Raskaus ja seksin määrä

o..p

Haluaisin tietää onko miten yleistä, että seksi elämä "lopahtaa" raskauden puolivälin jälkeen?
Minuun vaikuttaa ihan hirmuisesti, se kun tuntuu että en ole puolison mielestä enään lainkaan haluttava yms. Makuuhuoneessa harrastelu on niin vähäistä (1x vko), että itsetunto alkaa olla melko nolla lukeimissa...
Toinen muksu on meidän perheeseen tuloss ja muistelin, ettei ensimmäistä odotellessa ollut tälläisia "ongelmia"..
Ei sitä tietysti ole niin haluttavan näköinen ison vatsan ja pyöristyneiden muotojen kanss, miehen näkökulmasta..
Ottakaa kantaa :)

116

7476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanne90

      Meillä ainakin yhdynnät varsinkin jääneet vähiin, muunlainen seksi (käsipeli,eroottinen hieronta, lelut) on toiminut vähän paremmin.

      Miestä haittaa ajatus että lapsi on siinä kokoajan minussa kiinni, ei hän perhepedissäkään haluaisi alkaa seksiä harrastamaan. Ymmärrän kyllä oikein loistavasti. Pelkää "häiritsevänsä" vauvaa. :)

      About 6 viikkkoa ennen laskettua aikaa sanoi ettei enää oikein halua kun kaikki paikat tuntuu jo liian pehmeiltä ja liian myötäileviltä. Myönsin silloin itsellenikin että on kyllä jäänyt lantiolihasten treenaaminen väliin... Ja aloin treenata taas mikä on osaltaan parantanut seksiä (silloin harvoin kun sitä on) ja myöskin virtsanpidätyskyky on parantunut. Äitini totesi että hyvä treenailla, palautuu nopeammin synnytyksestä.

      Kolmas syy meillä seksin vähenemiseen on ainakin näin loppuvaiheessa asentojen niukkuus.

      Toivottavasti sinulla on ollut yhtä hyvä tuuri siinä mielessä kuin minulla: hellittely ja koskettelu on lisääntynyt samassa suhteessa kuin seksi on vähentyt ;) Yhdessä ollaan jo hekumoitu sitä kun saan taas kroppani "kokonaan itselleni", mitä kaikkea halutaan tehdä. Fantasioikaa yhdessä! Se on kutkuttavaa... ;D

      • nanne90

        Jatkan vielä... Minua ainakin helpotti kun mies oli rehellinen ja sanoi kauniisti että alat tuntumaan jo niiiiiiin pehmeältä ettei oikein tunnu enään. Kauniisti muotoiltu rehellinen vastaus on aina mukavampi kuin valehtelu/tekosyyt/rumasti lausuttu kommentti. Vaikka saattaakin ottaa itsetunnon päälle hetken aikaa (kyllä siinä hetki tosiaan meni herneillessä ennen kuin itselleni myönsin että on jäänyt treenit välistä). Pyytäkää arvon ladyt siis rehellistä, kauniisti muotoiltua palautetta ja miettikää sitä hetkinen ihan rauhassa ennen syvää loukkaantumista. :D

        Tosin näistä muista syistä johtuen myös miehen "juhlakunto" on heikentynyt eikä halua enään edes suuseksiä samalla tavalla. (!?!?!?!?!?) On sanonut vain odottavansa sitä että saa vuoteemme taas vain meidän kahden käyttöön. Saa katsoa mikä on tulevaisuus sitten synnytyksen jälkeen


      • Sikuriina

        Olipa mukava lukea lämminhenkistä viestiäsi. Kovin kuulostaa teillä olevan hyvin asiat. Olet vähän puutteessa, mutta ymmärrät miestäsi ja teillä on jotain muuta korvaavaa hyvää tähän aikaan. Onnea sinulle!


      • :Nainenmyös
        nanne90 kirjoitti:

        Jatkan vielä... Minua ainakin helpotti kun mies oli rehellinen ja sanoi kauniisti että alat tuntumaan jo niiiiiiin pehmeältä ettei oikein tunnu enään. Kauniisti muotoiltu rehellinen vastaus on aina mukavampi kuin valehtelu/tekosyyt/rumasti lausuttu kommentti. Vaikka saattaakin ottaa itsetunnon päälle hetken aikaa (kyllä siinä hetki tosiaan meni herneillessä ennen kuin itselleni myönsin että on jäänyt treenit välistä). Pyytäkää arvon ladyt siis rehellistä, kauniisti muotoiltua palautetta ja miettikää sitä hetkinen ihan rauhassa ennen syvää loukkaantumista. :D

        Tosin näistä muista syistä johtuen myös miehen "juhlakunto" on heikentynyt eikä halua enään edes suuseksiä samalla tavalla. (!?!?!?!?!?) On sanonut vain odottavansa sitä että saa vuoteemme taas vain meidän kahden käyttöön. Saa katsoa mikä on tulevaisuus sitten synnytyksen jälkeen

        Aika luusereita ootte kyllä naisiksi!
        Miksi sun pitäisi ajatella muuta kuin lastasi?!

        Raskaana ollessa suihinotto!Miehelläsi on ongelmaa.

        Kummallisia nykynaiset,Puistattaa!


      • Les Bos
        nanne90 kirjoitti:

        Jatkan vielä... Minua ainakin helpotti kun mies oli rehellinen ja sanoi kauniisti että alat tuntumaan jo niiiiiiin pehmeältä ettei oikein tunnu enään. Kauniisti muotoiltu rehellinen vastaus on aina mukavampi kuin valehtelu/tekosyyt/rumasti lausuttu kommentti. Vaikka saattaakin ottaa itsetunnon päälle hetken aikaa (kyllä siinä hetki tosiaan meni herneillessä ennen kuin itselleni myönsin että on jäänyt treenit välistä). Pyytäkää arvon ladyt siis rehellistä, kauniisti muotoiltua palautetta ja miettikää sitä hetkinen ihan rauhassa ennen syvää loukkaantumista. :D

        Tosin näistä muista syistä johtuen myös miehen "juhlakunto" on heikentynyt eikä halua enään edes suuseksiä samalla tavalla. (!?!?!?!?!?) On sanonut vain odottavansa sitä että saa vuoteemme taas vain meidän kahden käyttöön. Saa katsoa mikä on tulevaisuus sitten synnytyksen jälkeen

        Miksi ihmeessä aloittaja ei hommaa naista?

        Todellinen rakkaustarina syntyi tässäkin keskustelussa heti kun ensimmäinen vastaus nimimerkiltä nanne90 tuli.

        Tuollaista avoimuutta ja asioista keskustelua ei synny miehen ja naisen välille, itse olen täysin sitä mieltä että vanhemmille ja niin sanotuille rumille naisille (kauniisti sanottuna "ei niin himottuja naisia") ehdottomasti paras kumppani on toinen nainen, JA TODELLA HYVÄ YSTÄVÄ! varsinkin.


      • Niin makaa kuin...
        :Nainenmyös kirjoitti:

        Aika luusereita ootte kyllä naisiksi!
        Miksi sun pitäisi ajatella muuta kuin lastasi?!

        Raskaana ollessa suihinotto!Miehelläsi on ongelmaa.

        Kummallisia nykynaiset,Puistattaa!

        Vieraisiin vaan,mars mars! :D


      • =I
        Les Bos kirjoitti:

        Miksi ihmeessä aloittaja ei hommaa naista?

        Todellinen rakkaustarina syntyi tässäkin keskustelussa heti kun ensimmäinen vastaus nimimerkiltä nanne90 tuli.

        Tuollaista avoimuutta ja asioista keskustelua ei synny miehen ja naisen välille, itse olen täysin sitä mieltä että vanhemmille ja niin sanotuille rumille naisille (kauniisti sanottuna "ei niin himottuja naisia") ehdottomasti paras kumppani on toinen nainen, JA TODELLA HYVÄ YSTÄVÄ! varsinkin.

        Varmaan siksi aloittaja ei hommaa naista kun on nainen aj oletettavasti hetero.


      • Les Bos
        =I kirjoitti:

        Varmaan siksi aloittaja ei hommaa naista kun on nainen aj oletettavasti hetero.

        Niin varmaan ja oletettavasti jne... mutta vastaapas tähän:

        Minkälainen "hetero" mies voi olla epämiellyttävän näköisellä naisella?

        Kyllä sellainen suhde perustuu ihan muihin asioihin ja on täysin selkeä fakta että mitä ystävyyteen tulee, niin nainen on naisen paras ystävä.

        En missään nimessä väheksy sitäkään ystävyyttä missä on kahta eri sukupuolta.


      • nanne90
        :Nainenmyös kirjoitti:

        Aika luusereita ootte kyllä naisiksi!
        Miksi sun pitäisi ajatella muuta kuin lastasi?!

        Raskaana ollessa suihinotto!Miehelläsi on ongelmaa.

        Kummallisia nykynaiset,Puistattaa!

        kävikös mielessä että ehkäpä Minä tykkään ottaa suihin ja tuottaa miehelleni mielihyvää...? Mikä este raskaus muka suuseksille on jos kumpikin siitä nauttii? Kuului ohjelmistoon ennen raskautta, raskauden aikana ja toivottavasti myös sen jälkeen. Minä nimenomaan sitä antavana osapuolena, ja minun nautintoni mies varmistaa muilla tavoilla kyllä, joten tasan on palikat.

        Ehkäpä siksi pitäisi ajatella muutakin kuin lasta, että parisuhde pysyy kunnossa? Parisuhde ja siihen kuuluvat osa-alueet kun eivät haihdu siksi että saadaan lapsi alulle ja maailmaan. Ja miehenihän nimenomaan on ollut se haluttomampi osapuoli seksin saralla kun ON AJATELLUT LASTA eikä halua häiritä/vahingoittaa häntä tai minua kun lastamme kannan. Se siitä mieheni ongelmasta. Enkäpä minä olenkin nyt mielestäsi se ongelmainen? ;)


      • nanne90
        nanne90 kirjoitti:

        kävikös mielessä että ehkäpä Minä tykkään ottaa suihin ja tuottaa miehelleni mielihyvää...? Mikä este raskaus muka suuseksille on jos kumpikin siitä nauttii? Kuului ohjelmistoon ennen raskautta, raskauden aikana ja toivottavasti myös sen jälkeen. Minä nimenomaan sitä antavana osapuolena, ja minun nautintoni mies varmistaa muilla tavoilla kyllä, joten tasan on palikat.

        Ehkäpä siksi pitäisi ajatella muutakin kuin lasta, että parisuhde pysyy kunnossa? Parisuhde ja siihen kuuluvat osa-alueet kun eivät haihdu siksi että saadaan lapsi alulle ja maailmaan. Ja miehenihän nimenomaan on ollut se haluttomampi osapuoli seksin saralla kun ON AJATELLUT LASTA eikä halua häiritä/vahingoittaa häntä tai minua kun lastamme kannan. Se siitä mieheni ongelmasta. Enkäpä minä olenkin nyt mielestäsi se ongelmainen? ;)

        Niin, eikä se että vanhemmilla on seksielämää, ole lapselta pois vaan päinvastoin. Vanhemmilla tyydyttävä seksielämä ja parisuhde muutenkin kunnossa--> tiukempi ja sitoutuneempi perhe-->pienempi tod.näk erolle. Ihan parin viime vuoden aikana tullut valitettavasti seurattua mitä tapahtuu jos ei muista vauva-arjessa pitää parisuhteesta huolta.


    • elsaR

      Voih, mulla on kyllä seksihalut kadonneet ihan tyystin raskauden, viikkojakaan ei ole vasta kuin 15, joten ei voi mitään isoa mahaa syyttää. Ei vaan kertakaikkiaan tee mieli, itse asiassa ihan vastenmielistä ajatus seksistä. Ja sitten on huono omatunto ja syyllisyys asiasta, vaikkei mies mitenkään syyttele eikä painosta. Pari kertaa olen itse painostanut itseni seksiin, ja siitä on tullut konkreettisesti itku silmään.

      Oudointa on kuitenkin se, että näen paljon eroottisia unia ja useimmiten vieraista miehistä. Onko muilla tällaista?

      • N

        Kuulostaa säästöposulta.


    • sessitön

      Täällä on vähän sama juttu kun sulla elsaR. Ei tee yhtään mieli mutta uniin tulee vaikka ja mitä.. En pysty ollenkaan rentoutumaan kun tiedän että vauva on välissä :D Jotenkin koko aika ajatus lähtee harhailemaan vauvaan ja koita siinä sitte.. Tiedän ettei seksi haittaa vauvaa mitenkään mutta ei vaan iske niin ei iske. Ja harmittaa kyllä niin pirusti kun olis ihanaa nauttia seksistä! Täällä viikkoja reilu 19..

    • ninin

      "Ei sitä tietysti ole niin haluttavan näköinen ison vatsan ja pyöristyneiden muotojen kanss, miehen näkökulmasta.."

      Meillä on kyllä mies ollut ihan samalla tavalla kiinnostunut seksistä ennen lapsia, raskauksien aikana ja lasten jälkeenkin. Itselläni sen sijaan halut tuntuu vähenevän jatkuvasti, tällä hetkellä toivon että tilanne paranisi sitten kun lopetan toisen lapsen imetyksen ja saisi oman kropan ihan kokonaan itselleen. Tällä hetkellä seksiä 1x kk.

    • o..p

      Mun mielestä on vain huikee ero siinä, että on itse kroppaan tyytyväinen, ja raskausaikana kun ylimääräistä on kertynyt ( 12 kg), selluliitit yms, verrattuna siihen kun pystyy liikkumaan ja pitämään kropan "timmimpänä"... Se vain vaikuttaa ihan suoraan siihen miten paljon seksiä halutaan, ja miten paljon helpompaa se on toteuttaa... Itse odottelen että pääsen tästä vatsasta eroon ja lenkkipoluille, jospa se sitä myötä makkari elämäkin palailee normaaleihin uomiin.
      Ihana ninin jos sulla on mies nuin innokas puuhailemaan. Toivottavasti omaskin halut palaa.. Imetys on kanssa sellainen juttu joka ei mun mielestä ainakaan lisää halukkuutta, itse tykkään puuhailla rintsikat päällä kun on imetyskausi meneillään ;)

    • ...

      meillä oli seksiä ihan loppuun asti, ilta ennen synnytyksen alkua rakasteltiin vielä, yöllä alkoi supistaa ja menimme sairaalaan.. nyt kun lapsi on jo kaksi vuotias, olen huomannut, että seksiä on viikon-puolentoista välein. haluja ei minulla enää oikein ole, laskeskelen päiviä, milloin velvollisuus on hoidettava. mitenkähän tässä näin kävi...

      • Kireä nainen

        Kannattaa jättää lapset tekemättä niin välttyy näiltä ongelmilta. Miehet käyvät vieraissa halukkaiden ja tiukkojen naisten luona, t. Nainen 3o v lapseton


      • hoonattu 0n
        Kireä nainen kirjoitti:

        Kannattaa jättää lapset tekemättä niin välttyy näiltä ongelmilta. Miehet käyvät vieraissa halukkaiden ja tiukkojen naisten luona, t. Nainen 3o v lapseton

        kuulosti kyllä täysin löysän "miehen" jutuilta.


    • syksy tulee

      Meillä hommat oli alkuraskaudessa tauolla, olin niin kamalan väsynyt ettei seksiä tehnyt yhtään mieli. Mies ymmärsi tämän hyvin. Sitten jossain vaiheessa kun oloni parani, olisiko ollut ennen raskauden puoliväliä, niin omat halut alkoi suorastaan kukoistaa enemmänkin ja mieshän sen otti oikein hyvin ;) Loppuun asti harrastettiin, tosin lopussa jo harvoin kun itsellä olo niin kömpelö ja mies pelkäsi jo satuttavansa minua tai vauvaa. Itse sain raskauden aikana helpommin ja parempia orgasmeja, eikä pyöristyminen haitannut meitä kumpaakaan. Päinvastoin, rakastin raskausmahaani ja mies piti minua kauniina ja seksikkäänä.

    • zdmgjkhkjl

      Mulla itsellä kävi niin päin että seksi halut vaan lisäänty raskauden aikana :D

    • ............

      1 x viikkohan on usein!

      • GoddesXXX

        Ei tasan ole!!

        Kyllä normaali keskiverto on 4 kertaa!!

        Voi teitä peiton alla pimeessä pöhnijöitä!


    • hmmm..

      Synnytyksen jälkeen se seksi vasta loppuukin!

    • ö

      Meillä seksielämä kiihtyi puolenvälin jälkeen kun vatsa ja rinnat alkoivat pyöristymään kunnolla ja tunsin itseni todella seksikkääksi.
      Nyt viikolla 36 tunnen itseni vieläkin seksikkääksi mutta varsinaista yhdyntää ei olla harrastettu kait pariin viikkoon. Eilen yritettiin vähän mutta ei siitä mitään tullut kun molempia alkoi naurattamaan kun mies yrittää kiivetä mahan päälle ja itse meinaan tukehtua jos pitää jalkoja nostaa ylös :D
      Suosittelen muuten päällä oloa, saa paremmin henkeä!

      Toisaalta ollaan aina pidetty yhtä paljon jos ei enemmänkin suuseksistä ja surruttimista yms., ne toimii vielä hyvin parisen kertaa viikossa :)

      Jos muuten immeiset puhutte että harrastatte yhdyntää "vain" kerran viikossa niin munkin mielestä se on aika usein!

      • Sikuriina

        Hih ja heh, sain mukavan hyväntuuliset naurut tuosta, kun kuvailit edellistä yhdynnän yrittämistä. Mukavat jatkot ja onnea perheenlisäykselle!


      • asennon vaihto

        Hyvä asento viimeisissään raskaana olevalle naiselle on kylkiasento. Mies tulee takaapäin ja ollaan sängyssä kuljellään. Nautinnollista ja mies voi hallita työtnöjen "syvyyttä". Ei pohjaan ettei lapselle käy mitään.

        Outoa että edes yritätte sellaista asentoa että mies kiipeää vatsan päälle. Eihän siinä asennossa voi viimeisillään raskaana ollessa rakastella!!!


      • mahannussijoita?
        asennon vaihto kirjoitti:

        Hyvä asento viimeisissään raskaana olevalle naiselle on kylkiasento. Mies tulee takaapäin ja ollaan sängyssä kuljellään. Nautinnollista ja mies voi hallita työtnöjen "syvyyttä". Ei pohjaan ettei lapselle käy mitään.

        Outoa että edes yritätte sellaista asentoa että mies kiipeää vatsan päälle. Eihän siinä asennossa voi viimeisillään raskaana ollessa rakastella!!!

        Kai nyt miehellä on käsissä sen verran voimaa, että pitää oma painonsa poissa raskautetun mahan päältä. Kyllä se yhtymäkohta löytyy sieltä vähän alempaa..


    • hormonit hyrräsi

      Silloin raskausaikana tein ihan samoja asioita vartalon suhteen kun ennen esikoisen odotustakin. Sain itselleni mielihyvää ja etenkin mieheni kiinnostuksen pysymään jopa parempana synnytykseen asti. Peitto heilui useasti viikossa sinne synnytykseen asti, ja tuolloin opin saamaan niitä peräkkäisiä orgasmeja.
      Treenasin jo aiemmin rakastelulihaksiani (geishakuulat) ja samoin odottaessa melkein päivittäin. Ihokarvat (kaikki kaulasta alasp,) pidin poissa kuten muutenkin ja viime kuukaudet kosmetologin avulla se onnistui hyvin. Vartalonhoito rasvauksineen, ja etenkin suurentuneitten rintojen voitelu ym sellainen oli yhteistä "esileikkiä"!

    • o..p

      Hyviä vinkkejä;) Mun mielestä kerta viikkoon ei todellakaan ole usein, jos on tottunut "saamaan" vähintään viisi x / vko:ssa.
      Tietty suhteet on erillaisia, mutta meillä seksillä on melko vahva osa yhteisissä puuhasteluissa. Nuista asennosta, ei kyll puhettakaan että muut asennot toimis kun naisen päällä olo, meinaa vain kysyä vähän kuntoa, kun painoa on yli 10 kg "ylimääräistä"...
      Paljon vaikuttaa mielialaan ja itsetuntoon etenkin raskausaikana miehen muukin kohtelu, hellyyden osoitus, ja kiinnostus yleenssäkkin ; jos seksi ei oikein kulje/onnistu.

      • ............

        Saanko kysyä minkä ikäisiä olette? Siis kun tuota seksin määrää mietin...


      • Ei moukkia tänne

        Köyhillä työttömillä maalaisilla ei ole muita harrastuksia kuin seksi.


      • Lisää moukkia!
        Ei moukkia tänne kirjoitti:

        Köyhillä työttömillä maalaisilla ei ole muita harrastuksia kuin seksi.

        City ihmisillä ne onki jo värkit surkastunu siihen tahtiin,että ainoo erotiikka/seksi on joku TV-mainos! :D


    • Minnuli72

      kyllä ne seksihalut on raskauden myötä lisääntyneet.Nyt on 28 viikkoa menossa:)

    • ()€€€

      Itkettää ja surettaa kun tajus että oma mies ei ole tehnyt aloitetta n. Kk. Plaah olen kai oksettava

      • niinpäniin

        Meillä ihan sama homma. Mä olen tehnyt aloitteen kuukauden sisään - kahdesti. Eli ei kovin räiskyvää... ;) Mä luulen, että teillä sama homma kuin meillä; mies jotenkin kokee, ettei halua rasittaa tai painostaa ja siksi ei tee aloitetta. Sä olet varmasti ihan yhtä ihana kuin ennenkin (niin mä ainakin itselleni tsemppaan..). Läheisyyttä meillä kuitenkin on, sivelyä, pussailua, hierontaa (siis ihan hartia - alaselkä -linjalla).


    • 28+2

      Meillä on ainakin seksin määrä vähentynyt huomattavasti raskauden myötä. Mies on sanonut että tuntuu kuin vauva olisi niin sanotusti liian läsnä, eikä pidä ajatuksesta että "ruikkii" vauvan päälle. Tiedämme kyllä molemmat ettei seksistä ole vauvalle mitään haittaa mutta näin meillä.
      Eipä tosin ole omatkaan halut missään katossa olleet joten tämä tilanne sopii meille hyvin. Läheisyyttä muuten on sitten sitäkin enemmän. :)
      Ei meillä ennen raskauttakaan sitä seksiä niin älyttömän usein ollut. Kun lueskelin tuossa että jollain ollut vähintään 5 kertaa viikossa niin kyllä meillä mentiin oikeastaan siinä kerran viikossa linjalla. Paitsi tietysti silloin kun vauvaa yritettiin :D

    • o..p

      Ihanaa, kohtalotovereita löytyy, just tuo aloitteen tekeminen on siirtynyt täysin omalle vastulle, mikä on ollut ennen raskautta miehen heiniä...
      Jos itse ei sitä aloitetta tee, niin jääpi kyllä peiton heilutukset kokonaan. Viellä olisi reilu kolme viikkoa laskettuun aikaan, tätä kuivaa kautta jäljellä, jospa sitä tokenis siitä synnytyksestä ja pääsisi taas helpommin harrastelemaan.
      Avauduin hiljattain miehelle, kun niin paha oli olla itsellä tän asian tiimoilta, niin kyllä läheisyyttä on onneksi ennemmän ilmassa...

    • Panomiekkonen

      Yleensä aktiivinen ja viriili seksielämä laantuu raskausajaksi, kun mies ei halua, koska saa pillua muutenkin. Pihtaava nainen taas on halukas raskaana ollessaan ja siksi moni tumpelomuna nussii raskausaikana pallit kupilla meneen nysämulkullaan.

      • Tirp**

        Siinä pikku nysämulkku ilmeisesti kertoo ihan omia kokemuksiaan.


    • .....

      En tiedä.

    • 69

      jos mies osaa seksin tyydyttää hän naisen ensin ja sukuelimet turpoavat miestä varten jos nainen osaa seksin pukeutuu hän sen mukaan ja on raskaanakin viehättävä :D

      • Mies

        Raskaana oleva nainen on kaunis ja haluttava katseltava. Pyöristyneet muodot lisäsivät kiihkeitä katseita, hyväilyjä ja kosketteluja. Meillä rakastelua raskauden puolen välin jälkeen ollut enemmän naisen lisääntyneen halukkuuden vuoksi. Nainen myös nauttinut seksistä enemmän tuntoherkkyyden lisäännyttyä. Pyöristyvä vatsa ei menoa haittaa: nouse miehen päälle ratsaille.


      • akkahki2
        Mies kirjoitti:

        Raskaana oleva nainen on kaunis ja haluttava katseltava. Pyöristyneet muodot lisäsivät kiihkeitä katseita, hyväilyjä ja kosketteluja. Meillä rakastelua raskauden puolen välin jälkeen ollut enemmän naisen lisääntyneen halukkuuden vuoksi. Nainen myös nauttinut seksistä enemmän tuntoherkkyyden lisäännyttyä. Pyöristyvä vatsa ei menoa haittaa: nouse miehen päälle ratsaille.

        Sori vain, mutta monen ihmisen (sekä naisten että miesten) mielestä raskaana oleva nainen on kaikkea muuta kuin kauneimmillaan. Itsekin olen sitä mieltä. Sille ei voi mitään, jos mies ei vaan pidä sinua haluttavana, toki se on todella ikävää. Tärkeintä on varmaan se, että pyrkisi pitämään itsensä kunnossa jos vain mahdollista ja yrittää pitää itseään seksikkäänä. Omakohtaista kokemusta ei ole koska en ole ollut raskaana enkä tule jatkossakaan olemaan.

        Ylipäätään perheen perustaminen voi tehdä ns. tepposet seksielämälle. Muistelen lukeneeni jostain, että nykyään on hyvin yleistä, että ero tulee silloin, kun lapsi on noin vuoden ikäinen. Parisuhde muuttuu yhtäkkiä perheeksi, eikä keskinäistä aikaa ole enää koskaan samalla tavalla kuin ennen lapsia. Kaikki eivät sitä siedä. Silloin kannattaisi miettiä, haluaako niitä lapsia oikeasti ollenkaan.


    • 1+1=2

      Sexiä voi takaa päin..Ei ole pullea vatsa tiellä!!!

    • ö

      En tiedä onko teillä sama juttu kun meillä mutta meillä vaan puhutaan suoraan näistä asioista :) Eli: Mies sanoi jo monta viikkoa sitten että koska hän ei aina tiedä koska minulla on kipuja niin hän jättää varsinaisen seksin ehdottelut minulle etten tuntisi mielipahaa jos kieltäydyn useaan kertaan. Joskus olen tuntenut morkkista jos on useaan kertaan peräkkäin menneet halut ristiin ja tuntuu kurjalta toisen puolesta. Niinä kertoina kun olen sitten halunnut niin mies on ollut heti valmiina :)

      Eniten mulla vaikuttaa haluihin kömpelyys, supistelut ja tunne että vauva on välissä. Vauvan ollessa paikallaan pystyn keskittymään oleelliseen, mutta jos toinen hakkaa iloisesti kylkiluita tai virtsarakkoa niin ei paljoa paneta :D

      Seksillä tarkoitan siis ihan yhdyntää. Suuseksiä ja muuta sellaista johon raskaus ei vaikuta mies ehdottelee ihan normaalisti :)

    • Rakkaus
      Haluaisin tietää onko miten yleistä, että seksi elämä "lopahtaa" raskauden puolivälin jälkeen. Aikansa kutakin,silloin on paikallaan,hellät kosketukset ja hyväilyt ei ain voi olla seksikäskään etenkään miehet.
      Viiden lapsen kasvattajana tiedän sen hyvin,yski on sen sijaan huomioitava mitä on alttarilla luvattu se rakkaus nyt on sen aika naisella tunteet vaeltavat ylös ja alas,anteeksi antamus virheistä lujittaa liittoa avoin molemmin puolin.

    • Törkee stondis :D

      Kai sä voit edes kädellä ja suulla jeesata, kun kanki seisoo yötä päivää?
      Jos et pillua anna, niin sitten kädellä ja suulla ainakin balssit tyhjiksi
      ja spegut vaikka masun päälle XD

    • stadin kundi

      Maatalon pojalle tulee nuoruus ja emakot mieleen, kun painaa pulleavatsaista naista takaapäin.

      • Landen kundi

        Kaupungin pojulla ei tule mitään mieleen,eikä tarvikkaan kun painaa omaa pikku siideri valastaan,onhan se jo ihan emakon mentäväkin.


    • ...

      Eiköhän tuo ole ihan ymmärrettävää, että miestä ällöttää turvonnut ja paisunut vartalo.

      • Kauneimillaan....

        Minusta nainen on kauneimillaan raskauden aikana ja meillä on asia hoitunut hyvin melkein viimeisiin hetkiin. Onnea teille.


      • Isä ja Mies

        Luultavasti tämä kolme pistettä ... kuin moni muukin ovat feikkejä. Toinen vaihtoehto on täysin kypsymätön ihminen.
        Meillä vaimoni kanssa toimi myös puheyhteys, joten raskaudenaikaiset asennot ja halutkin tulivat selviksi. Mielestäni miehen täytyy ottaa huomioon naisen raskaus ja rakastella tavalla, joka ei tuota ongelmia.

        Aivan raskauden loppuaikana takaa kylkiasennossa onnistui oikein hyvin ja itse käytin samalla vaimoni tyydyttämiseen myös käsiäni. kyllä miehen käsivarsi ylettyy pullukkavatsankin yli.

        Raskaana oleva nainen on kaunis, oikea hedelmällisyyden Venus .

        Hellikää ja rakastelkaa tavalla, joka tuntuu kummallekin parhaalta.


    • ....

      Meitin perheessä ei mitään ongelmia. Ihan yhtä paljon ennen raskautta, raskauden aikana ja nyt imetyksen aikana. Mukavaa oli kyl saada yhdyntä ja ratsastaminen takasin, ku ei oo isoo vattaa tiellä =)

    • raskauskaunistaa

      Minusta nainen on erittäin kaunis kun hän on raskaana. Minä halusin useammin yhdyntöjä raskauden aikana vaimon kanssa kun normaalisti. Me rakasteltiin yli 3 kertaa viikossa.

      • Suloist

        Samaa mieltä ja samoin meillä.


      • o..p

        Minulla on myös rakastaja, alkoi himottaa enemmän. Ja en ees tiedä, kenen lapsi on.. ;D


    • o..p

      Siksi olen pettänyt miestäni pari kertaa, ei ole hömö huomannut :D

    • MK99

      Nainen on kauneimmillaan raskaana ollessaan.Ei ole ihanampaa kuin pyöreä vauvamasu ja kun saa tuntea vauvan liikkeet.

    • Nykyään yh

      Minun mieheni ei halunnut minua lainkaan raskauden aikana, mikä oli todella loukkaavaa. Itse olisin halunnut useasti. Ihanaa, että osa tämän palstan miehistä ajattelee niin kauniisti vaimostaan! Onnea teille kaikille!

    • mmmmies

      ei ole viehättävä

    • Se riippuu niin paljon siitä, millaisista naisita miehet pitävät. Esikoiseni isää ei haitannut raskauteni aikana lainkaan raskauden mukana tuomat muodot, sillä 1) olin jo ennenstään hieman pullukka ja 2) hän pitää tuhdimmista naisista.

      Meillä tosin seksielämään ja sen hiljentymiseen vaikkutti raskaus aikana se, että itselläni ei ollut juurikaan kiinnostusta kun vauva ja kasvava maha kiinnostivat enemmän ja synnytyksen jälkeen meni oma aikansa, ennen kuin oli jälkivuoto loppunut, jälkitarkistuksessa käyty ja energiaa mihinkään ylimääräiseen.

      Nykyään olen lapsen kanssa kaksin, sillä ero tuli heinäkuussa lapsen isän kanssa, tosin ei seksin tähden ja tällä hetkellä oeln kyllä niin tympääntynyt ja turhautunut miehiin yleisestikin ottaen, että ei voisi vähempää kiinnostaakaan! Tuntuu, että kaikki miehet ajattelevat VAIN JA AINOASTAAN seksiä ja rahaa ja niiden ajatusmaailma yltää yhtä pitkälle kuin oma kalun pää!

      • kypsymätön 83v mies

        Mulla ajatusmaailma ei yllä edes oman kalun päähän asti eikä todellakaan johdu siitä, että kalu olisi pitkä.

        Raskaana olevat naiset ovat kyllä pornosti haluttavia. Siis tämä madonna (äiti) ja huora (himokas nainen) -tematiikka, jota koko suomalainen sodanjälkeinen kertomakirjallisuus käsittelee.


    • qwertyuizz

      meillä siirryttiin b rapun puolelle kun mies pelkäsi kanssa ruikkivan lapsen päälle. sit sai laukaista rojut peräsuoleen josta ne sitten seuraavalla kerralla kun oli vessaan asiaa ruikin pois ja ulostelääkkenäkin maino asia

      • ei b-osastoon

        Tiesittekö naiset, että anaaliyhdyntä löysyttää peräsuolen lihaksia niin että vanhemmalla iällä on sen "suuremman hädän" pidättäminen ongelma. Kannattaa harkita tarkasti, haluaako sellaisia vaivoja.

        Tästä ei paljon puhuta kun asia on niin kiusallinen, mutta pitäsi silti.


      • yyyhvbbll
        ei b-osastoon kirjoitti:

        Tiesittekö naiset, että anaaliyhdyntä löysyttää peräsuolen lihaksia niin että vanhemmalla iällä on sen "suuremman hädän" pidättäminen ongelma. Kannattaa harkita tarkasti, haluaako sellaisia vaivoja.

        Tästä ei paljon puhuta kun asia on niin kiusallinen, mutta pitäsi silti.

        Urbaanilegendaa... Ei pidä paikkaansa.


      • normaali parasta
        yyyhvbbll kirjoitti:

        Urbaanilegendaa... Ei pidä paikkaansa.

        Ei ole legendaa. Vanhainkodeissa on paljon naisia joilla ulosteenpidätysongelma. Häveliäästi kertovat miksi näin on. Samalla neuvovat meitä nuoria naisia varomaan anaaliyhdyntää.

        Olen kuullut myös paljon tarinoita näistä entisaikojen "ihanista" avioliitoista mitenkä miehet ovat panneet vaimojaan anaaliin, suuhun, kainaloon, ja josksu sinne "oikeaan" paikkaankin väkisin ja väsyttämällä, välillä jopa raiskaten...


    • M82_USKOMATONTA

      Voi kurjuus! En kyllä enää halua lapsia kun tämän ketjun luin. :( Siis seksiä viikossa 1x - 1x/kk välillä. :O Eihän tuo ole mahdollista? Parisuhteessa vielä. Joka päivä tekee mieli kuitenkin. Joutuisi aikuisviihdettä katsella päivittäin tai käydä vieraissa. Aivan kauhea ajatus jo tuo kerran viikossa nykyisen pari kertaa päivässä tahtiin verrattuna. Sitten vielä näitä naisia riittää näköjään, jolla lapsen tulo on vienyt halut kokonaan. Siis WTF? Tässähän on automaattisesti naisen vaihto edessä, jos tämmöinen toteutuisi. Sitten makselet 18vuoden pätkää elatusmaksua. Käyttäkää kumia ja unohtakaa muksut. Pysyy naisella paikatkin kunnossa.

      Loppupäätelmä: ÄLKÄÄ HYVÄT MIEHET TEHKÖ NAISIANNE RASKAAKSI!! Siihen loppuu nautinnot. Hommatkaa vaikka joku eläin yhdessä ja hoitakaa sitä. Seksin tulo ei lopu. :)

      • Jakka

        Olet teini. Tai muuten todella kypsymätön. Mikään muu ei ole mahdollista. Seukkaa vaan eläinten kanssa, tuollaiselle moukalle toimii, naista tuskin saisitkaan.


    • näin meillä

      Meillä oli seksiä vielä sinä päivänä kun lähdin synnyttämään. Harmitti että pitää niin varoen olla, mutta himot hyrräsi entiseen tapaan. Samoin heti synnytyksen jälkeen olisimme voineet rakastella, mutta oli pakko odotella että paikat paranee.

      Seksi luisti koko ajan kun olin naimisissa, mutta sitli ero tuli. Ei ollut seksin puute syynä vaan muut asiat.

      Joten ei se avioelämä silti välttämättä onnea tuo vaikka raskauden ja vauva-ajan aikana seksiä olisi yllin kyllin.

    • ihmettelijä 100

      ?

      "Makuuhuoneessa harrastelu on niin vähäistä (1x vko), että itsetunto alkaa olla melko nolla lukeimissa"...

      Mitä mahtoi itsetuntosi olla kun et seurustellut ja elit omineen tai äidin hoivassa ?....

      Ei lisättäviä kysymyksiä!

      • alax <3 <3 <3 <3 <3

        on paljonkin!!!!! ah


    • isä myös!

      Nainen on silloin parhaillaan kun se on raskaana....Nam ja todella seksikäs!!!!!

    • ukkomies-

      Ei ole mitään kiihottavampaa kuin na1da raskaana olevaa naista takaapäin. Vauvamasu on seksikäs, toisin kuin samankokoinen pullalla kasvatettu löysä makkara.

      • -Z-

        Ehdottomasti samaa mieltä ukkomiehen kanssa.


    • Kahden lapsen iskä

      No fuckin way...raskaana olevat ovat ällöjä...

    • Hertta

      Ihania miehiä tuntuu teillä muilla olevan, mulla taas oli niin että mies suorastaan pakotti seksiin vaikka en olis yhtään halunnut, painosti ja painosti eikä antanut nukkuakaan ja kävin silloin töissäkin (ukko ite päivät kotona ku työtön)..:(

      Lapsia tuli kuitenkin kaksi tuolle ukolle tehtyä (murkkuja jo) ja olishan se ihana vielä yksi pikkuinen..mutta on selvää että mies vaihtoon ekaksi, on sen verran jäänyt traumoja aikaisemmista raskauksista ja muutenki alkanut ällöttään koko ukko.

      Vielähän täsä iän puolesta ehtis, tuli senverran nuorena tehtyä nuo ensimmäiset..

    • pinehköjä ongelmat

      Odottakaahan, kun naisesta tulee mummu. Niin jopahan tulee virallinen ilmoitus, että nyt on sitten seksihommat loppu. Ei auta muuta kuin uhata lähettää nelikymppinen viehättävä rouva vanhainkotiin. Se saattaa auttaa hetkeksi. Eli pieniä nuo raskausajan seksiongelmat, vaikka isolta silloin tuntuivatkin. Eipä kumma, että amerikoissa miehet ottavat parinkymmenen vuoden välein uuden vaimon.

      • Make5555

        Jos olet oskari olematon, ei se mummokaan sulle anna. Paranna omaa käytöstäsi ja toimintaasi siellä sänkykammarin puolella, niin ehkä sullekin lohkee.


    • nyt melkein 6kk äipä

      Pientä pohujustusta nyt ensin. Minä kaksikymmentäkahdeksan, mies kolmekymmentäviisi. Olimme siis yrittäneet noin kolme vuotta saada vauvaa aluille, onnistumatta asiassa. Saimme kyllä muutaman positiivisen testin mutta ne päätyivät keskenmenoon hyvin nopeasti.
      Sitten kun vihdoin uskalsimme toivoa että joko nyt, oltiin jo viikolla kahdeksantoista. Ennen tätä harrastimme seksiä noin viisi kertaa viikossa. Sen jälkeen meni kuukausi ilman että mies ilmaisi minkäänlaista halua. Kun kysyin niin sanoi että pelkää että tulevalle vauvalle sattuu jotain jos rakastelemme. Sanoi että tekee jopa enemmän mieli kuin ennen kun "jotenkin muutut niin kauniiksi" hänen sanoilla. Sovimme että minä teen aloitteet ja hetken aikaa rakastelimme noin neljä kertaa viikossa, sitten kaksi kertaa mutta noin kuukausi ennen synnytystä sanoin että nyt on stop kun aloin tuntemaan että kohta on menoa. Nyt rakastelemme noin kaksi kertaa viikossa koska ukko on kotona vain perjantai illasta sunnuntai iltaan :)

      • AlfMelmac

        Hyvä, että ukkosi on samoissa hommissa, sanoi että mukava vieraissa. Kotona voi harrastaa vain viikonloppuisin.


    • hyyyihhh

      raskausarpinen iso maha, meinaa muuten oksennus tulla....

    • Paneva mies.

      Kirottu olkoon se parisuhde joka ei pane joka päivä kelillä kuin kelillä.

    • papinmuori

      Ihan kuin panisitte naista ja lasta yht aikaa..

    • hyhhyhyhyh

      Itse koen miehenä sen paisuvan mahan ja ajatuksen, että lapsi on naisen sisällä todella vastenmieliseltä seksin kannalta. Muuten nainen on todella seksikäs, vaikka vauvamasun kanssa, mutta seksin näkökulmasta ajatus on minusta oksettava.

    • Lurpsista

      Mielenkiintoinen postaus, meillä ei oo kyllä ollu ongelmia, alkuun se jäi (ensimmäinen raskaus vaimolla.) Sitten tajusimme että miksi helkkarissa me ilman seksiä ollaan. Vasta nyt (4vk synnytykseen) on normaali sekstailu loppunut mutta puuhailemme muuta vastapainoksi. Olen myös kokenut vaimoni hyvin seksikkääksi raskauden aikana.

      Koittakaa jutella, niin meillä ainakin tilanne normalisoitui!

    • Mun mielestä ei ole mitään kiihottavampaa kuin viimeisillään raskaana oleva nainen, itsellä kolme kasta, nainen ollut kiimaisin silloin, joten itsekin syttyy siitä. Meitä miehiä on moneksi.....

    • M

      Huomenta

    • perämela

      Onkohan sit itekkin ollut joskus yhtä lapsellinen ei oikein muista enää millaista se oli silloin joksus ennen näitä vuosia.

      mutta ihme kun on yksin ollut kohta kymmenen vuotta niin alkaa olla ajtus, että tästä vapaudestani en luovu !

      • stadin kundi

        Parahin alias Perämela. Naisen raskaus ei ole ongelma, kun mela suosii peräreikää.


    • myyjä

      Ei se kovin yleistä ole.

    • näin meillä

      Alkuväsymyksen ajaksi hiukan hiipui, muttei loppunut. Nyt taas puolen välin tietämillä on omat halut lisääntyneet ja seksiä tekee usein mieli. En usko, että meidän seksielämä kokee notkahdusta raskauden edetessäkään. Kumpikin tykkää seksistä ja toisistaan, eikä raskautta koeta kumpikaan rumentavana tekijänä.

      Eri asia jos jostain syystä lääkäri kieltää seksin harrastamisen, että olis joku ongelma tai vaaratilanne. Tai olisin kamalan kipeä.

    • NnnnNNnnn

      Taidan kuulua siihen onnelliseen porukkaan, jolla raskauden myötä seksielämä on noussut korviin! Olemme 30-kieppeillä, yhdessä jo yli 10 vuotta. Aina olen hormonaallista ehkäisyä käyttänyt. Seksi jäi viimeisinä vuosina kirjaimellisesti about 10 kertaan vuodessa kun ei enää tehnyt mieli. Uskoin sen johtuvan arjesta, pitkästä yhdessä olosta tms. Ilmeisesti kuitenkin juuri tuo hormonaallinen ehkäisy vaikutti minuun siten, että lipido katosi lähes kokonaan. Tämän johdosta olen vakaasti päättänyt siirtyä pelkkään kondomiin synnytyksen jälkeen, sillä ero entiseen on ollut huomattava seksin suhteen.

      Raskauden myötä parhaassa tapauksessa olemme harrastaneet seksiä kaksi kertaa päivässä, minun aloitteesta! Laskettu aika on huomenna ja vasta äsken jatkettiin ennen mieheni töihin lähtöä=) Vähän meinasi tulla paussia kömpelyyden vuoksi, mutta kyllä se vaikeudet voittaa jos mieli on kohillaan=) Jatkossa en jaksaisi laskea, mikä on paljon ja mikä vähän kun ääripäitä on tullut parisuhteen myötä kokeiltua.

      Niin ja ei sitä vauvaa haittaa nämä jutut ollenkaan! Niin kauan kun homma tuntuu hyvältä äidistä, voidaan juttua jatkaa! Ja pienenä vinkkinä suosittelen pornoa jos ei heti haluta=) Netistä löytyy ilmaista pornoa tuutin täydeltä, mikä mukavasti lämittelee niin miehen kuin naisen mieltä ja tuo uusia ideoita ja vinkkejä makuukammarin puolelle. Tässä jo haaveilee synnytyksen jälkeisestä elämästä kun saa oman kehonsa takaisin, mihin kaikkeen sitä sitten taipuukaan;)

    • z

      Miehen spermassa on hermosolujen kasvutekijää, ja ihan lapsekin kannalta olisi erittäin hyvä että imisit miehesi spermaa mahdollisimman paljon sisääsi.

      Ja miehellesi olisi hyvä kertoa tämä, niin hän varmasti ihan velvollisuudestakin antaisi sinulle milloin haluat.

      PS. miehesi varmaan ajattelee että seksi tekee pahaa vatsassa olevalle vauvalle, joten älä ota itseesi niin vakavasti. Parhain terveisin.

    • AlfMelmac

      Enään sanaa ei ole olemassa, vaan enää. Takaapäin siihen toiseen reikään tai varovasti siihen toiseen ettei kalu rytkytä kohtua. Mies tyytyväinen, kun välillä imutat ja voihan mies nuolla sitä kohtaa.

    • Panomies

      Me rakasteltiin kyllä yhtä paljon kuin ennenkin. Erona, että panin takaapäin ja kyljittäin. Ei tuntunut hyvältä, että joudun makaamaan mahan eli sen vauvan päällä.

      • Raskaus ja psyyke.

    • -exmamma-

      Minua ei raskaus ollenkaan "haitannut" vaan päinvastoin! Mieheni kyllä tuli "liiankin" varovaiseksi ja häntä pelotti kyllä ihan turhaan.
      Nyt hän haluaisi vielä toisen, koska ei ekan aikana uskaltanut -ja minulla jo ikää 41v eli ei kiitos....

      Tärkeintähän se on että kuuntelee omaa kehoaan ja puhutaan yhdessä asoista, peloista jne... mutta läheisyys ei saisi missään nimessä unohtua raskausaikana! Silloin sitä vasta kaipaakin hellyyttä, ja läheisyyttäs. Seksi tulee siinä vähän kuin " kaupan päälle" ! :o)

    • rakastelu

      ei se ole mikään este, vaikka nainen on raskaana. muistan kun minä vaimoani rakastelin jopa viimeisillään asti. ainut mikä siinä on, se että viimeisllään rakastelu käynnistää synnytyksen. näin on käynyt.

    • Wemputti

      Ainakin minä näin naiseni erittäin haluttavana ja seksikkäänä kun hän odotti esikoistamme. Mutta seksielämää ei raskauden aikana ollut minkäänlaista eikä myöskään raskauden jälkeen. Ei olis pitänyt pistää eukkoa paksuksi ollenkaan. Nyt mietin että jätänkö vai petänkö..

    • uskova 75

      No jospa kysymyksessä onkin uskalluksesta enempi kuin haluttavuudesta?? Omalla kohdallani(siis oon mies) oli kysymys siitä etten uskaltanut harrastaa seksiä yhtä usein kuin ennen raskautta. Aattelin että se sattuu naista tahi haittaa jotenkin sikiötä.

    • näin kävi meillä

      Pelottaa että kalu menee vauvan suuhun tms. Siksi en loppuraskauden aikana enää halunnut...

    • ddddddddddd

      Tän on oltava provo. Seksiä on vain kerran viikossa. Just joo.

      • älä työnnä kauaa

        Pakko olla provo kun kaikki ei käykään niin kuin pornofilmeissä.

        - Täytetäänkö tankki?
        - Ei vaan spermapankki!
        - Uuuuuhhhhh...
        - Aaaaaaahhh....


      • ..............

        Niinpä. Ei kukaan täysjärkinen valita kun seksiä on kerta viikkoon.


    • Mies 50 v

      Raskaana oleva nainen on kaunis ja haluttava. Eikä tarvitse edes pelätä raskaaksituloa tai jännittää sitä. :) Minulla ei koskaan muuten ole ollut niin villiä ja tyydyttävää seksiä kuin vaimon ollessa raskaana.

    • Greenman

      Raskaana oleva nainen on aivan kaamean näköinen turvonnut mätisäkki! En mistään hinnasta paina sellaista kuin takaapäin perärööriin. Silloin ei tarvitse katsella sen turvonnutta naamaa ja tunkiolta näyttävää haisevaa majavaa! Ja raskaana olevan naisen rinnat, hyi olkoon mitkä turvonneet rahkakasat! Phyi!

    • tecnical doctor

      Lääketieteellisesti paras asento takaapäin ja kyljellään jos pillua pitää saada raskauden aikana. Tidän paljon vammaisina syntyneitä mutta onko yhdynnät olleet syy siihen on vaikaa todistaa.

    • Henkilöstö

      Kaikki on mahdollista! :)

    • ah ah ahaah

      miehet on seksikkäitä

      • Onnellinen vaimo

        Me harrastettiin yhdyntää ihan vauvan syntymään asti 1-4krt viikossa ihan niinkuin ennen raskauttakin.Kaks raskautta takana ja kummassakin sama homma.Itellä ei aina tehnyt mieli,mut mies osas hyvin "lämmitellä" ja aina annoin kun halusi :)


    • -----Johnny87----

      Mikä mies se semmonen on joka ei muijansa kanssa rakastele tämän ollessa tiineenä? :) eihän se ole mies eikä mikään jos sitä kuvottaa se kun muijalle on vähän muotoja tullu, kun on se kuitenki sitä ennenkin puikottanu, mahaasukista päätellen tai sit on postimies käyny tai jotain :) niin ja onhan se nyt paljon seksikkäämpi se raskaana olevan muijan masu, kun joku semmonen kalja keissi :D

    • Pori33M

      Raskaana oleva nainen, On kaunis! Ja haluttava
      Eritoten jos nainen on söpö, niin massu lisää haluttavuutta!
      Aina kääntyy pää kaupungilla ja välillä tuntuu ettei muita edes kaupoissa pyöri. NamNam!

    • Tinkle Trousers

      No jos se on jo pantu paksuksi ja tiineeksi, eikö tehtävä ole suoritettu?

      Makuasioita nämä muotojutut. Joillekin naisen uudet muodot herättävät uteliaisuuden, toisilla eivät ja toiset kokevat lapsen olemassaolon, läsnäolon häiritseväksi.

      Mutta funktionaalisesti seksillä on jo saatu tulos aikaiseksi, joten...

    • ennen kaikki oli...

      ...TOISIN
      mielenkiintosta toi ku jokku miehet tuntuu ällöävän niitä naisen saamia "ylimääräsiä" siinä raskauden aikana mutta sitten kelpaa kyllä työntää pelivälineensä peppuun josta kuiteski normaalisti sitä paskaa kulkee... luulis senki sillo ällöttävän?!?!?
      itellä ei oo ongelmia siinä että vaimo enemmän tai vähemän pyöristyy raskauden aikana,ongelmana on se ettei vaimoa oo kiinnostanu seksi kun tosi harvoin ekan lapsen syntymän jälkeen ja siitä on kolmisen vuotta niin vähän ahistaa nyt kun emäntä uudestaan raskaana ja alkuun on loppunut kokonaan toi sänkyharrastus kipujen ja väsymyksen takia niin että tuleeko se olemaan tätä sitten aina jatkossa...
      ei jaksais enään oikeen syttyä pokusta ja serlan talouspaperista ja toi vieraissa käynti on ollu aina itelle tosi kielteinen ajatus,mutta jos ei muu auta niin ennemmin luovun periaatteistani kuin perheestäni ja joudun alkaa käymään sit vieraissa sillä se mitä puutteessa eläminen tekee mielenterveydelle on vaaralllista :(
      kertokaa toki mitä kannattaisi teherä???

    • lu.oo.

      Osallistu enenmmän kotitöihin ja lapsien hoitoon, arkeen yleensäkkin niin jospa vaimoke ei olis niin väsynyt. Ja järjestele niin että vaimo pääsee välillä pois kotoa rentoutumaan..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2595
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1629
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1525
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      133
      1418
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1229
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      322
      985
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      964
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      900
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      80
      893
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      845
    Aihe