Kaisa Liskin näytöillä käyneet

alpo rupinen

Oletteko käyneet Kiinteistökuningatar Kaisan asuntonäytöillä? Miltä vaikutti, oliko ihan huippumyyjän elkeet?

68

10892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piikkikorkkarit

      totesin että tältä daamilta en asuntoon osta

      eikö sen myyjän pitäs myydä sitä asuntoa eikä keimailla

      • Maatuskojen maa

        Se on kuulkaas hyvin harva Suomaan nainen kun osaa oikeasti kävellä korkeakorkoisilla kengillä luontevasti. Normaalisti ugrinaaras on lyhyt ja paksu ja vaappuu tasapohjaisilla läpysköillä.


      • Anonyymi

        Niin ja senkin minkä myy huomattavasti alihinnoottellen.Kyllähän niitä näin daa myytymä.


    • ja...

      Mukava ja kaunis katsoa.

    • Ällintälli

      En ostais tuollaiselta tyypiltä peräkärryäkään. Eihän siinä ohjelmassa puhuta koskaan mitään kämpän kunnosta tms. oleellisesta. Kaisa on todella huolissaan vaan jos kaiteet ei sovi parketin värimaailmaan tai tapetti on viime vuosikymmeneltä eikä mätsää siihen valkoiseen karvamattoon. Järjetön idiootti joka ostaa asunnon sillä perusteella, että siellä on kivan näköisesti stailattu tuolit sopimaan takan sävyyn. Paskat siitä vuotavasta katosta tai homeesta sen väärän värisen parketin alla. Tai sitten Kaisan asiakkailla on fyrkaa vaikka pyllyn pyyhintään.

      • just asunnon myynyt

        Naulan kantaan!! Kuka on niin pöhkö, että ostaa kampän pelkästään sen perusteella, että on stailattu kivasti?? Että sängynpeite natsaa verhojen tai maton kanssa?? Kyllä se asunnon tekninen puoli, kunto, pohja, sijainti jne on kaiken a ja o!! Jokainenhan tekee kuitenkin kämpästään oman näköisensä.


    • just asunnon ostanut

      No varmaan noissa asunnoissa on jo tsekattu noi puolet kuntoon ja sen jälkeen voi sitten miettiä sitä kaiteen väriä.

    • Ällintälli

      Miksei siinä ohjelmassa sitten koskaan puhuta noista teknisen puolen jutuista? Sisustus ohjelmat on kai sitä varten. Ensimmäistä omaa asuntoa etsivänä kiinnostaisi enemmän muu kuin maton värit. Ja olen sitä paitsi nainen ja laitan taatusti kämpästä ihan omanlaisen, joten sama vaikka siellä olis paskan ruskeet kaiteet ja turkoosit seinät.

    • Lisää hintaa vaan

      Myytiin tuossa viimevuonna entinen osake pois. Ei ihmisä kiinnostanut yhtiön kunto, vaan se, että meillä oli vääränväriset tapetit ja liian siisti lastenhuone. Ihmeelliseksi on mennyt nykyajan asuntojen myynti, kun ostajat ostaa sisustuksen mukaan.
      Kun uudet asukkaat pääsee sisään, niin ne tapetit kuitenkin revitään pois, kun se oma 80-luvun ruskea divaani sohva ei sovi niiden design tapettien kanssa.

      No niin vaan myytiin sisustuksella "homeinen" osake ja suuria remontteja tulossa yhtiöstä kalliilla hinnalla.

    • N

      Voisimpa sanoa.

    • Kyppa

      Kaisa on mun mielestä nöyrä ja ihana ihminen. Te ootte vaan kateellisia sille. Hyvin suomalaista tuo kateus.

      • JTU

        Satiiria. Vaikea laji .


      • ylppe

        En varmaan tiedä mitä on nöyryys. Jos myyjä haukkuu asiakkallenn päin naamaa asuntoa ja muita asioita, niin on siinä nöyryys kaukana. Joskus vaikutti ettei sillä ole käytöstapoja eikä sitä fiksuutta mitä myyjältä voisi odottaa. Ihmettelen vaan miten se saa kohteita. Silläkö että on julkkis ja jotku olettaa saavansa paremmin asuntonsa kaupaksi sillä perusteella. Jos olisin asuntoa ostamassa tai myymässä niin vähän toisenlaisen henkilön kanssa tekisin kauppaa. En varmaan koko sen firmasta ottaisi ketään. Oikein hinnoiteltuna ja palveltuna pienellä välityspalkkiolla saa yhtä hyvin kaupaksi kuin näillä jukkisfimoilla ja isojen ketjujen isoillä välityspalkkioilla,


      • ylppe kirjoitti:

        En varmaan tiedä mitä on nöyryys. Jos myyjä haukkuu asiakkallenn päin naamaa asuntoa ja muita asioita, niin on siinä nöyryys kaukana. Joskus vaikutti ettei sillä ole käytöstapoja eikä sitä fiksuutta mitä myyjältä voisi odottaa. Ihmettelen vaan miten se saa kohteita. Silläkö että on julkkis ja jotku olettaa saavansa paremmin asuntonsa kaupaksi sillä perusteella. Jos olisin asuntoa ostamassa tai myymässä niin vähän toisenlaisen henkilön kanssa tekisin kauppaa. En varmaan koko sen firmasta ottaisi ketään. Oikein hinnoiteltuna ja palveltuna pienellä välityspalkkiolla saa yhtä hyvin kaupaksi kuin näillä jukkisfimoilla ja isojen ketjujen isoillä välityspalkkioilla,

        Muuten olen kutakuinkin samaa mieltä kanssasi, eli en esimerkiksi usko, että "julkkisvälittäjä" osaa myydä yhtään sen paremmin kun "ei julkkis". Asia on useimmiten varmaan juuri toisn päin, noilla julkisuuden henkilöillä kun sattuu menemään aikaa ihan vain julkkiksena pysymiseen.

        Vältyspalkkion suuruden osalta olet kuitenkin täysin väärässä. Välittäjä, joka ei osaa edes pitää kiinni omasta palkkatasostaan, ei myöskään osaa myydä asuntoasi parhaaseen hintaan. Eli mitä halvemman välittäjän valitset, sitä kalliimmaksi se se tulee alemman toteutuneen kauppahinnan kautta!


      • Anonyymi

        Otettiin liski myymään meidän asunto kun lupasivat että menee kaupaksi 2-3kk. 4kk meni ja vain yksi katsoja kävi. Siitä hyvästä et eivät tehneet asunnon myymisen vuoksi mitään maksettiin vielä 490 e. Toimistokuluja. Toinen välittäjä myi asunnon 1,5 kk ja piti kaksi yksityisesittelyäkin. En ikinä suosittele kenellekkään joka kauppaa asuntoaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otettiin liski myymään meidän asunto kun lupasivat että menee kaupaksi 2-3kk. 4kk meni ja vain yksi katsoja kävi. Siitä hyvästä et eivät tehneet asunnon myymisen vuoksi mitään maksettiin vielä 490 e. Toimistokuluja. Toinen välittäjä myi asunnon 1,5 kk ja piti kaksi yksityisesittelyäkin. En ikinä suosittele kenellekkään joka kauppaa asuntoaan .

        Maksoitte välittäjälle (tekemättömästä työstä) vaikka asunto jäi myymättä? Yksiselitteinen periaatehan on Ei kauppoja = Ei kuluja.
        Ainahan sitä voi toki kirjoitella anonyyminä mitä tahansa... Eli en usko.

        Mutta tämänkin pohdinta poistuisi myymällä asunto itse.
        Kaikki tarvittavat tiedot ja ohjeet kaupantekoon löytyy helposti netistä.
        Välittäjä ei tuo kauppaan mitään lisäarvoa, vaan pelkästään kuluja.


      • Anonyymi
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Muuten olen kutakuinkin samaa mieltä kanssasi, eli en esimerkiksi usko, että "julkkisvälittäjä" osaa myydä yhtään sen paremmin kun "ei julkkis". Asia on useimmiten varmaan juuri toisn päin, noilla julkisuuden henkilöillä kun sattuu menemään aikaa ihan vain julkkiksena pysymiseen.

        Vältyspalkkion suuruden osalta olet kuitenkin täysin väärässä. Välittäjä, joka ei osaa edes pitää kiinni omasta palkkatasostaan, ei myöskään osaa myydä asuntoasi parhaaseen hintaan. Eli mitä halvemman välittäjän valitset, sitä kalliimmaksi se se tulee alemman toteutuneen kauppahinnan kautta!

        Asunnonvälittäjä nimike kertoo mitä välittäjä tekee työkseen.
        Ei siis myy muuta kuin omaa välittäjäosaamistaan.
        Asunnon myyjä myy asuntoaan. E siis välittäjä joka myyjän asuntoa saattaa esitellä.
        Esittelijä/välittäjä ei siis tee muuta kuin pyrkii saattamaan ostajan ja myyjän tekemään keskenään kaupat, toimiessaa korkeintaan asiakirjojen laatijana.
        Ei siis myy itselleen kuulumatonta omaisuutta.

        Myyjä on se joka saa kaupasta rahat. Ostaja on se joka maksaa kaupan kohteesta.
        Väittäjä on se joka esittelee muiden omistamaa omaisuutta ja pyrkii omalta osaltaan saattamaan / ohjaamaan ostajan ja myyjän näkemykset sellaiseksi jotta kykenevät tekemään kaupat keskenään, joskus välittäjän ehdottamalla summalla.
        Tästä työstä välittäjä laskuttaa siis palkkion, mikä sidotaan usein myytävän kohteen myyntihintaan.
        Palkkion suuruuteen ei yleensä vaikuta se kuinka paljona välittäjä on tehnyt asian eteen töitä. Minuutti vai 3 kuukautta, palkkio on sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asunnonvälittäjä nimike kertoo mitä välittäjä tekee työkseen.
        Ei siis myy muuta kuin omaa välittäjäosaamistaan.
        Asunnon myyjä myy asuntoaan. E siis välittäjä joka myyjän asuntoa saattaa esitellä.
        Esittelijä/välittäjä ei siis tee muuta kuin pyrkii saattamaan ostajan ja myyjän tekemään keskenään kaupat, toimiessaa korkeintaan asiakirjojen laatijana.
        Ei siis myy itselleen kuulumatonta omaisuutta.

        Myyjä on se joka saa kaupasta rahat. Ostaja on se joka maksaa kaupan kohteesta.
        Väittäjä on se joka esittelee muiden omistamaa omaisuutta ja pyrkii omalta osaltaan saattamaan / ohjaamaan ostajan ja myyjän näkemykset sellaiseksi jotta kykenevät tekemään kaupat keskenään, joskus välittäjän ehdottamalla summalla.
        Tästä työstä välittäjä laskuttaa siis palkkion, mikä sidotaan usein myytävän kohteen myyntihintaan.
        Palkkion suuruuteen ei yleensä vaikuta se kuinka paljona välittäjä on tehnyt asian eteen töitä. Minuutti vai 3 kuukautta, palkkio on sama.

        Ny on hyvä ihan sama kuka myy kukaan ei osta mittaan


    • huono kokemus

      niin pitkään kun se ei suutu, saattaa sen kestää

      mutta kun se suuttuu, se on sitten V... S... ja pahimmallaan voi lentää baarijakkara päähän

      itse pitäisin välimatkaa noin 10 metriä ihan oman turvallisuuden puolesta

      arvatkaa miten käy asunnon myyjälle jos ei ole kuningattaren kanssa samaa mieltä- no , siinä ei ole enää myjällä mitään sanan valtaa ole

      meidän kämppään ei tämä daami tule

    • joopa joo

      Vierestä olen yhden Kaisan kaupan seurannut ja sen tasoista ylläriä löytyi myydystä talosta, että en IKINÄ osta mitään mihin tuo eukko on millään tavalla osallisena.

    • Hienoa.

      Hyvä ohjelma katsoa toi Kaisan ohjelma Tv.stä, että turhaan moititte ja kaunis nainen on.

      • Erota nyt edes

        kiinteistönvälitys ja ihmisen fyysiset ominaisuudet toisistaan. Ostatko sinä asuntosi sen tuntevalta vai mutoin vaan nätiltä?


    • Ihan yhtä

      "hyvä" tuo on myymään kuin kukaan muukaan välittäjä. Tosin, vaikka hame olis korvissa, pakkelia paksumpikin kerros ja puhuis enempikin stailaamisesta niin tekniikan ihmiselle tuo ei saa myytyä edes mummoaan impenä.

    • katsoja

      Itseään täynnä oleva nainen ! Koko ohjelma antaa hyvinkin epämääräisen kuvan itse kiinteistövälittäjän työstä. Jatkuva kiire tosiaan syntyy, kun pitää sovitella kenkiä, käydä laitattamassa rakennekynsiä, ruiskuruskettaa itseään ja melkoisen kormia on käydä kuvatakkin vielä tuo ( kahvitteluhetki) , jossa retostelee itseään lehdissä.
      Voi hellantuuteli ! Kateudesta en ainakaan voi puhua - mitähän tuollaisella itseensä rakastuneella voisi olla enemmän kuin minulle ?
      Mielenkiinnolla odotetaan, niitä kovasti tuotantoyhtiönkin mainostamia toteutuneita asuntokauppoja näytettävän.Lopuksi kysymys vaikkapa jokaiselle kiinteistövälittäjälle : Myytkö sinä jokaisen asunnon vain myyntimääriä tavoitellen, vai kunnioitatko myös itse myyjän myyntihintaa ja tavoittelet sitä? Pilkkahintaanhan myydän usein vain kirpparilla ja huutokaupoissa :)

    • Paturi

      Kuningatarko? Heh, heh....hee...

    • Ällintälli

      Antaa ainakin minulle huonon ja epäluotettavan kuvan kiinteistönvälittäjistä. Yhdessäkin jaksossa tämän sisustaja gurun kanssa vietiin niitä karvanmattoja kuvauksia varten. Eihän niitä karvamattoja kukaan ole ostamassa vaan asuntoa. Samoin tämä yksi ohjelma jossa "stailataan" kämppää 2000 € ja saadaan kymppitonni hintaa lisää. HUIJJAUSTA sanon minä. Tarjoan näiden Kaisojen ym. takia kämpästä ainakin 20 prossaa vähemmän. Osaan itsekkin rempata.

    • huomionhakuista

      Ohjelmahan on tehty Kaisa Liskistä ja hänen elämästään, sama vaikka myisi lihiksiä snagarilla tai olis töissä marketin kassalla. Ei ole tarkoituskaan esitellä kiinteistönvälittäjän työtä.

      Kuka edes katsoisi ohjelmaa, jos sen nimi olisi Kaisa Liski lkv, vaikka ohjelma olis muuten ihan sama?

      • perailnan välittäjää

        Minä en tajuu mihin tarvitaan kiinteistövälittäjää. Itse olen myynyt 4 asuntoa ja jokAisesta saanut yli välittäjän arvioidun hinnan. Tuo liski pelaa ihmisten rahoilla ostaja maksaa 4 prosenttia kalliimman hinnan asunnoista kun käyttää välittäjää . Vähempikin tuon tajuaa esim. 200 tonnia myyjälle, 8 tonnia välittäjälle eikös ostajalle vois myydä paikan 200 tonniin??


      • miumau2

        Onko Kaisa Liski LKV???? eli laillistettu kiinteistönvälittäjä?
        Ovatko hänen tyttönsäkään vielä? Kyllä niitä siellä edellisessä LKV-kokeessa ainakin yrittämässä oli, mutta tiedä pääsikö kukaan läpi.

        Muu kuin LKV kokeen hyväksytysti vetänyt ei saa edes käyttää titteliä kiinteistönvälittäjä!

        "Ohjelmahan on tehty Kaisa Liskistä ja hänen elämästään" = samaa mieltä olen.


      • Eikoskaanenää

        Työntekijöihinsä on jo välittynyt sama meininki. Silkkaa kusetusta, omakohtaista kokemusta on.
        Toinen ja vielä pahempi on Palazzi keskustassa.
        Suoranaista valehtelua josta on jopa todisteita.
        Varokaa erityisesti tätä Palazzia.


      • käyttöstavat

        Työnantajat palkkaa usein kaltaisiaan tai helposti manipuloitavia henkilöitä töihin. Harva työnanataja ymmärtää eriäviä näkemyksiä verrrattuna omaan näkemykseensä. Harva osaa ottaa kritiikkiä vastaan. Tosin jotku on tressaantuneita ettei jaksa perehtyä yhtään enempää työtekijän perehdytykseen tai asioihin. vaikka joskus toisenlainen näkemys olisi yrityksen kannalta hyvä. Jotku onnelliset pääsee toteuutamaan itseään yrittäjänä tai palkkalistoilla. Joskus on tietysti positiivisia poikkeuksiakin joukossa. Liikaa pyntäävät ukot ja akat on yleensä keskittynyt vaan itseensä ja toisijaisesti työhönsä/asikkaaseensa.


    • people just people

      Ei ole tyhmä se joka pyytää vaan joka maksaa. Jos mielikuvat asunnosta myy niin niitä hyväksi käyttäen kannattaa myydä? Toisinaan sekamelskainen koti vaikuttaa siihen, ettei näe sen takaa asunnon mahdollisuuksia. Että joko myy stailattuna tai tyhjänä, sillä perussuomalaisen asujan asumistyyli saa ainakin minulta reaktion "eeewwww" ja saattaa karkottaa poiskin.

      Tietenkin on tärkeämpiä asioita kuin mielikuvat, mutta kyllä ne auttaa. Ja jos ihmiset on niin hölmöjä, että ostaa ymmärtämättä asunnon kunnosta mitään niin onko se täysin välittäjän vastuulla?

    • fuji moto

      Vaikka olisi kiinnostava asunto, niin en menisi edes katsomaan jos välittäjänä olisi KK. Ihan periaatteesta vain. En voi sietää koko ilmiötä ja julkisuudessa roikkumista.

    • neliömetri

      Mä en ymmärrä sitä Teuvon Nikoa. Miksi on ohjelmassa?

    • Kauppaneuvos Lind

      Jaa a show ohjelma onkin joten sen perusteella ei voi oikein arvijoida mutta jos olennainen puuttuu, siis tärkeinhän talossa tai asunnossa on kunto! Sit seuraa viihtyvyys , arvo, hintakehitysmahdollisuu. Jos itelle asunnoksi kahtelee. Ostasin kyllä liskiltä tai liskolta tai keltä tahansa jolla on mustaa valkosella jolla esittää faktat talosta ja hinta kohillaan. En esittelijän puheitten perusteella osta ainahan voi plää plää lässyttää mutta fakta on "ostaessa se voitto tehdään"

    • kaisa liskistä

      Kaisa Liski kuuluu ihmistyyppiin, joka tietää kaiken kaikesta ja on aina oikeassa.
      Säälittää ne sen naiskaverit, kun ovat kahvilla tai syömässä, Kaisa Liski on äänessä koko ajan. Ei suunvuoroa kaverit saa.

      Kaisan elämän tärkein ihminen on Kaisa.
      Muilla siinä ei ole kuin näennäinen sija.

    • franz-setä

      Olen pannu Kaisaa Nurmeksessa v 1978 ei ollu kummone mutta nimi ei ollu Liski

    • franz-setä

      Jokin ei täsmää , tällä oli 1978 isot rinnat ja perse
      ja se ja kiinteistö on syntyny 1968

      Taisi olla joku niäminen tää tapaus.

    • pepakinttuja

      Jotenkin niin suomalaista ajattelua että jos nainen on kaunis ja tyylikäs, niin siinä on pakko olla jotain vikaa. HYI HELVETTI! Pitäisikö olla joku croksi-menninkäinen tuulipuvussa että on uskottavuutta?
      Kyllä Kaisan kannattaisi mennä jonnekin sellaiseen maahan jossa varallisuus ja tyylikkyys eivät herätä sellaista paheksuntaa kun täällä kuppaisessa porokylässä.

      • Miksi ylistää??

        "Kyllä Kaisan kannattaisi mennä jonnekin sellaiseen maahan jossa varallisuus ja tyylikkyys eivät herätä sellaista paheksuntaa kun täällä kuppaisessa porokylässä. "

        No, varallisuus on näennäistä. En minä pidä sellaista ihmistä varakkaana joka on useita satoja tuhansia velkaa työnantajalleen. Pankista Lisko ei tietenkään luottotiedottomana saa lainaa.


      • yksi hailee

        Kauneus ja tyylikkyys eivät merkitse minulle mitään, käytös on miljoona kertaa tärkeämpää. Itse inhoan Kaisan käyttäytymistä ainakin tv:n perusteella. Hän vain vaikuttaa itserakkaalta ja ylimieliseltä ja sanoisin aivan saman vaikka hän olisikin ruma. Ja ainakin itse asuntoa ostaessani ja myydessäni viis veisaan välittäjän ulkonäöstä. Varsinkin ostaessani asuntoa kiinnitän huomiota vain asunnon teknisiin seikkoihin, välittäjästä en piittaa pätkän vertaa hänen antamiaan tietoja lukuun ottamatta. Välittäjähän on pelkkä avustaja myyjän ja ostajan välillä, ei hän ole kaupan teon kannalta tärkeä. Kuten nimi välittäjä paljastaa, välittäjä ainoastaan välittää asuntoja, ei myy asuntoja.


      • jurmu2
        Miksi ylistää?? kirjoitti:

        "Kyllä Kaisan kannattaisi mennä jonnekin sellaiseen maahan jossa varallisuus ja tyylikkyys eivät herätä sellaista paheksuntaa kun täällä kuppaisessa porokylässä. "

        No, varallisuus on näennäistä. En minä pidä sellaista ihmistä varakkaana joka on useita satoja tuhansia velkaa työnantajalleen. Pankista Lisko ei tietenkään luottotiedottomana saa lainaa.

        En osta yhtään mitään saati anna mitään minulle kuuluvaa välitettäväksi sellaiselle henkilölle,jolla on tuollainen taloudellinen tausta kuin Liskillä.


      • asunnoton
        yksi hailee kirjoitti:

        Kauneus ja tyylikkyys eivät merkitse minulle mitään, käytös on miljoona kertaa tärkeämpää. Itse inhoan Kaisan käyttäytymistä ainakin tv:n perusteella. Hän vain vaikuttaa itserakkaalta ja ylimieliseltä ja sanoisin aivan saman vaikka hän olisikin ruma. Ja ainakin itse asuntoa ostaessani ja myydessäni viis veisaan välittäjän ulkonäöstä. Varsinkin ostaessani asuntoa kiinnitän huomiota vain asunnon teknisiin seikkoihin, välittäjästä en piittaa pätkän vertaa hänen antamiaan tietoja lukuun ottamatta. Välittäjähän on pelkkä avustaja myyjän ja ostajan välillä, ei hän ole kaupan teon kannalta tärkeä. Kuten nimi välittäjä paljastaa, välittäjä ainoastaan välittää asuntoja, ei myy asuntoja.

        Kaisan myyntimetodit eivät kestä päivänvaloa aina.
        Mummot säikytellään henkihieveriin ja silleen.
        Kaisahan oli aiemmin osakas remppaliikkeessä joka osti Kaisan välittämiä asuntoja.
        Väkisin akka väänsi hintaa alas ja sanoi lopuksi jo että se on pakko myydä.
        Ainut pakko siinä tilanteessa oli että Kaisa keräsi meikkinsä ja lähti.


    • Hanhen pskaa

      Kyllä suomalaiset ovat ihan kauheaa sakkia. Niin helkkarin omahyväisiä ja ylimielisiä ja kuitenkin kaikessa tulee ilmi tyhmyys ja tietämättömyys.
      Mäkin olisin varmaan lapsena uskonut kaiken bullshitin suomalaisten ylivertaisesta osaamisesta ja rehelisyydestä. Nyt aikuisena osaa päätellä jotain itsekin. Talot ja tiet rakennetaan ihan vituiksi. Virkamiehiä tutkitaan milloin mistäkin rikoksista...

      • hasfoiuy435lkjdgf97s

        Rehellisyys on varmaan sitä että tietää että turha tehdä viranomaisesta mitään rikosilmoitusta koska eivät sukulaiset toisiaan pidättele ja tuomitse. Ja maksullisista osakeyhtiö uutisista saa ne uutiset mitä ulos omistaja haluaa. Sama pätee valtion koulutusjärjestelmään.. internointi tai aivopesu järjestelmä. Asumistuissakin idea pistää valtion velan kautta tuet vuokralaisen kautta rakennuttaja/omistaja/huolto osakeyhtiön omistajalle osinkona, eli itselle. Eli suomeksi sanottuna sosiaalituet ovat olemassa enimmäkseen rahanpesua varten lol. Sen takia sitä hyväntekeväisyyttä on niin saatanan paljon.. sitten vielä teeskennellään että saa niin paljon koska verotetaan puolet kaikesta pois.


      • asdf324asdf324
        hasfoiuy435lkjdgf97s kirjoitti:

        Rehellisyys on varmaan sitä että tietää että turha tehdä viranomaisesta mitään rikosilmoitusta koska eivät sukulaiset toisiaan pidättele ja tuomitse. Ja maksullisista osakeyhtiö uutisista saa ne uutiset mitä ulos omistaja haluaa. Sama pätee valtion koulutusjärjestelmään.. internointi tai aivopesu järjestelmä. Asumistuissakin idea pistää valtion velan kautta tuet vuokralaisen kautta rakennuttaja/omistaja/huolto osakeyhtiön omistajalle osinkona, eli itselle. Eli suomeksi sanottuna sosiaalituet ovat olemassa enimmäkseen rahanpesua varten lol. Sen takia sitä hyväntekeväisyyttä on niin saatanan paljon.. sitten vielä teeskennellään että saa niin paljon koska verotetaan puolet kaikesta pois.

        Verot siis sen velan vuosimaksuksi siitä että sai tehdä työt ja osallistua rahan pesuun pesettävänä osapuolena.


      • eriarvoisuus
        hasfoiuy435lkjdgf97s kirjoitti:

        Rehellisyys on varmaan sitä että tietää että turha tehdä viranomaisesta mitään rikosilmoitusta koska eivät sukulaiset toisiaan pidättele ja tuomitse. Ja maksullisista osakeyhtiö uutisista saa ne uutiset mitä ulos omistaja haluaa. Sama pätee valtion koulutusjärjestelmään.. internointi tai aivopesu järjestelmä. Asumistuissakin idea pistää valtion velan kautta tuet vuokralaisen kautta rakennuttaja/omistaja/huolto osakeyhtiön omistajalle osinkona, eli itselle. Eli suomeksi sanottuna sosiaalituet ovat olemassa enimmäkseen rahanpesua varten lol. Sen takia sitä hyväntekeväisyyttä on niin saatanan paljon.. sitten vielä teeskennellään että saa niin paljon koska verotetaan puolet kaikesta pois.

        Tuon saman olen huomannut ja saanut itse kokea. Aika vaikea kunnan palveluista on valittaa vaikka kuinka huonosti tai väärin olisi tehty. Kunta ja valtio on kyllä helposti yritysten kipussa, jos vähänkään on aihetta ja vaukka aihetta ei olisikaan. Kaikkee pitää kytätä ja väänellä mielensä mukaan kun yksityisestä ihmisestä tai yrityksestä on kyse. Lääkärikin voi tappaa huolletta potilaansa, mutta tavallinen kansalainen ei. Potaskaa saa kirjoittaa potilaasta, mutta toisin päin ei. Ja jne. Jos tieto taitoo on, ovat kauheen laiskoja. Yleensä tyhmiä eikä asioita hoideta kokonaisuutena. Vaikutta ainakin Keski-Suomessa olevan kauheen eriarvoisia ihmiset. Huomaa mitkä on arava-asuntoja, Tosin muuallakin on omat sävynsä asioiden hoidossa. Lakien soveltaminen on esimmäisestä henkilöstä kiinni. Perinteisesti virkamiehet ei toistensa päälle hypi, tosin poikkeusiakin on. Rinnnan mitan enkä pippelin koon mukaan asunnonvälittäjää valitsisi. Liski on vaan media persoona. Kummaa kun ei laula. Ainakin näyttelemisen tynkää näyttää olevan.


    • Kiinteistö-Rosita

      Povaako ja myykö rihkamakoruja siinä sivussa?

    • KaisaLis

      Tissit.

      • Suututtaaniin

        Ainakin tuo kiinteistölehmä tekee huikeaa tulosta. Ämmä on niinkin todennut, ettei voi ymmärtää niitä, jotka valittavat. Joo, menisi tuokin huitsiin, olisi Suomi parempi paikka. Wahlroos onneksi menikin jo.


      • tissipanisin

        Ainakin ne on isot.


    • Oulunsalolainen

      Yleisellä tasolla myyjän intressi on myydä asunto. Kaunis tai komea myyjä sekä "myyjän puhe" tahtoo viedä ostajan huomion oleellisista asioista. Myyjä aukaisee ovet, stailaa, vastailee kysymyksiin taitonsa mukaan jne. Saattaa unohtua ne etukäteen mietitty tärkeät vaatimukset ja kysymykset. Omat ja puolison vaatimukset ovat yksi puoli kauppaa. Riippumaton rakennusalan osaaja mukaan näyttöön. Itse rakennus on ehkä puolet asiaa. Toinen puoli on sijainti, sosiaalinen ympäristö ym. Myyjälle ja välittäjälle KIIRE ei ole niin vaarallista kuin ostajalle.

    • jensei

      Onko Kaisalla tissit hieman esillä, kun näyttöä pitää? Olen kuullut, että tissivako näkyisi aika hyvin kaula-aukosta kun näyttöä pitää.

    • nettinörttiii
    • hyihittosentään

      Näkee jo naamasta että kaikki asiat hänen kohdallaan ei ole kohdallaan. Jätetään se isomahainen lehmä jo omaan olemattomaan arvoonsa.

    • epäonnistuijapahasti

      On myynyt minun asuntoa jokin aika sitten. Ei mennyt kaupaksi, eikä viitsinyt hoitaa sitä kunnialla. Ovet pari kertaa lukitsematta näytön jälkeen. Pyysin ilmoittamaan miten näytöillä meni ja jos en itse olisi soittanut ja kysynyt niin en olisi tiennyt myynnin edistymisestä. Sukset meni ristiin lopulta ja helvetti alkoi siitä. Tuo L:n ohjelma on pelkkää itsensä kehumista ja mainostamista. Tehdään Kaisat ja myydään päivässä...ehkä joku alihintainen myydäänkin päivässä. En ole kateellinen vaan ihmettelen miksi tuollainen narsisti pääsee noin näkyvään rooliin näyttämään itserakkaan toimintansa. Luulisi että noilla ohjelman tuottajilla olisi järki päässä, ja he olisivat lopettaneet tuollaisen paskan tuuppaamisen kuvaruudusta. Toki Kaisa on huippu manipuloija. Harmi, mutta eiköhän paha saa palkkansa!!!

      • väläkky

        Kuka vaan saa myytyä asunnon, jos on tarpeeksi halpa hinta. Voisi olle parempaakin viidettä. Harvemmin näyttää olevan asiaohjelmia. Kaikesta pitää tedä jotenkin idioottimasta viihdettä. Voisi vaihtua paattäjät ja tuotantoryhmä, niin tulikohan sen jälkeen yhtään parempaa. Tosin uusikaan ei saa toistaa samaa vanhaa kaavaa, jos jotenkin ajattelee uudistumista. Milloinkahan aletaan arvostaa kysyyttä, kokeneisuutta ja fiksuutta/asiallisuutta nykyisen nuoruuden, kauneuden ja tyhjäpäisyyden sijaan. Toiset saa tulonsa helpolla ja vielä bonukset päälle, kamerat vaan kampaajalle... ja tuotantoyhtiö maksaa. Varmaan aika moni tykkäisi, jos kaiken saisi ilmaiseksi ja vielä maksettaisiin siitä hyvin. Tv:n perusteella on aika kaukana siivoojan työstä yksityisekkä puolella. Raskasta, paskasta työtä pienellä palkalla ja loppu viimein terveys menee, jos ei jotenkin osaa tehdä longisti ja vältää potkuja. Valitettavasti paha ei aina saa palkkaansa eikä hyvä edes kiitosta. Kun pääsis edes prinsessaksi, mutta taitaa ikää jo olla sen verran että prinsessa ajat on ohi. Kauheesti Liski vaatii meriittiä, mutta tyhjästä se itsekkin on aloittanut. Kaikki kyvyt ei näy paperilla eikä kaikki tule esille haastatteluissa. ohteiden hankinta on haastavinta, ei ne kauheesti myyntiin panosta. Normi kuvat ja tekstit, talon paperit ja siinä se. Jotku eivät edes kehtaa lähteä asuntoa näyttämään, onkohan asunnoissa jotain vikaa ja riitoja tiedossa, tosin fiksu kertoo asiat suoraan niin välttyy jälki puinnilta.


    • Luojaarmahda

      Lahdessakin on oma kiinteistökuningatar,olisi mielenkiintoista nähdä,kun nämä kaksi kuningatarta työskentelisi yhdessä.

    • Oujeateittinenkeksi

      Joko paha Liski alkaa saamaan mitä kuuluu.
      Huijannut ihmisiä mennen tullen.

      Ammattitaidoton. Mm tapaus huippupopparin asunnon myynti. Liski raukka ei edes ymmärtänyt neliöiden määrää. Möi väärillä tiedoilla. Mistä näitä sikiää.

    • taivallus

      Hyväkin ammattitaito pilaantuu julkisuudella. Arvostelukyvyttömät ihmiset nostavat jumalaiseen asemaan jokaista televisioon päätyneen ammattilaisen. Julkisuus tuo menestystä ja mammonaa ja pistää pään pyörälle. Jokainen oman elämänsä sarasvuo on lopulta puhkeava kupla, joka puhjettuaan vie kaiken uskottavuuden ja vähän enemmänkin. Julkisuudesta otetaan kaikki irti tyyliin: taottava niin kauan kun rauta on kuumaa.

    • Anonyymi

      nyt tämä kaisa ämmä teki sitten konkurssin

      • Anonyymi

        No arvata saattoi että konkurssi tulee, palkat jäi maksamatta, verot, lainat ym.ym. ja kusetti vielä edellistä työnantajaa sopimusrikkomuksella, nyt on sitten Kaisan mukavaa herätä uuteen aamuun ja miettiä mitähän tänään tekisi.
        Julkisuuden kipeä mamma tai oli, nyt ei uskalla vastata edes puhelimeen vaan katosi "maan alle"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No arvata saattoi että konkurssi tulee, palkat jäi maksamatta, verot, lainat ym.ym. ja kusetti vielä edellistä työnantajaa sopimusrikkomuksella, nyt on sitten Kaisan mukavaa herätä uuteen aamuun ja miettiä mitähän tänään tekisi.
        Julkisuuden kipeä mamma tai oli, nyt ei uskalla vastata edes puhelimeen vaan katosi "maan alle"

        Niin, hänelle on tosi raskas kokemus, oli niin tai näin. Kenenkään kohdalle en toivoisi. Eiköhän pesänhoitajat vastaile puheluin, heille se kuuluukin. Tsemppiä Kaisa, mikä ei tapa se vahvistaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hänelle on tosi raskas kokemus, oli niin tai näin. Kenenkään kohdalle en toivoisi. Eiköhän pesänhoitajat vastaile puheluin, heille se kuuluukin. Tsemppiä Kaisa, mikä ei tapa se vahvistaa!

        KAISA Tääl ois yks jolla ois sun rahaa taskus. Tuu hakeen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAISA Tääl ois yks jolla ois sun rahaa taskus. Tuu hakeen!!

        Kaisa on jees.


    • Anonyymi

      Kaisa oli Pippa Laukan ohjelmassa toissa iltana. Pippa teki hälle ruoka- ja liikunta ohjelma. Sai paljon painoa putoomaan Kaisa on kaunisnainen, joku sanoo, että kauneus on romaaniheimosta kotoisin?

    • Anonyymi

      Liskiä vois nussia jonku myynnissä olevan kämpän pahnoilla. Saisko alennusta,jos vetelis harvaan ja hartaasti tasatyönnöillä?

    • Anonyymi

      Hyvä, tää lama jatkui vaan korkoja nostettava ja kämpät jää myymättä hyvä homma

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe