Koululääkärin tarkastus 5 lk

Trolloll

Elikkä oon 5 ja terveydenhoitaja on käyny luokassa kertomassa että kouluääkäri tarkistaa meiät myös terkkarin lisäks.
Terkkari otti verenpaineen ja näön,kysele kouluun liittyvistä kysymyksistä.
Oon kuullu et 5 tai 5 kuulma terkkari laittaa sun alapäähän jonkun pienen lampun ja kattoo sun elimistöö.Onks se totta ja kaikki puhuu siitä aiheesta;(

25

3138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissud

Mun luokkalaisille tehtiin nii ja asun espoossa ;DD

• kaikenpaskankokenut

"kuulma terkkari laittaa sun alapäähän jonkun pienen lampun ja kattoo sun elimistöö."
        Joo toi on ihan totta ja sit mulla se halus nähä oonko oppinu koulussa mitään, niin se tunki mun korvasta sellasen lampun ja katteli mun aivoja et onksiel mitään elämää.
        Sit väitin et oon syöny aamupalan niin se ei uskonu ja tunki sen saman lampun, jolla oli just tutkittu elimistöö ja aivoja niin mun suuhun ja tutki oonko oikeesti syöny. En ollu ja se suuttu.
        Kovat paineet vitosella, mutta ootakaapa kun pääsette seiskalle siel tehään sama 2 kertaa pahempana.

• Jaaaaa

Vaikka mun vitos luokast on jo aikaa ni ei meil mitää katottu, yläasteel ehkä...:)

• älä välitä =D=D=D=D=D

Ei siitä kannate välittää. Ite hermoilin kauheesti sitä mut sit ku se päivä koitti ja tarkastus tuli nii ei se kestäny ku vain 2-5 sekuntia. =D

• älä välitä =D=D=D=D=D

Ei siitä kannate välittää. Ite hermoilin kauheesti sitä mut sit ku se päivä koitti ja tarkastus tuli nii ei se kestäny ku vain 2-5 sekuntia. =D

• Trolloll

Ok,mutt ajat muuttuu kun meiän terkkari on jtn 50 .v muija :DD

• tyttötuollainen

Hahah :DD Ei meille tehty vitosel tollast :DD Oon seiskal nyt siis. Vitosen koululääkäri tarkastus oli mulla ainaki sellane et se kyseli vaikka ja mitä vaa liittyy murrosikää, terveytee tai muhu.. ja sit muun piti mennä makaan sellaselle sänkylle ja se kosketteli mun mahaa ja paineli ja kysy koko ajan et sattuuks ja meni koko ajan alaspäi kunnes se oli jossai tos rakon kohalla, ei sen kummempaa...

• huppari 14v

oli vähä noloo vetää farkut alas ku mulla ei ollu niitten alla mitään

• aapiinaaorkesteti

Musta se oli tuossa iässä tosi houkuttelevaa kun naispuolinen ihminen (joku 30v(normi) kosketti mun penistä :) en oo trolli

• okjdf

No ei mulle vaa noin tehty... pojille testattii... kröhöm.. vähä mite liukuu...

• vaikkasiitäon5vuotta

Oooon tyttö, 5 luokalla ittelläni täällä espoossa terveydenhoitaja pyys makaamaan ja koukistamaan jalat. Sitten se paineli vatsaa ja kysy että sattuuko. Lopuksi se sanoi että vilkaisee housujen sisään. Sit se katto joku 2 sekunttia. Katto varmaan että onko karvoja

• Trolloll

No juu mutt se on mies ja koululääkärin tarkistukset on jo alkanu -.-
      En varmaan vittu ota paitaa pois enkä pikkarei -.-
      Saakelin pervoiluu nykysin ,mutt se tekee työtään mutt sitä en uskois -.-

• mieslääkäri

Ei kyl ollu kivaa ku mul oli viime viikol koululääkärin tarkastus. Se lääkäri oli mies! Ei ollu ,mukava riisua itseään siinä sen edessä. Tuli niin kylmäkin ku se tutki mua vielä varmaan muita kauemmin ku mulla on kolioosi. Niin piti kääntyillä, nostaa jalkaa ja käydä kontallee...Onneksi se on ohi!

• Fikhi

No voi trololoo ja provoproo ku joku on keksinyt hyvän trollin/provon!

• 2323

5 luokal ei välii vaikka kivekset ei olisi laskeutunu mut sit kasiluokal on pahempi juttu ku et saa nuorison terveystodistusta etkä mopokorttia. itse en saa mopokorttia sen takia ja koko kouluu tietää et mun kivekset ei oo laskeutunu

• Näin on

Ajokortti jää myös saamatta. Totta puhuen jos kives ei ole laskeutunut se leikataan jo vauvana. On sit eri asia kivesten kasvu aikuistuessa.

• terkkari pelkoinen

Oon kuullu että niin on! Voi vittu:(:( miks elämä on näin julmaa!!!

• omena3

Oon 7 ja oli koulu lääkärin tarkastus se oli noin 20 ihan hyvän näkönen nainen ekaks se pyyti ottamaan kaikki paitsi alkkarit pois sitten se kuunteli mun keuhkot .............. sitten se pyyti mua menemään sellaselle pöydälle se vaan otti multa housut pois ja sanoi että mä eka tunnustelen sun kivekset sit mä katon sun kyrvän ja otan serma näytteen.ps ei oikeesti kannata runkata ennen tollasta ja ei se ollu niin paha mitä kuvittelin asun kuopiossa

• Noouuu

Mulla on se huomenna, ja mua pelottaa/jännittää ihan sairaasti! Varsinki ku äiti tulee sinne...

• Joujoud

Meillä siinä tarkastuksessa niiden aikaisempienki normijuttujen lisäksi mitattiin vaan pulssi nivusesta , jolloin lääkäri samalla kurkkasi sillee 2sekuntia pikaisesti housuihin onko karvat alkanu kasvaa.

• KDJZJZJDK67

Jos ei halua nii ei ne voi pakottaa.. tuohan on seksuaalistaahdistelua :D ja kunnialoukkaus

• Kamalaa

Minuuki jännittä oon kans 5lk.....

• mopokortti

Pojilla katsotaan nahan liikkuvuus ja nahan alla ei saa olla liikaa juustoa. Tytöille ei ole välttämättä mitään terveystarkastusta, riippuu koulusta.

• Anonyymi

Itsellä ei ainakaan mitään tuollaista tehty. Normi jutut ja käski makaamaan sellaiselle sängylle paineli vatsaa kysyi sattuuko yms sanoi, että kurkistaa nopeasti pikkuhousujen alle katto legit 3 sek sit se vaa sano, että voit laittaa vaatteet takasin päälle sit anto rokotuksen and that’s it! ;)

• Anonyymi

Vai että pikkuhousujen alle piti ihan kattoo voi jumalauta mitä touhua silloin kun minä olin viellä koulussa niin silloin ei katsottu pikkuhousuihin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1083
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1003
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe