Tietääkö joku miten saan mainonnan sähköpostiini loppumaan. Laitoin johonkin voitto.fi ja joku tarjouspanda lähettää kymmeniä viestejä päivittäin. Olen klikannut kiellon sähköpostin lopusta vaan ei näy loppua tulevan.
Tais mennä sähköposti vaihtoon.
t: Katkera kun meni työpaikkaki ohi kun hukkui mainoksiin.
Mainostaminen vie hermot
5
342
Vastaukset
- ++++++++++++++++++++
kuuluukohan tämä nyt tälle palstalle??
- kuisekusee
Laita posti roskapostiksi ja automaatti hävitys asetukseksi, näin mä tein kun hetkessä tuli 100 mainosta, osa oli kirjoitettu melko sekstiksiseti joten lienee sen toimiston väki on puutteessa...helkkarin tarjouspanot
- Eesti on my mind
Virolaiset ne siellä kirjoittelee hoonoo soomee, niillä on aikaa lähetellä näitä roskaposteja......
- Panda.Urpo/Com
Ihan oikein sinulle idiootti. Miettisit ensin mihin osotteitasi viljelet!!!
- 22
Tämä ei auta nyt, mutta voi auttaa jatkossa: luo toinen sähköposti vaikka suomi24:ssä ja käytä tätä postia kaikenlaisilla voitto.fi-sivuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783