Olen paastolla ja haluaisinkin tietoa kuinka suorittaa suolihuuhtelu?
Käsisuihkusta suihkutin osa pois ja letku perään?
Onko muita käytännöllisiä keinoja?
APUA!
Mitä tehdä?
2
147
Vastaukset
- 13+5
Osta apteekista suolihuuhtelupussi. http://www.vogel.fi/advice/faq/faq.php#paasto5
- hyvä homma
4. Miten suolihuuhtelu suoritetaan?
Haalealla vedellä täytetty säiliö ripustetaan vähintään metrin korkeudelle. Letkun pää voidellaan vaseliinilla tai Bioforce Cremellä. Letkun pää asetetaan varovasti peräaukkoon.
Veden annetaan juosta vapaasti suoleen. Kun suolessa tuntuu jännitystä, vedentulo katkaistaan ja ulostetaan välillä. Suolihuuhtelun aikana on hyvä hieroa vatsaa kevyesti. Huuhteluasento vaihtelee, mutta useimmat paastoajat kokevat hyväksi vasemmalla kyljellä makaamisen tai polvilla,
pää kumarassa olemisen ("kumarrus Mekkaan"). Suolihuuhtelupussiin mahtuu n 1,5 litraa nestettä.
Suoliston sisällön määrästä riippuu, mahtuuko tämä sisälle kerralla vai useammassa erässä. Yleisimmin huuhteluaineena käytetään ruumiinlämpöistä, puhdasta vettä. Suolihuuhteluveteen voi lisätä myös 1 rkl Molkosania, jolla on suolistoa rauhoittava vaikutus.
Pussi maksaa Apteekissa n. 24€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816