Maksuton nettikirja "Kalevalan miekkamies"

Seppo.Jyrkinen

Verkossa julkaistava jatkokertomus: Kalevalan tarina romaanin muodossa, hieman muokattuna.

Erityisesti minua kiinnostaa kommentit taustan tummentamisesta kursorin avulla - onko hyvä vaiko huono asia? Toinen kiinnostava seikka on alkuperäisten runojen ja oman romaanini läheisyys / etäisyys. Eli onko romaanini liian lähellä alkuperäistä Kalevalaa vai kuinka? Sekä tietysti se, mikä opuksessani on hyvää ja mikä huonoa. Laadusta en sano mitään, mutta hinta/laatu suhde on kerta kaikkiaan erinomainen.

http://www.jyrkinen.fi/kalevala/

5

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Onko toi sun tekemä. Ihan ookoo mutta muista että olen 13-vuotias, aikuisilta ja vanhuksilta joilla on tietsikka niin saisit hyvää palautetta.

• Seppo.Jyrkinen

Kyllä se on ihan "ikioma" ja mukavaa, että löysit kirjani. Toivottavasti tuo zzzzzz ei tarkoita, että kirjani on hyvää unilääkettä :)

Oletan, että opukseni kiinnostaa kahta ryhmää. Ensinäkin seikkailu- ja fantasiakirjoista pitävät (sinun ikäluokkasi ja hieman vanhemmat) ja toisena Kalevalasta kiinnostuneet, pääosin aikuiset. Tosin ihminen, joka on 50 vuotta lukenut kirjansa paperilta, ei ihan heti innostu tietokoneelta romaania lukemaan.

Vaan on kovin mielenkiintoista nähdä, mihin tässä päädytään!

• ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Vedin käyttäjänimeni hatusta.

• Seppo.Jyrkinen
    • Seppo.Jyrkinen

Verkossa on nyt 17 jaksoa, tuorein http://www.jyrkinen.fi/kalevala/kalevala-17.html

Erä tavoitteistani on ollut kalevalaisen maailman tavoittaminen. Kirjallisuuspalsta Kertomuksessa sain juuri kommentin, että minun verkkokirjaani lukiessaan ei erota, mikä on alkuperäistä runokirjaa ja mikä minun romaaniani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      266
      9480
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      299
      6659
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      67
      1604
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1391
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      92
      1225
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1151
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1033
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      40
      852
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      746
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      741
    Aihe