Timo Schmidt

Wiinuri

Tutustuin jollain tavalla joskus 90-luvulla kovasti artistin uraa yrittävään laulaja / lauluntekijä Timo Schmidtiin hänen käydessään pubissamme joskus keikoilla. Yhteydenpitomme jäi jossain vaiheessa ja sittemmin olen kuullut, että hän olisi ns. siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Itse asiassa siitä oli mainittu jossain nettisivuillakin ohimennen. Asiaa ei suoraan sanottu, mutta ymmärsin, että hämärissä olosuhteissa.

Olisiko jollain tarkempaa tietoa Timon kohtalosta?

10

690

Vastaukset

• Olen ollut yhteyksissä hänen poikansa kanssa, joka on nyt 24-vuotias. Sanoi minullekin vain, että isä 'riistettiin' häneltä, joten olisiko sitten jokin henkirikos ollut :(

• Kuulemma kuollut maaliskuussa 2008

• Tiedätkö miten?

• Ei mulla ole tarkempia tietoja, kun en ole viitsinyt sen enempää kysellä :/

• Ymmärrän. Ei sitä aina kaikkea kehtaa kysyä. Mutta jos kuulet jotain, niin palaile asiaan.

• Tiedettiin kyllä, että on edesmennyt, mutta ei ole tiedossa millä tavalla.

• Olin jonkin verran tekemisissä, lähinnä kuskina siellä sun täällä. Mulle jäi hyvät muistot Timosta. Olis kuitenkin ansainnut enemmän arvostusta

• Isäni kuristettiin hengiltä 2008. Ja kyllä hämärissä olosuhteissa. Ei olisi ansainnut lähteä niin aikaisin.

• Kiitos selvennyksestä. Osanotot vielä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      215
      5761
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      152
      5253
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      206
      3818
    4. Ysäribileet Töpärillä

Ihan vastaisuuden varalta pikku vinkki järjestäjille: varatkaa sitä kaljanlitkua sen verran, että bailaajilla ei tarvi menomestaa vaihtaa. Bileet lopp
      Suomussalmi
      10
      504