Täälläkin on paljon jo puhuttu alanyan discoista, mutta jatketaampa vielä samasta aiheesta.. Alanyassa on kuulema paljonkin hyviä bilepaikkoja, mutta onko mitään verrattuna esim. kossiin tai ayia napaan? Ja kertokaas vielä niitä parhaita discoja (siis niiden isompien, kuten james dean/ robin hood ym., lisäksi) ja millanen meno niissä on?
kiitoksia jo etukäteen vinkeistä, joita toivottavasti pian jo pääsen testaamaan=)
alanya ja discot
8
1855
Vastaukset
- zzzz
Olihan siellä ihan hyvä meno :)
Mutta james dean oli kyllä ehdottomasti paras. Perjantai iltaisin siellä oli eniten nuorisoa mutta viikolla enemmän vanhempia ihmisiä. No noiden kahden lisäksi janus, absolute nightclub ym oli ihan hyviä. Kannattaa kokeilla kaikkii sataman baareja niin löytää sen oman suosikin :)- ****
heräsi kun mainitsit käyneesi Januksessa. Vietitkö siellä enemmänkin aikaa ja tutustuitko työntekijöihin niin keneen/keihin?
- Hmh
**** kirjoitti:
heräsi kun mainitsit käyneesi Januksessa. Vietitkö siellä enemmänkin aikaa ja tutustuitko työntekijöihin niin keneen/keihin?
Nyt se naama jo kiinni. Jos olet ollut lomapatjana Turkissa niin oma häpees, elä sen kans. Älä raahaa muita mukaas.
Hmh kirjoitti:
Nyt se naama jo kiinni. Jos olet ollut lomapatjana Turkissa niin oma häpees, elä sen kans. Älä raahaa muita mukaas.
itse pitäisit sen naamasi kiinni kun et tiedä asiasta mitään!! Lomapatjana en oo siellä kertaakaan ollut enkä tule olemaan. Työntekijät sattuu olemaan hyviä ystäviä ja mielenkiinnolla kyselen kun kaikista muista paikoista hehkutetaan,mutta siitä ei... Taitaa pojilla olla järki päässä kun ei oo suomalaisiin "lomapatjoihin" sekaantunut!
- puhi
oisin tosissaan tahtonu tietää niistä biletyspaikosta, enkä mistään muusta..=) kiitos kuitenkin vinkistä "zzzz"!!
- rose
Bistro Bellman on mun mielestä paras alanyassa...Siinä James Deanin vieressä. Paljon porukkaa, ja mahtava fiilis koko paikassa. Lisäksi parasta siinä, että toisin kuin muissa paikoissa, niin täällä ei oo iltasin niin hemmetin kuuma.
- :-)
James dean oli mahtava paikka menimme sinne turkkilaisen ystäväni kanssa meno oli mahtava ja tykkäsin siitä erityisesti. robin hoodkin oli kyllä hyvä mutta itse pidän james deanista enemmän :)
- seurannut
Sanoisin että Robin Hood on tänä päivänä kaikkien suosiossa,vaikka käydäänkin jokaisessa. Monta kertaa Alanyassa olleena, ja elämää seuranneena,on suosikkipaikat huomannut. Mutta kannattaa käydä baari-kadulla ja sitten kohteena discot.. Ja sitten yöpaikat,suosittelen,näkemisen arvoiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381