Voiko tuollaista maanpetturia olla Suomessa ?

ollinkuri

Kuin mikkeliläinen bobrikov ?

11

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Njet Molotov

      Sehän on Brysselissä, eikä Suomessa.

    • vkalaklkakiidfdfdas

      Taidat puhua Soinista.

      • ....

        Soinihan puhuu ihan siitä mistä kansa tykkää kuulla. 1. Maahanmuton lopettaminen 2. Verojen alentaminen 3. Sossupummeille lisää rahaa 4. Eroon EU:sta ja Eurosta ! Jne Jne. lista on loputon ja kusetettavia riittää ! Äänestäkää persut olalle !


      • hojotsu
        .... kirjoitti:

        Soinihan puhuu ihan siitä mistä kansa tykkää kuulla. 1. Maahanmuton lopettaminen 2. Verojen alentaminen 3. Sossupummeille lisää rahaa 4. Eroon EU:sta ja Eurosta ! Jne Jne. lista on loputon ja kusetettavia riittää ! Äänestäkää persut olalle !

        Parempi puhua vaikka männynkävyistä, kuin kierrellä ja valehdella päin naamaa, niin kuin nykyisessä ja edellisissä hallituksissa istuvat:

        "Kuisma huomauttaa, että Suomi on jo luopunut suuresta osasta itsenäisyyttä.

        – Venäjän vallan aikana Suomen vapausaste ja itsemääräämisoikeus oli suurempi kuin nyt EU:ssa."
        http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2012/08/23/otit-vain-pienia-askeleita-ja-olet-liittovaltiossa/201236102/12

        Sitä paitsi suurinosa suomalaisista kannattaa perussuomalaisten ajamia asioita, joihin ei kyllä kuulu nuo listan asiat.
        http://www.hs.fi/politiikka/Perussuomalaisten kysely Kaksi kolmesta vähentäisi maahanmuuton menoja/a1305594866009

        Ps. Soini ei taida olla Mikkelistä


      • Hojo-hojo vaan
        hojotsu kirjoitti:

        Parempi puhua vaikka männynkävyistä, kuin kierrellä ja valehdella päin naamaa, niin kuin nykyisessä ja edellisissä hallituksissa istuvat:

        "Kuisma huomauttaa, että Suomi on jo luopunut suuresta osasta itsenäisyyttä.

        – Venäjän vallan aikana Suomen vapausaste ja itsemääräämisoikeus oli suurempi kuin nyt EU:ssa."
        http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2012/08/23/otit-vain-pienia-askeleita-ja-olet-liittovaltiossa/201236102/12

        Sitä paitsi suurinosa suomalaisista kannattaa perussuomalaisten ajamia asioita, joihin ei kyllä kuulu nuo listan asiat.
        http://www.hs.fi/politiikka/Perussuomalaisten kysely Kaksi kolmesta vähentäisi maahanmuuton menoja/a1305594866009

        Ps. Soini ei taida olla Mikkelistä

        Suurin osa veroa maksavista suomalaisista on myös sitä mieltä, että veroja ei pitäisi olla ollenkaan!
        Eikä sille mitään voi jos suurin osa samalaisista on typeriä!


      • hojotsu kirjoitti:

        Parempi puhua vaikka männynkävyistä, kuin kierrellä ja valehdella päin naamaa, niin kuin nykyisessä ja edellisissä hallituksissa istuvat:

        "Kuisma huomauttaa, että Suomi on jo luopunut suuresta osasta itsenäisyyttä.

        – Venäjän vallan aikana Suomen vapausaste ja itsemääräämisoikeus oli suurempi kuin nyt EU:ssa."
        http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2012/08/23/otit-vain-pienia-askeleita-ja-olet-liittovaltiossa/201236102/12

        Sitä paitsi suurinosa suomalaisista kannattaa perussuomalaisten ajamia asioita, joihin ei kyllä kuulu nuo listan asiat.
        http://www.hs.fi/politiikka/Perussuomalaisten kysely Kaksi kolmesta vähentäisi maahanmuuton menoja/a1305594866009

        Ps. Soini ei taida olla Mikkelistä

        80% ei äänestä persuja. Oppositiossa on helppo huudella kaikenlaista. Vaatia markkoja takaisin, kyllä vähän vanhempi väki muistaa millaista oli markka-aikaan: korot välillä taivaissa ja devalvaatio-pelko sotki taloudenhoitoa koko ajan. Muistetaan että että ei täällä eletä toisiamme palvelemalla, on oltava vientiä ulkomaillekin. Enemmän vientiä kuin tuontia, siitä se lähtee. Suomen asiantuntemusta tarvitaan EU:ssa enemmän kuin koskaan. Onhan meillä Olli ja Alexander sitä viemässä eteenpäin.


      • Ällöttävä fanaatikko
        caseman kirjoitti:

        80% ei äänestä persuja. Oppositiossa on helppo huudella kaikenlaista. Vaatia markkoja takaisin, kyllä vähän vanhempi väki muistaa millaista oli markka-aikaan: korot välillä taivaissa ja devalvaatio-pelko sotki taloudenhoitoa koko ajan. Muistetaan että että ei täällä eletä toisiamme palvelemalla, on oltava vientiä ulkomaillekin. Enemmän vientiä kuin tuontia, siitä se lähtee. Suomen asiantuntemusta tarvitaan EU:ssa enemmän kuin koskaan. Onhan meillä Olli ja Alexander sitä viemässä eteenpäin.

        80% ei äänestä kokoomusta, 80% ei äänestä demareita, 85% ei äänestä kepua ja 95% ei äänestä RKP:tä.
        Parin viime hallituksen aikana on saatu hyvin ulkoistettua Suomen vienti muille maille, ja niinhän se talousnero Katainen sanoi, että kun suomalainen ostaa japanilaisen tuotteen, niin alvin maksaakin japanilainen eikä suomalainen :D
        http://www.youtube.com/watch?v=p1i6XNyPd1o

        Olli ja Alexander ovat molemmat kovan luokan federalisteja, jotka ajavat asioitaan oman EU-fanaattisuutensa perusteella, vaikka EU:lla ja eurolla menisi kuinka huonosti. Rehn, Stubb ja Katainen ajavat Eu:lle lisää valtaa, eli he eivät välitä lainkaan Suomen itsenäisyydestä ja itsemääräämisoikeudesta, vaan haluavat, että Suomen asioista päättää EU:n komissio, jonka päämiehenä toimii kommunisti.

        Suomen hallituksen maanpetturuuden paras esimerkki on Suomen kaivospolitiikka. Suomen valtio maksaa käytännössä kaikki tarvittavat alustavat työt ulkomaisen kaivosyhtiön tänne tuloa varten(Suomi ainoa maa missä valtio maksaa malmin etsinnät) ja vastineeksi saa pilatun luonnon, koska yhtiöt yleensä vielä jatkojalostavatkin malmin ulkomailla, joten valtion saama hyöty on lähinnä negatiivinen. Kaivospolitiikassa haiskahtaa vahvasti korruptio, koska eihän kukaan voi puolustella millään tavalla tällaista kehitysmaalaista ryöstöpolitiikkaa. Jos jotain kiinnostaa katsoa ohjelma tuosta maanpetoksellisesta kaivospolitiikasta, niin tässä linkki: http://areena.yle.fi/tv/1622183


    • jymoilanen

      On suomen vienti ollu jo pitkään hyvässä vedossa.Yritykset vain olleet vienti kohteita tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.
      Niin kyllä se tuonti kasvaa, kyllä aasiassa riittää tavaraa mitä ihmeellisempiä härveleitä ja maahantuojia riittää helpon voiton havittelijoita.
      Mitäs sitten kun rahat on kääritty kotimainen teollisuus ajettu alas.kyllä myydään pois monikansalliselleyhtiölle niin kuin ei tämäkään ei kannata enää suomen mittapuulla:
      Tosi asiassa suomeen tuodaan tulevaisuudessa mitä enempi ulkomailla tuotettua tavaraa/tuotetta.Suomi on pieni maa jossa Politiikka vain on niin ailahtelevaa tänään vedetään narua tänne päin ,kuukauden päästä taas toiseen suuntaan.ei kyllä se on ollu koko edellisen hallitus kauden ihan väärässä paikassa koko ajan.
      Taas alkaa huopaaminen joka suuntaan,olis kyllä hieno näky kuin kaikki tähän rumbaan osallistuvat henkilöt koottaisi yhteen ja toisille sanottaisiin et liiku eteen toisille taakse päin huomaisivakkohanne sitten et mikä kaaos siitä syntyy kun jokainen säätää.

    • __:::__

      Esko Seppänen sivaltaa hyvin uudessa kirjassaan:

      "Komissaarijuntan jäsen Olli Rehn on kylvänyt lausunnoillaan epätietoisuutta ja näköalattomuutta eurokansalaisten keskuuteen. Hän antaa ymmärtää, että on liittovaltioiduttava tai muuten Eurooppa palaa helvetin tulessa. Hän toimii tässä pääkonttorissa keskusvallan puolesta kuin aikanaan muuan Otto Wille Kuusinen eräässä toisessa pääkonttorissa!"
      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288496602894.html

    • Kullin ori

      Ollin kuri- kullin ori

      • Pysyköön Prysselissä

        Kyllä luulisisi Ollia hävettävän, toivon mukaan ei Mikkelissä naamaansa näytä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe