Uusi tatuointiliike kajaanissa?

asiakas assi

Mikä sen paikan nimi olikaan siinä bollssin vieressä? Yritän ettiä paikan nettisivuja muttakun en nyt ollenkaan muista että mikä Bodyart ?? se oli?

72

6877

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatskuri

Nimi on belesebuubi,ottaa vastaan kivimäessä.

• 11111222
      • teinitussi

just tuota teinituherrusta. Käykää kattomassa oikeita tatuointeja ja vertailkaa vähän...

• 22211111

Ihan hirveetä jälkeä. Toivottavasti nuo kuvat ei ole oikeesti kenenkään nahkassa?

• ,.x,mvngböslhgbx.-.z

Kauniita tatskoja. Etenkin tuo kaksi ruusua ja kello. Ja muutoinkin jälki näyttää ammattimaiselta.
        Huonekaluista sanotaan että entrattuja ja entisöityjä.
        Kannattaa olla tarkkana etteivät ole virolaisia, lehdissä on ollut että niissä on usein luteita ja pian koko koti on mustanaan luteista, viihtyvät etenkin verhotangon päällä, vuoteessa ja seinän raoissa!!!

• 346ergaeg6r
        ,.x,mvngböslhgbx.-.z kirjoitti:

Kauniita tatskoja. Etenkin tuo kaksi ruusua ja kello. Ja muutoinkin jälki näyttää ammattimaiselta.
        Huonekaluista sanotaan että entrattuja ja entisöityjä.
        Kannattaa olla tarkkana etteivät ole virolaisia, lehdissä on ollut että niissä on usein luteita ja pian koko koti on mustanaan luteista, viihtyvät etenkin verhotangon päällä, vuoteessa ja seinän raoissa!!!

Aloittelijan jälkeä. Ihan oikeasti kannattaa käydä katsomassa mitä ammattilaiset tekee. Jos nuo näyttää kauniilta, ei kyllä ole ennen tatuointia nähnyt. Lapsellisesti piirretty, varjostukset ihan mitä sattuu, viivat epätasaisia...ei näin.

• Hugehuge

Hirveetä shaissea!

• Näkyy
        teinitussi kirjoitti:

just tuota teinituherrusta. Käykää kattomassa oikeita tatuointeja ja vertailkaa vähän...

Parempi jälki kun tuolla toisella.

• ei jaksais

Tämä on niiiiin tyypillistä naisyrittäjille että koetetaan markkinoida omaa yritystä "ilmaiseksi" netissä tai kuuloluurissa. "mikäs se olikaan se uusi kirpputori? Olikos se siinä J-marketin naapurissa? Siellä kuuluu olevan niiiin mukavat myyjät jotka ei edes haise kovin pahalle!"

Ei se näin toimi tytöt.

• cxvokp+4

buhahaa! ...ei edes haise kovin pahalta!

• asiakas assi

Anteeksi vaan, mutta minä olen tämän keskustelun aloittaja. Ja harkitsin lävistyksen ottamista, en kylläkään tiedä tekeekö tämä yritys lävistyksiä, enkä ole siellä koskaan käynytkään ja nimeäkään en muistanut, siksi siis tämän keskustelun aloitin. Pyydän anteeksi jos tästä jotakin harmia on yrittäjille! Ja sinulle joka luulet että minä olen töissä tässä kyseisessä firmassa niin hohhoijaa, olen opiskelija Kainuun Ammattiopistossa ja opiskelen alaa joka ei liity tatuointeihin yhtään.

P.s Ihan hienoja kuvia noi mun mielestä on, vaikka en tatuionneista mitään tiedäkkään enkä yhtään omistakkaan, VIELÄ. Ehkä käyn teillä ottamassa ensimmäisen tatskani.

Ja viel semmonen juttu että puskaradiohan sen on parasta mainontaa.

• tsemppiä :)
        asiakas assi kirjoitti:

Anteeksi vaan, mutta minä olen tämän keskustelun aloittaja. Ja harkitsin lävistyksen ottamista, en kylläkään tiedä tekeekö tämä yritys lävistyksiä, enkä ole siellä koskaan käynytkään ja nimeäkään en muistanut, siksi siis tämän keskustelun aloitin. Pyydän anteeksi jos tästä jotakin harmia on yrittäjille! Ja sinulle joka luulet että minä olen töissä tässä kyseisessä firmassa niin hohhoijaa, olen opiskelija Kainuun Ammattiopistossa ja opiskelen alaa joka ei liity tatuointeihin yhtään.

P.s Ihan hienoja kuvia noi mun mielestä on, vaikka en tatuionneista mitään tiedäkkään enkä yhtään omistakkaan, VIELÄ. Ehkä käyn teillä ottamassa ensimmäisen tatskani.

Ja viel semmonen juttu että puskaradiohan sen on parasta mainontaa.

Onhan tää ihan perseestä et ku yrittää asiallisesti kysellä ni lähtee jutut aina ihan väärälle linjalle :( BodyArtissa ei tehdä lävistyksiä. Linnankulta kajaanissa tekee lävistyksiä, taitaa olla ainut paikka kajaanissa tällähetkellä.

Enpä usko et mitään harmia tästä on kellekkään, puskaradio todella on parasta mainosta, ei suomi24 :D

• 3845yghofdj

Laittakaa mainos lehteen niin ei tartte täällä koettaa mainostaa. Bodyfart on paikan nimi ja kauppapaikassa! Tuliko selväksi.

• roseninja

Onko se Puistolan tatuointiliike Helvetin enkeleiden pyörittämä? Itse en ainakaan sellaiseen uskaltaisi mennä kun niin paljon kaikkea lukenut milloin mistäkin tappeluista.

• 35yergdf

Ei ole Helvetin Enkeleiden pyörittämä. Ei ole edes pyörämies se kaveri. Ja älyttömän taitava tatuoitsija ja piirtäjä.

• Tatoo
        35yergdf kirjoitti:

Ei ole Helvetin Enkeleiden pyörittämä. Ei ole edes pyörämies se kaveri. Ja älyttömän taitava tatuoitsija ja piirtäjä.

Aha.

• onkija90
        35yergdf kirjoitti:

ei varmaan osaa edes polkupyörää ajaa...en ainakaan ole nähnyt!!

• pilalla mikäpilalla

kyllä on RUMAA kun ihminen kuvioi itseään.
      sen eteen tulee näkymätön huutomerkki MIKSI.
      ei sovi pirrellä.keksikää juttu joka häviää iholta ajankanssa .

• koomi6744

Nykyään tatuoinnit on aika yleisiä ja ihmisten silmät on tottuneet niihin, niidenkin, jotka ei itselleen tatuointia halua.
        Mutta joskus ne voivat olla melkoisen koomisia. Kuten erään naisen suuret olkavarren tatuoidut kiemurat. Ulkonäöllisesti ne olivat ihan ok, mutta kun hänelta kysyttiin mitä ne tarkoittavat, niin vastaus oli, että rauhaa ja sopusointua.
        Tämä nainen metsästi, ampui sorsi, jäniksiä ja hirviä ja mainosti olevansa hyvin herkkä.
        Tuli mieleen että joopajoo. Toki eläinten tappajat varmaan ovatkin siinä mielessä herkkiä että tuntevat itsensä jotenkin huonoiksi ja sitten pitää purkaa paha olo ja pätemisen tarve puolustuskyvyttömien tappamiseen.

• Elisa/BodyArt&Decor

Huh, huh... Tämmöseenkin joutuu törmäämään. Jokainen tehkööt itse päätöksensä.

• Mikä "tämmönen"

Siis anteeksi täsmentäsitkö mimmoseen "Tämmöseen".
        Kun en nyt tuosa viestissä törmää mihinkään.
        Unohtuiko linkki ?

• Ei unohtunut linkki, tarkoitan tätä keskustelua.

• xjkmcnfqåpero548nvmd

Jos joku aikoo ottaa tatuoinnin,niin olisihan se hyvä alkajaisiksi tietää mitä paikkoja Kajaanissa on. Bodyart, Red pink ja tämä Puistolan, mutta mikä paikan nimi on?

• asiakas assi

Siis se Red&White (?) korjatkaa jos oon väärässä) on vissiin muuttanut siitä Kelan vierestä puistolaan.

• zncdkjshrgh3pqåmznxc
        asiakas assi kirjoitti:

Siis se Red&White (?) korjatkaa jos oon väärässä) on vissiin muuttanut siitä Kelan vierestä puistolaan.

Siis kaksi tatuointiliikettä. Red pink ja tämä kauneuskeskuksen yhteydessä oleva.
        Ja toista siis epäillään helvetin enkeliksi, nehän juo ja sitten voi käsi täristä jne.
        Ja toinen on teinityttö? Minä menisin tähän kauneuskeskukseen, kuulostaa luotettavammalta.

Kannattaa selvittää tarkemmin nämä tapaukset.Ja jos haluaa pelata varman pääle voi ottaa tatskan siellä missä joku kuuluisuus, esim. Martina Aitolehti, siitä oli juttua ja kuvia aikoinaan lehdissä, mainostettiin hyväksi tatuoijaksi.

• Uvuvuhv

Red&white ink puistolassa. On tehnyt kuvia viime vuosituhannelta saakka. Palkittu ja suomen parhaita tekijöitä. Voin vain suositella. Eikä ole krapulassa eikä käsi tärise.

• ???
        Uvuvuhv kirjoitti:

Red&white ink puistolassa. On tehnyt kuvia viime vuosituhannelta saakka. Palkittu ja suomen parhaita tekijöitä. Voin vain suositella. Eikä ole krapulassa eikä käsi tärise.

hölöpöti pölöpöti, pohjolankatu 28. mikähän tuo support 81 on? sivuilla mainitaan kajaanin liike mutta ei ole kuvia galleriassa. kukahan tekijä lienee? Eikäkö oo rapulassa ja käsi ei tärise entäpä tuo epäily?
        entäs jos ketju onkin hänen mainostaan ja tuon toisen torpedointia?

http://www.redandwhiteink.com/liikkeet/kajaani/

• Naamakirjan naama
        ??? kirjoitti:

hölöpöti pölöpöti, pohjolankatu 28. mikähän tuo support 81 on? sivuilla mainitaan kajaanin liike mutta ei ole kuvia galleriassa. kukahan tekijä lienee? Eikäkö oo rapulassa ja käsi ei tärise entäpä tuo epäily?
        entäs jos ketju onkin hänen mainostaan ja tuon toisen torpedointia?

http://www.redandwhiteink.com/liikkeet/kajaani/

Kajaanin liike on facebookissa, samaa ketjua kun noi muutkin. Kuvia myös facessa.

• tarkkana..
        Uvuvuhv kirjoitti:

Onko todisteita.? Että on Suomen parhaita tekijöitä, onko siitä mainintaa muualla kuin tällä palstalla? Mitä palkintoja ja missä kilpailussa on voittanut. ?
        Esim. voitto pilkkikisassa ei kerro mitään ammattitaidosta.

• vertailin...
        Naamakirjan naama kirjoitti:

Kajaanin liike on facebookissa, samaa ketjua kun noi muutkin. Kuvia myös facessa.

Eipä ole tatskat sen kummempia noissa kuvissa kuin tämän nuoren, jo kokeneen, naisen tekemät.

• Jiiuc
        tarkkana.. kirjoitti:

Onko todisteita.? Että on Suomen parhaita tekijöitä, onko siitä mainintaa muualla kuin tällä palstalla? Mitä palkintoja ja missä kilpailussa on voittanut. ?
        Esim. voitto pilkkikisassa ei kerro mitään ammattitaidosta.

Eestissä viime vuonna ja nurmeksessa tänä vuonna palkittu.

• Vastenmielisiä YÄK

Jokainen tatuoinnin ottaja voisi samoin tein pyytää siihen oheen tekstin,
      - olen pönttö -

Pönttö siksi, koska pilaan kaunista ihoani jollain peruuttamattomalla älyttömällä kuvatuksella.. Tatuoinnit on hetken muoti-ilmiö, ja ne on hiivatin rumia ja vastenmielisä kaikki. Ihmetelkää sitten, kun teistä ei tykätä ja saatte inhoavia tuijotuksia.

• Ugh im indian

Niin, eihän tatuointeja ole tehty vasta kun noin 5000 vuotta. Aina on ihminen koristellut itseään ja aina tulee niin tekemäänkin. Minun mielipiteeni nahkan koristelun puolesta lienee yhtä arvokas kuin sinun sitä vastaan. Minä en kuitenkaan mainosta asiaani siihen kuulumattomilla topiceilla kuten sinä...

• ei oo tatuointia

Bodyartisti suomalaisittain, jos en väärin muista

• viseen

se teinityttö on 29 :D

• tsottsot...

Siis tässäkin yritettiin johdattaa ketjun lukijoita harhaan. Aikuinen nuori nainen jolla jo kokemusta ja osaa tehdä hyvin tatuoinnit.

• mitenkä

Vaikkei enkeli oliskaan ni supportti kuitennii?

• nouguildy

Supportti eli jonniilainen helvetin enkelien kannattaja? Maksaakohan jotahi siitä että saa käyttää 81 tunnusta? En tiiä mihin oikein vois luottaa, pitänee ottaa tatska helsingissä kun seuraavan kerran käyn.

• uskomattomia

Helvetin enkeleihin ei kuulu yhtään naista. Umpihomoja kaikki. Mitä helvettiä miehet tekevät keskenään. Ei miehet yleensä siedä toisiaansa jos ei ole tarkoin määriteltyä hierarkiaa ja rangaistuskäytäntöjä.

• mikkihiiri..
        uskomattomia kirjoitti:

Helvetin enkeleihin ei kuulu yhtään naista. Umpihomoja kaikki. Mitä helvettiä miehet tekevät keskenään. Ei miehet yleensä siedä toisiaansa jos ei ole tarkoin määriteltyä hierarkiaa ja rangaistuskäytäntöjä.

Poliisiorganisaatio on toinen hölmölä. Levitetään perusteetonta tietoa rikollisuuden kasvamisesta ja leviämisestä. Ei ole esitettäväksi mitään konkreettista tilastotietoa. Aina kun poliisiorganisaatio on leikkauksien kohteena niin rikoksista ym. asioista aletaan tiedottamaan. Vedotaan kansalaisten mielen asioihin.

• pallero..

Nämäkin support jutut voi hyvin olla tuulesta temmattuja. Onhan monella taviksella paidassaan canonbalsin palloja ja he:n kotkansiipiä, vain muutamia esimerkkejä mainitakseni.

• suppo rtti

Heh, heh, ai on vai? Saako sellaiset nahkaliivitkin Prismasta?

• keskityolennaiseen

Liivi ja paita on eri asioita.

• Asioista TIETÄVÄ

Selventääkseni muutamia asioita, joita täällä keskustelussa on jollain tapaa jo korjailtukkin, liittyen Red & White Ink Kajaaniin... 1. Tekijä EI ole Helvetin Enkeli, EIKÄ mikään rikollinen. 2. Tekijällä EI tärise kädet krapulassa, sillä hän EI juo, vaan on absolutisti. 3. Millaisista tatuoinneista kukakin sitten tykkää, makuasioista ei voi kiistellä. Kyseinen tekijä on ollut alalla 20 vuotta ja kuvia hänen tekeleistään voi käydä katsomassa esim seuraavasta linkistä https://www.facebook.com/pages/REDWHITE-INK-Kajaani/193162840764923?sk=photos

• styuighjk

Support. 81 löytyy myös tuolta naamakirjan tykkäyksistä. Kenenköhän mainosta tuntuu koko ketju olevan.........

• walhallafrombigcity

Mie kun laitan tribaalin käsivarteen ja autoon karvanopat ja itelle karjalalippiksen päähän. Niin on mää vaan pikkasen kovajätkä. Akat lankee ja ukot pelkää. ei tuu ihan heti yhtä tyylikästä vastaan.

• donhelmet

Ainahan voi kokeilla googlettaa noita route tai support juttuja ja numerosarjoja.

• Neutrologi

Kajaani on supportti kokonaan.

• ShakaaliNainen

Minä kävin joskus pari vuotta sitten siinä kelan vieressä kun se vielä oli pittbull tattoo, ja siellä ainai artisti valitteli rapulaansa että ei voikaan nyt tatuointia tehdä kun kädet tärisee :D sama tyyppi kun puistolassa nykyisin?

Tästä paistaa melko hyvin että taitaa olla yksi ja sama joka mollaa tuota uutta liikettä. Se kun on meleko helppoa näin nimettömänä.

• abso77

No ny thän on absolutisti kuten tuossa aiemmin jo mainitaan.

• ei vaikea valita

Ja kun hinnat ovat uudella vielä asialliset...

• JANI_TATTOO

Terve!! sain sattumalta käsiini tämän keskustelun!! eli pieni korjaus asiaan en käytä alkoholia olenkaan eli pittbulilla oli useampia tekiöitä eli en voi sanoa kuka oisi ollut kysessä! jotenka nää keskustelut voi tulla mulle reilusti kertomaan tänne puistolan tie 38 ja kattomaan olenko krapulassa!! ps.en yleensä kirjoita tämmösille keskustelu foorumeille mutta mutta nyt oli pakottava tarve saada oikaistua!!! se että mollaanko tota uutta liikettä niin voin sanoa että En ole mollannut enkä mollaa!!! ja se että me vanhanliiton kuvan tekijät ei arvostella toisiamme oli sitten aloittelija tai sit pitkänuran tehnyt! se on sitä ammatti ylpeyttä!!! TER JANI RED&WHITE INK! kaikille hyvää syksyn¨alkua!!!

• onnellinen12
        JANI_TATTOO kirjoitti:

Terve!! sain sattumalta käsiini tämän keskustelun!! eli pieni korjaus asiaan en käytä alkoholia olenkaan eli pittbulilla oli useampia tekiöitä eli en voi sanoa kuka oisi ollut kysessä! jotenka nää keskustelut voi tulla mulle reilusti kertomaan tänne puistolan tie 38 ja kattomaan olenko krapulassa!! ps.en yleensä kirjoita tämmösille keskustelu foorumeille mutta mutta nyt oli pakottava tarve saada oikaistua!!! se että mollaanko tota uutta liikettä niin voin sanoa että En ole mollannut enkä mollaa!!! ja se että me vanhanliiton kuvan tekijät ei arvostella toisiamme oli sitten aloittelija tai sit pitkänuran tehnyt! se on sitä ammatti ylpeyttä!!! TER JANI RED&WHITE INK! kaikille hyvää syksyn¨alkua!!!

muuten vaan sekoja puukin vielä!

• !!!!

Eikö se ole hyvä, että Kajaaniin tullut toinenkin tatuoija koska naisille saattaa olla mukavampi mennä naistatuoijalle jos varsinkin ottaa jonneki sellaseen kohtaan että joutuu olee vähissä vaatteissa. Ja jos ei tykkää esim. tämän naistatuoijan (body art&decorin) käden jäljestä niin ei mene sinne sitten. Jokainen päättäköön itte mistä tykkää.

• öyrgggh

taitaa olla HA.n omistuksessa tuo r v

• Minä vaan

Olen ottanut molemmat tatuoinnit Red &White ink:ssä ja olen eriittäin tyytyväinen tulokseen. Todella kiva kaveri ja ammattitaitoinen ja taidan vielä yhden ainakin käydä ottamassa :)

• JANI_TATTOO

TERVATULOA;))

• ei vaaratonta
    • vitun kakarat

Oletteko te pellet koskaan miettiny et kaikki ei haluu tehä nykyajan tapaan taidetta ? Te narun raiskaamat pellet alkaa itte tekee niitä tatskoja ja laittakaa kuvia ni aletaan sitte arvostelee ! Teinä tukkisin turpani !

• Nähty on

Nahkaan saa tehdä melkeimpä mitä vain niin halutessaan.
        Se on jokaisen oma asia mistä tatuointinsa ottaa.
        Tatuoijat arvostavat toisiaan ja ovat ylpeitä ammatistaan.
        Toisille on tämä taiteen lahja annettu.
        Hyvä että saadaan Kajaaniinkin vaihtoehtoja kun jokaisella tatuoijalla on oma kädenjälki joilla tatsat tehdään.

• no hätä

montaa mieltä voi olla kyseisestä puljusta ja tattoojasta, millä meritillä kyseinen artisti puhuu itsestään vanhanliiton tekijänä? ei se mielestäni tee vanhanliiton tekijää jos on liikkeessä duunissa, ja tatskanut frendejään joskus himassa? tietääkseni kyseisellä kaverilla ei ole tullut sijoituksia messuilla, ei edes niillä pienimmilläkään! : D

• COOLIA????

Mitä noista tatuoitsijoista kinaamaan. Tatuoinit ei nyt nykyään ole mikään omaperäisyyden osoitus. Joka toisella amis jampalla on joku tribaali kädessä. ihan yhtä omaperäistä olisi laittaa toyotaan karvanopat peiliin ja olvin lippis päähän.

Näitä leukaparta juntteja metrohousuissa ja tatuoinneissa on joka kulmalla 13 tusinassa tai löllöjä siideripissiksiä selkätatskojensa kanssa. kaikki yrittää näyttää joltain american chopper tai sons of anarchy tyypeiltä.

Mutta mikäpä siinä jos on juntti ja haluaa loppuelämän kertoa siitä muillekkin.

• 52111

tatuointi liikkeethän voisivat alkaa tatuointien ohessa myymään duudsoni isäntä lippiksiä ,olvinlippiksiä, karvanoppia, pet shop boys paitoja, aluvanteita ja korotussarjoja ym. ftsupport kamaa. Saatais muodikkaita tyyppejä kajaaniin.

• Veko Z.

Porukka höpisee täällä asioista joista eivät mitään tiedä. En ole eläessäni tavannut näin yhteisöllistä väkeä kuin näissä piireissä. Ei kyse ole niissä hommissa mistään organisoiduista joukkosurmista vaan kerhotoiminnasta. Ulkopuolinen osaa vaan olla niin naiivi median lietsomalle paskalle moottoripyörä kerhojen suhteen. "Ne tapaa ja uhkailee ihmisiä." No jumalauta voihan ei MC kerholainenkin tapaa ihmisä. Mummojen kutomapiiritkin olisivat varmasti rikollisia jos media sellaisen kuvan antaa. Support, prospect tai member. Yks hailee mitä kenenkin FB seinällä sanotaan!
      Olen kuullut että kainuulaiset on kateellista kansaa. Taitaa päteä aika hyvin kun näitä mustamaalaamisia ja solvauksia lukee.

PS. Totuus nyt vaan on se että meillä on aina parhaimmat kekkerit.

• louds

no tämä just ei ,tosiaankaan mun mielestä hääviä jälkeä tehnyt!! siksi varmaan muuttanut jo pois!!

• levanteri

Se vain on niin että molemmista saa paskaa nahkaan...
      Siellä kuvissa vain on ne onnistuneimmat, loppu 99% jää kantajansa ristiksi.

mm body artin tekele tämä: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/q77/s720x720/1383823_10151897569277801_418467042_n.jpg

Eikä se oo toisessakkaa paljo kummosempia: https://scontent-a-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1.0-9/387816_199596153454925_588975681_n.jpg
      Tuoki on niinku jonku yläaste ikääsen heppatytön tuhertama, mittasuhteet miten sattuu sinne päin ja moni muu tuolla yhtä huono, helvetin kaukana suomen parhaista.

• ooh1

voi pyhä sylvi.....

• cheesus

Voiko benikseen tatuoida Jeesuksen kuvan? Huutaa sitte vaan Jeesus tulee?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16