Saako kunnalta? Eniten kiinnostaisi päästä johonkin sairaalaan tai ryhmäkodin tapaiseen. Joko Tampereelle tai naapurikuntiin, esim. Nokia tai Ylöjärvi.
Kertokaa omista kokemuksistanne, mistä ootte paikan saanu ja ootteko ollu tyytyväisiä?
Mistä oppisopimuspaikka Tampereelta tai lähialueelta?LÄHIHOITAJA
4
946
Vastaukset
- epsukkainen
Toivottavasti saisin vastauksia :)
- Utelias tuleva lh
Minuakin kiinnostaisi tietää. :)
- Jokuvaanoon
Ainakin vissiin Suomen Valmennustalo välittää oppisopimuspaikkoja.
http://www.suomenvalmennustalo.fi/ - 4+13
Oppisopimuspaikkoja ei kukaan tai mikään taho välitä kenellekään. Paikka pitää jokaisen itse hankkia, eli pitää ottaa työnantajaan yhteyttä ja neuvotella asiasta. Ammattitaidottomana voi olla kiven takana, että yritys tai yrittäjä uskaltaisi palkata tuntemattoman ihmisen oppisopimukseen. Joillakin aloilla oppisopimus toimii hyvin sen jälkeen, kun on suhteita yrittäjään. Pitää siis olla tuttu henkilö yrittäjänä, tai suosituksia yrityksen muilta työntekijöiltä.
Kannattaa kuitenkin aluksi olla yhteydessä alan koulutusta järjestävän oppilaitoksen oppisopimustoimistoon, siellä neuvovat asiassasi eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838