Pieni keittolevy mukaan matkalle

Äityliini10

Heips! Olemme perheeni kanssa menossa lomamatkalle. Majoituksena on meille bungalovi, jossa ei ole muuta keittiövarustelua, kuin jääkaappi. Oisko hullua ottaa mukaan pienikeittolevy (painaa n.2kg) ja paistinpannu, niin voisi kokkailla välillä " kotosallakin"? Mitä ootta mieltä?

12

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Folke West

Muistakaa ottaa myös tuulipuku mukaan, ja hernekeittoa!!!

• kaikkeasita kuulee

Jos hotellissanne on vain jaakaappi, se voi tarkoittaa ettei siella ihan noin vain voi alkaa paistaa makkaroita yms. En ole moista viela kuullut !

• Ervo A

Pistorasiat voivat olla ongelma ja miten lienee kuormituksen laita? Vaikka eipä sillä, olen karavaanari ja onhan sitä monenlaisia virityksiä Euroopassa nähty, kerran kyllä johdot kärähtivät bungalovissa joten varovainen ehkä kannattaa olla.

• Kyllähän niitä

adaptereita löytyy, siinä mielessä ei ole ongelma.

Mutta aavistuksen vinksahtaneena kyllä pidän sellaista, joka ilmeisestikin tässä tapauksessa parin viikon pakettimatkalle lähtee roudaamaan keittölevyä ja paistinpannua - joku karavaanari on asia erikseen.

Voihan sitä tietty roudata vaikka puoli kyökkiänsä mukanaan, mutta ainakin minulle perheenäitinä yksi osa lomaa on ettei tarvitse miettiä sen enempää kokkailuita kuin tiskaamisiakaan. Niitä puuhia joutaa kotona tekemään aivan tarpeeksi.

• Reissupelle

Ei se taida olla kovin järkevää ainakaan mitään käryävää paistella. Korkeintaan vettä tai jotain keittoa. Silloinkin höyry täyttänee huoneen koska mitään kunnon liesituuletinta ei ole.

Minusta tuo jääkaappi riittää välipalaa ja kylmää juotavaa varten. Lämpimän ruuan voi sitten nautiskellla paikallisella terassilla tai ostaa noutopakettina pikaruokalasta.

• Marge the M.

No, jos ei ole huoneistohotelli, en usko että saatte edes alkaa käristellä huoneessanne mitään. Olisitte mielummin valinneet hotellin, jossa on liesi ym. tykötarpeet ruoanlaittoon.

• Zanussi

Keittolevy mukaan, siis mitä?!? Kaikenlaisia sitä saakin vapaana kulkea!!!

• joopajoo

älkää nyt tosissaan ottako, tuollaista ei kukaan tosissaan suunnittele

• vedet silmissä

eikai tämä oikeasti ole totta...lähteä lomalle paistinpannu ja keittolevyn kanssa? Kaikkea sitä lentokoneeseen raahataan...

• 2323432

Eikös ap. maininnut bungalovi. Kuuluuhan niihin keittomahdollisuus??? Kannattaisi varmaan tutkia tarkemmin bungalovin varustus..

• adapterij

heh, mikä ettei, jos matkassa isompi porukka. Kunnon paistinpannu tosin aika painava. Adapterinhan tarvii jo muutenkin. Itselläni joskus ollut pieni vedenkeitin mukana, sen avullahan saisi tarvittaessa jotain nuudeli, pussikeitto, puurojauhe ym. ruokaakin tehtyä.

• silmistä vedet

ei todellakaan monestikaan mitään adapteria tarvita ja varsinkin jos ollaan euroopassa...Thaimaassakin pärjää ihan meidän jutuilla. Kaikkea te raahaatte mukananne...ei tulisi mieleenkään alkaa kuljettaa noita matkassa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      3028
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2894
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2747
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2598
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2498
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2480
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2261
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2058
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe