Ostin pullon salmopet lohiäljyä kissoille. Olen ymmärtävinäni paketista (joka on saksaksi), että öljy tulee säilyttää huoneenlämmössä, mahdollisimman pimeässä. En kuitenkaan halua vanhingossa säilyttää väärin, joten miten muut ovat tälläistä tuotetta säilyttäneet?
Lähetin kysymyksen asiasta myös zooplussaan, josta tuotteen tilasin. Ja vastasivat että säilytetään kuivassa, viileässä ja pimeässä. Ensinnäkin tuo eroaa siitä mitä paketissa mielestäni lukee, ja toiseksi miten ihmeessä jotain säilytetään sekä kuivassa että viileässä? Keittiön kaappi on kuiva mutta lämmin ja toisaalta jääkaappi on viileä (ennemminkin kylmä kyllä) mutta kostea.
Voi huoh... apuja?
Lohiöljyn säilyttäminen?
masukisu
4
2434
Vastaukset
- Bolitrukki
Huoneenlämmössä, ja pimeässä, eli kaapissa
- 10+17
itselläni oli samaa öljyä ja pidin ihan normaalisti kaapissa piilossa :P eli ei jääkaappiin.. saattaa kuulemma mennä "huonoksi"..
- Mietintää
Pullotettu lohiöljy säilyy avattuna ihan yhtä tuoreena huoneenlämmössä, kuin lohifilee... Omega-3 aina jääkaappiin. Kasviöjyt on asia erikseen, kuten oliivi- ja rypsiöljy.
- öljyx
Jääkaappi on kuiva säilytystila joten se on juuri kuiva, viileä ja pimeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976