Hei, täällä 50 mies etsii hauskaa naisseuraa karaokeen ja miksei tanssiinkin. Olen normaalimittainen, ehkä hiukan vatsaa kyllä on. Pituus yli 180 cm ja siisti. Jos Itäpuolelta löytyisi kivaa seuraa, niin ilmoitelkaa!
t. Iloa elämään
V: OLISIKO NAISSEURAA ILLANVIETTOON? H:KI
4
152
Vastaukset
- Ilona S
Heips!
Uskaltaisinko kysyä, minkälainen olet tanssijana??? Olen itse harrastanut tanssia jo pitempään, enkä tahtoisi kompastelevaa kamelia!
Mutta jos haluat, niin karaokekin voisi sopia.
terv. Ilona - Naisseuraa?
Moi, Tarjolla 38 mies etsii hauskaa naisseuraa tanssiin, rentoon jne. Olen normaali mittainen 74 kg ja 170 siisti mies. Jos samamittausta ta hoikka on aina plussa. Jos Itäpuolelta tai pidemppa löytyisi kivaa seuraa, niin ilmoitelkaa!
T.Han..
Iloa elämään.- H.R 25!
Olen 25v. Kuulostat mukavalta miestä:D)
jos uskallat, niin Miten otetaan yhteyttä?
T.Heidi
- Iltaseuraako...
Hei, alkuperäisenä ilmoittajana pyytäisin, että voisiko johonkin s-postiinne, Ilona, Heidi, jne. kirjoittaa, niin sovitaan tanssit tai karaoketkin.
Yst. terv. Yksikyttyräinen kameli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313970- 203558
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793357
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613254- 493061
- 292925
- 802769
- 542677
- 192387