kyseinen henkilö on ostanut jo muut naapurit pois ja yritti savustaa minutkin pois. Kaikkea kyseinen henkilö kyllä keksikin kiusaksi mutta asia päättyi rajariidan ja kaiken muun osalta minun tilaamiin maanmittaus puolen henkilöihin jossa todettiin mm. naapurin tien menevän 50m liikaa minun tontilla ja naapurin kyhäämien rakennusten olevan liian lähellä rajaa ja myöskin niille ei oltu haettu edes rakennus lupaa joten purkuun meni. Nyt on rauhallista ja eipä enään häiriköidä täysin turhilla asioilla. Niille rikkaille tiedoksi että rahalla ja kiusaamisella ei saa yhtään mitään muuta kuin sen että ne osuu omaan nilkkaan.=)

    • 12+6

      Ja edelleenkin jotkut ottavat tuon alottajan tekstin,kuin raamatun luvun. Ei toi voi olla tosi,mut tyhmät tääl ottaa näköjäs totena kaiken mitä lukee. Varmaan vastaatte viel kaikkiin pankkien.ym nimissä lähetettyihin huijauskirjeisiinkin. Kyl tyhmä saa olla,mut ei sitä tartte julkisesti tunnustaa.

      • Tyhmyys pitää nimenomaan tunnustaa julkisesti, sen jälkeen.

        Viisas ihminen tunnustaa olleensa puutteellinen ja tehneensä typerästi. Pyytää anteeksi ja korjaa omaa elämäänsä niiltä osin kuntoon, ettei enää koskaa tekisi samantapaista typeryyttä.


    • KUNNOLLINEN EI KIUSA

      AINOASTAAN IDIO?OTTI HARRASTAA TOISTEN KIUSAAMISTA.

      OLI SITTE KYSEKOULU, TYÖPAIKKA, HARRASTUSYHTEISÖ TMS.

      NIIN VAIN IDI?OOTIT OVAT KIUSAAJIA.

    • olisipamaahanmuuttaj

      Tämähän on tutunkuuloista,vaikkapa vain palstanomaavalle.Kun naama ei miellytä(liian vaalea ja suomalaisen oloinen)alkaa juoksentelu palstanläpi koko suvunkanssa.Laidoilla istuskellaan ja ihmetellää.Sitten salaa riivitään marjoja heitellään tavaroita revitään kukkia joita viedään tuttaville jotka jo polun laidallaovatkin?Ollaan varmoja ettei koskaan jäädä kiinni?KOska eihän Suomessatällaistaole!!!Armeijan hyökkäyssota tulee mieleen vaikka en ole armeijaa käynytkään!!!

    • sdfsdfsdfwrwet

      kannattaa varoo, jos mä oisin tuo uhri, ni... oikeesti, mistäs tiiä mitä tää on miehiään, jos on normi mies ni voipi olla että jotkut ovat luetut

    • niriri pois

      Joku tekisi palveluksen ihmiskunnalle jos ottaisi sinut hengiltä.

    • päijänteen mökki

      Varo vaan että ei käy kun meidän naapurimökillä 20v sitten,aikansa kun yks mökkiläinen kiusas toista niin sepä toinen laski haulikolla siittä läpi,et loppuu se sunkin kohdalta varmaan jotenkin näin.

      • hgfdfgh

        No,on sillä ollut tehokas haulikko.


    • Kylmät kädet

      Syrjäseutujen sankarit.

    • zöherö

      Aloittaja on hienomies! Noin sitä pitää. Täällä kaikki mammanpojat vaan vinkuu ku
      eivät ite osaa veemäistä naapuria käsitellä.

      • jhgfdfgh

        Näin on. Soitahan suomessa riittää jne.


    • S.Shion

      Trolli tai narsisti. En oikein osaa päättää, kumpi aloittaja on.

    • mie vaan

      Aloittaja, kuulostat henkisesti sairaalta naapuriltani. Onneksi tällä kylällä ei ole tälle henkilölle liittolaisia.

      Toivon että tulet saamaan ansiosi mukaan, vaikka tuskin kovin onnellinen ihminen nytkään olet.

      kaikkea pahaa sinulle!

    • mökkiläinen

      tuo oli hyvä kommentti.

    • mökitön

      No eipä tarvitse enää haavelilla mökistä, jos sen omistaminen on noin työlästä.

    • jhgfdghj

      Eihän tuossa muuten mitään, mutta polttopuiden varastaminen on rikos.

    • Kustu Omanilkka

      Minäpä tuos kyläkaupassa juttelin ja kautta rantain annoin ymmärtää vaan en mitään suoraan sanonut jotta se yks mökkirähisijä joka teitään toisten tontille teettää on semmonen inpotentti tapaus ja siksi on noussu siittimöt päähän mätäntymään ja pilanneet aivot ja tehneet siittä vaino harhasen. Sanoi siihen yks kylänmies ettei vasta taida enää uskaltaa sen vaimon kanssa mittään, että saapi riittää vaikka vaimo onkin eri maata ja monellakin tappaa mukava ihminen. Muut ei sanoneet mittään mutta niistivät kintaasseen sillä tappaa että ymmärsin sanomattakin ettei tästä hyvä seuraa.

    • Leikitkö hengelläsi?

      Onneksi naapurisi ei kuulu viron mafiaan.
      Saattaisi käydä vaikka ikävä onnettomuus betoninvalussa.
      Kannattaa ottaa etukäteen selvää, kenelle **ttuilee.

    • Pienenä vihjeenä

      Tulitikutkin on keksitty mutteivat ole turvallisia lasten leikki välineitä...

    • tuota-

      Mies oli siis ammuskellut pihallaan. Kuinka pitkään, vuosia vai hetken? Mitä hän siis olis tehnyt mielestäsi? Melu siitäkö?

    • Juh AaNa

      mulla piti olla tähän joku hyvä......mmmm..........
      mm...
      eipä oo sittenkään....

    • jos minä olisin se naapuri niin silloin voin sanoa että sinä ja muut hankettaajaneet olisitte kusessa.jos siis tunnistat itsesi siksi naapuriksi mitä edeltä mainittu kirjoitti niin ota yhteyttä minun niin käydään kahvilla.voin opettaa sinulle asioita mitä voit tehdä kun otat ohjat käsiin ja laitat kaikki asiat kuntoon.silloin kun ihmistä kiusataan niin se käyttäytyy kun koira se puree.

    • Suosittelen!!

      Ihan pakko kirjoittaa tohon; Ootko ap funtisunt, koskaan pää-lääkärille menoo?

    • no terve

      jaahas että tälläisiä mulkvisteja tällä kertaa vai liekö trolli? mee hoitoon ja ota ne kaverit mukaan joiden kanssa kiusaat mökkinaapuriasi

    • Oikeus kunniaan

      Tässä on valmis tunnustus poliisille jonka naapuri vie poliisille ja hankkiii kunnon lakimiehen . sulta taitaa mennä mökki ja mannut. Jää vain vaatteet päälle ja velkaa jonka joudut ottamaan kunnianloukkauksen sakon takia.
      Eiköhän poliisit myös lue tätä

    • Deadlift

      Kuka SAATANAN pelle täällä on taas vauhdissa!!!

    • höpöhöpölöpölöpö

      Ihan selvästi kertoilet täällä mitä olet suunnitellut naapurisi pään menoksi,ja vähän värittelet tarinaa että saisit aikaan provosoivaa tekstiä? mulla jopa epäilyttää tämä sun yritysjuttukin? oikeasti tarina menis näin.....jos minulla olisi menestyvä firma ja paljon rahaa kiusaisin niiden voimalla naapuria...blablabla....(oikeasti ei kukaan voi olla ketään kohtaan noin sairaanloisen ilkeä)

    • rauha lomapaikkaan

      Provohan tämä, tosin testaus samalla kuinka ärhäkästi suomi24:n toimitus nostaa provoja otsikoihin. Minulla oli 3 aloitusta eri palstoilla, mielestäni ihan yhtä uskomatonta soopaa kuin tämäkin, mutta vain tämä nostettiin "lööppi-tasolle". Luulin kyllä että useampi hoksaisi tämän olevan keksitty tahallinen ärsytys, osa otti tekstin ihan tosissaan.

      Oikeasti en omista kesämökkiä, mutta siskon mökin naapuria päiviteltiin heinäkuun lopulla, siitä tuli yhden aloituksen ideaksi. Alunperin tekstin piti olla kertomus kamalasta mökkinaapurista, mutta provomaisuuden pirun iskiessä päätin lisätä elementtejä, jotka asettavatkin kyseenalaiseksi "kirjoittajan" oman käyttäytymisen. Itse syytä, miksi naapuria inhotaan, en kertonut missään.

      Anteeksi jos joku menetti uskonsa ihmisiin, kyllä ihminen on perimmiltään hyvää tarkoittava, vaikka lööppilehdet näitä huonoja puolia viljelevätkin. Hyvää syksyn jatkoa kaikille, eläkää sovussa, suvaitkaa naapuria ja ottakaa napurit huomioon kun mökillä melskaatte.

      • nanogrip

        Tos hyviä ideoita,käy pitkäks aika tääl mökil alan kyl toteuttaa tuota saan elämälle tarkoituksen.Aloitan naapurin eukosta.


      • thend

        Noin se joukkohysteria iskee ja saa uskomattomat mittasuhteet kuten viestien määristä voi lukea. Provoksi tosin moni leimasi avauksen heti yliampumisen vuoksi mutta..."Vitsihän" lienee siinä, että avauksen kaltaisia "irti olevia" lähes pakkohoitoon kuuluvia löytyy armaasta Suomenmaasta paljonkin.

        Itsekkin tiedän vastaavankaltaisia mökki- tms. naapureita joilla eläke mielenterveyksellisistä syistä tai niitä, joilta lääketieteellinen diagnoosi puuttuu syystä tai toisesta mutta joille olisi suuri tarve hoitotoimenpiteineen. Siinä myös syy, miksi provokaatio löi noin helposti läpi. Liian tuttua eri asteisena hyvin monelle.

        Itse vastaavankaltaisessa tilanteessa loma-asunnon tiimoilta. Yksi pahasti häiriintynyt joka käy yhden miehen sotaansa kaikkia vastaan naurettavuuksiin asti ja yksi ns. terve tapaus mutta jolla vastaavankaltaisia taipumuksia kuten avauksen mielikuvitushahmolla, riippuen millä jalalla aamulla nousee ylös.

        Mutta mikä hulluinta, "hulluilta" saa lopulta rauhan kun heidän provokaatioihin ei vastaa heidän haluamallaan tavalla. Toiminta joka "ei tuota hedelmää", lopulta loppuu jos "palkinto" jää saamatta.

        Naapurikyttääminen lievempänä ilmiönä nyt ei lopu koskaan. Elämä ja sen sisältö?

        Huolestuttavin piirre koko viestiketjussa kuitenkin lienee se, kuinka paljon eriasteisia väkivallan merkkejä viesteistä löytyy? Kuvaa valitettavasti myös liian hyvin "oikeaa elämää" vastaavankaltaisissa tilanteissa.


      • rauha lomapaikkaan
        thend kirjoitti:

        Noin se joukkohysteria iskee ja saa uskomattomat mittasuhteet kuten viestien määristä voi lukea. Provoksi tosin moni leimasi avauksen heti yliampumisen vuoksi mutta..."Vitsihän" lienee siinä, että avauksen kaltaisia "irti olevia" lähes pakkohoitoon kuuluvia löytyy armaasta Suomenmaasta paljonkin.

        Itsekkin tiedän vastaavankaltaisia mökki- tms. naapureita joilla eläke mielenterveyksellisistä syistä tai niitä, joilta lääketieteellinen diagnoosi puuttuu syystä tai toisesta mutta joille olisi suuri tarve hoitotoimenpiteineen. Siinä myös syy, miksi provokaatio löi noin helposti läpi. Liian tuttua eri asteisena hyvin monelle.

        Itse vastaavankaltaisessa tilanteessa loma-asunnon tiimoilta. Yksi pahasti häiriintynyt joka käy yhden miehen sotaansa kaikkia vastaan naurettavuuksiin asti ja yksi ns. terve tapaus mutta jolla vastaavankaltaisia taipumuksia kuten avauksen mielikuvitushahmolla, riippuen millä jalalla aamulla nousee ylös.

        Mutta mikä hulluinta, "hulluilta" saa lopulta rauhan kun heidän provokaatioihin ei vastaa heidän haluamallaan tavalla. Toiminta joka "ei tuota hedelmää", lopulta loppuu jos "palkinto" jää saamatta.

        Naapurikyttääminen lievempänä ilmiönä nyt ei lopu koskaan. Elämä ja sen sisältö?

        Huolestuttavin piirre koko viestiketjussa kuitenkin lienee se, kuinka paljon eriasteisia väkivallan merkkejä viesteistä löytyy? Kuvaa valitettavasti myös liian hyvin "oikeaa elämää" vastaavankaltaisissa tilanteissa.

        Aivan, minut yllätti juuri tämä, että suuri enemmistö piti tosissaan tekstiin uskoen nimimerkkiäni suurempana pahana.

        Jos olisin lisännyt tietoja häädön kohteena olevasta, esim miksi mökkinaapurit ja vaki-asujat haluavat hänet pois, olisiko tilanne toinen, se jää myöhemmän testin erääksi elementiksi.

        Toinen huolestuttava piirre on asian ottaminen henkilökohtaisesti, löytyykö monelta omasta mökkielämästä vastaava "piru kaapista". Siksi oikeastaan paljastin tämän provon. Kun on olemassa vaara että joku luulee että juuri hänen naapuri tai tuttava on tässä toinen osapuoli. Ilmeisesti mökkielämä on vielä niin tärkeä osa suomalaisuutta, että siihen ei saisi kajota edes leikillään.

        Toki tekstin hurjaan lukijamäärään vaikutti se, että suomi24 nosti ketjun etusivun banneriin. Tällöin lukijoiksi tuli myös ihmisiä jotka eivät näitä normaalisti lue.

        Olen saanut aloitukseni banneriin nyt neljännen kerran. Toki tämä näyttää olevan "kuohuttavin" sitten sitten teiniyttöni on raskaana- tekstin parin vuoden takaa.


    • Vasikka

      Viestin kirjoittajalle tiedoksi, että tapaus on otettu viranomaistutkintaan.

      • Niin että

        samat tyypit jotka keräsi risut noitarovion alle avauksen innoittamina, sytykkeiden kastuttua päättivät kokeilla jos noita hukkuisi koska nolasi lynkkausjoukot?

        Jos provoaminen häiritsee työsarkaa riittää tälläkin palstalla ihan helvetisti. Lycka till


      • Vai tarkoititko
        Niin että kirjoitti:

        samat tyypit jotka keräsi risut noitarovion alle avauksen innoittamina, sytykkeiden kastuttua päättivät kokeilla jos noita hukkuisi koska nolasi lynkkausjoukot?

        Jos provoaminen häiritsee työsarkaa riittää tälläkin palstalla ihan helvetisti. Lycka till

        että viestiketjun tappouhkaukset jotka kohdistettiin provoajaan, on otettu viranomaistutkintaan?


    • TESSA LIISA

      Tämä on Provo mutta niin mielenkiintoinen,sitä kohtaa mä naureskelen kun tuttavasi viihtyi siellä naapurissa joka sinun mielestä on helvetti niin hän viihtyi koko yön etkö ollukin kateellinen kun et itse hokannut hoitaa hommaa,taisi saada elämänsä hoidon ei tainnu aamulla jalat kantaa ku oli moisen potkun saanu naapurisi sängyssä Kyllä me ymmärretään että vähemmästäkin sitä on kateellinen olet itse varmaan katsonut sillä silmällä et ku pääsis peuhtaroimaan vällyjen väliin siitähän tämä kaikki rulianssi johtuukin naapurilla on vetävän näköinen muija,ja eikä ne eronneet sen sä valehtelit luuleksä että mies noin mahtavan naisen antais sulle ja sun kaverilles.naurattaa naurattaa niin kovasti et meinaa tukehtua.KUN SE OLI SUN TOIVE AJATTELUA ETTÄ TÄÄ KAUNIS TUMMA NAINEN OLIS VAPAALLA!NIIN SÄ LUULIT ETTÄ SULLA OIS MAHIKSIA!HAH HAH

    • Puskasuleima

      Lässyn lässyn!
      Terveisin: Puskasuleima

    • h e h

      Kaikki kotisohvapsykologit peukutti niin perkeleesti ammutaan aamun koittaessa viestejä ja nyt kiellettään tapahtunut heh heh.

      Kyllä tämä avaus viesteineen oli niin hyvä luonnekuvaus ihmisestä ettei paremmasta väliä.
      Lampaat joukkohysterian turvin suden kimpussa joka ruumiinavauksessa osottautuikin väripoikkeavuuden omaavaksi katraan jäseneksi jonka äiti oli nuoruudessaan eroottisessa suhteessa suden kanssa.

      • heh??

        Eikö viestiketjussa kerrota että avaajaan (provo) ip-koodi on selvityksessä ja viranomaistutkinta on käynnistetty.

        Vastaavasti avaajan väkivallalla uhkailu eri asteisina yms. ei aiheuttanut minkäänlaisia reaktioita edellisissä moraalinvartijoissa?

        ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

        Edellisen perusteella pitää varmaan hankkia mökille valvontakamerat haulikon lisäksi jos tulee vastaan tilanne missä omalta puolelta tippuu puun lehtiä naapurin puolelle tms. mahd. lynkkausjoukkojen takia asiaa "hiukan" liioitellen?

        Hätänumeroon soitellaan aikuisten oikeasti tasolla mm. edellisen kaltaisista elämän ja kuoleman asioista esimerkkinä naapuri vs. naapuri. Tieriidat jne. yleisin aihe käräjöintiin yms. yms. yms.


    • TOSINOKKELAA.

      Parhaita aloituksia, mitä silmiini on osunut. Sait suomalaisen perusluonteen näin helposti esiin. TUHATSATAMILJOONAAKAKSI pointtia sulle. Olit yliveto tässä aiheessa.

    • nuuksiossa

      Kenestäköhän tässä pitäisi eroon päästä? Luettelemasi kieroilut kyllä riittää vaikka rikosilmoitukseksi jos ei kanteeseen. Olisit itse voinut vaihtaa kesänviettopaikkaasi tai rauhoittua, nyt taitaa olla liian myöhäistä. Onko naapuri joku kylän oma asukki jota kukaan nyt ei nouse auttamaan vai oletko vain liian etevä?

    • 10+2

      Viikon paras, kiitos nauruista! :)) Sinussa on selvästi tarinaniskijän vikaa ja osa porukkaa näyttää ottaneen jutun ihan tosissaan! :))

    • kevatnurmi

      katso peiliin,mikä oot itse,jos naapurisi tekisi kaikki mitä sinä olet hänelle tehnyt olisitko iloinen

    • rakennetta ihastelen

      Nyt Suomi24:n toimituskin swäikähti yleisön palautetta ja muutti banneristaan "mökkinaapurin häätäminen2 - tekstiksi "kiusaamista vuosien ajan".

      Alkuperäinen kirjoittaja on jo ilmoittanut tekstin provoksi, mutta yhä jotkut ketjua lukemattomat kirjoittavat täyden raivon vallassa...

    • paskaa hölmöille

      On vaan ihmiset hölmöjä kun uskovat kaiken sonnan mitä palstalle kirjoitetaan, onneksi olkoon kaikki hölmöt. Seuraavaksi näille hyväuskoisille myydään kilon paketti paskaa postiennakolla, olisko vaikka 5€ kilohinta sopiva. Palstalla riehuva häirikkö kyllä keksii kaikkea mukavaa aika ajoin joten tarttukaa kiivaasti aiheisiin.

    • Tervettä = ?

      heh??
      25.8.2012 13:05
      2
      Sulje
      Eikö viestiketjussa kerrota että avaajaan (provo) ip-koodi on selvityksessä ja viranomaistutkinta on käynnistetty.

      Vastaavasti avaajan väkivallalla uhkailu eri asteisina yms. ei aiheuttanut minkäänlaisia reaktioita edellisissä moraalinvartijoissa?

    • tollot uskoivat

      Tämähän on samantyyppinen kieroilutarina kuin siinä Insinööri Jaatisen tapauksessa. Et olisi saanut tunnustaa provoksi vielä, lukijamäärä olisi tuplaantunut ja joku olisi tehnyt ehkä vääriä johtopäätöksiä...

    • Enpä totisesti halua sinua naapurikseni. En mökille enkä vakituiselle asunnolleni. Kummallista ettei osata elää sovussa. Käy lääkärissä.

    • Kaikkea kanssa

      Reppana olet,mutta koeta jaksaa...Nykyään onneksi löydetään kaikille sopiva lääkitys,ettei ihan ahistu:)

    • valehtelet

      En usko hetkeäkään, että tarina on provo.
      Aloittaja tuli julistamaan provoa heti, kun tajusi että aloitus ei saanut suosiota ja jopa pollisilla uhkailttiin.

      Tällaisia sairaita ihmisiä on, ja on aina olemassa ihmisiä, jotka menevät mukaan tällaiseen. Ympäristö tekee sokeaksi tyhmyydelle. Jos yksi menee mukaan, menee kohta seuraavakin. Ja vika aletaan nähdä pian uhrissa. Kukaan ei uskalla laittaa sosiopaatille/psykopaatille kampoihin koska pelkää joutuvansa tämän epäsuosioon, mikä tarkoittaisi koko yhteisön epäsuosiota. Koska psykopaatti ei anna kenenkään seurustella sen kanss, joka ei ole hänen suosiossaan.

      Lisäksi vaikuttaa siltä että aloittajalla on takanaan lisäksi raha, mikä on nykän paras motivaattori.

      • rauha lomapaikkaan

        Minä en valehdellut. Kuten tuolla jossain jo sanoin, juttu on keksitty, tässä on kuitenkin totuuden siemen mukana, eli mökkinaapureiden suhteet. Kun pelkkä kitinä inhottavasta mökkinaapurista (minulla ei ole siis omaa mökkiä) ei ketään sytytä näinä liioittelun päivinä, jätinkin pois naapurin syyttelyn ja otin toisen katsantokannan, eli miten mökkinaapurin saa pois. Siinä tuli vähän liioiteltua, yli puolelle kirjoittajista tuli todellakin sanottavaa.

        Toisaalta, koen onnistuneeni tekstin "hengessä", hyvä teksti kilahtaa, kuohuttaa, ärsyttää, herättää tunteita. SIlloin viesti on mennyt perille ja lukijalle tulee tarve sanoa oma mielipiteensä asiaan. Toki tuossa liioittelussa menin liian pitkälle, kun oikein poliisilla uhataan ja selvästi osa otti tarinan täytenä totena.

        Olen miettinyt eilisen päivän tätä ydinajatustani, eli miten olisi pitänyt kertoa inhottavasta mökkinaapurista, josta haluavat kaikki mökkiläiset ja paikalliset eroon. Olisiko pitänyt säveltää salakuvaamista, kiikarointia, mopolla ajelua järven rannalla toisten tonteilla, ammuskelua jne jne. Olisiko se herättänyt yhtä paljon ajatuksia lukijoissa? Niin, tätä ajatusta pitää työstää, sain sormilleni, myönnän, pääasia hukkui innostuneeseen kiusanteon kuvaamiseen.


      • et oo järjissäs
        rauha lomapaikkaan kirjoitti:

        Minä en valehdellut. Kuten tuolla jossain jo sanoin, juttu on keksitty, tässä on kuitenkin totuuden siemen mukana, eli mökkinaapureiden suhteet. Kun pelkkä kitinä inhottavasta mökkinaapurista (minulla ei ole siis omaa mökkiä) ei ketään sytytä näinä liioittelun päivinä, jätinkin pois naapurin syyttelyn ja otin toisen katsantokannan, eli miten mökkinaapurin saa pois. Siinä tuli vähän liioiteltua, yli puolelle kirjoittajista tuli todellakin sanottavaa.

        Toisaalta, koen onnistuneeni tekstin "hengessä", hyvä teksti kilahtaa, kuohuttaa, ärsyttää, herättää tunteita. SIlloin viesti on mennyt perille ja lukijalle tulee tarve sanoa oma mielipiteensä asiaan. Toki tuossa liioittelussa menin liian pitkälle, kun oikein poliisilla uhataan ja selvästi osa otti tarinan täytenä totena.

        Olen miettinyt eilisen päivän tätä ydinajatustani, eli miten olisi pitänyt kertoa inhottavasta mökkinaapurista, josta haluavat kaikki mökkiläiset ja paikalliset eroon. Olisiko pitänyt säveltää salakuvaamista, kiikarointia, mopolla ajelua järven rannalla toisten tonteilla, ammuskelua jne jne. Olisiko se herättänyt yhtä paljon ajatuksia lukijoissa? Niin, tätä ajatusta pitää työstää, sain sormilleni, myönnän, pääasia hukkui innostuneeseen kiusanteon kuvaamiseen.

        Mee hoitoon!


      • 7päivää taso
        rauha lomapaikkaan kirjoitti:

        Minä en valehdellut. Kuten tuolla jossain jo sanoin, juttu on keksitty, tässä on kuitenkin totuuden siemen mukana, eli mökkinaapureiden suhteet. Kun pelkkä kitinä inhottavasta mökkinaapurista (minulla ei ole siis omaa mökkiä) ei ketään sytytä näinä liioittelun päivinä, jätinkin pois naapurin syyttelyn ja otin toisen katsantokannan, eli miten mökkinaapurin saa pois. Siinä tuli vähän liioiteltua, yli puolelle kirjoittajista tuli todellakin sanottavaa.

        Toisaalta, koen onnistuneeni tekstin "hengessä", hyvä teksti kilahtaa, kuohuttaa, ärsyttää, herättää tunteita. SIlloin viesti on mennyt perille ja lukijalle tulee tarve sanoa oma mielipiteensä asiaan. Toki tuossa liioittelussa menin liian pitkälle, kun oikein poliisilla uhataan ja selvästi osa otti tarinan täytenä totena.

        Olen miettinyt eilisen päivän tätä ydinajatustani, eli miten olisi pitänyt kertoa inhottavasta mökkinaapurista, josta haluavat kaikki mökkiläiset ja paikalliset eroon. Olisiko pitänyt säveltää salakuvaamista, kiikarointia, mopolla ajelua järven rannalla toisten tonteilla, ammuskelua jne jne. Olisiko se herättänyt yhtä paljon ajatuksia lukijoissa? Niin, tätä ajatusta pitää työstää, sain sormilleni, myönnän, pääasia hukkui innostuneeseen kiusanteon kuvaamiseen.

        Itseä järkyttää yliampuvaa termiä käyttäen viestiketjussa vain se, että aikaansai valtavan kansanliikkeen palstan normaaliin viestiliikenteeseen nähden (ylläpito harrastaa samaa).

        Ei noin suurta joukkojen esiinamarssia olisi saanut aikaiseksi jos olisit liittänyt (keksinyt) tarinaan naapurin tekosia lisää. Se olis aiheuttanut vain sen, että muut olisi kertoneet omia vastaavankaltaisia juttuja. Syyllisen sijaan olisit ollut uhri jolle olisi toivoteltu hyvää jatkoa ja kärsivällisyyttä poliisiin sijaan. Itseasiassa poliisia olisi tarjoiltu edelleen mutta naapurillesi heh heh

        Ainoa "virhe" mihin "syyllistyit" oli se, ettet iskenyt välispiikkejä joissa olisit puolustellut tekojasi samalla arvostellen viestiketjuun osallistuneiden tyhmyyttä. Silloin viestien lukumärät voisi laskea kahdella tai jopa kolmella.

        Toimii muuten edelleen. Alkupään lynkkausviesteissä peukkuja on jo yli kolmensadan heh heh


    • 13+14=27

      Voihan vitalis, sain lukea todellisen hullun kirjoituksen. Paskaahan tuo oli mutta on aloittajalla jonkinasteinen "fel i huvud"

    • Kostoonsuloista

      Itse kyllästyin salmen toisella puolella aamuyölle möykkäävään mökkinaapuriin. Meno loppui öisin noin klo 04.00 ilmeisesti porukan sammumiseen. Tosin silloinkin joskus jäi stereot huutamaan pihalle.
      Aamuvirkkuna menin uimaan noin klo 05.00 ja jos oli sopivasuuntainen vire järven pinnalla rusautin uidessani aamupaskan veteen. Vire kuljetti sen sitten aamun aamupäivän aikana vastarannalle.
      Tällä konstilla loppui mökkinaapurin uimiset ja loppuihan ne äänekkäät juhlimisetkin.Kauhistelu on mahotonta heidän löydettyä ulosteeni laiturinsa vierestä.
      Minua nauratti.

      • shithappens

        Onhan se hienoa jos elämään tuo iloa suolentoiminta tuotoksineen? Vastaavasti iloa tuottavan asian jakaminen muiden ihmisten kanssa moninkertaistaa hyvän olon tunteen jota nimimerkki Kostoonsuloista varmaan tarkoitti = Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo?
        Edelleen aihepiirin ympäriltä herää kysymys, tarkoittaako sanonta : kellä onni on, hän onnen kätkeköön itsekeskeistä ihmistä joka ei jaa elämänsä iloa naapureidensa kanssa nimimerkki Kostoonsuloista tavoin?


    • JoutsenLaulu44

      Kevät on kauneimmillaan. Ja mökkinaapuri se vaan on palannut huutamaan ja metelöimään akkasa ja viinaksiensa kanssa rannalle. Niin että hyvää kesää ja toivotaan että hukkuvat humalassa jorpakkoon. Saattaa olla että löytyvät verkosta laiturinsa päästä kun ovat siihen sukelluspaikalle sen kännipäissään laskeneet.

    • Paulo

      No Onko Se Mokki Vai Asunto? Sillalailla voi aivan Vain Rentoutua!
      Mokilla aina tuloo ruuhkaa, kuten Naapureita!
      Niitten kans pitaa vaha olovana sietaa, nimittain mokki-elama on sellaasta!
      Ja sitte jos ei oma mokki sovi, niin silloon pitaa hakea niita miljoonia Kauniita Kesa-Jarven Rantoja Notta Sellaasta!
      Molin yks kesa kalastamassa Californiassa, notta se kapakan omistaja sanoi, : Ei tuu kalaa vai, jo viime-viikolla me sinne pantihin kaksi-kolome kalaa jo valamihiksi, Hah?
      Tottaolokohon ku ma menin kouluhun Vaasas, niin me saatihin Ruuat Jarvesta, eika kukaa ollu karehtimas!
      Kateus vie kalatkin jarvesta!

      • Paulo

        Ykskerta minaki oon kannis varaastanu polokupyoria ja polttoaineita nuotiolleni.

        Toivottavasti sina sitte osaat palautta ainaki polttopuut, jonsei polokupyoraa.
        Ku ollahan mettas, ja mettasta kotoosihin, niin pitaa aina antaa naapurin flikan menna mariahan:). Nimittaan silloon saa jo muutaki ku polttopuita? Hah?
        Sitapaitti, mita se polokupyora sulle maksaa, jos saa Hienua Tavaraa Ilimaaseksi? HAH?
        Ma veisin polttopuut naapurille ilimaaseksi, jos sellaasta "Tavaraa" sais vastapuoleheksi?
        Tallaastaki asiaa pitaas ryhtya ajattelemahan aiva kaharen sormen valista, , i.e. Tata tavaraa, Tai Tuota Nattia Tavaraa?
        Mutta jos sun akka on niin ikavan nakoonen, (Mita Sina Itse Luulet), niin ei muuta ku polttopuiuta hakemahan Justin ny,........mina pidan Kauniista Vaimostasi Huolen :) !!!!!???


      • Paulo
        Paulo kirjoitti:

        Ykskerta minaki oon kannis varaastanu polokupyoria ja polttoaineita nuotiolleni.

        Toivottavasti sina sitte osaat palautta ainaki polttopuut, jonsei polokupyoraa.
        Ku ollahan mettas, ja mettasta kotoosihin, niin pitaa aina antaa naapurin flikan menna mariahan:). Nimittaan silloon saa jo muutaki ku polttopuita? Hah?
        Sitapaitti, mita se polokupyora sulle maksaa, jos saa Hienua Tavaraa Ilimaaseksi? HAH?
        Ma veisin polttopuut naapurille ilimaaseksi, jos sellaasta "Tavaraa" sais vastapuoleheksi?
        Tallaastaki asiaa pitaas ryhtya ajattelemahan aiva kaharen sormen valista, , i.e. Tata tavaraa, Tai Tuota Nattia Tavaraa?
        Mutta jos sun akka on niin ikavan nakoonen, (Mita Sina Itse Luulet), niin ei muuta ku polttopuiuta hakemahan Justin ny,........mina pidan Kauniista Vaimostasi Huolen :) !!!!!???

        Kauniit Naiset Ensiksi, Sitten, Naapurin Natit Flikat, ja sillalailla! :)


    • rauha lomapaikkaan

      Vieläkös tämä roikkuu täällä?

      Älkää nyt enää ottako tätä tosissaan, oli parhaimpia tekstejäni.

    • mummeli puuhamaasta

      Mökkinaapurit jaaha. Meillä on itsellä mitä parhaimmat mökkinaapurit. Ei sitten minkään laista häiriötä. Toinen toistaan autellaan ja yhdessä vietetään välillä miellyttäviä kalan savustusiltoja. Mutta kyllä mökkialueella on yksi häirikkö. Hän puuttuu kaikkien muiden tekemisiin ja tekemättä jättämisiin. Oikea maanvaiva. Mutta lopulta päätimme että annetaan hänen elää omaa elämäänsä ja me muut eletään omaansa. Nyt kun on yli vuosi menny ja koko mökkikylä on kuin ei häntä olisi olemassakaan on hän jättänyt toiset rauhaan. Kokouksissa kaikki käyttäytyy asiallisesti mutta sen jälkeen kaikki on kuin ei häntä olisi olemassakaan. Muta rauha on mökkikyllään tullu. Niinhän se on, että naapuririitojen takia käräjäsalit on ylityöllistettyjä. Mutta sen sanon että naapurisopua kannattaa vaalia vaikka ei aina olisikkaan samaa mieltä naapurin kanssa. Elämä on silloin paljon helpompaa.

    • rauha_lomapaikkaan

      Vuosia on mennyt tuosta tekstistä, mutta täällä se vielä roikkuu. Kerrottakoon, että poliisi ei ole ottanut koskaan yhteyttä, mökin ostin vuosi sitten ja siskokin on päässyt kamalasta mökkinaapuristaan eroon, tosin lähes yhtä huono on uusikin naapuri,jotain kenneliä pitää mökillään, ulina ja haukunta on aikamoista 4-5 kertaa päivässä.

      Rauhallista elokuuta kaikille.

    • Anonyymi

      Ei jumalauta mikä kusipää olet.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe