Nythän sorsastajat ovat kännihöyryissään jo saaneet saalista, heh heh. Kaverilta on mennyt näkö ja naapurin poski on riekaleina. Näitähän sattuu. Maakuntalehdet ovat pullollaan tällaisia uutisia joka vuonna. Kyllä sitä voi olla suurta tyhmyyttä olemassa tässä maailmassa.
Repaleisia kasvoja
11
137
Vastaukset
- Tyhmyyttä on,
maailma pullollaan, kun tällaisilla asioilla oikein riekutaan.
"Kaverilta on mennyt näkö ja naapurin poski on riekaleina" Mikähän se tämä juttu oli?
Sellaisesta kyllä luin, että vedestä kimmonneen haulin oli joku pusikossa vaanija saanut silmän viereen luuhun - ikävä juttu sinällään - mutta näön menetyksistä ja kaverin riekaleposkista ei varmaan kukaan muu kuin sinä ole kuullut.
Tunnollinen metsästäjä kun oli, niin haulin ampujakin meni itse asiaa selvittämään poliisilaitokselle. Asia, joka on kettutytöille ja minkkipojille täysin vieras.
Uskon, että kun tällainen sattui heti alkuun, niin loppukautena ei enää mitään tapahdu kun ovat poijaat tuplaten varovaisempia.
Vaan kauanpa kesti, ennenkuin sait tällä netissä irvailluksi. Pääsitkö taas tänään pois suljetulta, vai miten? - sdfgsdfgsdf
Nooh miehille aina sattuu kaikenlaista. Olkaa tekin äijiä ja tehkää välillä jotain miehekästä neiteilyn sijaan.
- Kuulollako olet
Eipä näkynyt hukkalyysiä Kalevankisoissa. Tais mennä sus pöksyyn.
- KEMIkaali
Näkyy betoniporsaat tekevän reikää nahkaan päivittäin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012082515996820_uu.shtml- never go in there
Susianalyytikko asuu siis hesassa?
- huihaha
Joku vuosi sitten joku ampui kaveriaan naamaan kun luuli sitä teereksi
- Joku ja joku
ja naapurin kummin kaima kuuli hevosmiehiltä.
- metsästystorvi
Viime syksynä joku käppänä ampui hirven pyynä. Metsästyskorttiin ei näemmä juuri lajintunnistusta vaadita.
- hjgjkgjhg
metsästystorvi kirjoitti:
Viime syksynä joku käppänä ampui hirven pyynä. Metsästyskorttiin ei näemmä juuri lajintunnistusta vaadita.
pitkin vuotta joku käppänä on ajellut lasten päälle suojatiellä, ajokorttiin ei paljon tarvita
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514