Repaleisia kasvoja

Nythän sorsastajat ovat kännihöyryissään jo saaneet saalista, heh heh. Kaverilta on mennyt näkö ja naapurin poski on riekaleina. Näitähän sattuu. Maakuntalehdet ovat pullollaan tällaisia uutisia joka vuonna. Kyllä sitä voi olla suurta tyhmyyttä olemassa tässä maailmassa.

11

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmyyttä on,

maailma pullollaan, kun tällaisilla asioilla oikein riekutaan.

"Kaverilta on mennyt näkö ja naapurin poski on riekaleina" Mikähän se tämä juttu oli?
      Sellaisesta kyllä luin, että vedestä kimmonneen haulin oli joku pusikossa vaanija saanut silmän viereen luuhun - ikävä juttu sinällään - mutta näön menetyksistä ja kaverin riekaleposkista ei varmaan kukaan muu kuin sinä ole kuullut.

Tunnollinen metsästäjä kun oli, niin haulin ampujakin meni itse asiaa selvittämään poliisilaitokselle. Asia, joka on kettutytöille ja minkkipojille täysin vieras.

Uskon, että kun tällainen sattui heti alkuun, niin loppukautena ei enää mitään tapahdu kun ovat poijaat tuplaten varovaisempia.

Vaan kauanpa kesti, ennenkuin sait tällä netissä irvailluksi. Pääsitkö taas tänään pois suljetulta, vai miten?

• sdfgsdfgsdf

Nooh miehille aina sattuu kaikenlaista. Olkaa tekin äijiä ja tehkää välillä jotain miehekästä neiteilyn sijaan.

• Kuulollako olet

Eipä näkynyt hukkalyysiä Kalevankisoissa. Tais mennä sus pöksyyn.

• KEMIkaali
      • never go in there

Susianalyytikko asuu siis hesassa?

• huihaha

Joku vuosi sitten joku ampui kaveriaan naamaan kun luuli sitä teereksi

• Joku ja joku

ja naapurin kummin kaima kuuli hevosmiehiltä.

• metsästystorvi

Viime syksynä joku käppänä ampui hirven pyynä. Metsästyskorttiin ei näemmä juuri lajintunnistusta vaadita.

• hjgjkgjhg
        metsästystorvi kirjoitti:

Viime syksynä joku käppänä ampui hirven pyynä. Metsästyskorttiin ei näemmä juuri lajintunnistusta vaadita.

pitkin vuotta joku käppänä on ajellut lasten päälle suojatiellä, ajokorttiin ei paljon tarvita

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      108
      934
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe