Olen menossa viikonloppuna ensimmäistä kertaa näyttelyyn pentuni kanssa, mutta yksi asia on vielä epäselvä, mikäli pentuni sattuu olemaan ROP (ikinähän ei voi tietää =D). Jatkaako pennutkin vielä johonkin ryhmäkehään, kuten aikuiset koirat, vai voiko tuon mahsollisen rop- tuloksen jälkeen lähteä kotiin. Kyseessä KV-näyttely
Rop pentu
7
2090
Vastaukset
- hohhhoo
ainoa epäselväasia sulle taitaa olla se, mitä menet koirasi kanssa tukemaan.
tuskin koira tykkää ensinnäkään näyttelystä "harrastuksena", saatika tukea yhdessä sinun kanssasi kanssatovereitaan, kasvattamaan lopetusjonoja eläinlääkärillä.
ehkä isompi murheen aihe siinä sulle.- peksi251
taas näitä...hohhoijaa, onko pakko tulla tälle palstalle edes, jos olet niin näyttelyitä vastaan, kannataisiko sinunkin hannkia jokin muu harrastus, kuin tulla tänne avautumaan miten kauheaa kidutusta näyttelyt on..
- Riippuu siitä
Onko kyseessä normaali- vai pentunäyttely?
- lue kysymys
Etkö ymmärtänyt kysymystä ?
# tiedusteleva
22.8.2012 13:11
0
Olen menossa viikonloppuna ensimmäistä kertaa näyttelyyn pentuni kanssa, mutta yksi asia on vielä epäselvä, mikäli pentuni sattuu olemaan ROP (ikinähän ei voi tietää =D). Jatkaako pennutkin vielä johonkin ryhmäkehään, kuten aikuiset koirat, vai voiko tuon mahsollisen rop- tuloksen jälkeen lähteä kotiin. Kyseessä KV-näyttely #
- näyttelyt
Se saattaa jatkaa bis pentu kisaan mutta sitä kannattaa tiedustella tuomarilta tai sihteeriltä
- kehäs.kertoo
Kyllä kehäsihteeri en kertoo. Jos ei sano mitään, niin kysy kehäsihteereiiltä.
- kehätoimitsija
Yleisissä näyttelyissä (kr, rn, kv) ei Suomessa ole jatkokehiä pennuille. Erikois- ja pentunäyttelyissä on. Tavallisissa näyttelyissä voi ROP-pentu lähteä hyvillä mielin kotiin tai jäädä seuraamaan isojen arvostelua. Tervetuloa mukaan hauskaan harrastukseen!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4205424Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561818- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h59805- 67759
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55713- 35668