Olen raivoissani joutuessani koko ajan tyhjentämään kyseisen lähettäjän roskapostimainoksia sähköpostistani. Poistan, tuhoan ja torjun lähettäjän viestejä ilman minkäänlaista tulosta.
Nyt olen valittanut Kuluttaja-asiamiehen toimistoon asiasta. Kuuluuko tähän ilmaiseen suomi24.fi:n sähköpostiin todella velvollisuus ottaa mielinmäärin roskapostia vastaan palstan rahoittajilta? Olen ilmeisesti sitoutunut roskapostiin valitessani suomi24:n sp-osoitteekseni? Onneksi minulla sentään on toinenkin osoite muualla! On vain tosi vaivalloista vaihtaa uusi osoite kaikille kymmenille kontakteille.
Roskapostina lähetetyt mainokset kääntyvät itseään vastaan: En ikinä katso, mitä minulle yritetään tarjota. Sen sijaan kaikki palvelujensa tuputtajat aiheuttavat vastenmielisyyttä ja inhoa kyseisiä tuotteita, tuotemerkkejä ja palveluja kohtaan. En varmaan ole ainoa. Kierrän kaukaa kyseiset tuotteet. Mikä lienee roskapostin noille firmoille aiheuttama tappio.
Muuta tahtoni vastaista postia en saa, ja jos saan, torjumalla lähettäjän viestit pääsen heti rauhaan niiltä.
Onnenpotku-lähettäjän roskapostiitulva
Onnenpotku-inhokki
1
136
Vastaukset
- geemail
Unohda tämmöiset höpöhöpö-sähköpostit ja ota gmail. Kaikki roskapostit menee suoraan roskapostikansioon, ei tarvii sietää joutavia. Ainoa sähköposti joka oikeasti osaa lajitella viestit oikeisiin paikkoihin, lisäksi oppii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4216075Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1153432Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?692352Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1091065Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?941033- 621032
- 611015
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te77909- 42902